De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-ray recensie-site cinemasquid.com stopt er mee

    De website cinemasquid.com stopt er mee. Zie dit bericht. Bijzonder jammer. Dit was de enige website die ik kende die (hyperlinks naar) recensies van Blu-rays van over de gehele wereld verzamelde, inclusief handige overzichten met cijfermatige beoordelingen over beeld, geluid en extra's per uitgave per land. Voordat ik een Blu-ray van plan was te kopen raadpleegde ik altijd deze site. De maker heeft er helaas geen tijd meer voor en gaat zich alleen nog maar bezig houden met het plaatsen van screenshots van Blu-rays. Nu zulllen we zelf weer moeten gaan zoeken...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #2

    Standaard

    Inderdaad jammer, ik gebruikte hun database met technische details heel vaak. Iemand een alternatief?
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  3. #3

    Standaard

    www.dvd-basen.dk verzamelt ook veel andere recensies.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    www.dvd-basen.dk verzamelt ook veel andere recensies.
    Die site heb ik ook wel eens bekeken, maar haalt het in de verste verte niet bij cinemasquid.com. Ik vind DVD Basen er zo amateuristisch uitzien, qua lay-out e.d. Omdat ik me alleen voor Blu-ray reviews interesseer was cinemasquid.com zo perfect. Bij DVD Basen kan ik niet eens aangeven dat ik alleen op Blu-rays wil zoeken, tenminste ik heb dat niet kunnen vinden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Kende het niet, maar lijkt wel wat op DVDBeaver.com.

  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat er meer sites als deze gaan volgen.

    De tijden veranderen. er komt steeds minder fysieke media en de medewerking van de contents houders is minimaal + ondersteuning/waardering van de bezoekers weegt niet meer op tegen de tijd en kosten die men er in moet steken

  7. #7

    Standaard

    De laatste tijd heb ik veel Duitse blu-ray's gekocht van Franse films o.a. van Jean-Paul Belmondo en Lino Ventura. Mijn vraag is dus of er ook recensie-sites bestaan van Duitse uitgaves?

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    De laatste tijd heb ik veel Duitse blu-ray's gekocht van Franse films o.a. van Jean-Paul Belmondo en Lino Ventura. Mijn vraag is dus of er ook recensie-sites bestaan van Duitse uitgaves?
    http://www.bluray-disc.de/

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    bedankt

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •