Pagina 38 van 241 EersteEerste ... 283435363738394041424888138 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 6002 worden weergegeven.
  1. #926

    Standaard

    Dat soort clubs heeft overal interesse in. Die bekijken iedereen. Sneijder is best interessant. Maar na goed scouten zullen ze beter weten. Chelsea had ook interessse in De Guzman vorig seizoen, werd gezegd.

    Ik vind het soms irritant al die geruchten. De eigenaar van een groot talent weet ook wel dat hij zal vertrekken. Dus komen er verhalen dat het grote AC Milan bijv. intersse hebt, terwijl een scout maar 1x is wezen kijken Alleen maar om de prijs omhoog te krikken en clubs maar lekker snel laten beslissen om hem te kopen.

  2. #927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Als ze Sneijder willen, zullen ze de hoofdprijs moeten betalen.

    De hoofdprijs betaal je niet voor iemand die je voor de bank haalt...
    Grote clubs betalen dat wel. Kijk maar wat er nu op de bank bij bv Barca, Inter en al dat soort grote clubs zit. Trouwens NL heeft weinig echte toppers op dit moment. Meer subtop en wat daaronder zit
    Ik weet trouwens niet hoeveel Sneijder moet kosten maar meer dan 15 miljoen vindt ik em zeker niet waard
    I always tell the truth. Even when I lie.

  3. #928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Als ze Sneijder willen, zullen ze de hoofdprijs moeten betalen.

    De hoofdprijs betaal je niet voor iemand die je voor de bank haalt...
    Grote clubs betalen dat wel. Kijk maar wat er nu op de bank bij bv Barca, Inter en al dat soort grote clubs zit. Trouwens NL heeft weinig echte toppers op dit moment. Meer subtop en wat daaronder zit
    Ik weet trouwens niet hoeveel Sneijder moet kosten maar meer dan 15 miljoen vindt ik em zeker niet waard
    Ik denk dat je het rond de 15mil moet zoeken idd.

  4. #929

    Standaard

    15 miljoen voor Schneijder, terwijl Alves van Heerenveen 20 miljoen moet opbrengen? Dan zijn de verhoudingen wel behoorlijk scheef, toch?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    15 miljoen voor Schneijder, terwijl Alves van Heerenveen 20 miljoen moet opbrengen? Dan zijn de verhoudingen wel behoorlijk scheef, toch?
    Altijd hoog inzetten. En Heerenveen is daar heel goed in. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    15 miljoen voor Schneijder, terwijl Alves van Heerenveen 20 miljoen moet opbrengen? Dan zijn de verhoudingen wel behoorlijk scheef, toch?
    In heerenveen zijn ze gek geworden. 20 miljoen voor Alves gaan ze nooit krijgen. Die gozer is hooguit 5 milj. waard. meer niet. Spitsen zijn over het algemeen wel altijd meer waard dan de rest
    I always tell the truth. Even when I lie.

  7. #932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Muse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen

    Schijt dan liever op die pikkentrekker van een Braamhaar in plaats van op het team dat gisteren het spel maakte.
    Alleen de eerste helft.....

    Maar die braamhaar was ook wel een ontzettend slechte scheids, wat liep die te kloten op dat veld.
    AZ was maar een kwartier beter. Ajax de eerste helft en het laatste kwartier.
    Volgens oudtrainer van ajax Louis van Gaal niet.
    Wat hoop ik dat hij in Nederland blijft werken, hij is fantastisch vooral toen hij zei dat het publiek in de arena leken zijn.
    Echt niet te geloven wat een geweldige supporter jij bent. Een echte anti-Ajax supporter. Sluit gerust aan bij ThinWhiteDuke, Dwarf_Sneezy en de rest van de calimero's...

    We hebben wel een tekort aan bijdehante Feyenoorders, want die van hier zijn prima te pruimen. De PSV'ers daarintegen

    Voor wie ben je? Als je het niet verteld ben je mij alvast kwijt als happer op die trieste, provocerende opmerkingen van je.
    Wat ik een beetje jammer vindt is dat er genoeg PSV'ers zijn die regelmatig normaal mee discussieren over voetbal.

    Dubbelzinnige opmerkingen, krachtig taalgebruik of een ongezouten eigen mening mag door iedereen en over iedereen gegeven worden behalve......als dit gebeurt met Ajax als onderwerp.

    Er zijn er dan altijd een paar bij die vreselijk uit de band springen en moord en brand schreeuwen. (diegene waar het over gaat weten vast wel dat ik hen bedoel)

    Wat is er raar om een mening te geven over Ten Cate, over een gespeelde wedstrijd van ajax, over overtredingen van een ajacied? Dan doen we toch ook over andere clubs?! Als enkele daar al niet meer tegen kunnen dan is het wellicht beter dat we het onderwerp Ajax gewoon nooit meer ter sprake brengen. En dat kan toch ook niet te bedoeling zijn :wink:

    Maar goed, laat ik een eerdere vergelijking van trainers ook eens weerspiegelen op PSV. Ik vind Ronald Koeman namelijk iemand die goed overkomt in goede tijden. Wanneer het straks een keer minder gaat dan verwacht ik dat hij mediatechnisch gezien stukken minder is dan Guus Hiddink. Zelfs een heel stuk minder dan zijn broer Erwin.
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

  8. #933

    Standaard

    20 miljoen is wel erg veel idd. Huntelaar was 9 miljoen en Samaras 7.5
    zie http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...569951.ece?rss
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  9. #934
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    20 miljoen is wel erg veel idd. Huntelaar was 9 miljoen en Samaras 7.5
    zie http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...569951.ece?rss
    Ach, ze willen hem gewoon niet kwijt. Met 20 miljoen houden ze hem gewoon en dat willen ze gewoon eens een seizoen afmaken met een goede spits. :wink:
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  10. #935

    Standaard

    Heerenveen krijgt nooit 20 miljoen voor een spits die eind januari al 27 word. (Ik had overigens niet gedacht dat hij al zo "oud" was, maar ik had het ff opgezocht.)
    "Might I have your first name, Mr Head? And tell me it isn't Dick..."

  11. #936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Ik denk dat ik hooligan word.... :x

    Wat een stel achterlijke mongolen zeg...

    Ik praat nooit meer tegen die gasten.
    Stoer...
    Hou jij alsjeblieft helemaal je geitenbek.

    Net als vbu, Dwarf_Sneezy, ThinWhiteDuke, Oscar Van Sambeek en elke andere mongool die voor PSV is en over niks anders dan over Ajax kan praten (daar heb je meteen je antwoord op je laatste post, Sneezy).

    Sterf allemaal een pijnlijke dood, stelletje achterlijke idioten.

    Ik kom hier nooit meer.

    Hopelijk is de rest van de Ajacieden hier zo slim om niet meer op deze idioten te reageren.

  12. #937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Ik denk dat ik hooligan word.... :x

    Wat een stel achterlijke mongolen zeg...

    Ik praat nooit meer tegen die gasten.
    Stoer...
    Hou jij alsjeblieft helemaal je geitenbek.

    Net als vbu, Dwarf_Sneezy, ThinWhiteDuke, Oscar Van Sambeek en elke andere mongool die voor PSV is en over niks anders dan over Ajax kan praten (daar heb je meteen je antwoord op je laatste post, Sneezy).

    Sterf allemaal een pijnlijke dood, stelletje achterlijke idioten.

    Ik kom hier nooit meer.

    Hopelijk is de rest van de Ajacieden hier zo slim om niet meer op deze idioten te reageren.
    http://www.youtube.com/watch?v=4xm4OwPd7xc

    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Ik denk dat ik hooligan word.... :x

    Wat een stel achterlijke mongolen zeg...

    Ik praat nooit meer tegen die gasten.
    Stoer...
    Hou jij alsjeblieft helemaal je geitenbek.

    Net als vbu, Dwarf_Sneezy, ThinWhiteDuke, Oscar Van Sambeek en elke andere mongool die voor PSV is en over niks anders dan over Ajax kan praten (daar heb je meteen je antwoord op je laatste post, Sneezy).

    Sterf allemaal een pijnlijke dood, stelletje achterlijke idioten.

    Ik kom hier nooit meer.

    Hopelijk is de rest van de Ajacieden hier zo slim om niet meer op deze idioten te reageren.
    Uhh nou tot ziens dan maar
    I always tell the truth. Even when I lie.

  14. #939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Ik denk dat ik hooligan word.... :x

    Wat een stel achterlijke mongolen zeg...

    Ik praat nooit meer tegen die gasten.
    Stoer...
    Hou jij alsjeblieft helemaal je geitenbek.

    Net als vbu, Dwarf_Sneezy, ThinWhiteDuke, Oscar Van Sambeek en elke andere mongool die voor PSV is en over niks anders dan over Ajax kan praten (daar heb je meteen je antwoord op je laatste post, Sneezy).

    Sterf allemaal een pijnlijke dood, stelletje achterlijke idioten.

    Ik kom hier nooit meer.

    Hopelijk is de rest van de Ajacieden hier zo slim om niet meer op deze idioten te reageren.
    Uhh nou tot ziens dan maar
    *Zucht*... Italianen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #940

    Standaard

    Over Italianen gesproken, ze blijven maar doorgaan met straffen verminderen daar, hè? Nog even en ze staan allemaal weer op 0...

    Minder aftrek Reggina na hoger beroep

    12/12/2006 12:02

    De arbitragecommissie van het Italiaanse Olympisch Comité (CONI) heeft de straf van Reggina verminderd. In plaats van een aftrek van vijftien punten, kreeg de club elf punten in mindering vanwege zijn rol in het voetbalschandaal.
    In deze affaire, die door de media calciopoli is genoemd, bleken enkele clubs een dubieuze rol te hebben gespeeld bij het aanstellen van scheidsrechters. Eerder kregen onder meer AC Milan, Juventus, Lazio en Fiorentina al straffen opgelegd.

    Ondanks de reductie van de puntenaftrek is Reggina-voorzitter Pasquale Foti niet tevreden. 'Het is een onjuiste straf, Reggina is onschuldig', houdt hij vol.

    Door de vier 'extra' punten klimt Reggina in de Serie A. De ploeg van coach Walter Mazzarri is hekkensluiter af en bezet met negen punten de negentiende positie, drie punten boven Ascoli.
    Bron: http://www.vi.nl/
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Over Italianen gesproken, ze blijven maar doorgaan met straffen verminderen daar, hè? Nog even en ze staan allemaal weer op 0...

    Minder aftrek Reggina na hoger beroep

    12/12/2006 12:02

    De arbitragecommissie van het Italiaanse Olympisch Comité (CONI) heeft de straf van Reggina verminderd. In plaats van een aftrek van vijftien punten, kreeg de club elf punten in mindering vanwege zijn rol in het voetbalschandaal.
    In deze affaire, die door de media calciopoli is genoemd, bleken enkele clubs een dubieuze rol te hebben gespeeld bij het aanstellen van scheidsrechters. Eerder kregen onder meer AC Milan, Juventus, Lazio en Fiorentina al straffen opgelegd.

    Ondanks de reductie van de puntenaftrek is Reggina-voorzitter Pasquale Foti niet tevreden. 'Het is een onjuiste straf, Reggina is onschuldig', houdt hij vol.

    Door de vier 'extra' punten klimt Reggina in de Serie A. De ploeg van coach Walter Mazzarri is hekkensluiter af en bezet met negen punten de negentiende positie, drie punten boven Ascoli.
    Bron: http://www.vi.nl/
    1 grote corrupte zooi daarzo
    I always tell the truth. Even when I lie.

  17. #942

    Standaard

    Een neefje van mijn oom zit in de technische staf van Treviso. Zijn heel erg in de problemen gekomen. Eerst zouden Milan, Fiorentina en Reginna degraderen. Dus Treviso gingen "serie A" versterkingen halen. Maar doordat die ploegen niet degradeerden zat Treviso met aankopen die ze niet kunnen betalen, omdat zij nu gedegradeerd zijn.

  18. #943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Ik denk dat ik hooligan word.... :x

    Wat een stel achterlijke mongolen zeg...

    Ik praat nooit meer tegen die gasten.
    Stoer...
    Hou jij alsjeblieft helemaal je geitenbek.

    Net als vbu, Dwarf_Sneezy, ThinWhiteDuke, Oscar Van Sambeek en elke andere mongool die voor PSV is en over niks anders dan over Ajax kan praten (daar heb je meteen je antwoord op je laatste post, Sneezy).

    Sterf allemaal een pijnlijke dood, stelletje achterlijke idioten.

    Ik kom hier nooit meer.

    Hopelijk is de rest van de Ajacieden hier zo slim om niet meer op deze idioten te reageren.
    Held... Maar je bent nog steeds welkom hoor, op zich kan ik best lachen om die idiote, arrogante berichten van je.

    Ik weet nu in elk geval zeker dat ik die grote bek van je niet serieus hoef te nemen. Had denk ik wel leuker geweest bij een forummeeting in de kroeg ofzo, ik ben benieuwd of je dan het lef hebt om zo te schelden in plaats van zo veilig achter je pc'tje...

    Maar goed; lezen zul je dit vast wel, reageren misschien niet meer...

    Toedeledokie...

  19. #944

    Standaard

    Idd weer veel te stoere taal voor die anonieme surfers.....

  20. #945

    Standaard

    Als de crew alle off-topic geleuter zou verwijderen in het voetbaldraadje (ja, dus ook dit berichtje :wink: ) dan zijn we op pagina 17 van deel 1 ipv pagina 27 van deel 2.....

    Zelfs Krijger zou zich (spreekwoordelijk) achter de oren krabben.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Hou jij alsjeblieft helemaal je geitenbek.

    Net als vbu, Dwarf_Sneezy, ThinWhiteDuke, Oscar Van Sambeek en elke andere mongool die voor PSV is en over niks anders dan over Ajax kan praten (daar heb je meteen je antwoord op je laatste post, Sneezy).

    Sterf allemaal een pijnlijke dood, stelletje achterlijke idioten.

    Ik kom hier nooit meer.

    Hopelijk is de rest van de Ajacieden hier zo slim om niet meer op deze idioten te reageren.
    Helemaal doorgedraaid.

    Neemt het leven iets te serieus geloof ik.

  22. #947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Als de crew alle off-topic geleuter zou verwijderen in het voetbaldraadje (ja, dus ook dit berichtje :wink: ) dan zijn we op pagina 17 van deel 1 ipv pagina 27 van deel 2.....

    Zelfs Krijger zou zich (spreekwoordelijk) achter de oren krabben.....
    Dat hoort bij het voetbal he... Ook in het stadion ben je niet alleen maar over de wedstrijd aan het ouwehoeren...

    Maar goed, beetje on-topic dan maar.

    Zouden de Feyenoord supporters zich kunnen inhouden?

    In 2002 zijn bij Utrecht ook Polen op bezoek geweest en nadat er ’s middags al overal relletjes in de stad geweest zijn, kan iedereen zich waarschijnlijk het slagveld binnen het stadion nog wel herinneren…

    Probleem is gewoon dat hooligans hun stad niet in laten nemen, door niemand. Grote kans dat het clubbelang dan toch door die jongens opzij wordt geschoven…

  23. #948

    Standaard

    Als de Polen zich misdragen maakt dat niets uit. De Feyenoorders moeten zich gewoon niet laten provoceren en de politie (hopelijk maar helaas heel veel) moet daar een forse hand aan bijdragen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #949

    Standaard

    Dat wordt waarschijnlijk niet de categorie provoceren alswel het niet pikken dat de stad gesloopt wordt door een stel anabolenbiggen uit Polska.

  25. #950

    Standaard

    Voor Feyenoord hoop ik dat alles goed zal verlopen, maar die Polen weten ook wat er gebeurt is in Nacy en ik denk dat ze willen provoceren.

Pagina 38 van 241 EersteEerste ... 283435363738394041424888138 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •