Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 54 van 54 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De Telefoniste van Mediamarkt Eindhoven,

    Duurt mega lang voor je ze telefonisch te pakken krijgt, en in de tussentijd hoor je dat takkenummer ''Hold the Line'' van Toto.

    Ondertussen loopt je rekening wel op.

    Dat ze dat maar eens aanpakken, heb dat al een aantal keren gemeld in de winkel.

    Mega slechte zaak is dat, als je een vraag wil stellen.
    Als het erg druk is bij de info/garantie balie op de 2de verdieping dan kan het wel even duren.
    Van mensen zoals mij zullen ze wel gek worden,bel vaak al 2 dagen voor een Bluray/Game release.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als het erg druk is bij de info/garantie balie op de 2de verdieping dan kan het wel even duren...
    Dat je ze amper te pakken krijgt is op vrijwel elk tijdstip van de dag, of het nu s'morgens is of in de middag of tegen de avond, duurt minimaal een half uur.

    En dat vind ik niet kunnen, en dan dat takkenummer erbij

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat je ze amper te pakken krijgt is op vrijwel elk tijdstip van de dag, of het nu s'morgens is of in de middag of tegen de avond, duurt minimaal een half uur.

    En dat vind ik niet kunnen, en dan dat takkenummer erbij
    Je hebt gelijk,de laatste tijd zijn ze wel heel slecht bereikbaar.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Ik verwacht ook zeker geen hernieuwde ondertiteling, helaas. Als die jij noemt echt zo erg is ben ik blij dat ik hem niet heb. Ik vraag mij af of ik een inhoudelijke reactie krijg of niet, dat vooral. Net weer een aflevering gezien: gewoon afgekapte zinnen zaten er in. Klantenservice, kom maar op
    Net teruggebeld, omdat ik niks van hun hoorde, terwijl dit was toegezegd. Ik krijg de product manager new releases niet te spreken ('is onbereikbaar'). Bovendien stelt Universal dat er GEEN fouten zijn in de ondertiteling. Ik geloof niet dat ze 17 uur aan serie in 5 dagen hebben gecheckt. Of ik even elke fout wil noteren, dus het hele seizoen opnieuw wil kijken. Moet ik hun werk doen? Oh jah, en dan mailen naar de klantenservice (die volgens verhalen hier nooit reactie geeft).

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •