Bekijk uitslag poll: Wat ga je stemmen op 22 november?

Stemmers
189. Je mag niet stemmen in deze poll
  • CDA

    28 14,81%
  • PVDA

    13 6,88%
  • VVD

    27 14,29%
  • D66

    8 4,23%
  • SP

    53 28,04%
  • Groen Links

    16 8,47%
  • Eén NL

    3 1,59%
  • Lijst Pim Fortuyn

    2 1,06%
  • SGP

    0 0%
  • Christen Unie

    2 1,06%
  • Partij voor de Vrijheid

    25 13,23%
  • Nederland Transparant

    0 0%
  • Partij voor de Dieren

    6 3,17%
  • Hilbrand Nawijn

    1 0,53%
  • Anders..

    0 0%
  • Ik stem blanco

    2 1,06%
  • Ik stem niet of wil het niet zeggen

    3 1,59%
Pagina 33 van 41 EersteEerste ... 23293031323334353637 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 1007 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Laten we nu niet doen alsof Nederland het enige lichtende baken in de vrije westerse wereld is. Als mensen willen vluchten kunnen ze ook wel ergens anders naartoe.

    Maar dat mag je niet zeggen in Nederland want dat wordt je uitgemaakt voor racist...
    Dat was een aantal jaar geleden zo en voor sommige (ex)kolonies geldt dat helaas nog steeds. Maar je mag dat best zeggen, je bent dan geen racist. Je hebt dan gewoon wat minder zicht voor mensen die soms huis en haard hebben achter moeten laten omdat ze anders vermoord werden, maar waarom zou je die helpen? Da's nou precies waarom er tijdens zo'n zinloze knokpartij 3 man 1 man in elkaar schoppen terwijl er 1000 man omheen steen die niets doen. Waarom zou je die ene helpen, straks pakken ze jou.

    Tuurlijk zijn er helaas ook een hoop mensen die gewoon economisch beter willen en hier naar toe kwamen die mensen mogen gewoon teruggestuurd worden.

  2. #802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Laten we nu niet doen alsof Nederland het enige lichtende baken in de vrije westerse wereld is. Als mensen willen vluchten kunnen ze ook wel ergens anders naartoe.

    Maar dat mag je niet zeggen in Nederland want dat wordt je uitgemaakt voor racist...
    Dat was een aantal jaar geleden zo en voor sommige (ex)kolonies geldt dat helaas nog steeds. Maar je mag dat best zeggen, je bent dan geen racist. Je hebt dan gewoon wat minder zicht voor mensen die soms huis en haard hebben achter moeten laten omdat ze anders vermoord werden, maar waarom zou je die helpen? Da's nou precies waarom er tijdens zo'n zinloze knokpartij 3 man 1 man in elkaar schoppen terwijl er 1000 man omheen steen die niets doen. Waarom zou je die ene helpen, straks pakken ze jou.

    Tuurlijk zijn er helaas ook een hoop mensen die gewoon economisch beter willen en hier naar toe kwamen die mensen mogen gewoon teruggestuurd worden.

    Nu overdrijven we alletwee een beetje. Nederland loopt al jaren voorop wat betreft integratieaantallen en ontwikkelingshulp naar rato want we betalen ons scheel vergeleken bij andere landen. Als onze grenzen dicht zouden gaan is het niet alsof de wereld ineens dichtklapt en alle oorlogsvluchtelingen vermoord worden omdat ze niet meer naar NL kunnen gaan. Er zijn genoeg andere plekken waar je dan naartoe kunt gaan als vluchteling zijnde. Oftewel, laten we niet doen alsof we het enige lichtende baken zijn. Als ze Nederland allemaal zo geweldig vinden, waarom zijn er dan zoveel problemen? De rotte appels mogen we blijkbaar niet aanpakken want stel je voor dat Mohammed geen 9 vrouwen over mag laten vliegen vanuit Turkije. Zo gaat het. En als je vindt dat er met 500 moskeen in NL genoeg zijn moet je niet zeuren want je belemmert de islam gemeenschap in NL, en als je vindt dat er geen islamitisch ziekenhuis moet komen of dat de speciale zwemuurtjes in bepaalde zwembaden voor moslims moeten worden afgeschaft moet je niet zeuren. Want, zoals President Alexander Pechtold zegt: Ze zijn er, en daar zul je mee moeten leven meneer Wilders.

    Ik heb nog nooit een grotere bullshit gehoord. Je laat je gasten op een verjaardag toch ook niet het meubilair en behang uitkiezen.

  3. #803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Laten we nu niet doen alsof Nederland het enige lichtende baken in de vrije westerse wereld is. Als mensen willen vluchten kunnen ze ook wel ergens anders naartoe.

    Maar dat mag je niet zeggen in Nederland want dat wordt je uitgemaakt voor racist...
    Dat was een aantal jaar geleden zo en voor sommige (ex)kolonies geldt dat helaas nog steeds. Maar je mag dat best zeggen, je bent dan geen racist. Je hebt dan gewoon wat minder zicht voor mensen die soms huis en haard hebben achter moeten laten omdat ze anders vermoord werden, maar waarom zou je die helpen? Da's nou precies waarom er tijdens zo'n zinloze knokpartij 3 man 1 man in elkaar schoppen terwijl er 1000 man omheen steen die niets doen. Waarom zou je die ene helpen, straks pakken ze jou.

    Tuurlijk zijn er helaas ook een hoop mensen die gewoon economisch beter willen en hier naar toe kwamen die mensen mogen gewoon teruggestuurd worden.

    Nu overdrijven we alletwee een beetje.
    welnee :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Nederland loopt al jaren voorop wat betreft integratieaantallen en ontwikkelingshulp naar rato want we betalen ons scheel vergeleken bij andere landen. Als onze grenzen dicht zouden gaan is het niet alsof de wereld ineens dichtklapt en alle oorlogsvluchtelingen vermoord worden omdat ze niet meer naar NL kunnen gaan. Er zijn genoeg andere plekken waar je dan naartoe kunt gaan als vluchteling zijnde.
    dit ben ik volkomen met je eens.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Oftewel, laten we niet doen alsof we het enige lichtende baken zijn. Als ze Nederland allemaal zo geweldig vinden, waarom zijn er dan zoveel problemen?
    er zijn helemaal niet zo veel problemen met allochtonen, allen de problemen die er zijn, die problemen worden veel te breed uitgemeten in de media
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    De rotte appels mogen we blijkbaar niet aanpakken want stel je voor dat Mohammed geen 9 vrouwen over mag laten vliegen vanuit Turkije. Zo gaat het. En als je vindt dat er met 500 moskeen in NL genoeg zijn moet je niet zeuren want je belemmert de islam gemeenschap in NL, en als je vindt dat er geen islamitisch ziekenhuis moet komen of dat de speciale zwemuurtjes in bepaalde zwembaden voor moslims moeten worden afgeschaft moet je niet zeuren. Want, zoals President Alexander Pechtold zegt: Ze zijn er, en daar zul je mee moeten leven meneer Wilders.
    Ze zijn er en daar hebben wij zelf een flinke kei aan bijgedragen, wij hebben ze wel het interieur en het behang laten uitzoeken, dan kun je niet met goed fatsoen zeggen en nu allemaal opzouten. Maar ik vind het veel erger dat we hier voedsel banken hebben omdat er gewoon ontkende armoede is dan of er moskee staat. Alsof het aantal moskeen in Nederland bepalend is voor de welvaart?? Tuurlijk mag je er een stop op zetten, maar ik vind het anti-islam en anti-moslim gehalte veel te hoog. Dat heeft niets met racisme te maken, maar met hoe je naar dingen kijkt. Ik ken echte vluchtelingen die hier een bestaan hebben opgebouwd en ieder jaar zich zuur sparen om naar een ander familielid te gaan wat ze 1 keer in de vijf jaar zien omdat hij/zij op een ander continent is terechtgekomen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Ik heb nog nooit een grotere bullshit gehoord. Je laat je gasten op een verjaardag toch ook niet het meubilair en behang uitkiezen.
    onze regering een aantal jaren geleden dus wel. Toen was het zelfs zo erg dat bedrijven subsidie kregen wanneer ze buitenlanders aannamen, om maar niet te veel onrust onder buitenlanders te krijgen. Daar wordt nu nog misbruik van gemaakt, de zogenaamde positieve discriminatie van toen.

    Maar je moet wel genuanceerd denken, want er zijn enorm veel buitenlanders hier die gewoon werken, die gewoon belasting betalen, het zijn alleen de rotte appels die het verpesten en die mag je best aanpakken, daar is niets racistisch aan en dat heeft ook niets te maken met islam, moslim geloof of wat dan ook. Hou je je niet aan de regels, celstraf of wegwezen.

  4. #804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    overigens acht ik de kans groot dat de formatiebesprekingen zullen mislukken en we weer moeten gaan stemmen
    CDa zal wel weer hetzelfde spel spelen als bij de vorige formatie. Doodleuk in zee gaan met verliezende partijen op rechts.
    CDA zit in moeilijk parket. Hebben hun kiezers voortsetting van bestaand beleid beloofd. Hoe draai je dan ineens van rechts naar erg links over de PVDA heen naar de SP? :wink:
    Maar het zijn allemaal baantjesjagers en plucheliefhebbers, dus ze vinden wel een way! 8)
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  5. #805

    Standaard

    "Doodleuk met de kleine partijen op rechts" is niet haalbaar. Een coalitie met CDA, VVD en gedoogsteun van de PVV (Wilders) heeft geen meerderheid. En een minderheidskabinet is in de huidige situatie al helemaal geen optie. En verwacht niet dat de Christen Unie mee gaat doen in een kabinet waar Wilders aan meedoet (of steunt).
    En de kans op een kabinet met Wilders is wel héél klein (zeg maar nihil), omdat Wilders niet meedoet met de Provinciale Staten en er dus geen zetels komen in de Eerste Kamer voor Wilders. En gezien daar alle nieuwe wetten moeten worden geratificeerd willen de regeringspartijen in de Eerste Kamer ook de meerderheid hebben.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    overigens acht ik de kans groot dat de formatiebesprekingen zullen mislukken en we weer moeten gaan stemmen
    CDa zal wel weer hetzelfde spel spelen als bij de vorige formatie. Doodleuk in zee gaan met verliezende partijen op rechts.
    CDA zit in moeilijk parket. Hebben hun kiezers voortsetting van bestaand beleid beloofd. Hoe draai je dan ineens van rechts naar erg links over de PVDA heen naar de SP? :wink:
    Maar het zijn allemaal baantjesjagers en plucheliefhebbers, dus ze vinden wel een way! 8)
    De PVDA waait wel met het CDA mee, Bos is helemaal niet zo verschikkelijk links. De SP is veel linkser dan het CDA maar ook dan de PVDA. Die zullen er denk ik nooit uitkomen. Deze formatie CDA, PVDA, SP loopt stuk en er komt een coalitie CDA, PVDA en CU. De algemene toonzetting zal dan nog redelijk rechts zijn, al was het maar dat er bij de PVDA een hoop mensen zijn die rechter zijn als de meest linkse VVD'er, laat staan CDA'er.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  7. #807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Zo gauw even niet nee, m'n tv-serie begint zo :P
    Which is?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Je lijkt Wilders wel, met je "Mijns inziens" Die gast heeft als stopwoordjes "elan" en iets met worst :P
    Hehe, gelukkig lijk in ieder geval niet op hem qua uiterlijk. Maar ik zal eens op mijn woordkeuze letten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Laten we nu niet doen alsof Nederland het enige lichtende baken in de vrije westerse wereld is. Als mensen willen vluchten kunnen ze ook wel ergens anders naartoe.

    Maar dat mag je niet zeggen in Nederland want dat wordt je uitgemaakt voor racist...
    Is dat jouw oplossing? De deuren potdicht en mensen in nood moeten hun heil maar ergens anders zoeken? Als Nederland onevenredig veel asielzoekers toelaat in vergelijking met andere EU-landen, dan wordt het in ieder geval tijd om de EU ertoe aan te sporen een eerlijkere verdeling te regelen over alle EU-landen.

  8. #808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Laten we nu niet doen alsof Nederland het enige lichtende baken in de vrije westerse wereld is. Als mensen willen vluchten kunnen ze ook wel ergens anders naartoe.

    Maar dat mag je niet zeggen in Nederland want dat wordt je uitgemaakt voor racist...
    Dat was een aantal jaar geleden zo en voor sommige (ex)kolonies geldt dat helaas nog steeds. Maar je mag dat best zeggen, je bent dan geen racist. Je hebt dan gewoon wat minder zicht voor mensen die soms huis en haard hebben achter moeten laten omdat ze anders vermoord werden, maar waarom zou je die helpen? Da's nou precies waarom er tijdens zo'n zinloze knokpartij 3 man 1 man in elkaar schoppen terwijl er 1000 man omheen steen die niets doen. Waarom zou je die ene helpen, straks pakken ze jou.

    Tuurlijk zijn er helaas ook een hoop mensen die gewoon economisch beter willen en hier naar toe kwamen die mensen mogen gewoon teruggestuurd worden.

    Nu overdrijven we alletwee een beetje.
    welnee :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Nederland loopt al jaren voorop wat betreft integratieaantallen en ontwikkelingshulp naar rato want we betalen ons scheel vergeleken bij andere landen. Als onze grenzen dicht zouden gaan is het niet alsof de wereld ineens dichtklapt en alle oorlogsvluchtelingen vermoord worden omdat ze niet meer naar NL kunnen gaan. Er zijn genoeg andere plekken waar je dan naartoe kunt gaan als vluchteling zijnde.
    dit ben ik volkomen met je eens.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Oftewel, laten we niet doen alsof we het enige lichtende baken zijn. Als ze Nederland allemaal zo geweldig vinden, waarom zijn er dan zoveel problemen?
    er zijn helemaal niet zo veel problemen met allochtonen, allen de problemen die er zijn, die problemen worden veel te breed uitgemeten in de media
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    De rotte appels mogen we blijkbaar niet aanpakken want stel je voor dat Mohammed geen 9 vrouwen over mag laten vliegen vanuit Turkije. Zo gaat het. En als je vindt dat er met 500 moskeen in NL genoeg zijn moet je niet zeuren want je belemmert de islam gemeenschap in NL, en als je vindt dat er geen islamitisch ziekenhuis moet komen of dat de speciale zwemuurtjes in bepaalde zwembaden voor moslims moeten worden afgeschaft moet je niet zeuren. Want, zoals President Alexander Pechtold zegt: Ze zijn er, en daar zul je mee moeten leven meneer Wilders.
    Ze zijn er en daar hebben wij zelf een flinke kei aan bijgedragen, wij hebben ze wel het interieur en het behang laten uitzoeken, dan kun je niet met goed fatsoen zeggen en nu allemaal opzouten. Maar ik vind het veel erger dat we hier voedsel banken hebben omdat er gewoon ontkende armoede is dan of er moskee staat. Alsof het aantal moskeen in Nederland bepalend is voor de welvaart?? Tuurlijk mag je er een stop op zetten, maar ik vind het anti-islam en anti-moslim gehalte veel te hoog. Dat heeft niets met racisme te maken, maar met hoe je naar dingen kijkt. Ik ken echte vluchtelingen die hier een bestaan hebben opgebouwd en ieder jaar zich zuur sparen om naar een ander familielid te gaan wat ze 1 keer in de vijf jaar zien omdat hij/zij op een ander continent is terechtgekomen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Ik heb nog nooit een grotere bullshit gehoord. Je laat je gasten op een verjaardag toch ook niet het meubilair en behang uitkiezen.
    onze regering een aantal jaren geleden dus wel. Toen was het zelfs zo erg dat bedrijven subsidie kregen wanneer ze buitenlanders aannamen, om maar niet te veel onrust onder buitenlanders te krijgen. Daar wordt nu nog misbruik van gemaakt, de zogenaamde positieve discriminatie van toen.

    Maar je moet wel genuanceerd denken, want er zijn enorm veel buitenlanders hier die gewoon werken, die gewoon belasting betalen, het zijn alleen de rotte appels die het verpesten en die mag je best aanpakken, daar is niets racistisch aan en dat heeft ook niets te maken met islam, moslim geloof of wat dan ook. Hou je je niet aan de regels, celstraf of wegwezen.

    Ik ben het volkomen met je eens. Ik heb het ook steeds over de rotte appels die ertussen zitten. 95% van de allochtonen in Nederland past zich gewoon aan en doet mee met de samenleving. Maar de regering heeft mede voor een enorme kloof gezorgd door allemaal 'zwarte' scholen te bouwen en dus zo de integratie te verslechteren. Ik vraag me gewoon af waarom we in Nederland moslims ( nu we het er toch over hebben ) een voorkeursbehandeling moeten geven.

    Ik ben niet tegen moskeeen, maar 500 lijkt me wel genoeg, we wonen niet in Teheran. Ik ben ook fel tegen de zwarte scholen omdat die de kloof alleen maar vergroten. Tevens denk ik ook dat als je als gast zijnde in een ander land gaat wonen je je aan te passen hebt aan dat land en dat moet niet andersom zijn. We hebben hier Afrikanen en Aziaten ook niet een voorkeursbehandeling gegeven, maar nu is er al zelfs sprake van speciale moslim feesdagen (suikerfeest), het ziekteverzuim onder moslims stijgt enorm tijdens de ramadan, er zijn plannen voor een moskee die groter is dan Ahoy Rotterdam die in Leiden zou moeten komen.En als klap op de vuurpijl zijn er zelfs plannen voor een islamitisch ziekenhuis, waar je als man alleen maar door een man geholpen mag worden etc.

    Ik snap niet waar we mee bezig zijn. En PvdA, VVD, D66, maar roepen dat de integratie 'gelukt en onder controle is'.

  9. #809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Zo gauw even niet nee, m'n tv-serie begint zo :P
    Maar dat mag je niet zeggen in Nederland want dat wordt je uitgemaakt voor racist...
    Is dat jouw oplossing? De deuren potdicht en mensen in nood moeten hun heil maar ergens anders zoeken? Als Nederland onevenredig veel asielzoekers toelaat in vergelijking met andere EU-landen, dan wordt het in ieder geval tijd om de EU ertoe aan te sporen een eerlijkere verdeling te regelen over alle EU-landen.[/quote]

    We betalen ook 120 euro per persoon meer aan de EU dus ja, laat andere landen maar wat meer mensen toelaten op dit moment. Zoals ik eerder heb gezegt, ik vind een pas op de plaats mbt de grenzen sluiten een heel helder en realistisch idee. Op die manier kun je de problemen omtrent allochtonen beter aanpakken. Een minder chique uitspraak is dat je niet kunt dweilen met de kraan open.

  10. #810

    Standaard

    Om met Youp van 't Hek te spreken.
    Als je je rijkdom niet met anderen wilt delen en het er niet wilt uitdelen....tja dan komen ze het wel halen.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  11. #811

    Standaard

    We hebben onze rijkdom vergaard over de ruggen van volkeren die we geknecht hebben en in armoede hebben achter gelaten. Nu ontstaat langzamerhand een omgekeerde beweging, heel normaal lijkt mij. :P :wink:
    En dan te bedenken dat wij een christelijke cultuur zijn. Nee geen achterlijke cultuur, juist een heel geslepen cultuur.
    Om het te verdoezelen noemen we het heel slim onze "koopmansgeest". Zelfs Balkenende haalt er de VOC nog bij.
    Kan wel kloppen trouwens, is ook een christen
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  12. #812

    Standaard

    Ik probeer het geloof er buiten te houden, lastig natuurlijk wanneer de CDA haar stemmers veelal alleen krijgt vanwege de C, allemaal gewoonte dieren. En de CU valt dan helemaal niet aan te halen want die hebben als speerpunten de anti-abortus, euthanesie en het homohuwelijk :P Maar laten we ons weer op links en rechts focussen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    We hebben onze rijkdom vergaard over de ruggen van volkeren die we geknecht hebben en in armoede hebben achter gelaten. Nu ontstaat langzamerhand een omgekeerde beweging, heel normaal lijkt mij. :P :wink:
    En dan te bedenken dat wij een christelijke cultuur zijn. Nee geen achterlijke cultuur, juist een heel geslepen cultuur.
    Om het te verdoezelen noemen we het heel slim onze "koopmansgeest". Zelfs Balkenende haalt er de VOC nog bij.
    Kan wel kloppen trouwens, is ook een christen
    Je zegt het met enkele emoticons maar zo is het wel. Het grotere geheel zien veel mensen vaak niet, enkel hun eigen belangen van dat moment. Actie is reactie. Wat je oogst zal je zaaien. En dat kan zich ook uitspreiden over eeuwen.

  14. #814
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Als het PvdA nu te rechts wordt zijn zij na de volgend verkiezing blij als ze de helft van de zetels kunnen houden die ze nu hebben.

    De SP wint er alleen maar bij.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  15. #815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Als het PvdA nu te rechts wordt zijn zij na de volgend verkiezing blij als ze de helft van de zetels kunnen houden die ze nu hebben.

    De SP wint er alleen maar bij.
    Ach, zodra Marijnissen er mee stopt is de SP direct van Kant.

  16. #816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Als het PvdA nu te rechts wordt zijn zij na de volgend verkiezing blij als ze de helft van de zetels kunnen houden die ze nu hebben.

    De SP wint er alleen maar bij.
    Ach, zodra Marijnissen er mee stopt is de SP direct van Kant.
    Mooie woordspeling.

  17. #817

    Standaard

    Hoekstra: geen kabinet CDA, PvdA, SP

    CDA, PvdA en SP gaan niet samen in een kabinet zitten. De leiders van deze drie partijen en informateur Hoekstra zijn niet tot overeenstemming gekomen. Tussen het CDA en de SP zijn de verschillen te groot en te talrijk, zei Hoekstra.

    CDA-leider Balkenende en Marijnissen van de SP zagen geen basis voor echte coalitie-onderhandelingen. Balkenende voelde al weinig voor een kabinet met veel linkse ministers. Met PvdA-leider Bos had Balkenende minder moeite, maar Bos vond dat de SP in de regering moest komen, wegens de grote verkiezingswinst.

    De informateur gaat nu op zoek naar een andere combinatie van partijen.

  18. #818

    Standaard

    Ben blij toe. De SP in de regering zou een ramp zijn.

  19. #819

    Standaard

    Het CDA met Balkenende in de regering. Dat is pas een ramp.

  20. #820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Muse
    Ben blij toe. De SP in de regering zou een ramp zijn.
    Ik sluit me hier bij aan, het gevaar is echter nog niet geweken, als uiterste zou er een links kabinet zonder het CDA kunnen komen. Maar die moet zoveel partijen bevatten dat is haast niet te doen.

    Maar ja, wat nu, de CU daar zit de pvda absoluut nietop te wachten.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  21. #821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Muse
    Ben blij toe. De SP in de regering zou een ramp zijn.
    Waar maak je uit op dat er geen SP in de regering zou komen? Het lijkt me nu bijna uitgesloten dat het CDA deel uit kan maken van een regering. PVDA en SP zullen aan elkaar blijven klitten en daarmee wordt de kans op een regering waarin links de dominante bloedgroep is steeds groter.

  22. #822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Muse
    Ben blij toe. De SP in de regering zou een ramp zijn.
    Waar maak je uit op dat er geen SP in de regering zou komen? Het lijkt me nu bijna uitgesloten dat het CDA deel uit kan maken van een regering. PVDA en SP zullen aan elkaar blijven klitten en daarmee wordt de kans op een regering waarin links de dominante bloedgroep is steeds groter.
    Onzin, links heeft nog geen 70 zetels. Of ze moeten de kippenpartij erbij betrekken. Balkenende en Marijnissen zijn tenminste op dit vlak realisten. Bos is nu huilende derde

  23. #823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Het CDA met Balkenende in de regering. Dat is pas een ramp.
    Nee hoor, gaat al jaren goed.

  24. #824

  25. #825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Tuurlijk.
    Vertel jij eens wat er fout gaat want aan een antwoord als (na)tuurlijk hebben we niet zoveel.

Pagina 33 van 41 EersteEerste ... 23293031323334353637 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •