Pagina 63 van 128 EersteEerste ... 135359606162636465666773113 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.551 tot 1.575 van 3184 worden weergegeven.
  1. #1551

    Standaard

    Jennifer's Body & Nightmare on Elm Street 2010 vandaag binnen gehad

    deze week binnen gehad ;
    Celda 211
    Rapunzel
    Skyfall
    Ted
    Tired of being what you want me to be

  2. #1552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Zat te wachten tot ie kwam Kijken wie zich aangesproken voelde. Het heeft nog lang geduurd eigenlijk

    En als het zou betekenen dat ik de enige was hier die nog geen films op het BFI label gezien zou hebben, zou dat juist pleiten voor dit forum vind ik. Ik denk echter dat het eerder andersom is. Je grap valt dus een beetje in het water. Maar ik begrijp de insteek. Beetje plagerij moet kunnen hoor

    Overigens heb ik wel wat BFI titels in de kast staan, maar (nog) niet uit die flipside reeks. Daar heb ik nu dus ook verandering in gebracht. Jij ook interesse hierin?
    Al is The Hobbit niet de beste film die ik heb gezien, heb ik prima vermaakt in de bios. Je reactie op Werners post kwam erg arrogant over, vandaar mijn reactie .
    Ik heb al redelijk veel van die BFI flipsides gezien (een stuk of 15 denk ik), er zaten een paar redelijke tussen om eenmalig te kijken, maar over het algemeen vind ik te weinig bij zitten om definitief aan te schaffen, ik heb bijna alles dan ook weer verkocht.

  3. #1553

    Standaard

    Gisteren kwam het eerste deel aan van men Amazon.co.uk 3 voor £17 aan:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #1554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Al is The Hobbit niet de beste film die ik heb gezien, heb ik prima vermaakt in de bios. Je reactie op Werners post kwam erg arrogant over, vandaar mijn reactie .
    Ik heb al redelijk veel van die BFI flipsides gezien (een stuk of 15 denk ik), er zaten een paar redelijke tussen om eenmalig te kijken, maar over het algemeen vind ik te weinig bij zitten om definitief aan te schaffen, ik heb bijna alles dan ook weer verkocht.
    In elk geval goed om te horen dat je weet waar je het over hebt dan

    Het verschil hoe iets bedoeld wordt en hoe iets overkomt, blijft zowel lastig om aan te geven als om te interpreteren via een medium als internet. Was niet arrogant bedoeld, maar meer als een cynisch plaagstootje. Heb dat willen verduidelijken met een duiveltje als emotiecon. Kwam kennelijk toch niet over. Ik kon namelijk wel lachen om die opmerking van Melzz en had zo ongeveer een gelijke gedachte.

    Ik heb ook al eens in een ander topic laten weten dat het me de laatste jaren opvalt dat oudere films en films buiten de mainstream hier een beetje een ondergeschoven kindje zijn. Het heeft verder geen zin om hier meer over de oorzaken daarvan uit te weiden, maar jammer vind ik dat soms wel. Ik wil de plaat ook niet grijzer draaien dan hij feitelijk al is, maar ik vind het altijd wel te prijzen als mensen op z'n minst open staan voor 'andersoortige' films, wat jij dus kennelijk ook doet gelukkig. Ik mag daarom graag af en toe even een plaagstootje uitdelen aan mensen die dat wat minder hebben. Dat heeft in dit geval verder helemaal niks met Werner persoonlijk te maken overigens, want zijn breedte van interesse ken ik niet goed genoeg. Ik bedoel het meer in algemene zin. Overigens geldt dat ook de andere kant op vind ik: mensen die bijvoorbeeld alleen arthouse kijken en niks van mainstream (willen) kennen, mogen hun horizon ook wat verbreden wat mij betreft.

    En over The Hobbit gesproken, deze heb ik zelf nog niet gezien, maar dat komt zeker wel een keer. Daar sta ik niet boven als je dat soms dacht
    Laatst aangepast door BigLebowski : 13-04-2013 om 11:57
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #1555

    Standaard

    Besteld bij amazon UK:
    -The Great Escape
    -Grave of the Fireflies
    -Reservoir Dogs
    -True Romance

    en een herbestelling wegens schade:

    -Schindler's List digibook
    Laatst aangepast door jurgen42u : 13-04-2013 om 12:21

  6. #1556

    Standaard

    Voorbesteld bij amazon.de nadat iemand op blu-ray.com heeft bevestigd dat er ook Engelse subs op staan:
    Army Of Darkness



    voor 42,70 euro
    Laatst aangepast door Werner : 13-04-2013 om 21:59
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #1557

    Standaard

    Op eerste paasdag verzonden via Amazon.com:
    Oliver Stone's JFK Director's Cut Digibook, en vandaag ontvangen.
    Laatst aangepast door Franklin1975 : 13-04-2013 om 13:44

  8. #1558

  9. #1559

    Standaard

    Afgelopen week ontvagen na bestelling via de Blokker-site:



    2 voor 10 euro

    Vandaag gaan shoppen in Wilrijk.
    De vrouw richting Ikea en ik naar Saturn:



    Prijzen waren respectievelijk: 12,99 EUR, 11,99 EUR en 2 maal 9,99 EUR.
    Vierde was gratis met de actie 4 kopen 1 gratis.



    4,99 EUR het stuk, vijfde was gratis met de actie 4 kopen 1 gratis.

  10. #1560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Voorbesteld bij amazon.de nadat iemand op blu-ray.com heeft bevestigd dat er ook Engelse subs op staan:



    voor 42,70 euro
    Werner, kun je even erbij zetten, welke Blu-ray dit is? Afbeelding is echt veel te klein om een titel of iets dergelijks te kunnen ontcijferen. Een linkje was ook handig geweest.

  11. #1561

    Standaard

    Vandaag bij Mediamarkt gekocht:




  12. #1562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Werner, kun je even erbij zetten, welke Blu-ray dit is? Afbeelding is echt veel te klein om een titel of iets dergelijks te kunnen ontcijferen. Een linkje was ook handig geweest.
    Afbeelding lijkt sterk op Evil Dead 3 - Army of Darkness, maar dat is hem niet volgens mij, of toch wel!?...ik zal even mijn loep zoeken
    Laatst aangepast door BigLebowski : 13-04-2013 om 18:53
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #1563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Afbeelding lijkt op Evil Dead 3 - Army of Darkness, maar dat is hem niet volgens mij, of toch!?...ik zal even mijn loep zoeken
    Ja, het is Army of Darkness.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  14. #1564

    Standaard

    Toch wel dus! Laaaaaaaang geleden dat ik die gezien heb
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #1565

  16. #1566

    Standaard

    Vandaag Lawless gekocht op de verzameljaarbeurs in Utrecht.

    Toch wel bizar. Zat te bladeren tussen meer dan 200 verschillende titels. Heb ik al, heb ik ook al, hoef ik niet. En dat je dus alleen lawless koopt, begin je toch echt te zien dat je al heel veel hebt :O

  17. #1567

    Standaard

    Vandaag gekocht bij Media Markt in Utrecht voor € 9,99:


  18. #1568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Werner, kun je even erbij zetten, welke Blu-ray dit is? Afbeelding is echt veel te klein om een titel of iets dergelijks te kunnen ontcijferen. Een linkje was ook handig geweest.
    Het andere plaatje op de site was dan weer te groot... het gaat om de SE van Army Of Darkness

    http://www.amazon.de/gp/product/B00B...?ie=UTF8&psc=1
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #1569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het andere plaatje op de site was dan weer te groot... het gaat om de SE van Army Of Darkness

    http://www.amazon.de/gp/product/B00B...?ie=UTF8&psc=1
    Valt toch reuze mee dit formaat, Werner?



    TIP: https://images-na.ssl-images-amazon....CL._SY100_.jpg
    https://images-na.ssl-images-amazon....CL._SY500_.jpg

    Cijfer veranderen aan het einde en dan krijg je een groter plaatje, werkt vaker bij Amazon.
    Laatst aangepast door HBx2000 : 14-04-2013 om 00:11
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  20. #1570

  21. #1571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Cijfer veranderen aan het einde en dan krijg je een groter plaatje, werkt vaker bij Amazon.
    Weer wat geleerd
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #1572
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bij bol.com voor 49,99 € per stuk

    Star Trek: The Original Series - Seizoen 1
    Star Trek: The Original Series - Seizoen 2
    Star Trek: The Original Series - Seizoen 3
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #1573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Bij bol.com voor 49,99 € per stuk

    Star Trek: The Original Series - Seizoen 1
    Star Trek: The Original Series - Seizoen 2
    Star Trek: The Original Series - Seizoen 3
    Er is natuurlijk ook de complete box voor €79. KLIK
    Ik heb mijn individuele releases hiervoor destijds vervangen, omdat de slipcases (silver foil) erg krasgevoelig zijn. Bovendien zijn de overzichten van de episodes heel toegankelijk op de digipaks van complete box.

  24. #1574

    Standaard

    Gekocht bij FRS Den Bosch in de actie 2+1 Gratis :



    5 Euro per stuk (hierbij nog de dvd gekocht ''Hans Teeuwen - Live in London'')

  25. #1575

Pagina 63 van 128 EersteEerste ... 135359606162636465666773113 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •