De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Impossible - (Blu-ray)

    Belga Films brengt bij ons The Impossible uit met ook een aantal mooie extra's zo te zien. Vanaf 24 april.

    Extra's :
    Dvd van de film | Audiocommentaar van regisseur J.A. Bayona, scènarist Sergio G. Sánchez en producent Belén Atienza en María Belón | Verwijderde scènes | Realizing The Impossible (Making of) | Casting The Impossible (featurette)


  2. #2

    Standaard

    Deze wilde ik graag zien in de bioscoop, maar dat is niet gelukt. Dus ik zal 'm zeker kopen. De extra's zijn zo te zien gelijk aan de Amerikaanse uitgave.

  3. #3

    Standaard

    Er zitten wel een paar indrukwekkende scenes in de film, die er op blu-ray ongetwijfeld prachtig uit zullen zien.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Topfilm die er zeker in gaat komen op BD, alleen vind ik deze mooier kwa afbeelding : http://www.amazon.co.uk/Impossible-B...3028859&sr=1-1



    Overigens is de bovenstaande NL versie wel erg duur vind ik : http://www.bol.com/nl/p/the-impossib...2004013597978/

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Klopt, erg duur ja .

    Overigens stond de link al vermeld onder de foto

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ja die prijzen op bol.com moet je natuurlijk altijd met een korrel zout nemen. Maar 21.90 eur zoals belga films meestal vraagt is best prijzig. Maar dat vind ik deze film zeker waard. Komt waarschijnlijk in een mooie digipack zoals taken 2 en breaking dawn part 2

  9. #9

    Standaard

    Deze komt zeker in mijn collectie; erg goede film! Ben benieuwd naar de making of.

  10. #10

    Standaard

    De UK versie is ook niet goedkoop zeg!
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  11. #11

    Standaard

    Foto van de uitgave hier bij ons. Iets anders dan bovenstaan afbeelding.

  12. #12

    Standaard

    Binnen 3 maanden na release op blu-ray. WOW.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Binnen 3 maanden na release op blu-ray. WOW.
    4 maand dacht ik. Sinds midden december in de bios

  14. #14

    Standaard

    Sinds wanneer gaan we bij Blu-rays rode banners gebruiken? Zie bovenstaande foto. Ziet zoooo HD DVD-achtig uit. Dit vloekt echt.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Sinds wanneer gaan we bij Blu-rays rode banners gebruiken? Zie bovenstaande foto. Ziet zoooo HD DVD-achtig uit. Dit vloekt echt.
    Die banners verschillen altijd van Belga Films er is niet meteen een rode lijn in te trekken.

  16. #16

    Standaard

    M`n vriendin heeft `m wel in de bioscoop gezien, vond `m erg benieuwd. Wil `m graag zien dus deze zal er wel inkomen. Is het nu een digipack? zo te zien wel?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    M`n vriendin heeft `m wel in de bioscoop gezien, vond `m erg benieuwd. Wil `m graag zien dus deze zal er wel inkomen. Is het nu een digipack? zo te zien wel?
    Nee, heb even gevraagd aan Belga Films en zij zeiden dat het een keepcase was met een slipcover....

  18. #18

    Standaard

    ok thanks
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #19

    Standaard

    Specificaties van de Blu-ray:

    Extra's
    Audiocommentaar van de regisseur, scenarist, producent en María Belón
    5 Verwijderde scènes (8:51)
    "Realizing The Impossible" documentaire (5:54)
    "Casting The Impossible" documentaire (6:37)
    Trailer (2:24)
    Trailers bij het opstarten van "Upside Down" en "Beautiful Creatures"
    Ondertitels
    Frans en Nederlands
    Beeld
    2.35:1 1080p MPEG-4 AVC
    Geluid
    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Frans DTS-HD Master Audio 5.1

  20. #20

    Standaard

    De extra's zijn wel erg mager, vind ik. Audiocommentaar vind je heel vaak terug bij Blu-rays, maar ik ken vrijwel niemand die daar ooit naar luistert. Jammer. Maar bij de Amerikaanse release is het niet veel beter, zo zie ik.

  21. #21

    Standaard

    De Nederlandse uitgave heeft precies dezelfde extra's als de Amerikaanse uitgave. De Engelse uitgave krijgt extra interviews, volgens de website ven Entertainment One.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •