Pagina 16 van 384 EersteEerste ... 61213141516171819202666116 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 9600 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    heb net mijn 360 besteld bij Bol.com, er stond bij "voor 20.00 besteld volgende dag in huis" ben benieuwd of ik em ook echt morgen binnen heb, can't wait, en dan vanaf morgen post ik alleen nog maar over gamen op m'n 360, dat beloof ik :P :wink:
    Ik heb splinter Cell Double agent voor je :wink:
    Ik heb FarCry voor je voor €20,- :P
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    heb net mijn 360 besteld bij Bol.com, er stond bij "voor 20.00 besteld volgende dag in huis" ben benieuwd of ik em ook echt morgen binnen heb, can't wait, en dan vanaf morgen post ik alleen nog maar over gamen op m'n 360, dat beloof ik :P :wink:
    Ik heb splinter Cell Double agent voor je :wink:
    Ik heb FarCry voor je voor €20,- :P
    Nu kopen kopen kopen..
    I always tell the truth. Even when I lie.

  3. #378

    Standaard

    Ik denk dat Nintendo's Wii het heel goed gaat doen. Zeker omdat een grote groep (hardcore)gamers iets nieuws wilt hebben. Veel xbox360 / ps3 spellen bieden niets nieuws. Alleen hele mooie graphics, geluid. Ikzelf speel al sinds de NES games en begin het een beetje zat te worden. Weer nieuwe FPS's waar je eigenlijk niets nieuws inziet. Weer een racegame wat gewoon niets vernieuwends heeft. De Wii geeft je weer een uitdaging, iets nieuws. Als ik na mijn wintersportvakantie geld over hebt, ga ik hem zeker halen!

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Muse
    Ik denk dat Nintendo's Wii het heel goed gaat doen. Zeker omdat een grote groep (hardcore)gamers iets nieuws wilt hebben. Veel xbox360 / ps3 spellen bieden niets nieuws. Alleen hele mooie graphics, geluid. Ikzelf speel al sinds de NES games en begin het een beetje zat te worden. Weer nieuwe FPS's waar je eigenlijk niets nieuws inziet. Weer een racegame wat gewoon niets vernieuwends heeft. De Wii geeft je weer een uitdaging, iets nieuws. Als ik na mijn wintersportvakantie geld over hebt, ga ik hem zeker halen!
    tja als je wat ledematen breekt tijdens je wintersportvakantie zul je er niks aan hebben.
    denk dat de meeste "hardcore" gamers alledrie de consoles zullen hebben en voornamelijk met 360 en ps3 zullen gamen en dan pas met wii.
    en mbt wat je zegt niks nieuws toevoegen:er zullen best innovatieve games verschijnen op genoemde consoles.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Muse
    Ik denk dat Nintendo's Wii het heel goed gaat doen. Zeker omdat een grote groep (hardcore)gamers iets nieuws wilt hebben. Veel xbox360 / ps3 spellen bieden niets nieuws. Alleen hele mooie graphics, geluid. Ikzelf speel al sinds de NES games en begin het een beetje zat te worden. Weer nieuwe FPS's waar je eigenlijk niets nieuws inziet. Weer een racegame wat gewoon niets vernieuwends heeft. De Wii geeft je weer een uitdaging, iets nieuws. Als ik na mijn wintersportvakantie geld over hebt, ga ik hem zeker halen!
    Zoals het er nu naar uitziet hoef je geen skipas te kopen, dat scheelt je alweer een hoop geld
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  6. #381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Muse
    Ik denk dat Nintendo's Wii het heel goed gaat doen. Zeker omdat een grote groep (hardcore)gamers iets nieuws wilt hebben. Veel xbox360 / ps3 spellen bieden niets nieuws. Alleen hele mooie graphics, geluid. Ikzelf speel al sinds de NES games en begin het een beetje zat te worden. Weer nieuwe FPS's waar je eigenlijk niets nieuws inziet. Weer een racegame wat gewoon niets vernieuwends heeft. De Wii geeft je weer een uitdaging, iets nieuws. Als ik na mijn wintersportvakantie geld over hebt, ga ik hem zeker halen!
    tja als je wat ledematen breekt tijdens je wintersportvakantie zul je er niks aan hebben.
    denk dat de meeste "hardcore" gamers alledrie de consoles zullen hebben en voornamelijk met 360 en ps3 zullen gamen en dan pas met wii.
    en mbt wat je zegt niks nieuws toevoegen:er zullen best innovatieve games verschijnen op genoemde consoles.
    De PS2 en de 360 zullen toch de beste games blijven brengen. De Wii is vooral een kinder en party console met hier en daar wat 'echte' spellen
    Zelda & Mario zijn echt topgame's maar de rest is vrij standaard (op de nieuwe controle na dan) Ben ook benieuwd of er nog meer games op uit zullen komen die het niveau van Zelda en Mario kunnen behalen. Ik denk eerlijk gezegd dat er niet veel van dat soort games op uit gaan komen.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Muse
    Ik denk dat Nintendo's Wii het heel goed gaat doen. Zeker omdat een grote groep (hardcore)gamers iets nieuws wilt hebben. Veel xbox360 / ps3 spellen bieden niets nieuws. Alleen hele mooie graphics, geluid. Ikzelf speel al sinds de NES games en begin het een beetje zat te worden. Weer nieuwe FPS's waar je eigenlijk niets nieuws inziet. Weer een racegame wat gewoon niets vernieuwends heeft. De Wii geeft je weer een uitdaging, iets nieuws. Als ik na mijn wintersportvakantie geld over hebt, ga ik hem zeker halen!
    tja als je wat ledematen breekt tijdens je wintersportvakantie zul je er niks aan hebben.
    denk dat de meeste "hardcore" gamers alledrie de consoles zullen hebben en voornamelijk met 360 en ps3 zullen gamen en dan pas met wii.
    en mbt wat je zegt niks nieuws toevoegen:er zullen best innovatieve games verschijnen op genoemde consoles.
    De PS2 en de 360 zullen toch de beste games blijven brengen. De Wii is vooral een kinder en party console met hier en daar wat 'echte' spellen
    Zelda & Mario zijn echt topgame's maar de rest is vrij standaard (op de nieuwe controle na dan) Ben ook benieuwd of er nog meer games op uit zullen komen die het niveau van Zelda en Mario kunnen behalen. Ik denk eerlijk gezegd dat er niet veel van dat soort games op uit gaan komen.
    @John Sital als ik een been breek heb ik alleen maar meer tijd voor een Wii

    @ Rotterdam ik ben wel benieuwd of het leuk lijkt, de houdbaarheid. Nintendo kennende heb ik daar wel vertrouwen in. Ze hebben meer creativiteit dan Microsoft/ Sony (zie het enorme succes van de DS). Ik denk ook dat ze geen concurrent van hun zijn.

  8. #383

    Standaard

    @ Muse

    De Wii is idd geen concurent van MS en Sony
    MS en Sony zijn de enige concurenten van elkaar.
    De Wii is gewoon totaal anders. Of de games ook leuk blijven zal mij benieuwen. Ik denk niet dat ze echt veel sterke games zullen hebben.
    meer party games denk ik eerlijk gezegd.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    @ Muse

    De Wii is idd geen concurent van MS en Sony
    MS en Sony zijn de enige concurenten van elkaar.
    De Wii is gewoon totaal anders. Of de games ook leuk blijven zal mij benieuwen. Ik denk niet dat ze echt veel sterke games zullen hebben.
    meer party games denk ik eerlijk gezegd.
    Ze zullen heus wel meer maken dan alleen Zelda. Ik denk dat FPS's ook goed uit de verf komen. En als Pro Evo erop komt ben ik helemaal dik tevreden. Adventuregames lijkt me ook wel lekker spelen met de controller. Games waar vooral gameplay belangrijk is, zul je op de Wii aantreffen. Mooie graphics zie je na een week niet meer. Dan gaat het om gameplay. Zie de DS tenopzichte van de PSP. Je kunt onmogelijk zeggen dat de PSP veel populairder is dat de DS.

  10. #385

    Standaard

    @ Nerazzurri: ik heb het Saints Row Premium Pakket gekocht :P

    @ de rest: ik hoef die 2e hands spellen niet :wink: , ik koop voorlopig toch geen spel meer want ik heb aan Saints Row en Dead Rising voorlopig genoeg :wink:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Muse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    @ Muse

    De Wii is idd geen concurent van MS en Sony
    MS en Sony zijn de enige concurenten van elkaar.
    De Wii is gewoon totaal anders. Of de games ook leuk blijven zal mij benieuwen. Ik denk niet dat ze echt veel sterke games zullen hebben.
    meer party games denk ik eerlijk gezegd.
    Ze zullen heus wel meer maken dan alleen Zelda. Ik denk dat FPS's ook goed uit de verf komen. En als Pro Evo erop komt ben ik helemaal dik tevreden. Adventuregames lijkt me ook wel lekker spelen met de controller. Games waar vooral gameplay belangrijk is, zul je op de Wii aantreffen. Mooie graphics zie je na een week niet meer. Dan gaat het om gameplay. Zie de DS tenopzichte van de PSP. Je kunt onmogelijk zeggen dat de PSP veel populairder is dat de DS.
    De PsP vindt ik een beetje mislukt. eigenlijk speel ik helemaal niet op zo'handheld ding. Het gaat idd niet om de graphics en juist om de gameplay. Er zullen heus wel platform games uitkomen maar als ik naar de Cube kijk vindt ik daar ook niet veel platform toppers tussen zitten. Daarom denk ik ook niet dat er veel goede games op de wii uit zullen komen. FPS reken ik niet mee want dat is niet mijn ding :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  12. #387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    @ Nerazzurri: ik heb het Saints Row Premium Pakket gekocht :P

    @ de rest: ik hoef die 2e hands spellen niet :wink: , ik koop voorlopig toch geen spel meer want ik heb aan Saints Row en Dead Rising voorlopig genoeg :wink:
    2de hand maar zo goed als nieuw :wink:

    Ieder geval pm me maar als je er interesse in krijgt.
    die 2 games die je nu hebt ben je toch zo mee klaar
    I always tell the truth. Even when I lie.

  13. #388

    Standaard

    Maar de Cube was totaal niet vernieuwd. Dat was als het ware meer een concurrent van de PS2 en Xbox. Alles is minder als je ze vergelijkt. Dus flopte de Cube.

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik zou Gears of War ook niet echt een diepgaande game willen noemen bijvoorbeeld. De gemiddelde Mario game heeft (onder dat "kinderachtige" uiterlijk) meer diepgang in 1 enkel level zitten.
    In hoeverre heeft een level van Mario dan meer diepgang?

    Ik vond de old school Mario leuk, in 3D vond ik het helaas een stuk minder. Al heb ik Mario Sunshine nooit gespeeld.
    Dingen die voor mij bij het spelen van een Mario game een gevoel van diepgang geven is dat je wat meer het idee krijgt dat er over ieder klein onderdeeltje van een level is nagedacht. Voorbeeldje: dat ene muntje waar je net niet bij kunt, maar wat op zo'n manier is gepresenteerd dat je juist moeite gaat doen om het toch te pakken te krijgen. Of dat (vooral in de 3D Mario games) je het maximale uit ieder level moet halen.

    Veel spellen proberen je uit te dagen door zoveel mogelijk moeilijke situaties of vijanden op je af te vuren. Nintendo spellen proberen je creativiteit vaak uit te dagen.

    Wat niet wegneemt dat spellen als Gears of War ook erg gaaf zijn om de enorme adrenaline en sfeer die ze weten op te wekken. En natuurlijk dagen die de speler ook uit tot snel nadenken en slimme beslissingen, maar een Nintendo-game heeft gewoon iets... tsja... tijdloos. En je blijft nieuwe dingen ontdekken in die games.

    Genoeg mensen die tegenwoordig de oude Mario games nog steeds spelen. Maar veel minder die bijvoorbeeld de originele Metal Gear voor de NES nog spelen (of uberhaupt kennen ).

  15. #390

    Standaard

    De site nextgenwars.com meldt dat er momenteel wereldwijd 1.302.810 Wii's en 420.213 Playstation 3-consoles verkocht zijn.

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Muse
    De site nextgenwars.com meldt dat er momenteel wereldwijd 1.302.810 Wii's en 420.213 Playstation 3-consoles verkocht zijn.
    Voor een serieuzere site zou ik http://www.vgcharts.org eens checken, want 8,3 miljoen 360's (zoals op nexgenwars.com staat) zijn er echt nog niet verkocht. Daarom zullen de rest van de nummers ook wel uit de duim gezogen zijn.

  17. #392

    Standaard

    Je kan zoiezo datniet echt meten.. Dus onzin.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Je kan zoiezo datniet echt meten.. Dus onzin.
    Tuurlijk kan je dat wel meten, NPD doet dit elke maand in Amerika, Media Create elke week in Japen en GFK in een groot gedeelte van Europa.. De cijfers van vgcharts.org komen daar allemaal vandaan en zijn dus aardig betrouwbaar.


    Just received my copy of Issue 165 of Game Informer. I believe much of the info about Twilight Princess is already out there, but I don't think anyone caught two cool tibits. The first relates to the much anticipated Phantom Hourglass for the Nintendo DS. At GDC 2006, it was revealed and Iwata hinted it would be out by the end of this year. However, at E3 2006 it became apparent this wouldn't be the case, and The Hylia confirmed a delay to 2007 after speaking with Nintendo at San Diego Comic Con in July.

    Game Informer is reporting that Phantom Hourglass has not just been pushed back to "early 2007" as previously reported, but all the way to October 15th, 2007. If so, that means the first DS Zelda adventure will be out next Holiday season. We've also heard rumors the game is getting a major reworking since E3 2006 - as nothing new has been shown for the title since that time.

    The other cool bit of information is also a rumor from Game Informer, which states the next Wii Zelda has already been under development for about a year (this sort of contradicts what the Iwata Asks interviews have been saying, but hey, nothing is impossible). The bottom line from the rumor is expect the next Wii Zelda sooner rather than later.

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Muse
    De site nextgenwars.com meldt dat er momenteel wereldwijd 1.302.810 Wii's en 420.213 Playstation 3-consoles verkocht zijn.
    Voor een serieuzere site zou ik http://www.vgcharts.org eens checken, want 8,3 miljoen 360's (zoals op nexgenwars.com staat) zijn er echt nog niet verkocht. Daarom zullen de rest van de nummers ook wel uit de duim gezogen zijn.

    Volgens Wikipedia staat de verkoop van de 360 als hieronder:

    As of September 30, 2006, 6 million consoles have been sold. By the end of 2006, Microsoft expects to sell 10 million units. Forecasted cumulative estimates of 13 to 15 million units are estimated by June 30, 2007.

    As of December 6, 2006, this number has increased to slightly over 8 million consoles sold.

    Quarter Sales
    Q4 2005 1.5 million units
    Q1 2006 1.7 million units
    Q2 2006 1.8 million units
    Q3 2006 0.9 million units
    Cumulative Estimates
    Q4 2006 10 million units
    Q2 2007 13-15 million units
    What ?

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Volgens Wikipedia dus:

  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Volgens Wikipedia dus:

    Zou 8 miljoen nu kloppen of niet
    What ?

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Dingen die voor mij bij het spelen van een Mario game een gevoel van diepgang geven is dat je wat meer het idee krijgt dat er over ieder klein onderdeeltje van een level is nagedacht. Voorbeeldje: dat ene muntje waar je net niet bij kunt, maar wat op zo'n manier is gepresenteerd dat je juist moeite gaat doen om het toch te pakken te krijgen. Of dat (vooral in de 3D Mario games) je het maximale uit ieder level moet halen.

    Genoeg mensen die tegenwoordig de oude Mario games nog steeds spelen. Maar veel minder die bijvoorbeeld de originele Metal Gear voor de NES nog spelen (of uberhaupt kennen ).
    Ik had dit gevoel heel erg bij Banjo Kazooie, in mijn ogen een stuk beter dan Mario.
    Vond de karakters een stuk leuker en de moves de ze konden spraken me veel meer aan. Ook de levels waren heel erg afwisselend met ieder ze eigen thema. Misschien ook omdat Mario er al zo lang is en dat het tijd werd voor wat anders.

    Kwa genre zijn Mario en Gears of War niet met elkaar te vergelijken. Hoeveel diepgang kan je creëren in een shooter?
    Maar om de PU te quoten: "Iedereen kan aangeven wanneer een spel niet perfect is, maar hoe je een game maakt die wel perfect is, da's een heel ander verhaal."

    Is Metroid Prime kwa diepgang beter dan Gears of War? Ik weet het niet, ik ben zelf niet fan van het principe: dit gedeelte in het level kan je niet verder omdat je een bepaalde move nog niet kan. Ik werk liever door een level heen, en dan is dat klaar. Niet terug om te kijken of daar nog iets te halen valt. Dat wekt bij mij alleen maar frustatie op als ik weer eens voor niks ergens ben aanbeland.
    Maar ik kan me goed indenken dat er mensen zijn die daar helemaal gek op zijn, ieder stukje van een level ontdekken en nog een keer doorlopen om er alles uit te halen.

    Nintendo heeft absoluut juweeltjes voort gebracht en zal dat ook zeker blijven doen, maar helaas komen ze bij mij niet altijd het beste tot hun recht. Misschien zoek ik niet zoveel uitdaging in de spellen die ik speel.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Ik had dit gevoel heel erg bij Banjo Kazooie, in mijn ogen een stuk beter dan Mario.
    Banjo Kazooie vond ik inderdaad ook een meesterwerk. Natuurlijk is het qua idee een beetje een Mario 64 rip-off, maar zoals je zegt... in de uitvoering/presentatie en gameplay was dat spel op alle fronten een Mario-killer. Ik vind Rare tot op heden nog steeds een van de beste ontwikkelaars ooit. Gewoon omdat het ze niet uitmaakt hoe lang ze over een spel doen, ze willen simpelweg het beste eruit halen wat er in zit. (Daarom is het des te jammer dat er een beetje lacherig over sommige van hun spellen wordt gedaan, zoals Viva Pinata).

    Rare is het levende bewijs dat zelfs die "kid-achtige" games erg hardcore zijn. Ik ken maar weinig mensen bijvoorbeeld die Diddy Kong Racing met 1 hand op hun rug uitspelen op het moeilijkste niveau.

    Erg jammer dat Rare nu exclusief spellen voor Microsoft maakt. Ik zie mezelf nog wel eens een Xbox 360 kopen enkel en alleen voor de nieuwe Banjo Kazooie. Ik schaam me dood...

  24. #399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Volgens Wikipedia dus:

    Zou 8 miljoen nu kloppen of niet
    Als je naar de Microsoft zelf luistert misschien wel. Sony noemt sold als het uit hun fabriek komt. Microsoft noemt sold als het uit hun magazijn naar retail gaat. En Nintendo noemt sold als het ook echt verkocht is aan de consument. Dus als je bedoelt dat er 8 miljoen 360's in de winkel liggen, dan zou dat kunnen kloppen. Maar als je het hebt over verkoop aan consument, dan komt het maar iets over 6 miljoen (zoals je allemaal uitgebreid na kunt lezen op vgcharts.org).

    Dit zijn ongeveer het aantal verkochte units aan de consument:

    0.22m Japan
    4.26m Americas
    1.73m Others (AU, EU, enz.)

    Vooral Europa koopt matig vind ik, Japan was te verwachten. Wel schijnt Blue Dragon vorige week goed verkocht te hebben in Japan.

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Ik had dit gevoel heel erg bij Banjo Kazooie, in mijn ogen een stuk beter dan Mario.
    Banjo Kazooie vond ik inderdaad ook een meesterwerk. Natuurlijk is het qua idee een beetje een Mario 64 rip-off, maar zoals je zegt... in de uitvoering/presentatie en gameplay was dat spel op alle fronten een Mario-killer. Ik vind Rare tot op heden nog steeds een van de beste ontwikkelaars ooit. Gewoon omdat het ze niet uitmaakt hoe lang ze over een spel doen, ze willen simpelweg het beste eruit halen wat er in zit. (Daarom is het des te jammer dat er een beetje lacherig over sommige van hun spellen wordt gedaan, zoals Viva Pinata).

    Rare is het levende bewijs dat zelfs die "kid-achtige" games erg hardcore zijn. Ik ken maar weinig mensen bijvoorbeeld die Diddy Kong Racing met 1 hand op hun rug uitspelen op het moeilijkste niveau.

    Erg jammer dat Rare nu exclusief spellen voor Microsoft maakt. Ik zie mezelf nog wel eens een Xbox 360 kopen enkel en alleen voor de nieuwe Banjo Kazooie. Ik schaam me dood...
    Jammer dat Perfect dark zero erg slecht was en Kameo was wel leuk maar ook niet spectaculair.
    Hopelijk word Banjoo wel weer zoals van ouds op de 360.

    Banjoo en Goldeneye waren meesterlijk op de N64.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

Pagina 16 van 384 EersteEerste ... 61213141516171819202666116 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •