Pagina 40 van 76 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1899 worden weergegeven.

Discussie: Prison Break [FOX]

  1. #976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Het lastige is, ik kijk deze series op de Nederlandse TV, maar 80% van de moraalridders qua DVD films hier, downloaden wel series maanden voordat ze hier op TV komen....dus spoilervrij....hmmm....nooit...

    Dus inderdaad, ik kom nooit in deze topics tenzij er ruzie is, wel zo veilig
    Uhu, en jij hebt nog nooit van je leven een film of serie gedownload zeker, túúrlijk, jij moet de politiek in :wink:

    Er komt overigens nergens een dubbele aflevering hoor voor zover ik weet. 24 krijgt volgende week geloof ik wel een dubbele.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Mjah, maarja wat verwacht je in een lopend topic over een lopende serie. Die spoiler tags zijn frikkin irritant. Als je spoilervrij wilt blijven moet je de topics maar vermijden tot je de aflevering gezien hebt.
    dat is pas frikkin bullshit wat jij zegt vind ik :wink: ... in dit topic komen ook allerlei andere nieuwtjes etc aan bod mbt prison break. als iedereen netjes de spoiler gebruikt hoeft hier niemand last van te hebben.. daarbijkomend had ik het tegen ill nino en niet tegen jou dacht ik zo, maar goed als je je geroepen voelt om daar op te reageren is het je goed recht verder ..

    ik sluit me overigens volledig bij Olivier van der Drift zijn mening aan

    [spoiler:50d77e2da0] Brad als Fbi... geweldig [/spoiler:50d77e2da0]

  3. #978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Mjah, maarja wat verwacht je in een lopend topic over een lopende serie. Die spoiler tags zijn frikkin irritant. Als je spoilervrij wilt blijven moet je de topics maar vermijden tot je de aflevering gezien hebt.
    Nee, want ik ga er vanuit dat op een forum waar spoilertags in gebruik zijn, iedereen verstandig genoeg is om de minimale moeite te nemen die 't kost om die dingen ook echt te gebruiken.
    Wel, dan ben je een beetje dom
    Als je denkt dat in een topic als dit alleen over de inhoud van de episodes van een serie wordt gepraat dan is dat een misvatting van jouw kant. Mensen die de nieuwste aflevering nog niet gezien hebben maar wegbonjouren uit dit topic is natuurlijk volslagen idioot. Ik stel voor dat je gewoon wat fatsoen gaat opbrengen en spoilertags gebruikt.
    Ach man hou toch op met je fatsoen. Je weet van te voren dat in een topic als deze volop nieuwe afleveringen besproken worden. En je kan op je vingers uittellen dat het af en toe voor zal komen dat er een spoilertag vergeten wordt. Dus als je echt 100% spoilervrij wilt blijven, dan moet je gewoon topics als deze vermijden omdat ze nu eenmaal tussen de normale gebruiken door slippen.
    Ik hou op als jij valide argumenten aandraagt om geen spoilertags te hoeven gebruiken in dit topic as het over de inhoud van episodes gaat. Overigens bedoel ik natuurlijk niet het per ongeluk vergeten van spoilertags. Dat kan immers altijd een keer gebeuren, alhoewel het standaard zou moeten zijn dat iedereen zijn post even checkt voordat hij/zij op de Verzend-button drukt. Wat ik wel bedoel is het moedwillig niet gebruiken van spoilertags omdat de persoon in kwestie alleen zichzelf belangrijk vindt en het geen hol kan schelen dat er nog mensen zijn die naast de inhoud van de diverse episodes ook andere zaken willen bespreken in dit daarvoor bestemde topic. Vooralsnog is mijn indruk dat je gewoonweg te belazerd bent spoilertags te gebruiken. En het zou je sieren als je daar eens verandering in zou brengen. Goed fatsoen houdt in dit geval in dat je spoilertags gebruikt, ook al heb je daar in beginsel geen zin in. Doe GVD een beetje moeite voor een ander en zet je ego ff opzij.

  4. #979

    Standaard

    Toffe aflevering vond ik. [spoiler:1539473850]Denk dat Kellerman nu wel bij de broers en Sarah zal blijven aangezien hij voor de zoveelste keer door die Kim genaaid werd. Bellick weer op jagerspad, "Brad Bellick, FBI" [/spoiler:1539473850]

  5. #980

    Standaard

    Brad Bellick is voor mij echt het beste karakter nu.

    All hail Wade Williams!
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  6. #981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Brad Bellick is voor mij echt het beste karakter nu.

    All hail Wade Williams!
    Ja geweldige die scene deze aflevering. Kreeg eerlijk gezegd ook wel medelijden met hem, eigenlijk is het best een tragisch figuur.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Brad Bellick is voor mij echt het beste karakter nu.

    All hail Wade Williams!
    In het kader van de discussie over taal in 'overige discussies': je bedoelt waarschijnlijk personage. :wink:

    En Bellick vind ik inderdaad echt tof, net als Tea-bag. Die zijn zo lekker slecht, op het komische af soms. 8)

  8. #983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Brad Bellick is voor mij echt het beste karakter nu.

    All hail Wade Williams!
    In het kader van de discussie over taal in 'overige discussies': je bedoelt waarschijnlijk personage. :wink:

    En Bellick vind ik inderdaad echt tof, net als Tea-bag. Die zijn zo lekker slecht, op het komische af soms. 8)
    Toch denk ik dat ze beide niet écht van nature slecht zijn, meer een kwestie van een slechte opvoeding.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Brad Bellick is voor mij echt het beste karakter nu.

    All hail Wade Williams!
    In het kader van de discussie over taal in 'overige discussies': je bedoelt waarschijnlijk personage. :wink:
    Ah, die discussie heb ik gemist, maar je zal vast gelijk hebben. :P
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  10. #985

    Standaard

    Net gekeken, weer een hele leuk aflevering, ben weer benieuwd naar volgende week [spoiler:1b7773f433]Kim naaide Paul weer hard, dus hopen dat ie nu definitief bij Mike, Lincl en Sara blijft[/spoiler:1b7773f433] Ook benieuwd naar hoe het verder gaat met [spoiler:1b7773f433] de 'familie' Bagwell[/spoiler:1b7773f433] Wel muf dat Mahone [spoiler:1b7773f433] Haywire zomaar liet springen, hij jaagt weer iemand de dood in, raar mannetje. R.I.P. Haywire [/spoiler:1b7773f433]

  11. #986

    Standaard

    Maar dat Mahone [spoiler:1970c0a711]Haywire de dood injaagde is natuurlijk omdat ze allemaal dood moeten, hadden ze gezegd ergens in de buurt van aflevering 8/9.[/spoiler:1970c0a711]

  12. #987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Maar dat Mahone [spoiler:1ae93a1784]Haywire de dood injaagde is natuurlijk omdat ze allemaal dood moeten, hadden ze gezegd ergens in de buurt van aflevering 8/9.[/spoiler:1ae93a1784]
    [spoiler:1ae93a1784]En er was zelfs in dezelfde aflevering nog een telefoongesprek waarin Mahone bepleitte dat Haywire gestoord is en toch niets weet en daarom niet dood hoeft. Echter, tevergeefs.[/spoiler:1ae93a1784]
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #988

    Standaard

    heb eindelijk net de aflevering ook gekeken (had problemen deze week met m'n pc... men voeding was gestorven dus moest wachte tot pc het weer deed)

    best goeie aflevering, leuk dat [spoiler:12f6a07c69]sara er weer bij is... dat zal nog voor spanning zorgen, samen met kellerman erbij....

    vond het best mooi dat mahone, charles min of meer 'verdedigde' aan de telefoon met kim... Dat toont toch aan, ondanks ie kei en keihard is, dat er toch ook nog een menselijk kantje aan zit...vind ik echt goed gedaan, zo zijn de personages niet al te stereotiep en is er echt niemand echt slecht, buiten t-bag dan :P en ook niemand helemaal onschuldig...

    en ja, weer kaley... ik klaag niet :P[/spoiler:12f6a07c69]

    alleen jammer van m'n theorie nu [spoiler:12f6a07c69]iedereen sterft buiten haywire, die haalt het tot nederland :P[/spoiler:12f6a07c69]

    en ook [spoiler:12f6a07c69]Bellick is weer helemaal trug, geweldig, hoe hij toch altijd wel weer iets vind om erbovenop te komen... onkruid vergaat dus echt niet[/spoiler:12f6a07c69]
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  14. #989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia
    en ook [spoiler:1f4921530d]Bellick is weer helemaal trug, geweldig, hoe hij toch altijd wel weer iets vind om erbovenop te komen... onkruid vergaat dus echt niet[/spoiler:1f4921530d]
    [spoiler:1f4921530d]- Bradley Bellick, FBI...
    - Brad Bellick, Federal Bureau of Investigation...
    - Special Agent Bellick, I'm with the Bureau...

    Dat vond ik echt schitterend. 8) :P Ik hoop op een grootse confrontatie met T-Bag. Wat de afloop daarvan ook mag zijn.[/spoiler:1f4921530d]
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  15. #990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia
    en ook [spoiler:6c70606d27]Bellick is weer helemaal trug, geweldig, hoe hij toch altijd wel weer iets vind om erbovenop te komen... onkruid vergaat dus echt niet[/spoiler:6c70606d27]
    [spoiler:6c70606d27]- Bradley Bellick, FBI...
    - Brad Bellick, Federal Bureau of Investigation...
    - Special Agent Bellick, I'm with the Bureau...

    Dat vond ik echt schitterend. 8) :P Ik hoop op een grootse confrontatie met T-Bag. Wat de afloop daarvan ook mag zijn.[/spoiler:6c70606d27]
    dat was idd geweldig :P

  16. #991

    Standaard

    Geen dubbele Prison Break op 19/02, foutje bij TV.com

    Bron: www.fox.com --> Schedule Next Week

  17. #992

  18. #993

    Standaard

    Vond de laatste afleveringen weer erg goed, maar vind wel dat ze der een einde aan moeten breien anders wordt t langdradig. Maar goed, als ze allemaal dood moeten, dan duurt t nog wel ff.

    Volgens TV.com komen ze vanaf nu trouwens elke 2 weken. Das wel irritant als dat klopt.

  19. #994

    Standaard

    Wat een moeizame manier van uitzenden zeg... 2 royale pauzes, en nu dit weer. Nou ja, als de kwaliteit maar hoog blijft. Het zou niet misstaan als dit het laatste seizoen zou zijn. In die 6 tot 8 afleveringen die nu nog moeten komen kan het verhaal heel netjes en zorgvuldig worden afgerond.

    Ik ben vaker verrast door een schrijver, maar het lijkt me sterk dat een derde seizoen nog iets kan toevoegen. Focussen op andere personages is wat mij betreft ook geen optie, want de kern van PB is gewoon de strijd van de gebroeders tegen het corrupte systeem. En dat houdt een keer op. Met het tempo dat deze serie heeft verwacht ik toch wel een mooie afsluiting met seizoen 2.

    T-Bag en C-Note kunnen ook niet veel langer doorgaan hoe ze nu doen. Dat zou ongeloofwaardig zijn. (voor zover deze serie geloofwaardig is natuurlijk :wink En Sucre heeft zijn afsluiting eigenlijk al gehad, als eerste lucky man van de Fox River 8. Dat gun ik hem wel.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  20. #995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Wat een moeizame manier van uitzenden zeg... 2 royale pauzes, en nu dit weer. Nou ja, als de kwaliteit maar hoog blijft. Het zou niet misstaan als dit het laatste seizoen zou zijn. In die 6 tot 8 afleveringen die nu nog moeten komen kan het verhaal heel netjes en zorgvuldig worden afgerond.

    Ik ben vaker verrast door een schrijver, maar het lijkt me sterk dat een derde seizoen nog iets kan toevoegen. Focussen op andere personages is wat mij betreft ook geen optie, want de kern van PB is gewoon de strijd van de gebroeders tegen het corrupte systeem. En dat houdt een keer op. Met het tempo dat deze serie heeft verwacht ik toch wel een mooie afsluiting met seizoen 2.

    T-Bag en C-Note kunnen ook niet veel langer doorgaan hoe ze nu doen. Dat zou ongeloofwaardig zijn. (voor zover deze serie geloofwaardig is natuurlijk :wink En Sucre heeft zijn afsluiting eigenlijk al gehad, als eerste lucky man van de Fox River 8. Dat gun ik hem wel.
    Het is inderdaad zo dat Prison Break te lang dradig gaat worden. Ik vind het jammer als het na seizoen 2 of 3 afgelopen zou zijn maar aan de andere kant verdient de serie een waardig einde en geen einde wat nergens op slaat omdat er zo nodig geld verdient moet worden.

  21. #996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Het is inderdaad zo dat Prison Break te lang dradig gaat worden. Ik vind het jammer als het na seizoen 2 of 3 afgelopen zou zijn maar aan de andere kant verdient de serie een waardig einde en geen einde wat nergens op slaat omdat er zo nodig geld verdient moet worden.
    Vind wel dat de kanttekening gemaakt moet worden dat de film NU nog absoluut niet langdradig is (tenminste niet naar mijn mening), maar dat zeer waarschijnlijk wel zou worden als er nog meer seizoenen komen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #997

    Standaard

    Ik dacht dat seizoen 3 al bevestigd was?

    En heeft Fox niet de naam successeries onnodig lang te rekken (*kuch* X-Files *kuch* Simpsons *kuch*)?
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  23. #998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Ik dacht dat seizoen 3 al bevestigd was?

    En heeft Fox niet de naam successeries onnodig lang te rekken (*kuch* X-Files *kuch* Simpsons *kuch*)?
    ik had ergens gelezen dat paul scheuring idd toegestemd had in een derde seizoen en dat ook kenbaar maakte tijdens cannes.... wat er van waar is weet ik niet, er doen zoveel geruchten de ronde...

    en fox heeft ook de naam series snel te schrappen...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  24. #999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia
    en fox heeft ook de naam series snel te schrappen...
    *Kuch* Firefly *Kuch* Lone Gunmen *Kuch* Harsh Realm *Kuch* Futurama *Kuch* nog eens Futurama *Kuch* Futurama...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #1000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia
    en fox heeft ook de naam series snel te schrappen...
    *Kuch* Firefly *Kuch* Lone Gunmen *Kuch* Harsh Realm *Kuch* Futurama *Kuch* nog eens Futurama *Kuch* Futurama...
    *Kuch* Dark Angel... Hoe lang een serie doorgaat interesseert mij eerlijk gezegd niet. Als het maar leuk en interessant blijft, en als het verhaal uiteindelijk maar netjes wordt afgerond zonder half werk of openstaande beloftes.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

Pagina 40 van 76 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •