De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: Shooter (2007)

  1. #1

    Standaard Shooter (2007)

    Shooter (2007)
    http://www.imdb.com/title/tt0822854/

    Shooter (2007)
    Scherpschutter Bob Lee Swagger leidt een teruggetrokken leven in de wildernis van Arkansas, nadat door zijn schuld iemand is doodgegaan. Wanneer zijn hulp wordt ingeroepen om een moordaanslag op de president te voorkomen, komt hij echter weer in actie. Maar het is een valstrik en Bob wordt de hoofdverdachte van de aanslag die hij juist probeerde te verijdelen. Bob slaat op de vlucht om de ware moordenaar te vinden en erachter te komen wie hem erin geluisd heeft.

    Gewoon een lekkere aktiefilm met een uitstekende rol van Mark Walhberg dit geknipt is voor de rol. Moet zeggen dat ik de film erg sterk vond beginnen alleen jammer dat het later in de film teveel op de Rambo toer gaat. Zou de film het beste willen omschrijven als een kruising tussen The Bourne Identity en Enemy Of The state. Als je de onwaarschijnlijkheden in de film aan de kant kunt zetten heb je een uiterst vermakelijk filmpje. Aanrader voor aktie fans want aan kogels en explosies is er geen gebrek. 7/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    Oftewel een avondje hersenloos vermaak?
    Ga deze zeker zien..

  3. #3

    Standaard

    Walhberg heeft mij nooit weten te bekoren en eerste keer toen ik de trailer zag, dacht ik aan een rip-off van The Bourne Identity.
    Zal er dus niet speciaal voor de bios gaan, maar wellicht in de toekomst een keertje huren of op tv kijken...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #4

    Standaard

    Woensdag in de sneak gezien... Lekker filmpje. Goede aktiescenes, en Wahlberg doet het prima!

    7/10
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  5. #5

    Standaard

    Ook van de week gezien. Wahlberg vind ik altijd een fijne acteur, net zoals zijn broer donnie, en in deze film komt hij ook weer goed tot zijn recht. Ik vind juist dat hij niet een Rambo figuur slaat, maar juist meer met zijn rol doet. Door wahlberg, en gewoon een aardig verhaaltje, is deze film erg leuk geworden om naar te kijken. Niets meer en niets minder. Want veel dingen hebben we al eens eerder gezien.

    Hoe komt het trouwens dat Danny Glover nu opeens slist? Hij heeft het nooit gedaan (in mijn herrinering) en voegde het wat toe zijn karakter?
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis Bekijk bericht
    Ik vind juist dat hij niet een Rambo figuur slaat
    Tegen het einde bij dat huis vindt ik anders toch behoorlijk Rambo hoor.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #7

    Standaard

    Hmm, dit klinkt wel als mijn type film

  8. #8
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    beetje 13 dozijn verhaal. Kon me niet echt boeien, hoewel ik marky mark altijd wel leuk vind.

  9. #9

    Standaard

    Vond het ook wel aardig wat 24-aspecten hebben. Gredenko uit seizoen 6 speelt zelfs mee. Verder vette actiefilm, maar de plot moet je niet zo serieus nemen. Die is soms zelfs onbedoeld lachwekennd, wat nooit een goed teken is. 7/10
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #10

    Standaard

    Wel grappig om te zien dat niemand deze film hoger dan een 7 geeft.. ik ga hem sowieso checken deze week
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje Bekijk bericht
    Wel grappig om te zien dat niemand deze film hoger dan een 7 geeft.. ik ga hem sowieso checken deze week
    Komt simpelweg omdat het gewoon geen echte hoogvlieger is, maar de actie is wel erg lekker waardoor een onvoldoende ook zeker niet op zn plaats is. Dus komt iederen op zn eigen manier bij de perfecte 'redelijke' 7/10
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #12

    Standaard

    prima actiefilmpje, krijgt van mij ook een 7.

  13. #13

    Standaard

    Hahahah ook al een 7.. nou ik zal de ban breken als ik hem gezien heb, dan geef ik hem wel een 7,1
    Een redelijke 7,1 is wel voldoende neem ik aan
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  14. #14

    Standaard

    Een 7 is toch een goed cijfer..deze ga ik zeker kijken.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Een 7 is toch een goed cijfer..deze ga ik zeker kijken.
    Dat is ook.. nou ik heb al gepland dat ik donderdagavond ga dus ik heb er zin in
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  16. #16

    Standaard

    Gisteren in de bios gezien.Normaal hou ik wel van dit soort aktie films,maar deze film valt me toch tegen.De aktie is wel aardig,en Wahlberg is ook wel ok in deze rol. Alleen het verhaal is erg simpel en zit niet zo best inelkaar.En waarom Danny Glover zo apart praat is mijn een raadsel was hij verkouden ofzo.Ik heb me best wel vermaakt maar een topper is het dus niet vind ik. Ik geef de film een 6.5
    Life without freedom is no life at all !
    http://www.intervocative.com/dvdcoll...x/spiderman306

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Hmm, dit klinkt wel als mijn type film
    Goeie voorspelling van mezelf, vond het een vermakelijke actiefilm. Niet een geheel perfect verhaal, ik vond het veel op de Bourne films en 24 lijken maar als je daar fan van bent als ik dan kan dat al eerder een pluspunt zijn dan een minpunt. Het is nogal clichématig maar in dit soort films moet je het plot toch louter zien als een vehicel om de actiescenes aaneen te brijen en die waren best leuk om te zien. Antoine Fuqua heeft al wel vaker laten zien dat hij goed met het genre kan omspringen, en ik vond het deze keer ook meer dan aardig zonder daarom echt fantastisch of vernieuwend te zijn. Mark Wahlberg apprecieer ik ook wel in dit soort rollen.

    Ik ga dan de rij van 7's maar doorbreken en ga voor de 8/10. Ik twijfelde nog even over een puntje meer omdat ik de actie en gelijkenissen met genoemde films en series wel wist te smaken, maar dat zou wellicht iets te overdreven zijn omdat ik moet instemmen dat het verhaal niet veel om het lijf heeft, je ziet veel zaken van veel te ver aankomen.

    Maar hij komt zeker in de collectie als hij uit is hier

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •