De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Diablo 4

  1. #1

    Standaard Diablo 4


    [Xbox Series X&S/Xbox One/PC/PS5/PS4]

    Uitbreiding in 2024:


    Nu ik alle games die ik dit jaar heb willen spelen uitgespeeld heb duik ik weer terug in Diablo 4.Na de story mode ben ik ten tijden van release gestopt omdat ik merkte dat de game nog niet was waar het hoort te zijn maar volgens de laaste berichten hebben de laaste updates veel goed gedaan.

    Ben een gast die gewoon een simple Nike pet draagt maar zich wel kan verliezen in een gothic achtige wereld die Diablo bied.

    Ik ga dan ook vanaf 0 weer beginnen
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-11-2023 om 16:10

  2. #2

    Standaard

    Uitbreiding info:https://www.4gamers.be/nieuws/83375/...l-aangekondigd

    Toffe setting + een nieuwe class

    Trailer:
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-11-2023 om 09:34

  3. #3

    Standaard

    Zit al heerlijk weer een paar dagen in Diablo 4.Wat me opvalt is dat de loot in begin al veel interessanter is dan tijdens de release periode.
    Voor de duidelijkheid: Ik ben weer vanaf 0 begonnen.

    Ik heb nu niet die druk dat ik andere AAA game moet spelen.Toen stond FF16 voor de deur.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-11-2023 om 19:58

  4. #4

    Standaard

    Barbarian: Moet zeggen dat deze class ook erg fijn speelt in dit nieuwe deel.En verder ben ik blij dat ik deze game toch weer ben gaan spelen.
    Naast Diablo moet je gewoon geen andere games spelen dat is gewoon het ding.Geld voor een groot deel voor alle Blizzard games.
    Er zijn mensen die hebben in heel hun leven nog nooit iets anders gespeeld dan WoW

  5. #5

    Standaard

    Barbarian: Nu zo'n 30+ uur in deze class zitten.De updates van de laatste maanden hebben voor mij denk wonderen gedaan want ik zit er gewoon heerlijk in.
    Moet wel uitkijken dat ik niet te hard ga want heb wat kramp in m'n linker hand.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •