Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 133 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Bas idd gefeliciteerd, en Yah nog een mooie laatste ronde om nog 2e te worden. Maar goed, voor het eerst in jaren in de prijzen gevallen!
    Volgend jaar weer een nieuwe ronde!
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  2. #102

    Standaard

    Bedankt heren

    Was een goed jaar. Veel punten gehaald met Esteban,Vertonghen, Schone, Dost, Mertens en de Jong. Uiteindelijk 435e van Nederland geworden. Dat is volgens mij mijn beste resultaat tot nu toe.

    Kijk nu alweer uit naar het volgende seizoen. Maar nu eerst het EK
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  3. #103

    Standaard

    Bedankt gentlemen voor de felicitaties.
    Blij met de tweede stek, aangezien ik al tweemaal derde ben geweest en Bas ongenaaktbaar was het tweede seizoenshelft.
    Uiteraard ook gefeliciteerd voor Bas en Erwin. Cheers!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Bas idd gefeliciteerd, en Yah nog een mooie laatste ronde om nog 2e te worden. Maar goed, voor het eerst in jaren in de prijzen gevallen!
    Volgend jaar weer een nieuwe ronde!
    Pieken op het juiste moment hé.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #104

    Standaard

    Gefeliciteerd heren!

    Dit seizoen net buiten de top 3, volgend jaar maar eens voor de eerste drie plaatsen gaan

  5. #105

    Standaard

    Gefeliciteerd heren!

    Helaas heb ik ook dit jaar de strijd al snel moeten staken, nadat ik enkele keren geen tijd kon vinden de opstelling te wijzigen op de vrijdagen...

    Als de winnaars hun bankgegevens even willen PM'en naar mij, zal ik de geldpot gaan legen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Gefeliciteerd heren!

    Helaas heb ik ook dit jaar de strijd al snel moeten staken, nadat ik enkele keren geen tijd kon vinden de opstelling te wijzigen op de vrijdagen...

    Als de winnaars hun bankgegevens even willen PM'en naar mij, zal ik de geldpot gaan legen...
    Nog niks ontvangen Dennis
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  7. #107
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Niet om lullig te doen, maar heeft iedereen de einduitslag recentelijk gezien? Ik zag dat ik ineens vier punten meer had dan voorheen. Volgens mij is dat bij meer mensen aan de hand en is er nu een andere einduitslag dan voorheen.

    1 The Robots 2 877,3
    2 Lucky Lukes 834,6
    3 YAH Azzurri 87 832,3
    4 Magik United 787,3
    5 Coenie Luft 784
    6 Miills United 752
    7 Blonde FC 750,8
    8 DeepWithinGothic VII 688,6
    9 Katmobile 671,9
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  8. #108

    Standaard

    Geen idee of het bij mij zo was, maar maakt niet zoveel uit in mijn geval.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #109

    Standaard

    Voor mij zou het wel wat uit kunnen maken want ik sta ineens tweede. Het lijkt wel of de wedstrijden uit de nacompetitie zijn meegenomen, in de laatste weekuitslag hebben mijn spelers van Nec, twente en vitesse ineens meer dan 90 minuten gespeeld.

    Wat mij betreft doet dit niet mee voor de eindstand en blijft het gewoon dat Yah 2e is en ik 3e.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Niet om lullig te doen, maar heeft iedereen de einduitslag recentelijk gezien? Ik zag dat ik ineens vier punten meer had dan voorheen. Volgens mij is dat bij meer mensen aan de hand en is er nu een andere einduitslag dan voorheen.

    1 The Robots 2 877,3
    2 Lucky Lukes 834,6
    3 YAH Azzurri 87 832,3
    4 Magik United 787,3
    5 Coenie Luft 784
    6 Miills United 752
    7 Blonde FC 750,8
    8 DeepWithinGothic VII 688,6
    9 Katmobile 671,9
    Wow, je liet me daar effe schrikken ouwe reus!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Voor mij zou het wel wat uit kunnen maken want ik sta ineens tweede. Het lijkt wel of de wedstrijden uit de nacompetitie zijn meegenomen, in de laatste weekuitslag hebben mijn spelers van Nec, twente en vitesse ineens meer dan 90 minuten gespeeld.

    Wat mij betreft doet dit niet mee voor de eindstand en blijft het gewoon dat Yah 2e is en ik 3e.
    Ik geloof dat je gelijk hebt en dat de scores van de play-off wedstrijden zijn meegenomen, want als ik bijv. kijk naar de score van De Jong (+0.7) klopt dit niet want hij speelde niet mee in de laatste competitiewedstrijd en pas weer tijdens de play-offs.

    Je reinste ranglijstjournalistiek.

    Wel een toffe, sportieve reactie van je Erwin!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  11. #111
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Het klopt inderdaad. Bij mij waren er ook ineens spelers die meer dan 90 minuten hadden gespeeld. Ik vroeg me al af wat er precies aan de hand was. Goed om te weten dat er achteraf toch niets aan de hand was. Het blijkt gewoon slordigheid van Profcoach zelf te zijn.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  12. #112

    Standaard

    Is Dennis op vakantie met de prijzenpot of zo?

    De pot is namelijk nog steeds niet verdeeld
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #113

    Standaard

    Sorry guys, was effe een tijdje niet online geweest vanwege persoonlijke sores, maar ik maak het geld over as I spea..uh..type.

    @ Bas, helaas moet ik nog vier hele maanden wachten tot ik überhaupt op vakantie kan...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Sorry guys, was effe een tijdje niet online geweest vanwege persoonlijke sores, maar ik maak het geld over as I spea..uh..type.

    @ Bas, helaas moet ik nog vier hele maanden wachten tot ik überhaupt op vakantie kan...
    Maakt niet uit joh, ik zie het wel verschijnen

    Vier maanden nog. Poeh, das wel lang. ff doorbijten nog
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  15. #115

    Standaard

    ZIjn er nog meer mensen die problemen hebben bij het registreren? Ik kom steeds op de site van eredivisie live uit, wat ik ook doe.....

  16. #116
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Eredivisie live is nu de eigenaar/organisator van Profcoach. Na registratie kom je bij de Profcoachleague en kan je je team samenstellen.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    ZIjn er nog meer mensen die problemen hebben bij het registreren? Ik kom steeds op de site van eredivisie live uit, wat ik ook doe.....
    Het is me nu gelukt. Maar ik heb zo'n hekel aan het feit dat al die sites aan elkaar gelinkt worden. Ik wil gewoon meedoen met het spelletje Profcoach en voor de rest hoef ik al die shit niet te zien. Ik vloog steeds heen en weer tussen allerlei sites en ook bij het inloggen kwam je steeds weer op allerlei registratie pagina's. Heel vervelend allemaal.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  18. #118

    Standaard

    wat jij zegt, Bas!....maar goed, hier ook gelukt...maar...heb nu 18 spelers geselecteerd maar het lukt me niet om elftal spelers met bankspelers te wisselen...



    edit: gevonden...je moet ze dit jaar gaan slepen.
    Laatst aangepast door Mr. Blonde : 09-08-2012 om 15:17

  19. #119

    Standaard

    leuk man...zo'n nieuwe site....op welke pagina kan ik de wedstrijd 'live' volgen (overzicht doelpunten, gele/rode kaarten)

  20. #120
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Die nieuwe Profcoach is waardeloos. Geen idee waar de wedstrijd te volgen is qua overzicht. Het is nu enkel een grote reclame voor eredivisie live. Ik kijk het nog even aan, maar als het zo blijft dan hou ik het voor gezien.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  21. #121

    Standaard

    Ik hoop niet dat het overzicht alleen via een PRO abonnement te krijgen is
    Laatst aangepast door Mr. Blonde : 12-08-2012 om 15:08

  22. #122

    Standaard

    Mocht er weer een dvd.nl sub komen, ben ik graag vd partij met Blonde FC.
    Ga morgen voor 2 weken, zonder internet, op vakantie. Betaling vindt dus later plaats...tx!

  23. #123

  24. #124

    Standaard

    Zojuist aangemeld op de site en mocht er nog animo zijn voor een DVD.nl-league, doe ik graag weer mee.

    De nieuwe Profcoach-site vind ik er best aardig uitzien, kon vrij gemakkelijk mijn spelers uitkiezen en een opstelling maken ging ook vlot.
    Er kan nu ook een aanvoerder worden gekozen voor extra punten.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  25. #125

    Standaard

    Heb maar even het initiatief genomen om een 'sub' aan te maken...gewoon...voor de fun:

    Leaguenaam: dvdpuntnl
    wachtwoord: dvd.nl

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •