Pagina 29 van 76 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 1899 worden weergegeven.

Discussie: Prison Break [FOX]

  1. #701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Aflevering 8 was wel ok, maar alleen [spoiler:039dd72e45]die scenes in de rivier gingen nergens over, beetje tijdrekken. Je weet toch dat ze niet gepakt worden.[/spoiler:039dd72e45]
    ja dat word inderdaad wel een beetje voorspelbaar [spoiler:039dd72e45] maar niet als er iemand dood gaat, dat bleef voor mij altijd spannend maar nu dus niet meer als mahone elke escapee gaat afknallen die hij in zijn vizier krijgt [/spoiler:039dd72e45]

    spoilerpics voor season 2 ep. 9 :P
    http://www.prisonbreak-online.com/ga....php?album=217

  2. #702

    Standaard

    Seizoen 2 gaat aanstaande donderdag ook al hier op RTL 5 beginnen.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  3. #703

    Standaard

    Zojuist aflevering 9 gekeken. Damn, die was goed. Prison Break saai...............dacht het niet. In deze aflevering gebeurde veel wat de komende afleveringen voor vuurwerk kan zorgen. Kan haast niet meer wachten tot de volgende aflevering.

  4. #704

    Standaard

    Aflevering 8 vond ik ook wel aardig, [spoiler:213b705a13] mooi hoe Sucre maar ook T-bag ze allemaal om de tuin leid[/spoiler:213b705a13]

    Alleen [spoiler:213b705a13]dat tijdrekken in de rivier [/spoiler:213b705a13]vond ik ook niets!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Seizoen 2 gaat aanstaande donderdag ook al hier op RTL 5 beginnen.
    ze zijn afgelopen donderdag al begonnen hoor

    kijk je uit me die spoilers over de rivier

    promo pics voor ep 10 alweer
    http://www.prisonbreak-online.com/ga...dex.php?cat=46

  6. #706

    Standaard

    Bah, die aflevering 9 slaat echt weer nergens op. En die Lincoln is echt dom hoor

  7. #707

    Standaard

    ik vond hem zeker wel vet, niet zo vet asl nummer 8 maarja[spoiler:93e4fa7d34]Fernando en Michael weer samenspannen als in the good old days wat je btw kon zien aankomen aangezien ie dat ook deed met Nika
    en wat Lincoln btereft : ik denk dat ze volgende week hulp krijgen van een zekere veteraan die een zwart sterk amerikaans paard had in een previous ep. :P [/spoiler:93e4fa7d34]

  8. #708

    Standaard

    zekers tof die laatste afl, prison break heeft zijn ballen terug sinds ep8.

  9. #709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    zekers tof die laatste afl, prison break heeft zijn ballen terug sinds ep8.
    100% agree!

  10. #710

    Standaard

    Alf. 9 vond ik spannend maar ook frustrerend. [spoiler:a235f69018] Scofield geeft zijn hele leven op om Linc te bevrijden, en Linch is zo frustrerend dom. Wacht dan totdat het nacht is en steel een auto o.i.d., maar met de trein.. [/spoiler:a235f69018]


    Trouwens, [spoiler:a235f69018] ik denk dat Mahone nog wel een rol kan spelen in de vrijlating van Burrows, omdat Scofield weet van zijn lijk in de tuin. Ben benieuwd hoe hij dit uitbuit! En dan Scofield/Tancredi, beide naar dezelfde stad, helaas weet Mahone deze stad ook, vandaar: 'Maybe sooner than you think Micheal...' [/spoiler:a235f69018]

  11. #711

    Standaard

    man mijn hartslag die alleen maar toeneemt. Pfff domme linc. Idd zijn broer die dat zijn eigen leven opgeeft, en dan gaat hij constant de achterlijke prooi uthangen.


    ik heb naar de pics gekeken van de previeuz van afl 10.
    Er stond en blonde vrouw aan het balkon.

    Is dat de president??????????
    Heeft de vader van linc zichzelf geofferd???????????

    pffffff, wanneer komt afl 10 by the way?????????

    ik ben zo f*cking verslaafd aan pb, echt niet gezond.

  12. #712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PBlover
    pffffff, wanneer komt afl 10 by the way?????????
    Een week na aflevering 9?

    Zomaar een gok...
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  13. #713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PBlover


    [spoiler:811b206e59]ik heb naar de pics gekeken van de previeuz van afl 10.
    Er stond en blonde vrouw aan het balkon

    Is dat de president??????????
    Heeft de vader van linc zichzelf geofferd???????????

    [/spoiler:811b206e59]
    [spoiler:811b206e59] nee dat denk ik niet. ze lijkt me ook iets te jong voor de president. [/spoiler:811b206e59]

  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PBlover
    man mijn hartslag die alleen maar toeneemt. Pfff domme linc. Idd zijn broer die dat zijn eigen leven opgeeft, en dan gaat hij constant de achterlijke prooi uthangen.


    ik heb naar de pics gekeken van de previeuz van afl 10.
    Er stond en blonde vrouw aan het balkon.

    Is dat de president??????????
    Heeft de vader van linc zichzelf geofferd???????????

    pffffff, wanneer komt afl 10 by the way?????????

    ik ben zo f*cking verslaafd aan pb, echt niet gezond.
    Zet ff je zooi in de spoilers

  15. #715

    Standaard



    Net klaar met de box. Wat een geweldige serie is dit zeg. Op sommige momenten evenaart de serie 24 of gaat er zelfs overheen. Kon echt niet stoppen met kijken. Wanneer komt seizoen 2 op DVD uit.

  16. #716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn


    Net klaar met de box. Wat een geweldige serie is dit zeg. Op sommige momenten evenaart de serie 24 of gaat er zelfs overheen. Kon echt niet stoppen met kijken. Wanneer komt seizoen 2 op DVD uit.
    Ik denk gewoon een jaar later dan seizoen 1.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  17. #717

    Standaard

    Weer een geweldige aflevering al vind ik het wel jammer dat [spoiler:bb0591cff0]wanneer er een onoplosbaar probleem is dat die pa dan weer in beeld komt...[/spoiler:bb0591cff0]

  18. #718

    Standaard

    ep. 10 is er alweer ben hem nu aan het downloaden en ga hem straks kijken. ben beniewd hoe het nu verder gaat met lincoln en LJ.

  19. #719

    Standaard

    Omg wat een ep weer deze was echt een van de spannendste van het seizoen [spoiler:67d40beb05] ik zat egt op het puntje van me stoel in die ouwe fabriek echt mooi dat ie em zo in dat hok opsloot [/spoiler:67d40beb05]

    kijk je uit met spoilers

    promo pics voor nummer 11
    http://www.prisonbreak-online.com/ga...up&cat=0&pos=0

  20. #720

    Standaard

    [spoiler:b73a7c9d6c] In tegenstelling tot Lost, kan ik bij PB geen seconde missen... wat een geweldige serie.. ook al is het allemaal totaal onrealistisch, het is echt super, zo ook deze aflevering! Dat stukje met T-Bag vond ik erg cool! Ik had wel verwacht eigenlijk dat Sucre de telefoon op zou nemen toen de cops er waren --> gelukkig was dit niet het geval... Enkel het einde van deze episode vond ik dan wat minder spannend.... had liever een eind gezien met T-bag en de politie...[/spoiler:b73a7c9d6c]


  21. #721

    Standaard

    in zoetermeer is ie gewon 60 euro, weet iemand of ie in MM amsterdam goedkoper is? daar ga ik straks heen dus misschien....
    aangezien hier laatst iemand zei dat ie 45 eruo bij MM was
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  22. #722

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten
    in zoetermeer is ie gewon 60 euro, weet iemand of ie in MM amsterdam goedkoper is? daar ga ik straks heen dus misschien....
    aangezien hier laatst iemand zei dat ie 45 eruo bij MM was
    Bij de Makro ligt tie voor ongeveer 50,-

  23. #723

    Standaard

    Was wel weer een leuke aflevering.

    [spoiler:7c22e9ad90]Had trouwens verwacht dat T-Bag het geld ergens anders opgeborgen had en dat het kluisje alleen was bedoeld als afleiding.
    Maarja dan had hij die sleutel waarschijnlijk ook wel iets eerder opgegeven.[/spoiler:7c22e9ad90]
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  24. #724

    Standaard

    wat een ep weer.

    [spoiler:2aa7c2a35f] echt mooi dat ze een mannetje in de NSA hadden zitten die ze allemaal info doorspeelde. misschien ontrafelen ze de 9/11 conspiracy ook nog wel 8) ik wil wel graag weten waar michael en Aldo elkaar nou weer van kennen [/spoiler:2aa7c2a35f]

  25. #725

    Standaard

    echt een prison break aflevering weer,
    voorspelbaar tot op het bot, maar oh zo verslavend en spannend


Pagina 29 van 76 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •