De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bescherming voor steelbooks

    Ik ben nog steeds geen liefhebber van steelbooks in het algemeen, maar heb er ondertussen toch wel wat verzameld die ik wel mooi vond (of soms geen keus had).

    De ellende er mee zijn die papieren 'hoesjes' (weet niet hoe ze heten) waar alle info op staat. Vaak zijn die met lijm bevestigd dus ik verwijder de lijm, maar dan zitten ze dus los bij de steelbook. Die wil ik dus samen in een zakje hebben, want daarnaast is het misschien wel handig om de steelbook zelf te beschermen.

    Wie heeft hier ervaring mee en weet ook waar een goedkope oplossing te vinden is? Ik wil er zeker niet teveel aan uitgeven.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben nog steeds geen liefhebber van steelbooks in het algemeen, maar heb er ondertussen toch wel wat verzameld die ik wel mooi vond (of soms geen keus had).

    De ellende er mee zijn die papieren 'hoesjes' (weet niet hoe ze heten) waar alle info op staat. Vaak zijn die met lijm bevestigd dus ik verwijder de lijm, maar dan zitten ze dus los bij de steelbook. Die wil ik dus samen in een zakje hebben, want daarnaast is het misschien wel handig om de steelbook zelf te beschermen.

    Wie heeft hier ervaring mee en weet ook waar een goedkope oplossing te vinden is? Ik wil er zeker niet teveel aan uitgeven.
    Misschien is dit wat voor je? Ik gebruik ze zelf ook & werken top. Ik snij die plak flap er wel af, want die lijm is zo weg. Dus dan is het aan de bovenkant alleen open, maar ze beschermen je steelbooks perfect & niet duur!!!: https://www.amazon.de/-/nl/dp/B00B4X...ps%2C83&sr=8-1

  3. #3

    Standaard

    Bedankt, voor die prijs wil ik dat wel proberen. Als er nog meer suggesties zijn dan hoor ik die graag.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb verder geen tips voor je, maar die papieren "hoesjes" worden ook wel J-cards genoemd (door de vorm die ze hebben).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •