De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek Original Series R2 ?

    Kan iemand mij vertellen of de Original Series van Star Trek (die uit de jaren zestig) ooit nog uitkomt op Regio 2 DVD. Op Amazon kun je wel alle Episodes verkijgen op iets van 40 DVD's (2 ep. per DVD), maar ik heb geen R1 DVD speler. [Iedereen]Wat geen R1 DVD speler???[/Iedereen] Ja precies geen R1 DVD speler.

    Alvast bedankt.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  2. #2

    Standaard

    voor zo ver ik weet komt TOS voor het eerst nog niet uit op dvd, als ik de geruchten goed heb gehoord, komt volgend jaar eerst voyager uit.
    kostenspreiding heet dat
    Live Long and Prosper

  3. #3

    Standaard

    Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat in 2004 Voyager uitkomt en in 2005 gemixt TOS en Enterprise. In de jaren daarna worden de overige seizoenen van Enterprise (5.6 en 7) uitgebracht. Het formaat van d boxen wordt van alles hetzelfde.
    Show no mercy...for you shall receive none.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb wel een keer losse DVDs met ik dacht twee afleveringen zien liggen. Beetje duur was dat geintje alleen, niet gedaan dus.

    Ik had wel verwacht dat Voyager volgend jaar kwam.

    Wat is de reden trouwens dat DS9 goedkoper is? Omdat 'ie minder populair is, of omdat de opnames nieuwer zijn en minder werk voor overzetting opleveren?

    Ik vind het goed dat ze gewoon ieder jaar een serie pakken, scheelt een hoop geld.
    I find your lack of faith disturbing

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •