De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.

Discussie: Australische series

  1. #1
    Ozmaniac
    Guest

    Standaard Australische series

    Hoi
    Ik verzamel australische series en ben o.a al lang op zoek naar de mini serie "The Dirtwater Dynasty" met Hugo Weaving.
    Met of zonder ondertiteling, maakt niet uit, videokopie op dvd is ook prima.
    Stuur een pb als je ook zo'n australische seriefreak bent of denkt mij te kunen helpen. Heb zelf een redelijk grote collectie (greep: Flying Doctors, Police Rescue, Good guys bad guys, Stingers, Bordertown, Corelli, Blue Heelers, The Alice, McLeods Daughters, Halifax f.p etc) :wink:

  2. #2

    Standaard

    ikzelf was altijd fan van heartbreak high :wink:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard Re: Australische series

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ozmaniac
    Hoi
    Ik verzamel australische series en ben o.a al lang op zoek naar de mini serie "The Dirtwater Dynasty" met Hugo Weaving.
    Met of zonder ondertiteling, maakt niet uit, videokopie op dvd is ook prima.
    Te koop bij Australische webshops, o.a.:

    http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=20040
    http://www.ezydvd.com.au/item.zml/780095
    http://www.devoteddvd.com.au/shop/pr...ducts_id=21803

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    ikzelf was altijd fan van heartbreak high :wink:
    ²

  5. #5

    Standaard

    zekerz ik vond heartbreakhigh ook altijd geweldig, toch na al die jaren zou ik die graag op dvd willen hebben!!!
    Maar volgens mij is het nooit uitgebracht?

  6. #6
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  7. #7

    Standaard

    ik weet niet of ik het nu kan waarderen

    als puber kon ik heel goed relateren met de naar schoolgaande leeftijdgenoten in de serie.

    nu is dat allemaal voorbij, weet niet of ik het nog wel zo goed zou vinden...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    Ben met je eens dat het nu wel anders zou zijn aangezien je toen dezelfde leeftijd was, denk ook meer dat het leuk is om te zien juist omdat je het vroeger echt gevolgd hebt enz....
    Naja lijkt mij iig, zou graag alle seizoen van hbh weer willen zien...

  9. #9

    Standaard

    Ik ben zelf ook iemand die helemaal weg ben van Australische serie's. Natuurlijk is mijn favo acteur ook uit dat land.
    Tot nu toe heb ik alleen The Flying Docters in bezit en ga eersdaags The man off Snowy River bestellen. Heb wel enkele aussies films in huis

  10. #10

    Standaard

    Ik kijk alleen McLeod's Daugthers uit Australie, lekkere luchtige serie!

  11. #11

    Standaard

    Op you tube kan je er zeker wel wat over vinden. Is een serie dat zich vroeger afspeelt,dus je moet er echt wel van houden.Helaas is de serie hier niet te verkrijegen,dus je ziet het dan op youtube ook zonder ondertiteling. Nog een Aussie serie wat ik wel in mijn bezit hebben is 'All Saints'. Is een ziekenhuisserie. Deze is al eens op de Belgische zender geweest en is nu vaker op de BCC te zien

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door safraantjes Bekijk bericht
    Op you tube kan je er zeker wel wat over vinden. Is een serie dat zich vroeger afspeelt,dus je moet er echt wel van houden.Helaas is de serie hier niet te verkrijegen,dus je ziet het dan op youtube ook zonder ondertiteling. .....

    Waar heb je het hier over ??

  13. #13

    Standaard

    Er zijn 3 DVD's verkrijgbaar van Neighbours (ik heb er één van, zie Mijn DVD Collectie hieronder) en 2 van Sons and Daughters (daar heb ik er ook één van). Het zijn 'Best-of-DVD's', dus er zit geen verhaal in. Op de Neighbours-DVD die ik heb staat bijvoorbeeld de aflevering waar Kylie Minogue trouwt met Jason Donovan. Ook enkele emotionele afleveringen, waaronder de dood van Daphne, Todd, Jim, Helen en Madge.
    Op de Sons and Daughters-DVD staan de beste afleveringen van superkeng Patricia Hamilton, die, na te zijn beschuldigd van moord, spoorloos verdwijnt, plastische chirurgie laat toepassen en onder de naam Alison Carr terugkeert om haar onschuld te bewijzen.
    Verder heb ik ook de Australische miniserie Return to Eden en de tv-serie die daarop volgde.
    Maar goed, als deze series je niets zeggen, zal het je waarschijnlijk weinig doen. Voor mij is het in ieder geval jeugdsentiment en ik vind het wel leuk om ze te hebben.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Waar heb je het hier over ??
    Sorry,was even vergeten te vermelden over welke serie ik het had. Had het namelijk over The man off snowy river

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door safraantjes Bekijk bericht
    Sorry,was even vergeten te vermelden over welke serie ik het had. Had het namelijk over The man off snowy river

    Duidelijk; overigens is het dan: the Man from Snowy River:wink:

    http://www.imdb.com/title/tt0084296/

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Duidelijk; overigens is het dan: the Man from Snowy River:wink:

    http://www.imdb.com/title/tt0084296/
    Gelukkig nu maar een klein woordje verschil De link die je hebt geplaats, gaat over de film die afkomstig van Amerika gaat. De serie zelf is geheel anderser dan de film

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Yep,dat is het. Zie dus dat ik dan de titel nog verkeerd had

  19. #19

    Standaard

    Against the Wind
    http://www.imdb.com/title/tt0076974/
    gezien bij V&D 25,00 euro

    leuk in het prijzencircus van komend weekend

  20. #20

    Standaard

    Vind zelf LOVE MY WAY wel sterk.

    http://uk.imdb.com/title/tt0426741/

    Van de drie seizoenen zijn er nu twee op dvd verschenen.

  21. #21

    Standaard

    Nog een goede en tevens duurste australische serie: Sea Patrol. Season 1 en 2 zijn al beschikbaar op DVD en Season 3 is in de maak en zal later dit jaar geaired worden. Al met al een serie die mij goed kan boeien.

  22. #22

    Standaard

    Heartbreak High is in Duitsland te krijgen maar alleen seizoen 1 en in het Duits. De serie is verder niet op dvd verkrijgbaar helaas. Wel zijn er mensen op hyves die de serie aanbieden, overgezet van video naar dvd.

    Sea Patrol is erg leuk, heb seizoen 1 gezien op het Belgische TV1.

    McLeods Daughters seizoen 8 wordt hier in de zomer op dvd verwacht.

  23. #23

    Standaard

    Ik keek in de jaren 90 altijd Spellbinder. Dat was erg gaaf.

  24. #24

    Standaard

    Oh ja die ook, op de Belg (weer). Leuke serie!

  25. #25

    Standaard

    FD is leuk!!! Is Return to Eden die mislukte miniserie die erna kwam? Die is nog niet zo lang geleden uitgezonden op tv.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •