Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415
De resultaten 351 tot 359 van 359 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Waar koop je dan die 4K serie voor €15?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Waar koop je dan die 4K serie voor €15?
    Ik zat te denken aan een normale blu-ray. En Netflix heeft ook films, die je vaak op bv. Amazon kunt vinden tussen de 10 en 20 euro.

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik zat te denken aan een normale blu-ray. En Netflix heeft ook films, die je vaak op bv. Amazon kunt vinden tussen de 10 en 20 euro.
    Een beetje appels met peren vergelijken wat mij betreft. Maar je begrijpt wel de strekking wat ik bedoel neem ik aan.

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Waar koop je dan die 4K serie voor €15?
    Amazon.fr. Al vaak 4k films voor minder dan 8 euro gekocht (wel per 2 of 3). En series voor 15 tot 20. Maar je moet wel regelmatig checken.

    Nu aktie: https://www.amazon.fr/promotion/psp/...A1X6FK5RDHNB96
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #355

    Standaard

    Ja, en ik heb ook weleens een film voor €2 ergens gekocht ??. Maar geen nieuwe release.

    Mijn punt is toch wel duidelijk hoop ik: €19 is nog steeds in principe nog steeds niet heel veel.

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ja, en ik heb ook weleens een film voor €2 ergens gekocht ??. Maar geen nieuwe release.

    Mijn punt is toch wel duidelijk hoop ik: €19 is nog steeds in principe nog steeds niet heel veel.
    Idd. En zo'n serie voor €15 is dan op zijn best 1 seizoen, niet de hele serie

    Streamen is echt vele malen goedkoper: zelf nu met Netflix, Disney+, HBOMax, Amazon Prime en NPO Plus samen betaal ik veel minder dan ik in de DVD- en bluray-tijd aan films en series uitgaf per maand. En ik kan veel meer kijken.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #357

    Standaard

    Nadeel is dat je niks bezit en bent overgeleverd aan de grillen van de streamingdiensten. Als ik zin heb in een film of serie pak ik m uit de kast en kan het zo vaak kijken als ik wil. Bij streamingdiensten is het altijd maar de vraag hoe lang een film of serie beschikbaar blijft.

  8. #358

    Standaard

    Dat klopt, maar een aantal films op bluray die ik bezit en die ik wilde kijken in de afgelopen jaren bleken toch ook niet meer af te spelen

    Ik ben zeker voor fysieke media maar voor films en series steeds minder. Het is gewoon te duur in verhouding met streamen en de tijd is beperkt. Er zijn mensen hier die van 18-22u iedere dag films of series kijken en dan snap ik het wel, maar bij mij is dat al jaren niet meer. Over een seizoen van een serie op netflix doe ik echt weken en soms maanden. Heb ook nog andere dingen te doen
    Laatst aangepast door Oakey : 12-05-2024 om 13:19
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Nadeel is dat je niks bezit en bent overgeleverd aan de grillen van de streamingdiensten. Als ik zin heb in een film of serie pak ik m uit de kast en kan het zo vaak kijken als ik wil. Bij streamingdiensten is het altijd maar de vraag hoe lang een film of serie beschikbaar blijft.
    Waar, maar zoals Oakey schrijft ook heel vervelend als de rotzooi van sommige prutsers niet meer af te spelen is

    Heb zelf ook wel een kijkvoorraad staan, maar wees eerlijk..... lang niet alles krijgt een 2e kijkbeurt en er zijn wel favorieten die je soms 4 of 5x ziet, maar je wil ook wel eens wat nieuws zien zonder het direct te hoeven kopen en al helemaal lastig zoals bij bij als je geen ruimte meer hebt om het spul op te slaan.

    Ook spelers hebben geen eeuwig leven en ik heb er al heel wat versleten, dure hobby op deze manier en altijd weer een heel gedoe met schijfje erin en schijfje eruit.

    Bedieningsgemak van de streamingsdiensten is ook fijn, je kan makkelijk verder gaan waar je bent gebleven en dat is bij sommige schijfjes ook echt k.t omdat ze je zo nodig willen laten weten dat je niet mag kopieren.... en nog meer van dat gezeur.

    Gebruik het naast elkaar, maar als ik eerlijk ben........ veel vaker het streamen dan de apparaten en je ziet nog eens wat nieuws dat je anders niet op je weg zou zijn tegengekomen.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •