De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard John Wick: Chapter 4 (UHD)

    John Wick 4 krijgt een geweldige 4K UHD uitgave met de meeste extra's verpakt in een mooie Steelbook.

    Lees hier de recensie
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 26-07-2023 om 07:44

  2. #2

    Standaard

    "Op beide discs staan alle extra's, dat betekent dat de extra's op de UHD in 4K-resolutie zijn en op de Blu-ray Disc in 1080p-resolutie. Alle extra's zijn Nederlands ondertiteld."

    Kijk, eindelijk. Immers: er is ruimte zat op 4K-schijfjes, dus een aparte Blu-ray voor alleen de extra's is dus echt niet nodig. Niet dat ik deze film ga aanschaffen overigens, want ik ben niet zo'n fan van Keanu Reeves in zijn rol als John Wick en van de John Wick-franchise in zijn algemeenheid. Maar dat is puur persoonlijk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Goeie review, ga ik nog zeker aanschaffen.

  4. #4

    Standaard

    Ik wacht tot 2 augustus voor de keepcase-versie. Ik zit tot 6 augustus toch sowieso nog in Canada.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •