Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 233 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Als je een beetje tussen de regels door kunt lezen wordt duidelijk dat iedereen het best kan en wil waarderen als Blu-ray's stevig aan de tand worden gevoeld, maar doe dit secuur en met het nodige werk vooraf voordat je het hier post.
    Waar was mijn Moderator Back-up met Avatar dan? Want dan komen die "Glorius/Elite Members" ook met hun onnozele toevoegingen, terwijl er duidelijk screenshots aanwezig waren van het probleem.

    Maar om toch het topic eer aan te doen, mijn V for Vendetta Bluray heeft ook macroblocking.

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Dit wordt erg. Wat is nu het volgende dat hij gaat uitvinden? Of zouden we niet beter De_Hollander verbieden om bepaalde woorden te gebruiken in zijn berichten zoals "Macroblocking, posterisatie, pixels, DFW, EOne.
    Op wie is dit gericht "Wat is nu het volgende dat hij gaat uitvinden?", op mij of Jordy. Want het is idd erg dat ik word beschuldigd van een 2e account aanmaken en op mijn eigen berichten te antwoorden. Ik ben niet dement.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gurty Bekijk bericht
    Waar was mijn Moderator Back-up met Avatar dan? Want dan komen die "Glorius/Elite Members" ook met hun onnozele toevoegingen, terwijl er duidelijk screenshots aanwezig waren van het probleem.

    Maar om toch het topic eer aan te doen, mijn V for Vendetta Bluray heeft ook macroblocking.
    he he gelukkig iemand die deze blu-ray ook heeft en zelf kan erkennen dat het zo is. Zo zie maar ik krijg toch wel gelijk van mensen. Zo ook met andere titels dat ik aangehaald heb. Ik overdrijf echt niet.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 18-04-2012 om 19:55

  3. #203

    Standaard

    net V for Vendetta gekeken en inderdaad als je beeld stilzet bij logo scene en je kijkt op een halve meter zie je de blokjes maar als je film gewoon laat lopen zie je het niet op normale kijkafstand.

    Wel een aantal keer lichte posterisatie maar zeker niet storend: bitrate is vaak wel ontzettend laag (regelmatig ver onder de 10 Mbs, zelfs in het begin, bij logo scene' onder de 0.5 Mbs, ben dit nog nooit tegengekomen).

    ben toch benieuwd of beeld met hogere bitrate/andere codec "beter" wordt maar had zeker niet het idee dat ik naar een slechte BR zat te kijken

    prima film trouwens, aanrader
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    net V for Vendetta gekeken en inderdaad als je beeld stilzet bij logo scene en je kijkt op een halve meter zie je de blokjes maar als je film gewoon laat lopen zie je het niet op normale kijkafstand.

    Wel een aantal keer lichte posterisatie maar zeker niet storend: bitrate is vaak wel ontzettend laag (regelmatig ver onder de 10 Mbs, zelfs in het begin, bij logo scene' onder de 0.5 Mbs, ben dit nog nooit tegengekomen).

    ben toch benieuwd of beeld met hogere bitrate/andere codec "beter" wordt maar had zeker niet het idee dat ik naar een slechte BR zat te kijken

    prima film trouwens, aanrader
    Maar verder in de film met gewone afspeelsnelheid kom je ook macroblocking tegen. Idd de bitrate knalt regelmatig flink naar beneden. En komt niet hoog. De grain zit aan elkaar geplakt door de compressie. Er zit nogal een flinke compressie op.
    zie hier ook een screenshot http://img825.imageshack.us/img825/3...shot000657.png

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Maar verder in de film met gewone afspeelsnelheid kom je ook macroblocking tegen. Idd de bitrate knalt regelmatig flink naar beneden. En komt niet hoog. De grain zit aan elkaar geplakt door de compressie. Er zit nogal een flinke compressie op.
    zie hier ook een screenshot http://img825.imageshack.us/img825/3...shot000657.png
    dit is dus niet waar ! screenshot zegt niks

    denk dat het verstandig is dat een titel pas in de lijst komt als meerdere mensen issues bevestigen en ook alleen wanneer de originele film (dus geen rip) op een normale manier (dus op de TV op normale afstand) bekeken is
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #206

    Standaard

    Film- en beeldbeleving is altijd onderhevig aan interpretatie. Het valt mij gewoonweg niet op en ik prijs mezelf er gelukkig mee, want dat scheelt me weer een hoop stresspunten...

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    dit is dus niet waar ! screenshot zegt niks

    denk dat het verstandig is dat een titel pas in de lijst komt als meerdere mensen issues bevestigen en ook alleen wanneer de originele film (dus geen rip) op een normale manier (dus op de TV op normale afstand) bekeken is
    De ene tv is de andere niet, ik heb het duidelijk gezien. Op meerdere tv's zonder beeld verbeteraars aan, heb je dnr aan staan dan valt het al meteen een stuk minder op. Meerdere mensen hebben de macroblocking ervaren Bij deze lichte macroblocking en posterisatie.
    http://img163.imageshack.us/img163/9...0830219247.png en http://img825.imageshack.us/img825/3...shot000657.png
    http://img812.imageshack.us/img812/8923/ci108619771230219278.png http://img833.imageshack.us/img833/5690/37bfd0a3.png
    In andere forums is dit ook bekend gemaakt. Zie enkele pagina's terug voor de links dat ik heb geplaatst.
    Ook al zit je wat dichterbij de tv en je ziet posterisatoe en macroblocking, dan is er toch posterisatie en macroblocking aanzwezig.
    Het gaat erom dat het aanwezig is. Blu-ray behoord geen macroblocking of posterisatie te hebben.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-04-2012 om 13:24

  8. #208

    Standaard

    Hollander, je snapt de essentie van de reacties van velen hier niet. Het gaat er niet om je gelijk hebt dat er in die ene (mili)seconde een macroblockje of iets anders in voorkomt; het gaat erom hoe je het communiceert en het net lijkt alsof we een nationale ramp over ons heen hebben gekregen. Relativeer eens af en toe en post je bevindingen eens als onafhankelijke "klokkenluider" of hoe je het ook wil noemen. Laat de mensen hier zelf deze bevindingen op waarde schatten en dwing ze niet jouw mening op. Want wat jij verschrikkelijk vind is voor een ander misschien best mee te leven, ook al zijn de mensen je dan dankbaar dat je het even meldt. Neem hier eens een keer vrede mee, want het gevolg nu is dat je ogenschijnlijke verschrikkelijke zaken heb gemeld die iedereen maar een ramp moet vinden en die distributeurs moeten boycotten, terwijl na het zien van de screenshots en het overzien van het gehele plaatje, namelijk de beleving van de gehele film, sommigen het nog wel eens heel erg mee vinden vallen. En dan vervolgens gaan ageren tegen dat opdringerige en vage gedoe van je. Dus melden: prima, maar doe het eens met beleid en probeer het eens overzichtelijk en met een onafhankelijke blik in een schema te zetten. En laat iedereen in zijn waarde vwb hun mening. Daar is dit topic volgens mij voor bedoeld, net als het "gecensureerde blurays" topic wat IMO hetzelfde als hier verloopt. Je gal spuwen en je mening erover geven is prima, maar koppel dat onafhankelijk aan je gedane bevindingen.

  9. #209

    Standaard

    Stop ééns met te zeggen dat we slecht materiaal hebben omdat we met gewone afspeelsnelheid geen macroblocking zien. Ik heb ondervonden dat telkens iemand niet met je ééns is, dat je zegt dat hij slecht materiaal heeft. Dat is niet waar. Ik heb ook V For Vendetta, en ik ben zeer tevreden over het beeldkwaliteit. Nochtans ik heb een gecertifieerd THX scherm van Panasonic.

    En op blu-ray.com zijn al de users zeer tevreden over het beeld. Ze geven allemaal minstens 4,5/5. Niemand spreekt daar over macroblocking of posterisatie. In tegendeel. Of hebben al de users slecht materiaal?

  10. #210

    Standaard

    Ik zeg niet dat jullie verkeerde apparatuur hebben, jullie lezen weer verkeerd. Ik zeg het is maar net hoe je tv instellingen hebt staan. Als ik mijn beeld verbeteraars aan heb staan zie ik geen grain geen macroblocking en posterisatie. Daar om zeg ik nogmaals het kan ook aan je tv instellingen liggen. Meerdere mensen hebben gereageerd dat de film gewoon macroblocking vertoond. En ik blijf dit op een aardige manier zeggen. Ik ben nog niet uitgevallen naar mensen. lees maar ook op de links vorige pagina's HDforum avcforum enz, en hier hebben ook enkele mensen gemeld dat V FV macroblocking vertoond in enkele scenes. Ik zie wat ik zie, ik wil niet altijd gelijk krijgen. Maar er zijn gewoon meer meldingen erover. Er zijn ook meldingen dat het niet zichtbaar is. Hoe denk je dat het komt dat sommige mensen het wel zien en sommige mensen niet, wie heeft er dan gelijk en wie niet. Mijn ma ziet het ook niet, mij maat ziet het wel, en ik zie het ook. ma ziet het verschil tussen dvd en blu-ray nog niet eens.
    Sommige mensen zien het niet dan is dat fijn. Maar dat wil niet zeggen dat het er niet is, want anders zouden meerdere mensen dit niet gemeld hebben. Ik heb ook erbij gezet lichte macroblocking en posterisatie. mensen voor zoveelste keer lees AUB wat ik type, en ga mij niet beschuldigen van wat ik niet gezegt heb. Maak je eigen niet zo druk om dit. DVD.nl redactie help ik ook met recenties, omdat ze het aan mijn vragen. Val hun dan ook maar aan zoals je dat bij mij doet, nee dat doen jullie dan niet.Ik doe alles met beleid en probeer en overzichtelijk en met een onafhankelijke blik in een schema te zetten. Maar als jullie niet goed lezen en ik alles weer opnieuw moet uitleggen werkt ook niet. Met The three musketeers, enkele zagen het wel sommige niet, ik kreeg ook zo'n reacties van jullie dat ik overdrijf enz. Maar nu kwam de recentie op dvd.nl van The Three musketeers, en daar werd hetzelfde gemeld wat ik zei. Maar daar gingen mensen niet tegen klagen. Zo nu ook met Immortals, sommige zien het ook niet maar meerdere mensen zagen het wel, maar ik weet dat degene die nu met de Immortals recentie aan het maken is, een lage cijfer geeft. Dus krijg ik weer gelijk.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-04-2012 om 15:48

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat jullie verkeerde apparatuur hebben, jullie lezen weer verkeerd. Ik zeg het is maar net hoe je tv instellingen hebt staan. Als ik mijn beeld verbeteraars aan heb staan zie ik geen grain geen macroblocking en posterisatie.
    Zet die dan gewoon aan....
    It's my round killing thing.

  12. #212

    Standaard

    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens van der Molen Bekijk bericht
    Zet die dan gewoon aan....
    Daar gaat het toch niet om. Als je een niet gare frikandel bij de friettent gaat kopen, dan zeg je toch ook niet dan gaan we hem gewoon verder afbakken. Dus als we een topic zouden houden van niet goed afgebakken vlees in restaurants.
    En dan noemen we in een lijste deze restaurants. Dan zeg jij van dan bakken we het zelf wel gaar.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-04-2012 om 15:57

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    jullie lezen weer verkeerd.
    Zo'n verwijt heb je al een paar keer gemaakt. Denk je niet een klein beetje dat het misschien ook op z'n minst iets met je manier van formuleren te maken heeft? Je zegt:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat jullie verkeerde apparatuur hebben, jullie lezen weer verkeerd. Ik zeg het is maar net hoe je tv instellingen hebt staan.
    Maar een paar posts hierboven zeg je toch echt:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    De ene tv is de andere niet
    Dat is toch wel erg makkelijk op te vatten alsof je wel degelijk beweert dat het op z'n minst mede te maken heeft met het verschil van kwaliteit tussen verschillende televisies. Ik vind het niet gek dat mensen dat zo opvatten. Dat heeft niets met verkeerd lezen te maken, maar alles met (in de vriendelijkste manier om het te beschouwen) een formulering die voor meerdere uitleg vatbaar is. Je kunt nu wel weer beweren dat je in die quote niet direct zegt dat je beweert dat mensen verkeerde apparatuur hebben, maar je zou ook kunnen inzien dat die quote wellicht wat ongelukkig is en zeker ruimte laat voor de conclusie dat je het wel degelijk impliciet beweert.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Zo'n verwijt heb je al een paar keer gemaakt. Denk je niet een klein beetje dat het misschien ook op z'n minst iets met je manier van formuleren te maken heeft? Je zegt:

    Maar een paar posts hierboven zeg je toch echt:
    Dat is toch wel erg makkelijk op te vatten alsof je wel degelijk beweert dat het op z'n minst mede te maken heeft met het verschil van kwaliteit tussen verschillende televisies. Ik vind het niet gek dat mensen dat zo opvatten. Dat heeft niets met verkeerd lezen te maken, maar alles met (in de vriendelijkste manier om het te beschouwen) een formulering die voor meerdere uitleg vatbaar is. Je kunt nu wel weer beweren dat je in die quote niet direct zegt dat je beweert dat mensen verkeerde apparatuur hebben, maar je zou ook kunnen inzien dat die quote wellicht wat ongelukkig is en zeker ruimte laat voor de conclusie dat je het wel degelijk impliciet beweert.
    Je moet tekst in de kontekst lezen. "De ene tv is de andere niet , en daarna staat er instellingen." Voorbeeldje: De ene brommer is de andere brommer niet. Dat wil niet zeggen dat de brommer slecht is, nee als er meteen over opvoeren gesproken wordt, enz dan kan je toch eruit halen dat ik niet bedoel dat de brommer slecht is. Nee, dan gaat het over opvoeren en de manier van rijden.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-04-2012 om 16:10

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Je moet text in de context lezen.
    Dat is weer een draai. Er staat wat er staat. Je kunt niet zo maar verlangen dat mensen precies lezen wat je bedoelt als je niet precies schrijft wat je bedoelt. Als je het niet zo had bedoeld, had je het niet zo moeten opschrijven en niet verlangen dat anderen het op basis van context interpreteren zoals jij het wilt. Het is een kleine moeite om te schrijven dat het volgens jou een kwestie van instellingen is i.p.v. dat volgens jou de ene televisie de andere niet is -zeker als dat laatste niet is wat je bedoelt.

    Een deel van de reacties op jouw posts heeft gewoon te maken met je springerige en niet overal even heldere manier van formuleren. Iets secuurder formuleren en af en toe ook eens inzien dat je daarbij misschien niet overal even duidelijk bent geweest komt heel wat sympathieker over dan het wat drammigere 'jullie lezen het verkeerd'. Zoals in m'n vorige post al gesuggereerd, kan dat namelijk ook betekenen dat je niet duidelijk of eenduidig genoeg je punt probeert te maken.
    Laatst aangepast door mark t : 19-04-2012 om 16:09
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Daar gaat het toch niet om. Als je een niet gare frikandel bij de friettent gaat kopen, dan zeg je toch ook niet dan gaan we hem gewoon verder afbakken. Dus als we een topic zouden houden van niet goed afgebakken vlees in restaurants.
    En dan noemen we in een lijste deze restaurants. Dan zeg jij van dan bakken we het zelf wel gaar.
    Nee dan zou ik er gewoon niet meer eten
    It's my round killing thing.

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens van der Molen Bekijk bericht
    Nee dan zou ik er gewoon niet meer eten
    precies dat bedoel ik.

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Je moet tekst in de kontekst lezen. "De ene tv is de andere niet , en daarna staat er instellingen." Voorbeeldje: De ene brommer is de andere brommer niet. Dat wil niet zeggen dat de brommer slecht is, nee als er meteen over opvoeren gesproken wordt, enz dan kan je toch eruit halen dat ik niet bedoel dat de brommer slecht is. Nee, dan gaat het over opvoeren en de manier van rijden.
    Met alle respect, maar het voorbeeld dat je aanvoert is warrig geformuleerd en niet echt een verheldering van je eerdere standpunt. Ik geloof niet dat je hiermee veel mensen over de streep trekt.
    Idem voor het eerdere voordeel over een frikandel. Als je de vergelijking kloppend wil maken, dan zou het equivalent van een niet gare frikandel een blu ray zijn die niet werkt. Niet eentje die niet precies aan de allerallerallerhoogste kwaliteitsnormen voldoet.

    Maar ik geloof niet dat we hier nader tot elkaar komen. Als jij stug volhoudt dat er altijd aan ligt dat andere je teksten niet goed lezen in plaats van dat je daar zelf ook een rol in speelt door je taalgebruik (en vergelijkingen die de zaak eerder vertroebelen dan verduidelijken), dan ben ik bang dat dit een erg onrustig topic blijft.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Met alle respect, maar het voorbeeld dat je aanvoert is warrig geformuleerd en niet echt een verheldering van je eerdere standpunt. Ik geloof niet dat je hiermee veel mensen over de streep trekt.
    Idem voor het eerdere voordeel over een frikandel. Als je de vergelijking kloppend wil maken, dan zou het equivalent van een niet gare frikandel een blu ray zijn die niet werkt. Niet eentje die niet precies aan de allerallerallerhoogste kwaliteitsnormen voldoet.

    Maar ik geloof niet dat we hier nader tot elkaar komen. Als jij stug volhoudt dat er altijd aan ligt dat andere je teksten niet goed lezen in plaats van dat je daar zelf ook een rol in speelt door je taalgebruik (en vergelijkingen die de zaak eerder vertroebelen dan verduidelijken), dan ben ik bang dat dit een erg onrustig topic blijft.
    Als er onrustige mensen reageren dan wel ja, maar daar kan ik niks aan doen. Ik ben duidelijk genoeg met de vergelijkingen.Ik heb het idee dat sommige mensen het onrustig willen maken.En nee jou beridenering vergelijkenis vind ik niet kloppen. Want een niet gare friekandel kan je toch eten, maar een niet werkende blu-ray kan je niet draaien. Het gaat om kwaliteit eten, in vergelijkenis kwaliteit beeld. Ik heb nu verder geen zin in met zo'n discussie. Ik zet gewoon titels van blu-ray's in de lijst waarvan er posterisatie of macroblocking te zien is.Met screenshots. moet voldoende zijn. ik weet waarover ik praat. Zoals ik vaak aangegeven heb is filmen, filmbewerking en HD reencoderen naar blu-ray mijn vak.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-04-2012 om 16:34

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat jullie verkeerde apparatuur hebben, jullie lezen weer verkeerd.


    Je hebt wel je bericht aangepast 2 minuten na mijn bericht om te bewijzen dat ik een leugenaar ben. Dank je wel maar het is niet fair van jou.

    Alléén daardoor kan ik zien wie dat je bent. Tweede account openmaken om je te verdedigen en dan je eigen berichten aanpassen om te tonen dat we niet kunnen lezen.

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Als er onrustige mensen reageren dan wel ja, maar daar kan ik niks aan doen. Ik ben duidelijk genoeg met de vergelijkingen.Ik heb het idee dat sommige mensen het onrustig willen maken.En nee jou beridenering vergelijkenis vind ik niet kloppen. Want een niet gare friekandel kan je toch eten, maar een niet werkende blu-ray kan je niet draaien.Het gaat om kwaliteit eten, in vergelijkenis kwaliteit beeld.
    Lees nou eens je laatste reactie Hollander, die slaat toch helemaal nergens op?!! En gezien reactie nr 198 waarin je stelt alleen maar de titels te vermelden plus screenshots kan je het beste het daarbij houden.
    Ook heb je al eerder gesteld niet meer in discussie te gaan. Misschien is da maar beter want elke keer reageer je nergens op de essentie van wat mensen hier dwarszit maar kom je met achterlijke vergelijkingen, smoesjes en andere onzin om maar je punt te maken. Er is hier maar 1 iemand die dit topic onrustig maakt en dat ben jij. Zoveel mensen hier zijn het daarover eens maar nog steeds heb jij een gigantisch bord voor je kop en blijf je stellen dat het aan iedereen behalve jou ligt. Best triest, vind je niet?

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht


    Je hebt wel je bericht aangepast 2 minuten na mijn bericht om te bewijzen dat ik een leugenaar ben. Dank je wel maar het is niet fair van jou.

    Alléén daardoor kan ik zien wie dat je bent. Tweede account openmaken om je te verdedigen en dan je eigen berichten aanpassen om te tonen dat we niet kunnen lezen.
    Wat zit je raar te lullen man. "2 minuten na mijn bericht om te bewijzen dat ik een leugenaar ben. Dank je wel maar het is niet fair van jou." wat slaat dit op?
    berichten aanpassen? ja dat doe ik omdat hier op deze site opeens tijdens het type het bericht gewoon geplaatst wordt zonder dat ik het kan controleren op foutjes.Dan moet ik het bericht weer openen om te veranderen. maar jullie zitten gewoon te jennen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-04-2012 om 16:41

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Lees nou eens je laatste reactie Hollander, die slaat toch helemaal nergens op?!! En gezien reactie nr 198 waarin je stelt alleen maar de titels te vermelden plus screenshots kan je het beste het daarbij houden.
    Ook heb je al eerder gesteld niet meer in discussie te gaan. Misschien is da maar beter want elke keer reageer je nergens op de essentie van wat mensen hier dwarszit maar kom je met achterlijke vergelijkingen, smoesjes en andere onzin om maar je punt te maken. Er is hier maar 1 iemand die dit topic onrustig maakt en dat ben jij. Zoveel mensen hier zijn het daarover eens maar nog steeds heb jij een gigantisch bord voor je kop en blijf je stellen dat het aan iedereen behalve jou ligt. Best triest, vind je niet?
    Nee jullie zitten te klote. Ik verdedig mijnzelf. Jij hebt een bord voor je kop. Er zijn meerde mensen die op jou commetaar hebben gehad dat je raar lult. Dus ik maak me niet zo druk om.Ik ga mijn woorden niet meer vuil aan jou maken, dat is het niet waard. en ook niet aan andere die het gewoon niet willen begrijpen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-04-2012 om 16:44

  25. #225
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Wat zit je raar te lullen man. berichten aanpassen? ja dat doe ik omdat hier op deze site opeens tijdens het type het bericht gewoon geplaatst wordt zonder dat ik het kan controleren op foutjes.Dan moet ik het bericht weer openen om te veranderen. maar jullie zitten gewoon te jennen.
    Zeer vreemd want je moet toch echt wel eerst op een knop klikken

    Virus ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •