Pagina 42 van 136 EersteEerste ... 323839404142434445465292 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #1026

    Standaard

    ik denk niet dat jack bauer dood gat op korte termijn.
    Januari komt seizoen 6 in amerika uit, daarna wordt de film opgenomen en jack ( kiefer sutherland) heeft voorjaar 2006 contract getekend voor nog eens 2 of 3 seizoenen van 24
    Dus voorlopig zijn we nog niet van hem af
    Let's go jack

  2. #1027

    Standaard

    Jack zal nooit dood gaan, ook niet als de serie stopt. Dat verdient hij niet

  3. #1028

    Standaard

    Aan de andere kant is hij al een keer de pijp uitgegaan. Al was het maar voor een korte tijd.

    Ook kunnen ze nog seizoenen maken die zich bijvoorbeeld voor Seizoen 1 afspelen. Of seizoenen die zich tussen bijvoorbeeld Seizoen 3 en 4 afspelen.

    De mogelijkheden zijn er wel.


    De laatste optie is dat de Jack Bauer saga stopt, en we een andere agent zullen gaan volgen. Het zou niet de eerste keer zijn, kijk maar naar The X-Files..

  4. #1029

    Standaard

    als er een ander komt is er denk ik niks meer aan. hij owned iedereen 8)

  5. #1030

    Standaard

    De permiere aflevering van seizoen 6 die 14 januari in America op t.v. komt heeft de volgende inhoud:

    [spoiler:29c59baaa4]The season premiere is not like last years. No recurring character from any previous season will die in the opening hour. The first two episodes just basically set up the story. Before day 6 began, a terrorist named Abu Fayed began unleashing a wave of terror attacks on America. Fayed demands that Jack Bauer be handed over to him. President Wayne Palmer is forced to negotiate with Chinese officials and the U.S. hands over valuable intelligence and possibly other concessions which are unknown to us. The details of the trade aren’t really fully dealt with – The story quickly moves on to bigger and better things. Jack believes that in being handed over to Fayed his death will mean something because Fayed promises to reveal the location of the terror mastermind behind the attacks on America. Fayed and Jack come face to face as Jack is now his prisoner. Fayed reveals that Jack killed his brother several years ago and that Assad, the man who is supposedly behind the attacks is in fact an enemy of Fayed’s. Once Jack learns this he realizes his death will be for nothing and he eventually escapes and he rushes to save Assad. Graham is not in the season premiere. There isn’t really a cliffhanger. The episode ends with Jack and Assad teaming up to stop a terrorist attack. The only significant twist of the episode is that Assad is not the terrorist mastermind behind all of the attacks. The only member of the Bauer family tree in the premiere is Jack Bauer. Harry Lennix is playing Waleed. He is working with Wayne Palmer's sister at a business office. He doesn’t want the feds to access information on some of the company’s employees. Feds detain him and the President’s sister. Who or what he's trying to protect is not fully revealed in the premiere.[/spoiler:29c59baaa4]

  6. #1031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrissnow
    Beste seizoen tot nu toe.
    Nu lees ik: [spoiler:e0a9922fb3]dat Jack Bauer in een toekomstige aflevering dood zal gaan. Hij zegt het zelf in een interview; om de geloofwaardigheid van de serie weer omhoog te halen. Zou eeN RAMP zijn[spoiler]
    Meer die hier iets van weten?[/spoiler:e0a9922fb3]
    Dat zegt Sutherland elk jaar.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Ook kunnen ze nog seizoenen maken die zich bijvoorbeeld voor Seizoen 1 afspelen. Of seizoenen die zich tussen bijvoorbeeld Seizoen 3 en 4 afspelen.
    De makers hebben al meerdere malen gezegd dat ze geen prequels zullen maken, aangezien je dan vantevoren al van de meeste karakters weet of ze het einde van het seizoen halen.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  7. #1032

    Standaard

    Heb net seizoen 1 afgekeken, superserie!
    Ik vraag me alleen iets af, namelijk [spoiler:242fb4b824]aan het einde zie je dat Nina ook voor Drazen werkt. Als ze haar pakken zegt ze dat ze niet voor Drazen werkt, maar voor iemand anders. Maar er wordt (mij) nergens duidelijk voor wie dan. Gaan ze hier in seizoen 2 nog op door, of is dit gewoon een open eind?[/spoiler:242fb4b824]

  8. #1033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Heb net seizoen 1 afgekeken, superserie!
    Ik vraag me alleen iets af, namelijk [spoiler:9b05c265c6]aan het einde zie je dat Nina ook voor Drazen werkt. Als ze haar pakken zegt ze dat ze niet voor Drazen werkt, maar voor iemand anders. Maar er wordt (mij) nergens duidelijk voor wie dan. Gaan ze hier in seizoen 2 nog op door, of is dit gewoon een open eind?[/spoiler:9b05c265c6]
    [spoiler:9b05c265c6]Nina komt terug of het in deel 2, 3, 4, is is misschien leuk om zelf te ervaren. [/spoiler:9b05c265c6]

  9. #1034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Vond leuk maar vind het wel een beetje vreemd dat [spoiler:388a54b2c9]Jack 7 maanden gemarteld wordt en dat die chinezen plotseling denken van "Wacht eens even, we laten hem gewoon in de val lopen" hoefden ze daarom hem 7 maanden eerst martelen voor ze dat briliant idee kregen[/spoiler:388a54b2c9]
    [spoiler:388a54b2c9]je denkt toch niet dat ze jack voor 1 vraag 7 maande martellen? Voor deze vraag hadden ze gewoon een val bedacht maar jack weet veel meer... [/spoiler:388a54b2c9]

  10. #1035

    Standaard

    Dat er nog meer seizoenen komen wil niet zeggen dat JAck daar de hoofdpersoon van is; hij heeft meer taken als producer erbij gekregen voor meer seizoenen. Als hij dood gaat dan in de allerlaatste aflevering want een ander hoofdpersoon kan het nooit bij Jack halen.

  11. #1036

    Standaard

    Ach kijk, in de voorbije 5 seizoenen is Jack als ik me niet vergis al 3 keer dood geweest [spoiler:f2f1af7141]2 keer hartstilstand en 1 keer z'n dood in scene gezet, dus "dead for the world"[/spoiler:f2f1af7141]. Ze vinden er altijd wel weer iets op om hem te laten sterven zonder dat hij echt dood is.

    Om het met een Jack Bauer fact te zeggen: "Killing Jack Bauer doesn't make him dead, it just makes him angry."

  12. #1037

    Standaard

    Voor de mensen die zich ergeren aan Youtube (met slechte synchro)

    http://www.24fans.net/videos/season_...uel/streaming/
    "Intentionally left blank"

  13. #1038

    Standaard

    Ik heb laatst een dvd box gekregen, seizoen 1. Ik heb 24 nog nooit goed kunnen volgen, maar als ik het keek vond ik het super vet. Dus nu ben ik begonnen met kijken en ik zit er nu al helemaal in!!

  14. #1039

    Standaard

    Iemand foto's van Seizoen 5 box van 24 ?

  15. #1040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Iemand foto's van Seizoen 5 box van 24 ?
    Hier staan foto's van de R2NL uitgave: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...054174#1054174

  16. #1041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H.
    Weet niet of het hier al voorbij gekomen is. Maar ik zat net de extra's van seizoen 5 te kijken en daar stond een kort filmpje op over een boek dat binnenkort uitkomt. Misschien wel interessant voor de fan.

    Play.com 19,49 EURO
    Amazon 10,19 POND

    Release: 24/11/2006



    Jon Cassar, Director/Co-Executive Producer of Fox's '24', turns his filmmaker's eye behind the scenes of the first five seasons of this hit series. He captures unscripted moments with the '24' cast and crew, including the show's star Kiefer Sutherland, as well as many other well-known celebrity guests who have graced the screen of one of the most highly acclaimed and often controversial shows on television. Jon Cassar's photography is accompanied by photographs from other members of the '24' family including Rodney Charters, Jay Herron, Michael Klick, Bruce Margolis, David St. Onge and Isabella Vosmikova.
    Here you will be able to see moments behind the scenes on the Counter Terrorist Unit (CTU) set and remote location shooting as well as the planned explosions of bombs and spontaneous laughter accompanied by candid, firsthand, never-before-told stories of relationships, lifelong friendships, mishaps and mayhem developed over five seasons and more than one hundred episodes that make the magic that is '24'.
    Het boek is binnen Dat ziet er echt mooi uit .
    Der zit zelfs nog een DVD bij met interviews

    Paar foto's, klik voor vergroting:



    Iemand nog belang bij meer foto's?

  17. #1042

    Standaard

    http://www.usatoday.com/life/televis...vd-party_x.htm

    Artikeltje over de launch van de season 5 DVD-set in Amerika.
    Op www.24weblog.com staan foto`s van seizoen 6.
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  18. #1043

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H.
    Weet niet of het hier al voorbij gekomen is. Maar ik zat net de extra's van seizoen 5 te kijken en daar stond een kort filmpje op over een boek dat binnenkort uitkomt. Misschien wel interessant voor de fan.

    Play.com 19,49 EURO
    Amazon 10,19 POND

    Release: 24/11/2006



    Jon Cassar, Director/Co-Executive Producer of Fox's '24', turns his filmmaker's eye behind the scenes of the first five seasons of this hit series. He captures unscripted moments with the '24' cast and crew, including the show's star Kiefer Sutherland, as well as many other well-known celebrity guests who have graced the screen of one of the most highly acclaimed and often controversial shows on television. Jon Cassar's photography is accompanied by photographs from other members of the '24' family including Rodney Charters, Jay Herron, Michael Klick, Bruce Margolis, David St. Onge and Isabella Vosmikova.
    Here you will be able to see moments behind the scenes on the Counter Terrorist Unit (CTU) set and remote location shooting as well as the planned explosions of bombs and spontaneous laughter accompanied by candid, firsthand, never-before-told stories of relationships, lifelong friendships, mishaps and mayhem developed over five seasons and more than one hundred episodes that make the magic that is '24'.
    Het boek is binnen Dat ziet er echt mooi uit .
    Der zit zelfs nog een DVD bij met interviews

    Paar foto's, klik voor vergroting:



    Iemand nog belang bij meer foto's?
    als je er meer hebt graag

  19. #1044

    Standaard

    Ik heb het boek ook vandaag binnen gehad, echt een superboek voor de "die hard fan".
    Als je daar onder valt zou ik het zeker proberen aan te schaffen, echt leuk om ook de "andere kant" van al die acteurs te zien
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  20. #1045

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H.
    Der zit zelfs nog een DVD bij met interviews
    Met welke acteurs/actrices zijn er interviews op deze DVD, om precies te zijn?


    Verder, heb ik Seizoen 5 af. In 4 dagen tijd. Mega-spannend seizoen, vind ik!

    Samen met seizoen 2, denk ik mijn favoriet. Seizoen één is gewoon een klassieker inmiddels. En seizoen 4 is gewoon leuk. Omdat het zo slecht is.
    Ben benieuwd naar seizoen 6, maar daarna is de koek volgens mij toch echt wel op.

    Op volgorde van favoriet naar minst favoriet seizoen:
    S2
    S5
    S1
    S4
    S3
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #1046

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Op volgorde van favoriet naar minst favoriet seizoen:
    S2
    S5
    S1
    S4
    S3
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=43308 :wink:

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skikkelenberg
    als je er meer hebt graag
    Voor meer foto's ---> Spoiler gevoelig, als je nog niet alle seizoenen (1 t/m 5 ) gezien hebt gezien hebt klik dan niet op de volgende link.
    ** Klik **

  23. #1048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door skikkelenberg
    als je er meer hebt graag
    Voor meer foto's ---> Spoiler gevoelig, als je nog niet alle seizoenen (1 t/m 5 ) gezien hebt gezien hebt klik dan niet op de volgende link.
    ** Klik **
    ik kijk ook pas sinds day 5 vanaf 1 uur smiddags

  24. #1049

    Standaard

    Hoeveel bladzijdes heeft dat boek wel niet?
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  25. #1050

    Standaard

    bedankt voor de foto's Louwrens H., nu weet ik wel zeker dat ik me dat boek ook ga aanschaffen

Pagina 42 van 136 EersteEerste ... 323839404142434445465292 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •