Pagina 21 van 34 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 833 worden weergegeven.

Discussie: Het Poker Topic

  1. #501

    Standaard

    Een freeroll is inderdaad nul Euro inschrijfgeld en vaak kan je wel echt geld verdienen. Voor een normaal toernooi moet je toch wel een paar uurtjes uittrekken. Op Pokerchamps hadden ze vroeger Turbo Freerolls en zelfs super freerolls, daar kan je na een 45 minuten tot een uurtje klaar zijn.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #502

    Standaard

    Ik speel gemiddeld 2 uurtjes tot ik eruit lig met winst, de finale tafel gaat soms 3 tot 4 uur mee, maar dat zijn kleine freerolls, een potje met 10.000 mensen zal waarschijnlijk wat langer duren :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #503

    Standaard

    Net voor de gein een Limit toernooitje Razz gespeeld, maar ik vond het niets. Het Limit gedeelte vond ik zo ie zo al niet leuk, en het ik vond het zo ie zo raar in een spel om de slechtst mogelijke hand te krijgen. Ik kwam best ver, maar echt leuk vond ik het niet. Denk dat ik Stud daarom ook niet leuk zal geen vinden, maar misschien dat ik dat ook nog eens ga proberen.

    Maar straks nog even een freerol Omaha Hi spelen. Ik vond dat gisteren echt leuk, ondanks dat het Limit was.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Een freeroll is inderdaad nul Euro inschrijfgeld en vaak kan je wel echt geld verdienen.
    Ik las nu ook iets over een free buy-in maar wel een entry-fee.
    Je mag dus gratis meedoen maar je moet wel "entree" betalen ofzo...wat is het verschil??
    Arrivederci

  5. #505

    Standaard

    Normaal staat er bij een toernooi 10 (+1), entree is dan 10 en de extra buy-in is 1, deze 1 is niet voor de winnaar maar gaat naar de organisatie voor gemaakte kosten, dit in verband met het organiseren, bijhouden en uitbetalen van de score.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #506

    Standaard

    Zojuist 2e geworden in dit toernooi op Hollywoodpoker:

    5+0,5 Texas Hold´em NL
    Buy-in: $5.00
    Tournament start: Mar24th, 06:50 pm
    Status: Completed
    Entrants: 561
    Maximum Players: 1000

    Helaas weer de HU verloren, maar begon ook met een te grote achterstand. Lang geleden dat ik een toernooitje heb gespeeld (normaal alleen cashgames), dus ben zeer tevreden met dit resultaat. 2e plaats leverde $350.63 op. Toch mooi meegenomen!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  7. #507

    Standaard

    Netjes
    Ik probeer nogsteeds door te dringen tot een freeroll finale tafel, maar dat is soms meer een loterij dan een behendigheid.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #508

    Standaard

    Heeft iemand een leuke bonus bij de eerste deposit op PartyPoker of waar dan ook?
    Laatst aangepast door Lennart H. : 04-04-2007 om 15:55

  9. #509

    Standaard

    Tjonge, wat ging Luske er lullig uit in de EPT Monaco... Heeft drie azen na de flop en dan haalt die knul met zn 4-5 een straat (runners 2-3 erbij)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Tjonge, wat ging Luske er lullig uit in de EPT Monaco... Heeft drie azen na de flop en dan haalt die knul met zn 4-5 een straat (runners 2-3 erbij)
    Ik zit het tegenwoordig ook te kijken, en het was inderdaad wel lullig ja.

  11. #511

    Standaard

    Was echt ziek inderdaad. Bluf went right.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #512

    Standaard

    Ik kon dit niet eens een bluf noemen die goed afliep. Dit was gewoon PUUR geluk voor die knakker meer niet.

    Elke normale speler legt die hand (4 5), na zó een flop en een raise van Luske, weg.
    Dat er dan nog een 2 en een 3 valt op de turn en river.. tja.. dikke pech voor Luske.

  13. #513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Ik kon dit niet eens een bluf noemen die goed afliep. Dit was gewoon PUUR geluk voor die knakker meer niet.

    Elke normale speler legt die hand (4 5), na zó een flop en een raise van Luske, weg.
    Dat er dan nog een 2 en een 3 valt op de turn en river.. tja.. dikke pech voor Luske.
    Als een bluf naar een showdown gaat en goed afloopt is het puur geluk

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Tjonge, wat ging Luske er lullig uit in de EPT Monaco... Heeft drie azen na de flop en dan haalt die knul met zn 4-5 een straat (runners 2-3 erbij)
    Komt het op Talpa nog of op Veronica?

  15. #515

    Standaard

    Was volgens mij de laatste aflevering van Poker Kings NL op Tien.

  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Was volgens mij de laatste aflevering van Poker Kings NL op Tien.
    Klopt, het komt na De Wedstrijden. En daarna samenvatting van de WSOP.
    Hoe zit dat eigenlijk met die bracelets? Het lijkt wel of ze elke week er één uitdelen.
    Wat zitten er overigens soms irritante spelers tussen zeg, meestal Amerikanen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #517

    Standaard

    Volgende week gaan ze als het goed is Celebrity Poker in de plaats van Poker Kings NL uitzenden op Talpa. Dus nu pokeren met BN'ers.

    De WSOP bestaat uit verschillende toernooien waarbij het Main Event de grootste is. Maar ook bij de andere toernooien zijn bracelets en veel geld te winnen. En er zijn niet alleen Texas Hold'em toernooien, maar ook Omaha, Razz, Stud en andere pokervormen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #518

    Standaard

    afgelopen zondag ben ik 6de geworden op een poker toernooi in Alphen. Er waren 20 deelnemers. het zouden er eerst 26 zijn. Het was m'n eerste echte toernooi (amateur) en is zeer goed bevallen. de buy in was 20,- en aan het eind van de 2de blind raise was er geen rebuy meer mogenlijk. toch nog de finale tafel gehaald. We hadden 3 tafels.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Klopt, het komt na De Wedstrijden. En daarna samenvatting van de WSOP.
    Hoe zit dat eigenlijk met die bracelets? Het lijkt wel of ze elke week er één uitdelen.
    Wat zitten er overigens soms irritante spelers tussen zeg, meestal Amerikanen.
    Ik hoorde de comentators vorige week dacht ik zeggen dat er in 2006 41 of 42 bracelets te verdienen waren.

  20. #520

    Standaard

    Is die poker docu met Luske en Boeken er eigenlijk ook nog op Talpa? Was wel grappig om te kijken.

  21. #521

    Standaard

    Afgelopen zaterdag de laatste aflevering, is nog wel op de site van Talpa volledig terug te bekijken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #522

    Standaard

    Ik heb nog even een beginnersvraag.
    Wij gaan vanavond met een kleine groep pokeren, waarschijnlijk met 4 of 5 mensen.
    Met hoeveel stokken kaarten moeten wij dan spelen? Of speel je altijd met 2 stokken?
    [edit] volgens mij weet ik het al: je speelt altijd met 1 stok!?


    En wat is het meest aan te raden?
    Vooraf geld inleggen en daarvoor een bepaald aantal fiches krijgen die dus geen echte waarde vertegenwoordigen maar punten. Op die manier kan het natuurlijk langer duren voordat er 1 winnaar is. Tournooi variant zeg maar.
    Of toch de andere variant: zeggen dat bv. rood €0,10 is en blauw €0,15 etc. en zo dus elk spel om echt geld spelen.
    Laatst aangepast door jokey : 28-04-2007 om 16:42
    Arrivederci

  23. #523

    Standaard

    1 pakje kaarten is voldoende, maar wellicht handig om een tweede set klaar te hebben liggen als de andere kaarten wat sluiten en daardoor wat herkenningspunten krijgen. Vooral bij papieren/kartonnen kaarten is een extra pakje aan te raden.

    Wat de fiches betreft moet je natuurlijk zelf weten. Beide heeft wel zijn charme vind ik. Enerzijds het gevoel dat wat je in de pot stopt ook echt jouw geld is (cash game) en anderzijds heb je inderdaad het toernooi idee. Dus één grote prijzenpot voor de winnaar. Denk dat voor een kleine groep pokeren het misschien leuker en spanneder is om gewoon een soort cash game te spelen. Maar als je maar lol heb :wink:.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #524

    Standaard

    Thanks Sneaker, ik ben benieuwd vanavond!
    Arrivederci

  25. #525

    Standaard

    Misschien een beetje laat, maar ik vind met vrienden cash games altijd wel erg leuk. Inderdaad gewoon leuk het idee dat wat je in de pot stopt ook echt jouw geld is. En je kan je nog eens inkopen (als je dat toestaat tenminste)
    Veel plezier ieder geval

Pagina 21 van 34 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •