Pagina 5 van 26 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 646 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Aka Harrison Ford...

    Close shave...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wellicht nog niet opgevallen....maar de man op de foto's speelt Indiana Jones

  2. #102

    Standaard

    Ook bijna verkleed als Indiana Jones..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #103

    Standaard

    Zo ziet hij er echt oud uit, als een over bejaarde man.

    Misschien gaat ie solliciteren voor Grumpy Old Man 3?

  4. #104

    Standaard waarschijnlijk geen Indiana Jones deel V

    Dit nieuws heeft niet direct te maken met de blu ray release v/d indiana Jones films maar is toch wel on topic mijns inziens:

    zie onderstaande link naar een artikel op filmtotaal ,waarin Frank Marshall
    aangeeft dat het vijfde deel er waarschijnlijk nooit gaat komen
    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=26854

    Men heeft tot nu toe nog steeds geen MacGuffin(the Holy Arc/ Shankara Stones/Holy Grail, Crystal Skulls).
    Bovendien gaat Mr Lucas met pensioen en verlaat zelfs Lucasfilm, waardoor de hoop op een vervolg nu echt wel donker wordt.
    Harrison Ford moet ook bijna met een rollator op de set komen rijden,dus de kans dat we nog een keer doctor Jones op het witte doek zullen encouteren wordt heel klein.

    Gelukkig kunnen we ons nog verheugen op de komende blu ray release:

    How odd that it should end this way for us after so many stimulating encounters. I almost regret it. Where shall I find a new adversary so close to my own level?
    Try the local sewer.


  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Dit nieuws heeft niet direct te maken met de blu ray release v/d indiana Jones films maar is toch wel on topic mijns inziens:

    Harrison Ford moet ook bijna met een rollator op de set komen rijden,dus de kans dat we nog een keer doctor Jones op het witte doek zullen encouteren wordt heel klein.

    Dat nieuws kan me alleen maar blij maken. Ik snap echt niet dat zoveel mensen nog zaten uit te kijken of te verlangen naar een vijfde deel, terwijl deel 4 al geflost was nog voor ze begonnen te filmen.

  6. #106

    Standaard

    ik wel, het is een genre apart..en maar weinig films in zijn soort als Indiana Jones..had/wil graag nog een 5e deel..hopelijk terug naar de roots van deel 1..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #107

    Standaard

    Ik zou het ook mooi hebben gevonden als er nog een vijfde Indy zou komen maar laten we reeel blijven , the crystal skull was toch echt niet het hoogtepunt van de Indy reeks. Bovendien ook heel jammer dat Spielberg zwichtte voor George Lucas door het zwakke MacGuffin item v/d Crystal skulls te accepteren.
    Ik persoonlijk had graag weer die oude sfeer zoals RobinB aangeeft, een verhaal , gefilmt met gigantische sets, echte sets , geen digitale !! , mooi opnames op locatie, goed stuntwerk maar bovenal een goed verhaal zoals Raiders en the last crusade!.
    geen digitale mieren, geen achtervolgingen over een cliffrand waarvan je direct ziet dat het uit de koker van ILM komt, hoe goed die koker dan ook wel niet is.

    helaas heeft George Lucas alle touwtjes in de handen, hij bepaalt of er nog een 5e Indy komt en naar wat ik gelezen heb, zit deze man in een midlife crisis of heeft een burn out of zo want hij wil niks meer met film maken te doen hebben. hij verlaat dus zoals gezegd Lucasfilm, wat ik persoonlijk heel jammer vind. Zonder Lucas en Spielberg hadden we nu geen regisseurs zoals JJ Abrahams, Jim Cameron , Ron Howard en nog vele meer gehad, die door hun werk geinspireerd werden.

    in mijn ogen had Lucas nog met een "big bang " in pensioen kunnen gaan, een laatste Indy , of een laatste Star Wars, die alle records van nu nog had kunnen breken, als hij maar die magie, die vreugde en jeugdigheid, enthousiasme van de originele Star Wars en Raiders had aangehouden.

  8. #108

    Standaard

    Het goede nieuws is dat we er allemaal zo oud uit zullen zien op die leeftijd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zo ziet hij er echt oud uit, als een over bejaarde man.

    Misschien gaat ie solliciteren voor Grumpy Old Man 3?

  9. #109

    Standaard

    Het probleem is dat het verhaal van Lucas is. Ik heb al eens eerder gezegd dat Lucas prima ideeën heeft maar ze zelf vaak slecht of te kinderachtig uitvoert. Spielberg is slechts de director...

    Maar, tijdstechnisch gezien is de crystal skull wel spot on. Het speelt in de jaren 50 en vliegende schotels waren in die tijd erg hot.
    Dat sommigen het verhaal zwak vonden, oké, dat vond ik ook maar tijdstechnisch klopt het allemaal. Ze hadden er inhoudelijk wel iets meer van kunnen maken, ookal ging het over vliegende schotels en aliens.

    Het zou mooi zijn als er nog eens een reboot van Star Wars komt met een andere regisseur... Kijk naar Star Trek die via jj abrahams een prima reboot heeft gekregen. Lucas mag van mij verder gaan met zijn ideeën, maar zet iemand anders achter de camera!

    Ondanks zijn grillen en nukken heeft Lucas toch wel veel betekend voor de film industrie. Dit geldt ook voor Spielberg.

    Mischien is het nu toch tijd om het stokje over te geven aan een jongere generatie met een andere visie over film.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik zou het ook mooi hebben gevonden als er nog een vijfde Indy zou komen maar laten we reeel blijven , the crystal skull was toch echt niet het hoogtepunt van de Indy reeks. Bovendien ook heel jammer dat Spielberg zwichtte voor George Lucas door het zwakke MacGuffin item v/d Crystal skulls te accepteren.
    Ik persoonlijk had graag weer die oude sfeer zoals RobinB aangeeft, een verhaal , gefilmt met gigantische sets, echte sets , geen digitale !! , mooi opnames op locatie, goed stuntwerk maar bovenal een goed verhaal zoals Raiders en the last crusade!.
    geen digitale mieren, geen achtervolgingen over een cliffrand waarvan je direct ziet dat het uit de koker van ILM komt, hoe goed die koker dan ook wel niet is.

    helaas heeft George Lucas alle touwtjes in de handen, hij bepaalt of er nog een 5e Indy komt en naar wat ik gelezen heb, zit deze man in een midlife crisis of heeft een burn out of zo want hij wil niks meer met film maken te doen hebben. hij verlaat dus zoals gezegd Lucasfilm, wat ik persoonlijk heel jammer vind. Zonder Lucas en Spielberg hadden we nu geen regisseurs zoals JJ Abrahams, Jim Cameron , Ron Howard en nog vele meer gehad, die door hun werk geinspireerd werden.

    in mijn ogen had Lucas nog met een "big bang " in pensioen kunnen gaan, een laatste Indy , of een laatste Star Wars, die alle records van nu nog had kunnen breken, als hij maar die magie, die vreugde en jeugdigheid, enthousiasme van de originele Star Wars en Raiders had aangehouden.

  10. #110

    Standaard

    Kunnen we de discusie over een eventueel deel 5 hier verder laten gaan?

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=60441

    Dan kunnen we in dit topic het hebben over de Blu-ray.

  11. #111

    Standaard

    De blu-ray komt er wel, dat vijfde deel waarschijnlijk niet...
    so, what's your hurry...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Kunnen we de discusie over een eventueel deel 5 hier verder laten gaan?

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=60441

    Dan kunnen we in dit topic het hebben over de Blu-ray.

  12. #112

    Standaard

    Informatie over de indeling van de extra's op de verschillende discs.

    Disc 1 - Raiders of the Lost Ark

    Teaser Trailer (HD)
    Theatrical Trailer (HD)
    Re-Issue Trailer (HD)

    Disc 2 - Indiana Jones and the Temple of Doom

    Teaser Trailer (HD)
    Theatrical Trailer (HD)

    Disc 3 - Indiana Jones and the Last Crusade

    Teaser Trailer (HD)
    Theatrical Trailer (HD)

    Disc 4 - Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull

    Theatrical Trailer #2 (HD)
    Theatrical Trailer #3 (HD)
    Theatrical Trailer #4 (HD)

    Disc 5 - Bonus Material

    NEW - On Set with Raiders of the Lost Ark
    From Jungle to Desert
    From Adventure to Legend

    Making the Films

    The Making of Raiders of the Lost Ark (1981 documentary previously unavailable on DVD)
    The Making of Raiders of the Lost Ark
    The Making of Indiana Jones and the Temple of Doom
    The Making of Indiana Jones and the Last Crusade
    The Making of Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (HD)

    Behind the Scenes

    The Stunts of Indiana Jones
    The Sound of Indiana Jones
    The Music of Indiana Jones
    The Light and Magic of Indiana Jones
    Raiders: The Melting Face!
    Indiana Jones and the Creepy Crawlies (with optional pop-ups)
    Travel with Indiana Jones: Locations (with optional pop-ups)
    Indy’s Women: The American Film Institute Tribute
    Indy’s Friends and Enemies
    Iconic Props (Crystal Skull) (HD)
    The Effects of Indy (Crystal Skull) (HD)
    Adventures in Post Production (Crystal Skull) (HD)

    Bron: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...f-blu-ray-disc
    Laatst aangepast door Frank : 07-08-2012 om 18:35

  13. #113

    Standaard

    Staan alle oude extra's er ook op? Zowel van Crystal Skull als de trilogy?

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Staan alle oude extra's er ook op? Zowel van Crystal Skull als de trilogy?
    Er staat vlak boven je post een lijstje...

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Staan alle oude extra's er ook op? Zowel van Crystal Skull als de trilogy?
    Ik weet niet wat exact in de inhoud van "The Making of Kingdom of the Crystal Skull" is, maar ervan uitgaande dat ze hier "Production Diary: Making Kingdom of the Crystal Skull" bedoelen (dat onderverdeeld is in 6 delen), dan mist de Blu-ray de volgende extra's:

    Raiders of the Lost Ark (Extra's van de SE DVD):

    Raiders of the Lost Ark: An Introduction
    Indiana Jones: An Appreciation
    Storyboards: The Well of the Souls
    Galleries
    - Illustrations & Props
    - Production Photographs & Portraits
    - Effects / ILM
    - Marketing

    Indiana Jones and the Temple of Doom (Extra's van de SE DVD):

    The Temple of Doom: An Introduction
    Storyboards: The Mine Chase
    Galleries
    - Illustrations & Props
    - Production Photographs & Portraits
    - Effects / ILM
    - Marketing

    Indiana Jones and the Last Crusade (Extra's van de SE DVD):

    The Last Crusade: An Introduction
    Storyboards: The Opening Sequence
    Galleries
    - Illustrations & Props
    - Production Photographs & Portraits
    - Effects / ILM
    - Marketing

    Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (Extra's van de Blu-ray/DVD):

    Indiana Jones Timelines (alleen op de Blu-ray)
    The Return of a Legend
    Pre-Production
    Warrior Makeup
    The Crystal Skulls
    Closing: Team Indy
    Pre-Visualization Sequences
    - Area 51 Escape
    - Jungle Chase
    - Ant Attack
    Galleries
    - The Art Department
    - - The Adventures Begins
    - - Cemetary and Jungle
    - - Akator
    - Stan Winston Studio
    - - Corpses, Skeletons & Mummies
    - - Aliens & Crystal Skulls
    - Production Photographs
    - Portraits
    - Behind-the-Scenes Photographs

    Dus lang niet alle extra's zijn overgenomen. De Blu-ray van Kingdom of the Crystal Skull en de SE DVD's van de andere delen zul je dus moeten houden om alle extra's te hebben. De extra's van de DVD-box van 4 discs van een aantal jaren geleden zijn wel allemaal overgenomen zo te zien.
    Laatst aangepast door Frank : 08-08-2012 om 05:59

  16. #116

    Standaard

    Is dit al definitief? De introducties lijken me wel leuk om te hebben maar de storyboards en de galleries vind ik dan wat minder erg om te missen. Alhoewel altijd leuk om een keer te bekijken...

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Is dit al definitief? De introducties lijken me wel leuk om te hebben maar de storyboards en de galleries vind ik dan wat minder erg om te missen. Alhoewel altijd leuk om een keer te bekijken...
    Blu-ray.com vermeldt dezelfde extra's voor de Amerikaanse uitgave, dus ik denk dat de extra's definitief zijn.

  18. #118

  19. #119

    Standaard

    Foto inhoud

    Video inhoud

    Beetje een teleurstelling, maar goed. Het dagboek van Henry Jones lijkt me wel gaaf (als dat het dagboek van hem is natuurlijk)

  20. #120

    Standaard

    Wat een duf filmpje. Waarom zetten ze daar niet op zijn minst de Raider's March achter? Doet mij twijfelen aan de echtheid...

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobdH84 Bekijk bericht
    Wat een duf filmpje. Waarom zetten ze daar niet op zijn minst de Raider's March achter? Doet mij twijfelen aan de echtheid...
    De eerste Harry Potter Wizard's Collection was ook in silent mode als ik het me nog goed herinner.

  22. #122

    Standaard

    Hmm ben niet geheel enthousiast..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Het dagboek van Henry Jones lijkt me wel gaaf (als dat het dagboek van hem is natuurlijk)
    Die is al een paar jaar los te koop (oa via amazon; die is zelfs groter dan die in de BR set zal zitten)

    Heb de mijne vorige week al gecancelled. De LE is imo de extra € niet waard.
    Zo'n diary heb ik al, die stills zijn voor mij niet interessant (daar ik een zwik originelen heb; geen repro's), en lucifers heb ik ook genoeg .

  24. #124

    Standaard

    Je bedoeld je Lost Journal?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #125

Pagina 5 van 26 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •