Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 308 worden weergegeven.

Discussie: The Incredible Hulk

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Yep, back to origin, I like 8)
    Me 2: Grijze Hulk > Groene Hulk
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  2. #77

    Standaard

    Avi draait zijn uitspraak alweer terug, er komt dus geen grijze maar een andere kleur groene Hulk.

    Over de nieuwe kleur die de Hulk zou krijgen in The Incredible Hulk: Avi Arad van Marvel nuanceert zijn uitspraken enigszins:

    "It was a joke! Here’s what it was. There were 30 people around a table, and they said ‘is there going to be a grey Hulk?’ And I was thinking about it and I said, ‘who knows?’ It was one of those moments. I had just got back from Japan and I was trying to talk about Spider-Man and this guy was pushing me on The Hulk so I thought I’ll be coy. I don’t know what colour it is, and all of a sudden it’s headline news."

    "It’s a different shade of green. But the colour is not like the old Hulk. And no, there’s no grey Hulk."

  3. #78

    Standaard

    Boohoooo, en ik zat me net te verheugen op een mogelijke Joe Fixit. In dit geval zet ik al mijn geld op een incarnatie van de meeste rescente carnatie van de Hulk, namelijk: Ultimate Hulk.

  4. #79

    Standaard

    Das goed nieuws want de hulk moet gewoon groen zijn. Ik hoop dat deze film meer vasthoudt aan de comic en dus aan het karakter van de hulk. Hopelijk geen genetisch gemanipuleerde playstation hulk die rondjes rent op een berg maar een echte vuige hulk die ontstaat uit een gammabom en die praat ("hulk smash!") en die zijn vuisten laat praten. Karakters als betty ross, Doc Samson, Rick Jones, The leader of andere vijanden van de hulk mogen natuurlijk niet ontbreken.

    Edward Norton vind ik een uitstekende keus. Veel meer Bruce Banner dan Eric Banana.


  5. #80

    Standaard

    Hopelijk wordt de Hulk ook niet zo lompelijk groot als bij de andere versie. En dan hoeft hij niet (of gedeeltelijk) van CGI te zijn.

  6. #81

    Standaard

    Geef mij maar een CGI hulk.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Geef mij maar een CGI hulk.
    Maar dan wel beter dan in de 1e film. Die zag er toch echt niet uit ? Zo'n groen kleipoppetje
    dat heen en weer springt, was geen gezicht.

  8. #83

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Maar dan wel beter dan in de 1e film. Die zag er toch echt niet uit ? Zo'n groen kleipoppetje
    dat heen en weer springt, was geen gezicht.
    dat was idd geen porem, de hulk is groen, max 2.50 groot en wordt wel sterker maar niet groter naarmate hij kwader wordt. Liever geen complete CGI hulk, dat is veels te nep nep NEP.

    Ik vond het verhaal van hulk ook nergens op slaan. Het enige dat ik wel geinig vond waren de beeld in beeld overgangen tussen de scenes ala een comic. Dat was wel aardig gevonden door Ang Lee. Voor de rest een aardige film maar het had niets met de hulk te maken. Het was een jammerlijk gemiste kans van deze populaire stripheld.

  9. #84

    Standaard

    Ik ben een groot liefhebber van Lee's Hulk. Zelfs de CG van de hulk zelf vind ik ontzettend goed gedaan, zijn expressies waren top notch en zijn razernij perfect voor de savage hulk die Lee verkende. Hulk is een van de beste en meest trouwe comicverfilmingen tot nu toe.

    Qua CGI, groen is gewoon een hele ongebruikelijke kleur. 9 van de 10 keer worden volledige cgi wezens in donkere tintent of blauw gegrade belichting gerendert. Dit omdat zo de composit beelden beter en natuurlijker in elkaar overvloeien. De hulk daarentegen was groen, felgroen, en rent in klaarlichte dag door alle straten heen. Ik vind dat ILM echt uitmuntend werk heeft neergezet met de Hulk. Zeker vandaag de dag gaat compleet cgi prima lukken, Davy Jones anyone?

    Een van de betere comic verfilmingen wat mij betreft.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Hulk is een van de beste en meest trouwe comicverfilmingen tot nu toe. Een van de betere comic verfilmingen wat mij betreft.
    Kijk hier ben ik het dus totaal mee oneens. Het is niet een van de slechtste maar wel de minst trouwe comicverfilmingen ooit. De film an sich is wel ok maar het is gewoon geen hulk film.

    Het verhaal is totaal niet conform de strip, de hoofdrolspelers komen dan wel qua naam maar niet qua karakter overeen met de comics behalve dan misschien Ross. De Hulk in de comics praat op het niveau van een kind maar is wel redelijk intelligent, is eigenlijk een aandoenlijk, zielig wezen omdat hij continue wordt opgejaagd door zijn vijanden en verder haat hij Bruce Banner. Verder ontstaat de hulk door een gammabom en heeft een aantal duidelijke vrienden (Rick jones, Betty Ross, Doc Samsom etc.) en vijanden (The leader, abomination, General Ross etc.) Bruce Banner is een briljant geleerde die zelfbewust is en altijd op zoek is naar een manier om zichzelf te verlossen van de hulk (altijd zonder succes).


    De Hulk is de film van Ang Lee groen maar daar houdt het dan ook wel op. Deze hulk is té nep, praat niet, groeit als hij kwaad wordt , sloopt dingen zonder enig motief en zonder te worden aangevallen. Het lijkt meer op een wild beest zonder enige intelligentie. Hulk heeft in de film ook geen vrienden, zelfs Betty verraad hem uiteindelijk. Verder is Bruce Banner een depressieve labiele in zichzelf gekeerde genetisch gemanipuleerde psychopaat die aan kikkerexperimenten doet in zijn lab. Het klopt gewoon niet. Over zijn eveneens genetisch gemanipuleerde vader zullen we het maar niet eens hebben....
    Rick Jones, Samson en andere bekende karakters in de strip zie je niet terug behalve dan Ross die wel goed wordt neergezet. Een hele reeks aan gemiste kansen dus en daarom sprak de film ook niet erg aan bij liefhebbers van deze groene stripheld.

    CGI is in mijn ogen uitermate geschikt om achtergronden aan te vullen en omgevingen te creeëren voor films maar niet om characters mee uit te beelden. M.a.w. auto's, gebouwen en statische dingen en andere levensloze dingen kunnen er geloofwaardig mee worden gecreeërd maar bij het maken van een hulk faalt deze techniek hopeloos en wordt het nep. Je zag dit ook bij Superman returns in een vliegscene op het einde van de film. Animatiefiguren zoals shrek zijn uitzonderingen daar werkt het dan weer wel bij.

    Maar goed, das allemaal mijn mening.

  11. #86

    Standaard

    Ik ben benieuwd wat het gaat worden al zit ik er niet echt op te wachten. Ik vond Eric Bana trouwens ook niet verkkerd als The Hulk/ Bruce Banner. Ik vond eerder het verhaal/ plot/ CGI e.d. niet echt sterk.

  12. #87

    Standaard

    Je kan ook in een film waarin het hele 'ontstaan' van de hulk voorkomt toch niet al meteen ALLE characters introduceren? Dat Betty hem verraad is niet echt onlogisch, ze ontdekt ook maar pas wat er allemaal aan de hand is enzovoort... toch vrij normaal dat ze haarzelf niet meteen gemakkelijk voelt in het bijzijn van de hulk...
    in X-men 1 begon men toch ook niet meteen met de hele phoenix historie ertussen te gooien enz... je moet de kijkers ook wat tijd geven om kennis te maken met de personages...

    Ik vond het verhaal van de hulk ook maar matig, dat wel, maar ik denk echt niet dat het zoveel beter is om meteen the leader enz ermee tussen te gooien.. dat doet het verhaal volgens mij ook niet veel goeds, dan krijg je weer het commentaar dat men te veel heeft geprobeerd in de film te proppen.. Zo is het natuurlijk nooit goed

    verder begrijp ik al dat geklaag over de cgi hulk echt niet.. Ik vond hem er gewoon geweldig uitzien!!! de gelaatsuitdrukkingen die ie soms naar voren bracht waren gewoon subiem... hoe sommigen de hulk met playstation kwaliteit durven bestempelen is gewoon onbegrijpelijk, zeker wanneer diezelfde mensen de trein scene in spider-man 2 er dan geweldig uit vinden zien... Niet dat ik die scene slecht vind... maar daar zie je veel meer slechte cgi (bijv wanneer doc ock die mensen af de trein kiepert die spidey dan redt ) dan aan de hulk zelf hoor...

    The Hulk mag dan geen geweldig spektakel zijn op het gebied van verhaal en dergelijke, de cgi afbreken is gewoon te idioot voor woorden... ik zie in heel de hulk tien keer meer emotie dan in vele andere cgi characters die wel werden geprezen voor hun kwaliteit... Volgens mij gaat het de mensen gewoon meer om het feit dat The Hulk geen goede film was op vele vlakken, en men dan nogal rap alle vlakken gaat afbreken... Ook werden al die fanboys die Lou Ferrigno back in the day helemaal te gek vonden, zwaar op de tenen getrapt toen bekend werd dat de hulk full cgi zou worden... en men dus nogal snel meteen begon te klagen en te zagen...nog voor het een kans te geven... Nou dan zeg ik het volgende, we zitten alweer in de 21ste eeuw mensen! de tijd dat je een grote vent pakt voor de hulk en wat groen verft is voorbij hoor... DAT zou ik pas belachelijk slecht en goedkoop vinden....Voor mij hoeft al die cgi niet, zolang alles op een andere manier kan en op die manier ook beter is dan cgi moet gewoon zo gedaan blijven worden... Maar ik denk echt niet dat je, in een wereld met al de technologie die er is, zeker op filmisch gebied nog moet afkomen met groengeverfde man... Volgens mij was een cgi hulk voor deze film een zeer geslaagde keuze...

    Top gedaan
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  13. #88

    Standaard





    Precies, verf ziet er niet uit, geef mij maar lekker CGI ala Davy Jones en Gollum en King Kong.

    En ik vind nog steeds de ILM Hulk uit Hulk een knap staaltje werk. Kijk deze blik in zijn ogen.



    Heb echt niks aan te merken op het CG werk van Hulk. Prachtig, zeker als je nagaat dat het al weer een paar jaar oud is en met de huidige technieken Davy Jones kwaliteiten kan halen. Kan alleen maar beter worden.
    Laatst aangepast door Evil Hobbit : 26-04-2007 om 12:35

  14. #89

    Standaard

    Ik vind het er dus nep uitzien. Het is geen Hulk gezicht.
    Die verf hulk uit de jaren 70 is natuurlijk ook niets.

    Maar goed we gaan wel zien wat ze ervan maken. Je ontkomt toch niet aan CGI als het verhaal iig maar beter is.

  15. #90

    Standaard

    Ik vind het dus een prachtig Hulk gezicht. Je voelt gewoon dat hij met rust gelaten wilt worden. Dat hij zich aangevallen voelt, verward, vechtend tegen Banner maar Banner is nog krachtig en worstelt tegen de Hulk. Ik waardeer het heel erg deze incarnatie van een complexe persoonlijkheid.

  16. #91

    Standaard

    bovendien vind ik het ook gewoon een foute foto om de hulk te tonen... Ja op die foto kijkt hij niet echt kwaad ofzo... maar dat is ook geen scene van razernij... er zijn genoeg momenten in de film waarop ie wel kwaad is en als je daar een screenshot van plaatst dan kan je niet anders dan toegeven dat hij daar gewoon wel een hulk gezicht heeft...

    en zoals eerder al aangegeven, op deze foto toont men wel ontzettend veel emotie in dat cgi gezicht, meer zelfs dan vaak bij levensechte 'acteurs'... gewoon top werk, punt uit
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  17. #92

    Standaard

    Post dan gelijk een plaatje aap!

    Bij deze



  18. #93

    Standaard

    Sorry maar het ziet er gewoon niet uit...............ieder zijn mening.
    Hij lijkt gewoon zo nep......niet als een echt mens. Het lijkt net of hij van rubber is gemaakt.
    Laatst aangepast door Jeroen D : 27-04-2007 om 10:11

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Sorry maar het ziet er gewoon niet uit...............ieder zijn mening.
    Hij lijkt gewoon zo nep......niet als een echt mens. Het lijkt net of hij van rubber is gemaakt.
    Volledig mee eens! Het ademt 1 woord: NEP

  20. #95

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Liv Tyler is Hulk's Betty Ross!



    Source: The Hollywood Reporter May 4, 2007


    Liv Tyler will star opposite Ed Norton in Marvel Studios
    ' The Incredible Hulk, signing on to play Betty Ross, the longtime love interest of Dr. Bruce Banner/The Hulk. Louis Leterrier is directing the movie, which is being produced by Avi Arad, Gale Anne Hurd and Kevin Feige.

    Ross, a classic "Hulk" character from the comic book's beginning in 1962, is Banner's fellow scientist and an ally in his quest to rid him of his lurking monster deep inside. The movie will unfold with Ross estranged from Banner (Norton), but with the pursuit of the Hulk heating up and Banner on the run trying to cure his condition, Ross finds herself swept back into his life.

    Jennifer Connellyplayed the character in the 2003 Hulk movie directed by Ang Lee.

    Filming on the new "Hulk" is slated to begin in the summer in Toronto. Universal Pictures is distributing.

    The film is being executive produced by Jim Van Wyck, David Maisel, Arad and Stan Lee.

    The Hollywood Reporter

    'A thing of beauty, is a joy forever'

  21. #96

    Standaard

    Hmm... Liv Tyler... Reden te meer om deze film te zien...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #97

    Standaard

    Mmmm, de regisseur van Transporter 1 en 2 en Danny the Dog Het script moet wel erg goed zijn, zou anders niet weten waarom Norton in hemelsnaam heeft getekend.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #98

    Standaard

    het lijkt wel of iedereen vervangen wordt in deze film, echt zo'n start from scratch, en dus een hele nieuwe benadering van het hulk verhaal, zoals men al vermeld had... ik ben toch benieuwd
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  24. #99

  25. #100

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Tim Roth Cast as Hulk Villain



    Source: Variety May 9, 2007

    The Incredible Hulk will be matched against the oversized adversary Abomination, and Tim Roth will play the villain's alter ego, Emil Blonsky.

    Variety says Roth is joining Edward Norton and Liv Tyler in the Louis Leterrier-directed film, which is being financed by Marvel Studios and distributed by Universal Pictures on June 13, 2008.

    Blonsky is a KGB agent who deliberately exposes himself to the gamma rays that caused Bruce Banner to morph into the Hulk. Blonsky has upped the dosage, making him larger and stronger than the Hulk, but unable to change back to human form. He blames Banner for his problem, and makes his best efforts to destroy the Hulk.

    The Incredible Hulk is being produced by Avi Arad, Gale Anne Hurd and Marvel's Feige. Jim Van Wyck, David Maisel, Ari Arad and Stan Lee are executive producing. Zak Penn wrote the script.

    Variety
    'A thing of beauty, is a joy forever'

Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •