Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 61 van 61 worden weergegeven.

Discussie: Het Koninklijk Huis

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Heb je gelijk in Jeroen, maar wat vind je dan van deze uitspraak van een medewerker van DVD.nl :
    Allereerst: ik ben alleen medewerker van dvd.nl op het gebied van recensies. Alle overige berichten zijn op persoonlijke titel en hebben verder niks te maken met (het beleid van) dvd.nl.


    Dat laatste gedeelte heeft Rogier gelijk in, maar dat eerste gedeelte is ook wel een uitspraak die niet echt netjes is.

    Ik heb ook niks met het Koningshuis, maar ik vind wel dat iedereen die er wel om geeft, er van moet genieten op zijn of haar manier.

    En dat we dat moeten respecteren, maar we moeten ook respecteren naar ieders mening, of die nu voor of tegen het Koningshuis is.

    Een mening moet gegeven kunnen worden, we leven tenslotte in een vrij land, niet in een dictatuur
    Tja, het is niet gericht naar iemand bedoeld maar in het algemeen dus wat er nu zo "niet zo netjes" aan is dat ontgaat me een beetje. Ik schaadt niemand met de opmerking dus ik vind dat het iets te zwaar wordt opgepakt; zo is het iig niet bedoeld. En verder is het natuurlijk ook: wie de schoen past...

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jdgirl Bekijk bericht
    koninginnedag is een verplichte vrije dag
    zodat wij allemaal kunnen zien hoe er miljoenen van ons belastings geld word uitgegeven.
    Daar staat een vrijmarkt tegenover. Dus de economie draait wel bij.

    Trouwens een verplichte vrije dag betaald door onze belastingsgeld is nog altijd beter dan belastingsgeld aan andere verspilde zaken waarvan je helemaal geen vrije dag aan overhoud. Paar voorbeelden. Belastingsgeld naar spookburgers, verspilling van belastinggeld door het Openbaar Ministerie. Gefinancierde reisjes van belastinggeld naar Duinrell voor bewoners uit de Gibraltarbuurt Amsterdam. Kortom het Koningshuis is er niks bij.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, het is niet gericht naar iemand bedoeld maar in het algemeen dus wat er nu zo "niet zo netjes" aan is dat ontgaat me een beetje. Ik schaadt niemand met de opmerking dus ik vind dat het iets te zwaar wordt opgepakt; zo is het iig niet bedoeld. En verder is het natuurlijk ook: wie de schoen past...
    Ik vond je uitspraak ''als je het maar niet eens bent met het KH of over hoe de belasting wordt uitgegeven: dan ga je toch emigreren naar een republiek? Lekker naar Frankrijk ofzo?'' niet echt aardig , vandaar ik het plaatste.

    Maar zoals ik al eerder zei moeten we gewoon ieders mening over het Koningshuis respecteren, of die nu voor of tegen is.

  4. #54
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    maar wat vind je dan van deze uitspraak van een medewerker van DVD.nl :


    Een mening moet gegeven kunnen worden, we leven tenslotte in een vrij land, niet in een dictatuur
    Ik pak even jouw bericht eruit, niet omdat ik daar specifiek op wil reageren, maar wel even in het algemeen.

    Graag zelfs willen wij dat iedereen zijn mening kan geven. In het geval van dit topic gaat dat ook zeker op. Maar zoals altijd in elk topic willen wij dat dit met respect gebeurt en dat er niet op de man gespeeld gaat worden. Teksten zoals deze van Marc T "Ik weet niet wie jij bent, maar het lijkt wel alsof iedereen die hier een 'moderator' titel heeft gekregen de laatste tijd ook meteen een 'eikel-diploma' erbij heeft gekregen" valt in mijn ogen onder de catagorie op de man spelen. Met alle respect, als je na een flinke tijd weer actief ben op eigen initiatief, verwachten we wel dat er niet met dit soort persoonlijke kreten wordt geschermd, want anders zijn we er weer snel klaar mee.

    Iedereen mag gewoon vinden van het Koningshuis wat hij vindt, we hoeven elkaar niet te overtuigen van ons gelijk. De ene vindt dit, de andere dat. Ieders mening is uniek en in hun eigen ogen terecht. Niks mis mee. Zoals altijd ligt de waarheid in het midden., maar dat is niet relevant bij een gezonde discussie. Maar opmerkingen zoals hierboven bepalen wel opeens de tendens. Zo zeer dat de TS al aangeeft spijt te hebben van het openen van dit topic. Dat is nergens voor nodig. De discussie is heel actueel en het discussiëren heel zinnig. Iedereen kan dan zijn mening vormen.

    Omdat iemand een medewerker van DVD.nl is, wil niet zeggen dat iemand daardoor niet een sterke of andere mening mag hebben. Medewerkers van DVD.nl zijn ook net mensen en doen het wederom op vrijwillige basis. En zoals Rogier al aangeeft geeft hij zijn mening als lid en niet als nieuwscrew.

    Laten we het zinnig en gezellig houden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik pak even jouw bericht eruit, niet omdat ik daar specifiek op wil reageren, maar wel even in het algemeen.

    Graag zelfs willen wij dat iedereen zijn mening kan geven. In het geval van dit topic gaat dat ook zeker op. Maar zoals altijd in elk topic willen wij dat dit met respect gebeurt en dat er niet op de man gespeeld gaat worden. Teksten zoals deze van Marc T "Ik weet niet wie jij bent, maar het lijkt wel alsof iedereen die hier een 'moderator' titel heeft gekregen de laatste tijd ook meteen een 'eikel-diploma' erbij heeft gekregen" valt in mijn ogen onder de catagorie op de man spelen. Met alle respect, als je na een flinke tijd weer actief ben op eigen initiatief, verwachten we wel dat er niet met dit soort persoonlijke kreten wordt geschermd, want anders zijn we er weer snel klaar mee.

    Iedereen mag gewoon vinden van het Koningshuis wat hij vindt, we hoeven elkaar niet te overtuigen van ons gelijk. De ene vindt dit, de andere dat. Ieders mening is uniek en in hun eigen ogen terecht. Niks mis mee. Zoals altijd ligt de waarheid in het midden., maar dat is niet relevant bij een gezonde discussie. Maar opmerkingen zoals hierboven bepalen wel opeens de tendens. Zo zeer dat de TS al aangeeft spijt te hebben van het openen van dit topic. Dat is nergens voor nodig. De discussie is heel actueel en het discussiëren heel zinnig. Iedereen kan dan zijn mening vormen.

    Omdat iemand een medewerker van DVD.nl is, wil niet zeggen dat iemand daardoor niet een sterke of andere mening mag hebben. Medewerkers van DVD.nl zijn ook net mensen en doen het wederom op vrijwillige basis. En zoals Rogier al aangeeft geeft hij zijn mening als lid en niet als nieuwscrew.

    Laten we het zinnig en gezellig houden.
    Het dikgedrukte is idd wel op de man spelen, en dat willen we allemaal niet lijkt me.

    Tenslotte willen we een fijne site houden, met geen of zo weinig mogelijk negatieve sfeer.

    Ik kan niet voor iemand anders zijn mening spreken, maar ik sluit me in ieder geval aan bij je laatste zin

  6. #56

    Standaard Prachtige foto


  7. #57

    Standaard

    Sorry, ik vind het allemaal fantastisch. Het koningshuis is een waar genot om naar te kijken. Ik weet niet wat me bezielde. Het is echt een hele fijne familie. Nu ga ik weer naar Hart van Nederland kijken.

  8. #58

    Standaard

    Ik heb heerlijk genoten van mijn vrije dag...inhuldiging of niet..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #59

    Standaard

    Veel heb ik niet met het koningshuis, maar ik vond het wel bijzonder om eens gezien te hebben. Toch een historisch moment.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Ik snap het wel. Dit topic is zeker niet alleen voor de voorstanders..ook voor de tegenstanders
    tegenstander of voorstanders
    gaat het mij hiet niet om zonder het KH stort nl snap ik ook wel.
    maar mensen snappen niet wat ik bedoelen.
    dus ik hou er ook over op.

    hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad..

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jdgirl Bekijk bericht
    tegenstander of voorstanders
    gaat het mij hiet niet om zonder het KH stort nl snap ik ook wel.
    maar mensen snappen niet wat ik bedoelen.
    dus ik hou er ook over op.

    hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad..
    Maar waar zou dat nou aan liggen? Ik begrijp zelfs jouw tekst hier niet: "zonder het KH stort nl snap ik ook wel"
    Daar kan ik geen kaas van maken...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •