Bekijk uitslag poll: Wat is je favoriete distributiemaatschappij?

Stemmers
53. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Columbia Tristar

    9 16,98%
  • Universal

    9 16,98%
  • Paramount

    1 1,89%
  • Warner Bros.

    3 5,66%
  • Buena Vista (o.a. Walt Disney , Touchstone)

    4 7,55%
  • MGM

    3 5,66%
  • 20th Century Fox

    19 35,85%
  • Dreamworks

    4 7,55%
  • RCV

    0 0%
  • Bridge

    0 0%
  • A-Film

    1 1,89%
  • Dutch Filmworks

    0 0%
  • Polygram

    0 0%
  • Dice

    0 0%
  • Overige

    0 0%
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Hoi,

    Ik heb getwijfeld (net als Nathan) tussen Warner en Fox, echter ik heb voor Fox gekozen... Vooral door het ontbreken van DTS bij de (meeste) R2 uitgaves van Warner.

    gr,

    Bas
    "Can't talk little man?.... bet you can play none either" - Crossroads (1986).

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas van Dijk
    Ik heb getwijfeld (net als Nathan) tussen Warner en Fox, echter ik heb voor Fox gekozen... Vooral door het ontbreken van DTS bij de (meeste) R2 uitgaves van Warner.
    Hehe, nu breng je mij ook weer aan het twijfelen.

    Zullen we maar zeggen dat ik ze beiden even hoog in aanzien heb.

  3. #28

    Standaard

    ik heb gestemd voor 20 century fox, mooie edities met veelal erg goed geluid en beeld, veelal dts, mooie verpakking en goede extra's

    verder ben ik ook meestal erg tevreden over warner en HKL
    en de Koreaanse dvd producenten : goed beeld, goed geluid (bijna altijd dts), prachtige verpakking en veel extra's, jammergenoeg zonder engelse subs


    columbia laat het wat mij betreft afweten de laatste maanden : weinig goede films, meestal veel te duur (in het begin dat ze in de winkel liggen), problemen met dts tracks

    hopelijk zetten dfw, rcv en a video een stap in de goede richting

  4. #29
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Opvallend dat Warner toch een inhaalslag heeft gemaakt, als je die nieuwe poll bekijkt.

    Ze hebben dan ook een aantal schitterende Special Editions uitgebracht en...zijn van de kwetsbare snappers afgestapt.

  5. #30

    Standaard

    Ik zat al te denken: volgens mij is die poll wel eens eerder aangemaakt.

    Fox en Universal hadden een paar jaar geleden echt een paar opvallend goeie SE's, maar tegenwoordig zijn ze daar niet meer uniek in. Warner was natuurlijk altijd al de kampioen van 'budget-dvd's' (ik koop 1000x liever een dvd uit de best-buy-reeks dan uit de budget-bakken bij FRS) maar tegenwoordig brengen ze ook hele mooie SE's uit.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik zat al te denken: volgens mij is die poll wel eens eerder aangemaakt.

    Fox en Universal hadden een paar jaar geleden echt een paar opvallend goeie SE's, maar tegenwoordig zijn ze daar niet meer uniek in. Warner was natuurlijk altijd al de kampioen van 'budget-dvd's' (ik koop 1000x liever een dvd uit de best-buy-reeks dan uit de budget-bakken bij FRS) maar tegenwoordig brengen ze ook hele mooie SE's uit.
    Wat is er mis met de budget bakken?zitten soms betere films bij dan tussen de best buy titels zoals: Animal factory,Bully,The grey zone,""O"",The believer,om er maar een paar te noemen!
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #32

    Standaard

    Voor mij is dat Columbia tri-star gevolgt door fox
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  8. #33

    Standaard

    Een echte favoriet heb ik niet maar deze horen zeker in het rijtje thuis: Warner, Columbia, MGM, Fox, Dreamworks
    Four-Star Trader (236)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •