Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 178 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De film is opgenomen met een beeldformaat van 2.35:1, dus zo moet hij ook op DVD en Blu-ray worden uitgebracht en over een tijd ook op televisie uitgezonden worden.
    Dat dacht ik toch ook. Kon me nl. al niet herinneren dat ie in de bios in 1.85 werd gedraaid. Gewoon in de originele AR please
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #27

    Standaard

    You got it.

    Als je het nu op 1:85:1 gaat uitbrengen moet je nogal wat zoomen en gaat er veel informatie van de film verloren, die je op 2:35:1 wel ziet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De film is opgenomen met een beeldformaat van 2.35:1, dus zo moet hij ook op DVD en Blu-ray worden uitgebracht en over een tijd ook op televisie uitgezonden worden.

  3. #28

    Standaard

    Dat prentje van die steelbook is niet officieel. Je kunt goed dat dat fan made is.! De blu ray verschijnt end deze maand ! Waarom zegt iedereen in april ? En is dat nu zo erg om een beetje een mooie cover te vragen! Ik vind dat super belangrijk. Kijk naar de cover van de laatste Harry Potter. Wat een lelijke cover! Ik vind dat jammer.

  4. #29
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2007
    Woonplaats
    Nieuw en Sint Joosland ( Zeeland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    You got it.

    Als je het nu op 1:85:1 gaat uitbrengen moet je nogal wat zoomen en gaat er veel informatie van de film verloren, die je op 2:35:1 wel ziet.
    Maar deze clips, http://www.youtube.com/watch?v=Jf5RobAIQbc
    in wat formaat is deze clip dan uit gebracht ?
    Spider-Man 3 is cooler dan cool

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spider-man Bekijk bericht
    maar deze clips, http://www.youtube.com/watch?v=jf5robaiqbc
    in wat formaat is deze clip dan uit gebracht ?
    2:35:1


  6. #31
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2007
    Woonplaats
    Nieuw en Sint Joosland ( Zeeland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    2:35:1
    Maar 2:35:1 is toch dat er zwarte balken bij zitten ?
    Ik dacht altijd dat 1:85 zonder zwarte balken was, of heb ik het mis.
    Spider-Man 3 is cooler dan cool

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spider-man Bekijk bericht
    Maar 2:35:1 is toch dat er zwarte balken bij zitten ?
    Ik dacht altijd dat 1:85 zonder zwarte balken was, of heb ik het mis.
    Bij een beeldformaat van 2.35:1 zie je inderdaad zwarte balken. Bij 1.85:1 ook, maar die zijn erg klein en vaak niet te zien door de overscan van de televisie. Alleen een beeldformaat van 1.78:1 zie je geen balken. Is het beeldformaat groter dan heb je boven en onder balken, is deze kleiner dan heb je links en rechts balken.

  8. #33
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2007
    Woonplaats
    Nieuw en Sint Joosland ( Zeeland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bij een beeldformaat van 2.35:1 zie je inderdaad zwarte balken. Bij 1.85:1 ook, maar die zijn erg klein en vaak niet te zien door de overscan van de televisie. Alleen een beeldformaat van 1.78:1 zie je geen balken. Is het beeldformaat groter dan heb je boven en onder balken, is deze kleiner dan heb je links en rechts balken.

    Oke bedankt voor het antwoord, toch vind ik het nog steeds jammer dat het geen 1.85:1 is , sorry
    Spider-Man 3 is cooler dan cool

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spider-man Bekijk bericht
    Oke bedankt voor het antwoord, toch vind ik het nog steeds jammer dat het geen 1.85:1 is , sorry
    Moet je dezelfde tv als mij kopen


  10. #35

    Standaard

    Ik heb ook liever 2.35.1 Cinemascope vind ik hét film beeldformaat. Ziet er dan filmischer uit. Vol beeld vind ik soms echt niet mooi. Gelukkig is TinTin in 2.35 Logisch ook. In de bioscoop was ie ook in dat formaat.

  11. #36

    Standaard

    Er komt hiervan ook een Franse gelimiteerde uitgave met een beeldje van Bobbie gemaakt door WETA. Volgens Amazon.fr heeft deze uitgave NL subs (ook NL spraak) en zal deze uitgave 49.99 € gaan kosten.

    http://www.amazon.fr/Aventures-Tinti...292062&sr=1-10


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Er komt hiervan ook een Franse gelimiteerde uitgave met een beeldje van Bobbie gemaakt door WETA. Volgens Amazon.fr heeft deze uitgave NL subs (ook NL spraak) en zal deze uitgave 49.99 € gaan kosten.

    http://www.amazon.fr/Aventures-Tinti...292062&sr=1-10

    jammer dat niet de 3D versie erbij zit...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #38

    Standaard

    Hoe zit het met extra`s bij deze release. Komen deze nog op de 2D versie te staan of komen deze alleen op de 3D versie?

    Edit: ff zelf googlen is wat sneller....

    Paramount offers Tintin in two Blu-ray options - a Blu-ray 3D/Blu-ray/DVD/UltraViolet Digital Copy combo pack designed to more closely replicate Tintin's original theatrical exhibition and a standard Blu-ray/DVD/UltraViolet Digital Copy combo pack.

    Both editions present the film in its 2.39:1 original aspect ratio with 7.1 DTS-HD Master Audio tracks alongside the following bonus supplements:

    • Eleven behind-the-scenes featurettes: - Toasting Tintin: Part 1
      - The Journey of Tintin
      - The World of Tintin
      - The Who's Who of Tintin
      - Tintin: Conceptual Design
      - Tintin: In the Volume
      - Snowy: From Beginning to End
      - Animating Tintin
      - Tintin: The Score
      - Collecting Tintin
      - Toasting Tintin: Part 2
    Laatst aangepast door Wieba : 22-02-2012 om 14:28

  14. #39
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Komen ook op de 2D.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Paramount offers Tintin in two Blu-ray options - a Blu-ray 3D/Blu-ray/DVD/UltraViolet Digital Copy combo pack designed to more closely replicate Tintin's original theatrical exhibition and a standard Blu-ray/DVD/UltraViolet Digital Copy combo pack.
    Ondanks ik geen 3D installatie heb, ik ga de 3D versie kopen alléén voor de cover. De cover van de 2D versie is alles behalve mooi. Die van de 3D versie trekt het meest op de bioscoopaffiche.
    Dit ga ik ook doen met "Hugo".

    Ik heb de indruk dat ze meestal de bioscoop affiche gebruiken voor de cover dan de 3D versies.

  16. #41

    Standaard

    Zou de blu-ray morgen al in de winkel liggen?

    Bol.com vermeldt nu: beschikbaar op 24 februari 2012?

  17. #42

    Standaard

    Volgens de Blokker folder van deze week is Kuifje het Geheim van de Eenhoorn verkrijgbaar vanaf 24-02-2012 voor een leuke prijs.....

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Zou de blu-ray morgen al in de winkel liggen?

    Bol.com vermeldt nu: beschikbaar op 24 februari 2012?
    Ik heb hem vanavond gekocht bij MediaMarkt Utrecht, de BluRay 3D versie voor 24,99 (de gewone BR is 16,99), dus ga er vanuit dat je hem vanaf omstreeks nu in de winkels kunt verwachten. Gekozen voor de 3D versie hoewel ik geen 3D set-up heb o.a. omdat de print op de steelbook echt lelijk is (vond ik althans), en de 3D versie een hoes met reliëf opdruk heeft die veel mooier is. En wie weet schaf ik ooit nog een 3D tv aan.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobdH84 Bekijk bericht
    Ik heb hem vanavond gekocht bij MediaMarkt Utrecht, de BluRay 3D versie voor 24,99 (de gewone BR is 16,99), dus ga er vanuit dat je hem vanaf omstreeks nu in de winkels kunt verwachten. Gekozen voor de 3D versie hoewel ik geen 3D set-up heb o.a. omdat de print op de steelbook echt lelijk is (vond ik althans), en de 3D versie een hoes met reliëf opdruk heeft die veel mooier is. En wie weet schaf ik ooit nog een 3D tv aan.
    Heb er ook spijt van die steelbook gekocht te hebben. Hopelijk heb ik de film zaterdag in huis. Heb hem vandaag via bol.com besteld.
    http://www.movies-blu-ray.nl/index.p...d=1995&lang=NL
    Dit is de steelbook met een afschuwelijke zijkant en vervelend karton eromheen. Waardoor de titel niet op de steelbook zelf staat. zoals bij fast five. grr. Wie verzint nu zo iets ??

    Is er iemand die weet waar je de film in België al ergens kunt kopen? Heeft iemand em in België al gekocht ? Nu heeft Bol.com z'n release datum veranderd naar maandag? Nu kan ik nog wachten tot dinsdag. Zucht.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 24-02-2012 om 09:38

  21. #46

    Standaard

    Zojuist gekocht bij FRS voor € 17,99...

  22. #47

    Standaard

    Zojuist gekocht bij Blokker, ook voor € 17,99, maar zoals in voorgaande reacties al geschreven werd, is het helaas een steelbook, met een karton dat je wel moet verwijderen om de doos te kunnen openen, geen titel op de voorkant en geen specificaties op de achterkant. Erg jammer... Het gaat natuurlijk om de film, maar ik vind de covers ook altijd wel erg belangrijk!

  23. #48
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Inderdaad wel een rare verpakking...

    Weet er iemand of Tintin bij ons dezelfde extra's krijgt als in UK / US?

  24. #49

    Standaard

    Hey,

    Voor de Steelbook bezitters (die er niet helemaal tevreden mee zijn)
    Ik heb dit ook al vermeld in een ander topic, ...Maar zal het hier ook nog even plaatsen.
    Misschien dat jullie er ook iets aan hebben

    Greets Ferry, ...


    Hey,

    Vind het zelf niet zo'n proleem
    Gewoon het karton er netjes afhalen,
    Dan de 1 of 2 flappen die naar de voorkant gaan afknippen van de achterzijde (met de info)
    Van de 1 of 2 flapjes die je afgeknipt hebt knip je weer de 1 of 2 strookjes af die aan de boven en onderzijde van de steelbook zaten.
    En dan plak je de achterzijde met de info weer vast achter op de steelbook,
    En het kleine strookje met de titel etc. plak je dan netjes op de voorkant.
    (plakken met plakbandjes uiteraard)
    Zo heb ik dat ook met Fast 5 gedaan, ...En ziet er gewoon mooi en netjes uit!

    Greets Ferry, ...

  25. #50

    Standaard

    Hier in de videotheek de koopversie in doorzichtige amaray binnen met embossed(alleen Kuifje, naar buiten toe is dat toch) sleave.
    Lijkt op onderstaande maar dan staat er in de blauwe strook 2-DISC EDITION Blu-ay 3D + Blu-ray Disc


    Zitten 2 discs in:
    2D disc en 3D/2D disc.
    Heel bijzonder die 2e, maar volgens onze inkooporganisatie staat de 2D er echt op bij op. Voor op de 3D/2D disc staat BNX-71918-BD-3D
    Laatst aangepast door peptalk : 24-02-2012 om 13:57
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •