Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 214 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Dus ook deze (http://www.bol.com/nl/p/the-cabin-in...eaturedProduct) is de editie van op de foto's? Hij is dus niet enkel bij FRS te vinden?

    Ik heb dezelfde van de foto's hierboven.

  2. #52

    Standaard

    Ik heb hem gisteren laat gezien en ik vond hem geweldig misschien wel op horror kwa special effects het beste op dat gebied. Eerst dacht ik het zal een leuke doorsnee horror film zijn met een groepje met twee mooie meiden maar later kreeg ie een heel andere wending en het eind is super

  3. #53

    Standaard

    Ik was afgelopen vrijdag bij MM Roermond en daar hadden ze de versie met het kartonnen huisje liggen.
    Ikzelf wil de 'normale' versie met alleen de discs.

    Ik dacht dat de film sowieso pas 11.09.12 pas op blu-ray kwam ? Hoe zit dat nu, want zie overal verschillende datums staan en ook al in de winkel liggen ?

    Ik ook meteen na gevraagd hoe het zit met de verschillende versies die uitkomen, ze zeiden dat MM enkel de uitgave met het huisje van binnen krijgt. Ergens wel de 'normale' versie al te verkrijgen ?

  4. #54

    Standaard

    Ik denk dat pas de tweede versie het zonder slipcase moet doen, want eigenlijk is dat 'huisje' niet meer dan dat. Je kunt de slipcase altijd weggooien.

  5. #55

    Standaard

    Vergeet niet dat hier de dvd ook bijzit. Dat zal de tweede versie ook niet hebben. Al hoeft dat verder niet belangrijk te zijn maar ik kan me voorstellen dat de verzamelaars dit wel kunnen waarderen.

  6. #56

    Standaard

    Ik vraag me wat af : Eerder is hier op de site vermeld dat de beeldkwaliteit van deze blu ray niet goed was (Macro blocking), maar toch zijn er genoeg mensen als ik het zo lees, die hem wel aangeschaft hebben hier of gaan aanschaffen.

    Vinden jullie de kwaliteit dan wel goed, of kunnen jullie gewoon niet wachten tot de levering vanuit het buitenland (mocht je hem daar bestellen) binnen is, bedoel dat je hem perse gelijk wil hebben.

    Dat je de foutjes dan voor lief neemt?

  7. #57

    Standaard

    Ik zag dat wel tijdens de trailers vooraf maar de film zelf vond ik prima beeld.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik vraag me wat af : Eerder is hier op de site vermeld dat de beeldkwaliteit van deze blu ray niet goed was (Macro blocking), maar toch zijn er genoeg mensen als ik het zo lees, die hem wel aangeschaft hebben hier of gaan aanschaffen.

    Vinden jullie de kwaliteit dan wel goed, of kunnen jullie gewoon niet wachten tot de levering vanuit het buitenland (mocht je hem daar bestellen) binnen is, bedoel dat je hem perse gelijk wil hebben.

    Dat je de foutjes dan voor lief neemt?
    Ik denk dat het de meeste mensen geen ruk uitmaakt. Die foutjes zijn meestal zo verwaarloosbaar dat je ze niet eens opmerkt.
    Misschien dat 5% van alle BR/DVD kopers zich hier druk om maakt. Ik in ieder geval niet

  9. #59

  10. #60

    Standaard

    Is het 'exclusieve' bij de FRS editie alleen de hoes of ook een disc aan extra's?

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Elk foutje is d'r 1 te veel
    Klopt. Maar er zijn mensen die zo'n foutje heel erg vinden en je hebt ook mensen die er wat luchtiger over denken (zoals ik).

  12. #62

    Standaard

    Volgens mij is het geen FRS exclusive aangezien ze ook al bij de MM zijn opgedoken. Er zit geen schijf met extra's bij, wel een dvd van de film.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik vraag me wat af : Eerder is hier op de site vermeld dat de beeldkwaliteit van deze blu ray niet goed was (Macro blocking), maar toch zijn er genoeg mensen als ik het zo lees, die hem wel aangeschaft hebben hier of gaan aanschaffen.

    Vinden jullie de kwaliteit dan wel goed, of kunnen jullie gewoon niet wachten tot de levering vanuit het buitenland (mocht je hem daar bestellen) binnen is, bedoel dat je hem perse gelijk wil hebben.

    Dat je de foutjes dan voor lief neemt?
    Ik begrijp het ook niet zo goed dat mensen gewoon deze uitgave kopen, met macroblocking. Maar sommige mensen geven daar geen donder om, of sommige zien het niet, sommige mensen zien het verschil tussen dvd en blu-ray nog niet eens.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Klopt. Maar er zijn mensen die zo'n foutje heel erg vinden en je hebt ook mensen die er wat luchtiger over denken (zoals ik).
    Ik vind dat als we een dure prijs betalen voor een BD, we ook wel een fatsoenlijk product mogen verwachten zonder fouten.

    Breng hem anders niet uit als je er fouten in hebt zitten.

    Ik maak me er wel druk om ja, als ik iets wil, dan wil ik een gaaf product zonder fouten.

    Ze moeten gewoon beter de disc goed controleren voordat ze hem op de markt zetten.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik vind dat als we een dure prijs betalen voor een BD, we ook wel een fatsoenlijk product mogen verwachten zonder fouten.

    Breng hem anders niet uit als je er fouten in hebt zitten.

    Ik maak me er wel druk om ja, als ik iets wil, dan wil ik een gaaf product zonder fouten.

    Ze moeten gewoon beter de disc goed controleren voordat ze hem op de markt zetten.
    Dat begrijp ik en ik respecteer je standpunt. Maar zoals gezegd.....de meeste mensen maakt het geen ruk uit.

  16. #66

    Standaard

    En dat weet DFW dus maakt DFW zich ook geen zorgen over. Als veel mensen zich wel iets van aantrokken, en dat lieten weten of niet te kopen. Dan zouden DFW zich wel anders gaan gedragen.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    En dat weet DFW dus maakt DFW zich ook geen zorgen over. Als veel mensen zich wel iets van aantrokken, en dat lieten weten of niet te kopen. Dan zouden DFW zich wel anders gaan gedragen.
    DFW gaat zich pas anders gedragen als mensen de releases van DFW massaal laat liggen in de winkel. Dat gaat dus nooit gebeuren.

    DFW is een bedrijf wat geld wil verdienen........zolang ze genoeg geld verdienen vinden zij het goed. Zo is het nu eenmaal.

  18. #68

    Standaard

    Daarom is er weinig vertrouwen in DFW en eOne.

  19. #69

    Standaard

    zaterdag gekocht voor 14 euro.
    mooie verpakking en leuke film en prima beeldkwaliteit.
    dfw heeft een mooie release geleverd
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  20. #70

    Standaard

    Kijk, niet iedereen vind de beeldkwaliteit slecht

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Kijk, niet iedereen vind de beeldkwaliteit slecht
    Nou, er werd hier genoeg gesproken over macroblocking, en als ik die verhalen al hoor, dan is de honger in die uitgave hier al gestild.

    De mensen die hem gekocht hebben, willen hem waarschijnlijk gewoon snel zien, en accepteren de fouten (die er gewoon niet in behoren te mogen zitten).

    En die zullen misschien wel weten dat ze in het buitenland wel een uitgave hebben zonder macroblocking, maar hebben misschien geen zin om te wachten voordat die eventueel binnen is.

    Ik blijf erbij dat, en ik het het vaker gezegd, het onbegrijpelijk is dat ze producten met macroblocking op de markt zetten.

    Deze dienen gewoon perfect te zijn, want je betaald er ook behoorlijk voor.

    Maar er is gewoon teveel laksheid, waardoor we hiermee afgescheept worden.

    Ik hoop gewoon dat de mensen voor de beste kwaliteit willen gaan, en daarom de uitgave van The Cabin in the Woods zullen kopen in het buitenland.

    En voor de mensen die de film al hebben : geniet er maar goed van

  22. #72

    Standaard

    Zoals eerder gezegt, sommige zien het verschil tussen dvd en blu-ray nog niet eens. En vinden een xvid al goed van kwaliteit. Dus als mensen dan zeggen goede kwaliteit, neem ik met een korrel zout. Ik heb al genoeg mensen horen klagen over slechte kwaliteit, en zelf heb ik het ook gezien.
    De screenshots spreken voor zich.

  23. #73

    Standaard

    Maar jamiev (en veel anderen) is tevreden met de beeldkwaliteit. Daar gaat het om

  24. #74

    Standaard

    En wij en vele andere zijn niet tevreden met het beeld, en daar gaat het om.

  25. #75

    Standaard

    Kijk als het nou een minuut lang achter elkaar is dat je macroblocking ziet dan zo ik zeggen ja, maar het is vaak een seconde of minder dus daar stoor ik mij totaal niet aan.
    Ik ben het er wel mee eens dat het laks is om maar iets uit te geven zonder dat het 100% goed is.
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •