Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 319 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik heb eigenlijk niet zoveel tegen Costner-films, maar alleen The Postman vond ik wel erg beroerd. Vorig jaar had ik zijn Thirteen Days nog in mijn top 10 van dat jaar staan, dus ik vind dat ie verder best wel goeie films maakt.
    JFK, Untouchables en A Perfect World vind ik ook goede films met Costner. Niets op aan te merken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #52

    Standaard

    Deze wil ik echt nooit meer zien:

    American Psycho
    Cry Baby
    You've got a sense of humor Bob... I like that in a man

    My Little Collection

  3. #53

    Standaard

    ik wil American Psycho 2 nooit meer zien.

    1 is juist goed

  4. #54

    Standaard

    Mulholland Drive. Met het risico voor dom versleten te worden: Ik begreep hem na een kwartier al niet meer, na 3 kwartier dacht ik hem door te hebben en aan het einde was ik de kluts weer helemaal kwijt... Wat een k*twijven.
    Mrs. Peel, we're needed!

    My precious

  5. #55

  6. #56

    Standaard

    deze films bezorgen je tevens slechte ogen (zo van als ik extra goed kijk wordt het misschien toch nog leuk...)

    Pearl Harbor
    The Perfect Storm

    aan de andere kant is het wel errug gaaf om deze discjes als onderzetter op tafel te gebruiken! tip van de week voor de echte dvd freak

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon


    Dit is een van de meest intelligente films die ik de laatste paar jaren gezien heb. Ik kan begrijpen dat somige mensen het een beetje trage film vinden of moeilijk te begrijpen, maar misschien is dat juist een reden om hem nog eens (of beter: een paar keer) te gaan bekijken.

    Richard
    Precies De eerste keer toen ik hem zag dacht ik ook van "jeetje zeg wat is dit een super vage film" maar ik vond hem wel heel erg interesant en boeiend dus na niet al te lange tijd heb ik hem toen nog een keer gekeken en de tweede keer kijk je er toch met hele andere ogen naar.
    Ik vind het echt een hele goede film die je zeker wel meerdere keren kan/moet zien.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door seetie

    aan de andere kant is het wel errug gaaf om deze discjes als onderzetter op tafel te gebruiken! tip van de week voor de echte dvd freak
    Als je het dan toch een k*t film vindt dan moet je gewoon de D.C versie kopen van Pearl Harbor, heb je wel 4 onderzetters die mooi bij elkaar horen.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H


    Als je het dan toch een k*t film vindt dan moet je gewoon de D.C versie kopen van Pearl Harbor, heb je wel 4 onderzetters die mooi bij elkaar horen.
    JA! Leuk voor de visite!

  10. #60

    Standaard

    Ik wil: Femme Fatale nooit meer zien! Gisteren in de sneak gezien, wat een boutfilm zeg! Er gebeurd bijna niks in en als er iets gebeurd is het zo gefilmd en in elkaar geflansd dat het niet spannend is! Ik hoorde heel de zaal erover dat het een slechte film was!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  11. #61

    Standaard

    Lost Souls blijft voor mij de slechtste film die ik ooit heb gezien en hoef ik zeker niet nog een keer te zien.

    Verder:
    - Rocky 1-5 (leuk jeugd sentiment, maar daar blijft het bij)
    - Police Academy (op deel 1 of 2 na, die was dan nog wel aardig)
    - Waynes World (hou gewoon niet van de humor)
    - De meeste typisch amerikaanse aktie/oorlogfilms. Vreselijk zoals de ego van USA weer gestreeld moet worden.
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

  12. #62

    Standaard

    Okay..mijn 1e post hier...

    Ik wil Dogma echt nooit meer van mijn leven zien. Ik kon alleen Clerks van kevin smith en die is okay. Vrienden raden mij aan om Dogma dus te gaan zien.....wat een shitfilm....wat kan die chris rock irritant zijn....dogma...nooit weer...

  13. #63

    Standaard

    Being John Malkovich en The Blair Witch Project.....een keer is genoeg, allebei echter goede films.
    "The things you own end up owning you" - Fight Club

  14. #64

    Standaard

    ik krijg nog koude rillingen bij The Story of Us

    Zelden heb ik me zo doodverveeld tijdens een film.. !


  15. #65

    Standaard

    90 % van alle bagger die tegenwoordig vanuit Hollywood over ons heen gestort wordt.

  16. #66

    Standaard

    Perdita Durango - Wat een boutfilm.

    Ik zag in het begin van deze thread The Beach staan,ik heb toevallig op die locatie vakantie gehad (Phi Phi)en dan wordt de film een stuk leuker ......en ongeloofwaardiger ,hoezo het is een dichte baai?*** zwem naar links dan kan je er gewoon uit hoor

    Groetz

    Lexuz

  17. #67
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Als ik een film niet leuk vind stop ik gewoon met kijken. Daarom huur ik altijd films voordat ik ze koop.

  18. #68

    Standaard

    Scary Movie(een verklaring is niet nodig, lijkt me(iemand interesse in deze spectaculaire, razendspannende film op DVD?))

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hilde
    Als ik een film niet leuk vind stop ik gewoon met kijken. Daarom huur ik altijd films voordat ik ze koop.
    Nou ben ik niet helemaal met je eens... toen ik voor de eerste keer naar From Dusk till Dawn keek dacht ik de eerste minuten dat het niets zou worden.
    Dus ik ben van mening dat je een film helemaal moet kijken om er vervolgens een oordeel over te kunnen geven.

    grtz

  20. #70

    Standaard

    toen ik voor de eerste keer naar From Dusk till Dawn keek dacht ik de eerste minuten dat het niets zou worden.
    Leg mij eens uit hoe in godsnaam je een film al na een paar minuten zodanig kan beoordelen dat het waarschijnlijk niks wordt en dan vooral From dusk till dawn wat met een overval/moord begint , erg raar

  21. #71

  22. #72

    Standaard

    Nog eentje: Pay it forward. Een voorbeeld van een film met een goed idee, die ook veelbelovend begint maar zich vanaf de tweede helft ontwikkeld tot een draak van een film. Deze wil ik nooit meer zien svp.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast


    Leg mij eens uit hoe in godsnaam je een film al na een paar minuten zodanig kan beoordelen dat het waarschijnlijk niks wordt en dan vooral From dusk till dawn wat met een overval/moord begint , erg raar
    Wat ik er mee wil zeggen is is dat een film een omslag kan bevatten en dat men dus eerst heel de film moet kijken voordat men tot een oordeel kan komen.
    Ik hoop dat je het nu een beetje duidelijk voor je is Ghast.

    grtz

  24. #74

    Standaard

    - The World Is Not Enough (te voorspelbaar en slechte james bond film v.d afgelopen jaren)
    - Mortal Kombat 2 (saai en domme acteurs erbij)
    - Goosed (dit was pas bagger!)
    - Costa (heb em nog gesealed liggen, maar ik weet al genoeg na 1 minuut gezien te hebben van me boertje )

  25. #75

    Standaard

    Dark side of the Moon, slechte SF film. Echt bagger
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •