Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 233 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Laten we het on-topic houden en persoonlijke zaken kunnen via PM worden uitgesproken.
    Dus, back on-topic graag.

  2. #77

    Standaard

    gisteren Shaolin gezien, beeld is heel goed maar toch ben ik een aantal keer irritante posterisatie tegengekomen, o.a tijdens de nachtelijke achtervolging met paard en wagen: heb zowel UK als DFW versie en zie geen verschil tussen de 2 (kortstondig gechecked)

    aantal reviews melden inderdaad hele lichte vorm van posterisatie maar bij mij is het toch zeer opvallend

    vroeg me af of mijn panasonic50VT20 moeite heeft met posterisatie en dit misschien versterkt waardoor ik het sterker zie dan mensen met een andere TV
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    gisteren Shaolin gezien, beeld is heel goed maar toch ben ik een aantal keer irritante posterisatie tegengekomen, o.a tijdens de nachtelijke achtervolging met paard en wagen: heb zowel UK als DFW versie en zie geen verschil tussen de 2 (kortstondig gechecked)

    aantal reviews melden inderdaad hele lichte vorm van posterisatie maar bij mij is het toch zeer opvallend

    vroeg me af of mijn panasonic50VT20 moeite heeft met posterisatie en dit misschien versterkt waardoor ik het sterker zie dan mensen met een andere TV
    Misschien komt het omdat je afspeelt op 1080p60 en dan specifiek door de omzetting daar naar toe.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Misschien komt het omdat je afspeelt op 1080p60 en dan specifiek door de omzetting daar naar toe.
    maakt helaas geen verschil: net dus gekeken en vanaf minuut 39 (NL versie Shaolin) is er dus die achtervolging met paard en wagen richting de bergen bij nacht en vnl achtergrond is bij mij zeer matig, als ik beeld op pauze zet lijkt het zelfs op blokvorming; UK versie heeft het ook maar lijkt iets minder

    misschien kan De Hollander hier even goed naar kijken als ie de mogelijkheid heeft
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #80

    Standaard

    Klopt je hebt gelijk, deze gaat op de lijst

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    maakt helaas geen verschil: net dus gekeken en vanaf minuut 39 (NL versie Shaolin) is er dus die achtervolging met paard en wagen richting de bergen bij nacht en vnl achtergrond is bij mij zeer matig, als ik beeld op pauze zet lijkt het zelfs op blokvorming; UK versie heeft het ook maar lijkt iets minder
    Weet je iig dat het niet daar aan ligt, maar echt aan de uitgave.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Klopt je hebt gelijk, deze gaat op de lijst

    Waarom meldt je niet dat de UK versie van Shaolin ook last heeft van posterisatie?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Waarom meldt je niet dat de UK versie van Shaolin ook last heeft van posterisatie?
    Done

  9. #84

    Standaard

    Jho je hebt tristan & isolde er tussen staan maar over welke import versie heb je het?

    Deze film is nergens anders uit (zover ik weet, EDIT: JAPAN) dan in NL en FR en de NL versie maakt gebruik van VC-1 en de franse van MPEG-2. De NL versie heeft zelfs een hoge bitrate en bij mij zijn de problemen die je aankaart niet te zien..

    heb je de screens zelf gemaakt of van internet geplukt?

    Ook lees ik de dvd.nl review niks over deze "problemen"
    Ook de japanse versie maakt gebruik van 25gig VC-1 en ook daarop worden deze problemen niet aangekaart!
    Laatst aangepast door theregiment : 11-01-2012 om 12:04

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Jho je hebt tristan & isolde er tussen staan maar over welke import versie heb je het?

    Deze film is nergens anders uit (zover ik weet, EDIT: JAPAN) dan in NL en FR en de NL versie maakt gebruik van VC-1 en de franse van MPEG-2. De NL versie heeft zelfs een hoge bitrate en bij mij zijn de problemen die je aankaart niet te zien..

    heb je de screens zelf gemaakt of van internet geplukt?

    Ook lees ik de dvd.nl review niks over deze "problemen"
    Ook de japanse versie maakt gebruik van 25gig VC-1 en ook daarop worden deze problemen niet aangekaart!
    Zoals je ziet aan de screenshots heeft de NL versie wel problemen in meerdere stukken. Bitrate wil niks zeggen je kan zelfs op een lagere bitrate toch een betere beeld krijgen, ik kan zelfs van een blu-ray rip met 15 oppompen met reencoderen naar een bitrate van 45 maar dat wil niet zeggen dat beeld beter wordt. Ik nam aan dat de andere versie die ik hier heb liggen een UK versie is, het is een MPEG-4 AVC codec met alleen engelse subs. Ik heb hem eens een keer overgekocht. De screenshots zijn er ook bij geplaatst zodat je het verschil kan zien. Ik test alleen zonder beeld verbeteraars. De screenshots zijn door mij gemaakt op de computer.

    dit is de info van de import


    Disc Size: 24,016,336,282 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: No
    BDInfo: 0.5.4

    PLAYLIST REPORT:

    Name: 00004.MPLS
    Length: 2:05:12 (h:m:s)
    Size: 22,984,329,216 bytes
    Total Bitrate: 24.48 Mbps

    VIDEO:

    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 17545 kbps 1080p / 23.976 fps / 16:9 / High Profile 4.1

    AUDIO:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS-HD Master Audio English 3873 kbps 5.1 / 48 kHz / 3873 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)
    DTS Audio Russian 768 kbps 5.1 / 48 kHz / 768 kbps / 16-bit
    Dolby Digital Audio English 192 kbps 2.0 / 48 kHz / 192 kbps
    Dolby Digital Audio English 192 kbps 2.0 / 48 kHz / 192 kbps
    Dolby Digital Audio Russian 192 kbps 2.0 / 48 kHz / 192 kbps

    SUBTITLES:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 19.485 kbps
    Presentation Graphics English 85.396 kbps
    Presentation Graphics English 94.057 kbps
    Presentation Graphics Russian 13.579 kbps
    Laatst aangepast door De_Hollander : 11-01-2012 om 12:36

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Zoals je ziet aan de screenshots heeft de NL versie wel problemen in meerdere stukken. Bitrate wil niks zeggen je kan zelfs op een lagere bitrate toch een betere beeld krijgen, ik kan zelfs van een blu-ray rip met 15 oppompen met reencoderen naar een bitrate van 45 maar dat wil niet zeggen dat beeld beter wordt. Ik nam aan dat de andere versie die ik hier heb liggen een UK versie is, het is een MPEG-4 AVC codec met alleen engelse subs. Ik heb hem eens een keer overgekocht. De screenshots zijn er ook bij geplaatst zodat je het verschil kan zien. Ik test alleen zonder beeld verbeteraars. De screenshots zijn door mij gemaakt op de computer.

    dit is de info van de import


    Disc Size: 24,016,336,282 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: No
    BDInfo: 0.5.4

    PLAYLIST REPORT:

    Name: 00004.MPLS
    Length: 2:05:12 (h:m:s)
    Size: 22,984,329,216 bytes
    Total Bitrate: 24.48 Mbps

    VIDEO:

    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 17545 kbps 1080p / 23.976 fps / 16:9 / High Profile 4.1

    AUDIO:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS-HD Master Audio English 3873 kbps 5.1 / 48 kHz / 3873 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)
    DTS Audio Russian 768 kbps 5.1 / 48 kHz / 768 kbps / 16-bit
    Dolby Digital Audio English 192 kbps 2.0 / 48 kHz / 192 kbps
    Dolby Digital Audio English 192 kbps 2.0 / 48 kHz / 192 kbps
    Dolby Digital Audio Russian 192 kbps 2.0 / 48 kHz / 192 kbps

    SUBTITLES:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 19.485 kbps
    Presentation Graphics English 85.396 kbps
    Presentation Graphics English 94.057 kbps
    Presentation Graphics Russian 13.579 kbps
    Je hebt de russische versie (als die al bestaat) aan de audio track te zien :S mmm naja ik vind het verschil tussen de screens niet overweldigend als bij andere die ik in eerdere posts heb gezien. Mij valt het niet op... Zit op 42" 3m er vanaf.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Je hebt de russische versie (als die al bestaat) aan de audio track te zien :S mmm naja ik vind het verschil tussen de screens niet overweldigend als bij andere die ik in eerdere posts heb gezien. Mij valt het niet op... Zit op 42" 3m er vanaf.
    je kan goed zien dat het blokkerig is, maar ik bekijk het op een 55 inc scherm zit er 4.5 meter vanaf, en op de lcd monitor is het ook zeer duidelijk te zien.
    Met TVs kan het zijn dat er beeldverbeteraars aanstaan waardoor het bijna niet opvalt. Maar ik heb alle beeldverbeteraars uit staan.
    Om het plaatje op ware grote te bekijken moet je wel op klikken met de vergrootglas
    Laatst aangepast door De_Hollander : 11-01-2012 om 12:55

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Waarom meldt je niet dat de UK versie van Shaolin ook last heeft van posterisatie?
    Let wel, ik zie bij Shaolin deze posterisatie op mijn systeem, misschien dat op een ander systeem dit niet/minder aanwezig is, misschien moet iemand anders even kijken of ie het ook ziet (dus b.v. vanaf 39:00 bij nl versie); beeld is verder wat betreft detail en scherpte heel goed
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #89

    Standaard

    Ik zal straks een screenshotje maken, en hier plaatsen.
    EDIT: ik verwijder toch deze titel uit de lijst ik vind deze uitgave te goed om in de lijst te zetten, want het heeft minimaal posterisatie.

    http://img441.imageshack.us/img441/8...0830199927.png
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 24-01-2012 om 18:24

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    je kan goed zien dat het blokkerig is, maar ik bekijk het op een 55 inc scherm zit er 4.5 meter vanaf, en op de lcd monitor is het ook zeer duidelijk te zien.
    Met TVs kan het zijn dat er beeldverbeteraars aanstaan waardoor het bijna niet opvalt. Maar ik heb alle beeldverbeteraars uit staan.
    Om het plaatje op ware grote te bekijken moet je wel op klikken met de vergrootglas
    Ik heb ook geen beeldverbeteraars aanstaan en dan nog zie ik het niet heel duidelijk (Bij deze Blu-ray) bij andere duidelijk wel.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    gisteren Shaolin gezien, beeld is heel goed maar toch ben ik een aantal keer irritante posterisatie tegengekomen, o.a tijdens de nachtelijke achtervolging met paard en wagen: heb zowel UK als DFW versie en zie geen verschil tussen de 2 (kortstondig gechecked)

    aantal reviews melden inderdaad hele lichte vorm van posterisatie maar bij mij is het toch zeer opvallend

    vroeg me af of mijn panasonic50VT20 moeite heeft met posterisatie en dit misschien versterkt waardoor ik het sterker zie dan mensen met een andere TV
    Toch idd zijn er op verschillden plaatsen posterisatie te ondekken dus zet deze titel er toch bij.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Toch idd zijn er op verschillden plaatsen posterisatie te ondekken dus zet deze titel er toch bij.
    komt dit nu door slechte compressie, de film is echt heel goed wat beeld betreft maar toch zie je dus deze posterisatie, en ook nog eens in zwarte achtergrond en volgens mij is de bewuste scene niet echt buiten opgenomen (blue screen misschien), dus achtergrond is achteraf toegevoegd met de computer, en toch deze posterisatie
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #93

    Standaard

    LETOP MENSEN RESIDENT EVIL 2 APOCLYPSE

    deze uitgave bevat compressie en digitale fouten die
    een reeks van Fel gekleurde blokjes veroorzaken.
    Jammer.
    Ik hoop dat er een nieuwe release zal uitkomen.
    mocht je ze missen, rond 25.48 minuten komen de eerste.

    http://img641.imageshack.us/img641/7...5201201241.jpg
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 24-01-2012 om 18:24

  19. #94

    Standaard

    Heb nergens last van. Heb de us editie.

    Heb je de schijf ook bij iemand anders gecontroleerd? of baseer je het enkel op je eigen systeem??
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Heb nergens last van. Heb de us editie.

    Heb je de schijf ook bij iemand anders gecontroleerd? of baseer je het enkel op je eigen systeem??
    Ik heb het ook vastgesteld. En de Nl-editie is totaal iets anders dan de US-editie. =)
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    En de Nl-editie is totaal iets anders dan de US-editie. =)
    Daarom heb ik hem ook..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Heb nergens last van. Heb de us editie.

    Heb je de schijf ook bij iemand anders gecontroleerd? of baseer je het enkel op je eigen systeem??
    Op bol.com zijn er ook mensen die daarover klagen, en op mijn pc is het ook te zien, anders kon ik de screenshot niet maken.

  23. #98

    Standaard

    Dan ligt het dus gewoon aan de NL uitvoering. Slechte zaak weer....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #99

    Standaard

    beste is dat zoveel mogelijk mensen hier hun klachten indienen http://paradisofilms.eu/index.php?fu...=contact.check Ik heb dat inmiddels al gedaan en gevraagd om omruilactie.
    of je kan bellen naar dit nummer tel: 0161241080 Donderdag is Inge die daarover gaat aanwezig.ANDERS KUN JE REGELRECHT NAAR DE JUISTE PERSOON MAILEN inge@paradisohome.nl

  25. #100

    Standaard

    Maar ik denk dat paradiso zal zeggen pech gehad, want ze zullen het als zo'n klein bedrijf niet kunnen permiteren om nog eens een nieuwe uitgave uit te brengen.

Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •