Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 56789101112 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 284 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Ja, maar ik heb geen zin om hem weer helemaal te importeren... Waarom krijgen wij in Nederland die fijne dingen niet???
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan1988
    Ja, maar ik heb geen zin om hem weer helemaal te importeren... Waarom krijgen wij in Nederland die fijne dingen niet???
    Wat is het nou voor een moeite om hem te importeren?
    Volgens mij kost het meer moeite om naar de winkel te gaan om hem te kopen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan1988
    Ja, maar ik heb geen zin om hem weer helemaal te importeren... Waarom krijgen wij in Nederland die fijne dingen niet???
    Wat is het nou voor een moeite om hem te importeren?
    Volgens mij kost het meer moeite om naar de winkel te gaan om hem te kopen.
    Hahaha ja inderdaad :P

  4. #204
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ook de R1 Giftset bevat geen digipack hier de foto's:






  5. #205

    Standaard

    oei wat een lelijk beeldje. ik ga voor de extended editie maar dan zonder beeldje.

  6. #206

    Standaard

    In de doos ziet het beeldje er beter uit dan er buiten, vind ik.

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    In de doos ziet het beeldje er beter uit dan er buiten, vind ik.
    In krantenpapier nog beter... :wink:

  8. #208

    Standaard

    Sorry maar zie ff door het bos de bomen niet meer , bestaat er op dit moment enige release, welke regio dan ook van de extended met nl ondertiteling

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DWE
    Sorry maar zie ff door het bos de bomen niet meer , bestaat er op dit moment enige release, welke regio dan ook van de extended met nl ondertiteling
    Nee.

  10. #210

    Standaard

    Inderdaad een tegenvaller. Maar die foto`s komen wel van een Deens forum. Wat ik me afvraag: hoe komt die persoon die de foto`s heeft gepost al aan een exemplaar terwijl nog geen enkele site ze is aan `t versturen? kan `t niet toevallig toch niet de R1 versie zijn??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #211

    Standaard

    De Frans editie blijft mijn voorkeur hebben.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Maar die foto`s komen wel van een Deens forum. Wat ik me afvraag: hoe komt die persoon die de foto`s heeft gepost al aan een exemplaar terwijl nog geen enkele site ze is aan `t versturen? kan `t niet toevallig toch niet de R1 versie zijn??
    De foto's komen van de site van Axel Music af. Zie: http://www.axelmusic.com/productDetails/025193168023.

  13. #213

    Standaard

    Een bericht dat ik vond op het andere forum.

    Heb (Mediamarkt, Free record Shop etc.) in diverse plaatsen gebeld. Zij wisten me allemaal eigenlijk te vertellen dat de film al in de winkels had moeten liggen vanaf 9 november. Waarom deze uitstel.. en of de box nu uiteindelijk wél komt wisten ze allemaal onafhankelijk van mekaar niet te vertellen.

    Na "Googelen", heb ik Universal Pictures Benelux brutaal opgebeld en zij wisten me stellig te vertellen dat na alle waarschijnlijkheid deze Deluxe Edition in nederland niet gaat uitkomen!

    Van de Free Record Shop heb ik eerder vernomen dat de verschenen Limited Edition in Nederland in de winkel is geflopt. Het verwonderd me niks; Eind 2005 werden de diarries van King Kong aageboden, die heb ik aangeschaft. In 1e helft 2006 werd de limited edition aangeboden met diezelfde diarries gratis erbij (ik heb hiervan nu 2 exemplaren). De afzetmarkt in nederland zal te klein zijn om deze extra uitgave speciaal te voorzien van een nederlandse ondertitelling.

  14. #214

    Standaard

    Waar zijn de specs van de FRanse uitgave te vinden ?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  15. #215

    Standaard

    Hier is een recensie van de Franse release:
    http://www.dvdrama.com/rw_fiche-7097-.php

    Aangezien de UK-release Franse audio en ondertiteling heeft verwacht ik dat de DVD's hetzelfde zijn (geldt ook voor Duitsland).

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Maar die foto`s komen wel van een Deens forum. Wat ik me afvraag: hoe komt die persoon die de foto`s heeft gepost al aan een exemplaar terwijl nog geen enkele site ze is aan `t versturen? kan `t niet toevallig toch niet de R1 versie zijn??
    De foto's komen van de site van Axel Music af. Zie: http://www.axelmusic.com/productDetails/025193168023.
    Aha, het leek (toen ik op de link klikte) net alsof het zelf gemaakte foto`s waren
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    De afzetmarkt in nederland zal te klein zijn om deze extra uitgave speciaal te voorzien van een nederlandse ondertitelling.
    Ja, het is ook wel erg veel werk om 13 minuten te ondertitelen. Ongelovelijk zou het zijn met al die rotzooi die ze over ons uitstorten als dit teveel moeite is en wij dit alleen via import zouden kunnen kopen. :x Ikzelf heb bijvoorbeeld de eerder uitgebrachte versies niet gekocht omdat ik had gehoord dat deze versie eraan kwam en wilde hebben.

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    De afzetmarkt in nederland zal te klein zijn om deze extra uitgave speciaal te voorzien van een nederlandse ondertitelling.
    Ja, het is ook wel erg veel werk om 13 minuten te ondertitelen.
    Vergeet het ondertitelen van de extra's niet.

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    De afzetmarkt in nederland zal te klein zijn om deze extra uitgave speciaal te voorzien van een nederlandse ondertitelling.
    Ja, het is ook wel erg veel werk om 13 minuten te ondertitelen. Ongelovelijk zou het zijn met al die rotzooi die ze over ons uitstorten als dit teveel moeite is en wij dit alleen via import zouden kunnen kopen. :x Ikzelf heb bijvoorbeeld de eerder uitgebrachte versies niet gekocht omdat ik had gehoord dat deze versie eraan kwam en wilde hebben.
    Hetzelfde hier. Ben echt teleurgesteld. Normaal gezien zijn ze er als de kippen bij om mensen te doen double-dippen (lees: double-rippen) en voor die ene keer dat ik mij kan inhouden om te wachten op een nieuwe versie komt ie hier niet eens uit. Awel...merci. en nog een zeer triestige smiley erbij ook:
    "Why are you wearing that stupid man-suit?"

  20. #220

    Standaard

    Ik heb in ieder geval de Engelse maar besteld want ik zie het niet gebeuren dat de dvd hier binnenkort uitkomt.
    Wel een beetje vreemd als je bedenkt wat voor bagger er wel allemaal uitkomt hier ( ultraviolet anyone? ).
    -are you not entertained- Maximus

  21. #221

    Standaard

    Let maar op dadelijk is deze release overal een succes komen ze hier een paar maanden later ook aankaken met NL-release en dan maar weer klagen dat de verkoop tegenvalt....

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Een bericht dat ik vond op het andere forum.

    Heb (Mediamarkt, Free record Shop etc.) in diverse plaatsen gebeld. Zij wisten me allemaal eigenlijk te vertellen dat de film al in de winkels had moeten liggen vanaf 9 november. Waarom deze uitstel.. en of de box nu uiteindelijk wél komt wisten ze allemaal onafhankelijk van mekaar niet te vertellen.

    Na "Googelen", heb ik Universal Pictures Benelux brutaal opgebeld en zij wisten me stellig te vertellen dat na alle waarschijnlijkheid deze Deluxe Edition in nederland niet gaat uitkomen!

    Van de Free Record Shop heb ik eerder vernomen dat de verschenen Limited Edition in Nederland in de winkel is geflopt. Het verwonderd me niks; Eind 2005 werden de diarries van King Kong aageboden, die heb ik aangeschaft. In 1e helft 2006 werd de limited edition aangeboden met diezelfde diarries gratis erbij (ik heb hiervan nu 2 exemplaren). De afzetmarkt in nederland zal te klein zijn om deze extra uitgave speciaal te voorzien van een nederlandse ondertitelling.
    Interessant verhaal dit. Ik heb zeker geen medelijden met Universal n.a.v. het 'floppen' van de SE. Ze hebben het een beetje aan zichzelf te wijten door de achterlijke manier waarop ze die production diaries hebben gesplitst over twee losse releases. Ik heb de aparte diaries-dvd helemaal moeten importeren omdat ie (na de release van de SE) nergens meer voor een 'normale' prijs te krijgen was. Een beetje een domme constructie was dat imho.

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Een bericht dat ik vond op het andere forum.

    Heb (Mediamarkt, Free record Shop etc.) in diverse plaatsen gebeld. Zij wisten me allemaal eigenlijk te vertellen dat de film al in de winkels had moeten liggen vanaf 9 november. Waarom deze uitstel.. en of de box nu uiteindelijk wél komt wisten ze allemaal onafhankelijk van mekaar niet te vertellen.

    Na "Googelen", heb ik Universal Pictures Benelux brutaal opgebeld en zij wisten me stellig te vertellen dat na alle waarschijnlijkheid deze Deluxe Edition in nederland niet gaat uitkomen!

    Van de Free Record Shop heb ik eerder vernomen dat de verschenen Limited Edition in Nederland in de winkel is geflopt. Het verwonderd me niks; Eind 2005 werden de diarries van King Kong aageboden, die heb ik aangeschaft. In 1e helft 2006 werd de limited edition aangeboden met diezelfde diarries gratis erbij (ik heb hiervan nu 2 exemplaren). De afzetmarkt in nederland zal te klein zijn om deze extra uitgave speciaal te voorzien van een nederlandse ondertitelling.
    Interessant verhaal dit. Ik heb zeker geen medelijden met Universal n.a.v. het 'floppen' van de SE. Ze hebben het een beetje aan zichzelf te wijten door de achterlijke manier waarop ze die production diaries hebben gesplitst over twee losse releases. Ik heb de aparte diaries-dvd helemaal moeten importeren omdat ie (na de release van de SE) nergens meer voor een 'normale' prijs te krijgen was. Een beetje een domme constructie was dat imho.
    Ja idd, en ook nog eens in NL uitbrengen in een slappe keepcase ...

  24. #224
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Na "Googelen", heb ik Universal Pictures Benelux brutaal opgebeld en zij wisten me stellig te vertellen dat na alle waarschijnlijkheid deze Deluxe Edition in nederland niet gaat uitkomen!
    Ja podverdikke zeg !

Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 56789101112 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •