Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 138 worden weergegeven.

Discussie: Malena (Korea)

  1. #76

    Standaard

    Screenshot vergelijk tussen de Koreaanse en Engelse uitgave. De Koreaanse uitgave is lichter en heeft een gele tint. Het geeft een warmer beeld wat mij betreft pas dat beter bij de film. En dan nog al was hetzelfde geweest de uncut versie geniet natuurlijk altijd de voorkeur.

  2. #77

    Standaard

    +1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De mijne ook... fingers crossed...

  3. #78

    Standaard

    Als ik kijk naar de kleuren en gamma, dan is de KR versie beter dan die Engelse uitgave. Of denk je echt dat geel zand er zo uitziet als op de Engelse dvd?!
    Ook is er meer detail in donkere partijen.

    Zoals gezegd, dat is de originele print.

    Ik ben er in ieder geval blij mee.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Screenshot vergelijk tussen de Koreaanse en Engelse uitgave. De Koreaanse uitgave is lichter en heeft een gele tint. Het geeft een warmer beeld wat mij betreft pas dat beter bij de film. En dan nog al was hetzelfde geweest de uncut versie geniet natuurlijk altijd de voorkeur.

  4. #79

    Standaard

    Toch zie je bij het 3e screenshot meer detail bij de UK versie...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #80

    Standaard

    Ten aanzien van de bedrading heb je wel gelijk. Het zal stuivertje verwisselen zijn, de ene shot is beter dan de andere en vice versa.

    Algeheel gezien klopt de kleurstelling van de KR wat beter dan die van de Engelse...Ze hebben de gamma wat aangepast om de details wat duidelijker naar voren te laten komen. Andersom zijn de donkere stukken van de film in de KR weer wat beter.

    Dit is eigenlijk hetzelfde verhaal als Indy 1, die ze ook wat warmer hebben gemaakt dan de dvd versie. Voor blu-ray gaan ze schijnbaar toch weer terug naar de oude originele print.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Toch zie je bij het 3e screenshot meer detail bij de UK versie...
    Laatst aangepast door hstadman : 31-01-2013 om 15:24

  6. #81

    Standaard

    Mijn pakje met Malena is vandaag toegekomen, maar kan er maar ten vroegste woensdagochtend om bij BPost. Dus woensdagavond weet ik jullie te vertellen welke wonderen deze fraaie uitgave bezit.

  7. #82

    Standaard

    Ik heb hem via ebay gekocht, had hem gisteren binnen. Schitterende versie zeg... pff! Hadden jullie naast de box ook een lege doorzichtige amaray erbij trouwens (met artwork)?

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AxeMan Bekijk bericht
    Hadden jullie naast de box ook een lege doorzichtige amaray erbij trouwens (met artwork)?
    Die schijnt er standaard bij te zitten voor wie zijn Blu-ray liever tussen de andere gewone edities zet. Die Koreanen denken toch echt aan álles.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #84

    Standaard

    Nou voor mij is hij overbodig, maar wel heel erg netjes natuurlijk.

  10. #85

    Standaard

    De mijne is de dag na bestellen al verzonden (Kimchidvd)... Ben benieuwd!

  11. #86

    Standaard

    Nu net binnen gekregen, ook via Kimchidvd. Met lege BD-hoes. Kun je ook gebruiken wanneer je de dvd of blu-ray aan iemand uitleent.

    Nu hopen dat het voor deze film bij deze release blijft om het bedrag voor deze film te rechtvaardigen

  12. #87

    Standaard

    Was bij het openmaken van het pakketje al bang dat er iets misgegaan was. Had namelijk als eerste het lege amaraydoosje opengemaakt. Maar al met al uitstekend verpakt door Kimchidvd en geen gedoe met de douane.

    Had alleen verwacht dat er een boekje bij zou zitten. Maar als dat alleen in het Koreaans was geweest had ik er toch niet veel aan gehad.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Was bij het openmaken van het pakketje al bang dat er iets misgegaan was. Had namelijk als eerste het lege amaraydoosje opengemaakt. Maar al met al uitstekend verpakt door Kimchidvd en geen gedoe met de douane.
    Geen gedoe met de douane? Dat is bijzonder. Dan heb je echt geluk gehad!

  14. #89

    Standaard

    Ik ook niet. Je kunt op die site aangeven wat voor bedrag op de verpakking staat ($24,99) om veilig te zijn bij inklaring.

    En ik had ook wel een boekje erbij verwacht, maar zoals in de OP staat, zo krijg je de film ook. Zonder boekje.

  15. #90

    Standaard

    Ja, heren, en toen bleef het stil. Ik had wel verwacht dat jullie nu meteen zouden gaan kijken en je bevindingen met ons zouden delen. Of hebben jullie nu te veel last van rode oortjes?

  16. #91

  17. #92

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, heren, en toen bleef het stil. Ik had wel verwacht dat jullie nu meteen zouden gaan kijken en je bevindingen met ons zouden delen. Of hebben jullie nu te veel last van rode oortjes?
    Ik heb de film inderdaad (weer) gezien. Had eerder al de Italiaanse dvd (met home made Engelse subs) gezien. Beeldkwaliteit is super, om over het geluid en de score maar te zwijgen. Subliem naar mijn bescheiden mening.

    Alleen de extra's bevatten geen Engelse ondertiteling, wat bij de docu over de regisseur wel jammer is.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik heb de film inderdaad (weer) gezien. Had eerder al de Italiaanse dvd (met home made Engelse subs) gezien. Beeldkwaliteit is super, om over het geluid en de score maar te zwijgen. Subliem naar mijn bescheiden mening.

    Alleen de extra's bevatten geen Engelse ondertiteling, wat bij de docu over de regisseur wel jammer is.
    Maar mis ik er nu veel aan in vergelijking tot de UK-versie die vorig jaar verschenen is, en dan bedoel ik niet in aantal minuten dat er in geknipt is? Zijn die weggeknipte scenes toevallig nog ergens op het internet te bekijken? Want ze zitten helaas niet als verwijderde scenes op de UK Blu-ray.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik heb de film inderdaad (weer) gezien. Had eerder al de Italiaanse dvd (met home made Engelse subs) gezien. Beeldkwaliteit is super, om over het geluid en de score maar te zwijgen. Subliem naar mijn bescheiden mening.

    Alleen de extra's bevatten geen Engelse ondertiteling, wat bij de docu over de regisseur wel jammer is.
    Zijn die extra's wel engels gesproken?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Zijn die extra's wel engels gesproken?
    Neen. Italiaans.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar mis ik er nu veel aan in vergelijking tot de UK-versie die vorig jaar verschenen is, en dan bedoel ik niet in aantal minuten dat er in geknipt is? Zijn die weggeknipte scenes toevallig nog ergens op het internet te bekijken? Want ze zitten helaas niet als verwijderde scenes op de UK Blu-ray.
    Met de censuur erbij is de film compleet vermassacreerd, geloof me.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Neen. Italiaans.
    De extra backstage is engelse gesproken en de tv spots heeft een engels gesproken voice over. De rest is italiaans met koreaanse ondertiteling.

  24. #99

    Standaard

    Daar heb je dan redelijk weinig aan dus (tenzij je een woordje Koreaans of Italiaans spreekt). Jammer.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Daar heb je dan redelijk weinig aan dus (tenzij je een woordje Koreaans of Italiaans spreekt). Jammer.
    Maar het draait uiteindelijk om de film en schitterende verpakking, en die is in deze orginele uncut versie zoals hij bedoeld is. Die ca. 15 minuten extra beelden maken de film.

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •