Pagina 27 van 34 EersteEerste ... 17232425262728293031 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 840 worden weergegeven.

Discussie: Spiderman 3

  1. #651

    Standaard

    Net de recensie van filmvalley gelezen,en hier zijn ze niet positief.
    De film krijgt een 6.5 en is de minste van de drie delen volgens hun. Begin me toch een beetje zorgen temaken.
    Life without freedom is no life at all !
    http://www.intervocative.com/dvdcoll...x/spiderman306

  2. #652

    Standaard

    Er staat helemaal geen cijfer in de filmvalley(of bedoel je de site?).

    Film heeft op IMDB een 8.3, volgens een comment is hij beter dan S1 maar is ongeveer gelijk aan S2.

  3. #653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini Bekijk bericht
    Zag op Pathe.nl dat er op zondag 13mei een marathon wordt gehouden in Den Haag en Amsterdam, kaarten zijn slechts € 32.50 p.st.!! Wat een prijs, dat is dus ongeveer 11 euro per film, wat nog duurder is dan als je ze los gaat kijken (wat ook kan, op 29 en 30 april en 1mei)
    Kan je ook met de Unlimited Pas naar de marathon?

  4. #654

    Standaard

    Nu is Filmvalley kwalitatief ook niet het beste filmblad van Nederland, maar dat is mijn mening en eigenlijk nog een understatement.

    Was Pirates of de Caribbean 2 nou zo'n geweldige film?? Mwah, heel veel actie maar het verhaal was ook niet best en buiten dat zaten er ook een hele hoop karakters in die niks toevoegden en waren sommige scenes ook langdradig. Ik neem nu dit voorbeeld omdat Pirates wél de meest succesvolle film van vorig jaar was (ik vond het zeker niet de slechtse, maar ook zeker niet de beste film van 2006) Ik heb geen kritiek op de film maar wel op recensies.

    Sam Raimi is een geweldige regisseur en heeft van Spider-man twee geweldige films gemaakt (samen met de rest van de cast en crew) de druk voor #3 was ook geweldig groot en deel 2 was al heel erg goed.

    Waar het uiteindelijk om gaat is dat wij, de filmbezoekers (en iig Spidey-fans) naar de bios gaan en ons vermaken. Als wij na het zien van deze film tevrden de bios uit komen is onze avond toch geslaagd? Wat kan mij die recensent nou schelen!

    Ik maak me geen zorgen en ik hoop dat jullie dat ook niet doen. Spider-man 3 gaat ons allen weer vermaken, ik weet het zeker
    "You were right about me all along, Mr. Kent – I am the villain of the story."

  5. #655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Er staat helemaal geen cijfer in de filmvalley(of bedoel je de site?).

    Film heeft op IMDB een 8.3, volgens een comment is hij beter dan S1 maar is ongeveer gelijk aan S2.

    Ik bedoelde de site ja.
    Life without freedom is no life at all !
    http://www.intervocative.com/dvdcoll...x/spiderman306

  6. #656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Kan je ook met de Unlimited Pas naar de marathon?
    Staat er niet specifiek bij, dus denk t wel, maar weet dus niet zeker

  7. #657

    Standaard

    TIS BIJNA ZOVER (nog ong een week)

    Cijfers zijn maar een getal! Ieder zijn smaak..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #658

    Standaard

    In Antwerpen draaien ze ook een marathon op 30 april voor €15,- (excl. reserveringskosten)......

  9. #659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    TIS BIJNA ZOVER (nog ong een week)

    Cijfers zijn maar een getal! Ieder zijn smaak..
    Je lijkt Johan Cruijff wel, maar deze kan ook zo op een tegeltje
    Ik ben het overigens volledig met je eens, trek je van die recensies toch niks aan: kijk en oordeel zelf
    "You were right about me all along, Mr. Kent – I am the villain of the story."

  10. #660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Leppink Bekijk bericht
    Je lijkt Johan Cruijff wel, maar deze kan ook zo op een tegeltje
    Ik ben het overigens volledig met je eens, trek je van die recensies toch niks aan: kijk en oordeel zelf

    kan niet wachten tot hij uitkomt spiderman 3

    cijfers zijn idd maar een getal. ik bedoel er zijn zat films die mensen slecht vinden die ik juist echt super vind en andersom ook uiteraard. toppers waar ik niets aan vind. das het mooie iedereen zijn eigen smaak
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jimbo Bekijk bericht
    Ik bedoelde de site ja.
    Ik kan het nergens vinden op de site?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #662

    Standaard

    vreemd die waardering bij filmvalley, op imdb is ie zelfs gestegen 8,4 met ongeveer 1500 stemmen, dus ja ben benieuwd aanstaande woensdag kan ik eindelijk zelf oordelen.

  13. #663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Ik kan het nergens vinden op de site?
    staat met plaat(je) en al op de beginpagina

  14. #664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster Bekijk bericht
    staat met plaat(je) en al op de beginpagina
    Aha, ik had meteen doorgeklikt naar recensies, maar dat staat ie niet bij, vaag... Bedankt iig!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Aha, ik had meteen doorgeklikt naar recensies, maar dat staat ie niet bij, vaag... Bedankt iig!


    Ookal is het echt een van de weinigenehatievere recensies die ik over Spidey 3 heb gelezen. Vele andere websites zijn toch meer dan positief over deze film!

    Komende dinsdag is het dan ein-de-lijk zover

  16. #666

    Standaard

    Gaat waarschijnlijk een knallende dinsdagmiddag worden.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  17. #667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    kan niet wachten tot hij uitkomt spiderman 3

    cijfers zijn idd maar een getal. ik bedoel er zijn zat films die mensen slecht vinden die ik juist echt super vind en andersom ook uiteraard. toppers waar ik niets aan vind. das het mooie iedereen zijn eigen smaak
    Helemaal mee eens. 24 season 6 vinden sommigen *** maar ik vind het gewoon weer weer een lekker seizoen, typisch 24.
    Ik heb ook echt verrekte veel zin in Spidey 3. Schijt aan de cijfers, ik kijk eerst die film en dan kijk ik dan wel hoe ik hem vind. Hopelijk komt er ook in Eindhoven een marathon .
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  18. #668

    Standaard

    Empire review

    But for the love of God, just one bad guy next time, please?
    hmmmm....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #669

    Standaard

    las het in de filmvalley over al die slechteriken, het kan tegen of meevallen, van veel actie ben ik niet vies maar het moet niet 'over the top' zijn

  20. #670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar Bekijk bericht
    las het in de filmvalley over al die slechteriken, het kan tegen of meevallen, van veel actie ben ik niet vies maar het moet niet 'over the top' zijn

    Probleem is natuurlijk dat je met 2 voorgaande films zit. De green goblin is al in film 1 ter sprake gekomen, je ***n dus niet in film 3 dat weer als enig thema terug laten komen.

  21. #671

    Standaard

    Nee, ik hoop van niet in godsnaam.

    Dat masker van de Goblin in deel 1, deed echt af aan de gehele film. Bah!
    Die Goblin ben ik nu wel zat eigenlijk. Al dat gemuts met Harry dat hij niet wil luisteren.

    "GET ON WITH IT!"

    Maar we zullen wel zien deze film. Misschien legt hij wel het vaantje. Please, YES!

  22. #672

    Standaard

    Nog 3 dagen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Nee, ik hoop van niet in godsnaam.

    Dat masker van de Goblin in deel 1, deed echt af aan de gehele film. Bah!
    Die Goblin ben ik nu wel zat eigenlijk. Al dat gemuts met Harry dat hij niet wil luisteren.

    "GET ON WITH IT!"

    Maar we zullen wel zien deze film. Misschien legt hij wel het vaantje. Please, YES!
    Volgens wikipedia legt Harry Osborn inderdaad het vaantje in deel 3 .
    Laatst aangepast door Fikret : 30-04-2007 om 03:57

  24. #674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Volgens wikipedia [knip]
    Major spoiler alert?!
    Laatst aangepast door hstadman : 30-04-2007 om 09:51

  25. #675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Major spoiler alert?!
    Het WAS een spoiler totdat jij het quote waardoor ik het nu gelezen heb
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 27 van 34 EersteEerste ... 17232425262728293031 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •