Pagina 12 van 29 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 715 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Valencia krijgt Formule 1-race

    Valencia is volgend jaar gastheer van een Formule 1-race. Bernie Ecclestone, de grote baas van het circuit, is na twee jaar onderhandelingen overstag gegaan.

    De race, die zal plaatsvinden op een nog te crëeren stratencircuit rond de haven van Valencia, krijgt de naam Grand Prix van Europa. Het evenement vond voorheen plaats op de Nürburgring in Duitsland. Valencia heeft een contract getekend voor zeven seizoenen.

    Spanje herbergt al een Formule 1-race, in Barcelona. Die vindt zondag plaats.

  2. #277

    Standaard

    Ik vind stratencurcuits altijd leuk om naar te kijken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Valencia krijgt Formule 1-race

    Valencia is volgend jaar gastheer van een Formule 1-race. Bernie Ecclestone, de grote baas van het circuit, is na twee jaar onderhandelingen overstag gegaan.

    De race, die zal plaatsvinden op een nog te crëeren stratencircuit rond de haven van Valencia, krijgt de naam Grand Prix van Europa. Het evenement vond voorheen plaats op de Nürburgring in Duitsland. Valencia heeft een contract getekend voor zeven seizoenen.

    Spanje herbergt al een Formule 1-race, in Barcelona. Die vindt zondag plaats.
    Maar dan om het jaar? Omdat hockenheim er om het jaar inzit en dat dan Europa is?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL Bekijk bericht
    Maar dan om het jaar? Omdat hockenheim er om het jaar inzit en dat dan Europa is?
    Dit staat op de website van Trouw:

    Valencia krijgt formule 1-race
    VALENCIA (ANP) - De Spaanse stad Valencia zal de komende zeven jaar gastheer zijn van een formule 1-race. Dat heeft formule 1-baas Bernie Ecclestone donderdag bevestigd. Omdat er in Spanje al een Grote Prijs verreden wordt, op het circuit van Barcelona, zal de race onder de noemer 'Grand Prix van Europa' vanaf volgend jaar op de kalender komen. Voor de race zal niet het permanente circuit Ricardo Tormo, dat vlak buiten Valencia ligt, gebruikt worden. De autocoureurs zullen hun bolides door de straten van de Zuid-Spaanse kuststad gaan manoeuvreren.

  5. #280

    Standaard

    Leuk. Weer een stratencircuit erbij.

  6. #281

    Standaard

    Inderdaad leuk! Stratencircuits zijn altijd erg spectaculair om te zien.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Inderdaad leuk! Stratencircuits zijn altijd erg spectaculair om te zien.
    En we krijgen er een derde stratencircuit bij want vandaag is aangekondigt dat er in 2008 ook een GP in Singapore bij gaat komen die op een stratencircuit verreden zal worden. En wat nog bijzonderder is is dat dit een nachtrace gaat worden.

    Zie http://racefreaks.nl/news_management...rticleid=17776

  8. #283

    Standaard

    Daar ben ik helemaal benieuwd naar. Lijkt me geweldig om een nachtrace te volgen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #284

    Standaard

    Wow! 8)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #285

    Standaard

    Voor de manager-deelnemers: komende weekend is de GP van Spanje dus je hebt nog een half uur om je team aan te passen (als je dat wilt).

  11. #286

    Standaard

    Thanks for the reminder, jammer dat ik niet zo veel kan veranderen. Hopelijk doet mijn team het dit weekend goed zodat ik weer wat wijzigingen aan kan brengen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #287

    Standaard

    McLaren lijkt het weer voor elkaar te hebben, laat die dus gewoon staan. Verder niet genoeg geld om een goede versterking te kopen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #288

    Standaard

    Nachtrace klinkt wel heel tof, is dat voor het eerst in de f1?

  14. #289

    Standaard

    Massa pakt de pole voor Alonso, Raikkonen en Hamilton. Het zit weer dicht bij elkaar in de top.

  15. #290

    Standaard

    Was een grappig slot van de kwalificatie om al die toppers zo vlak na elkaar op hun plek gezet te zien worden

    Jammer dat Hamilton 5e (uiteindelijk toch?) staat.

    Maar wel een enorm pluspunt dat de teams zo dicht bij elkaar liggen.

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Jammer dat Hamilton 5e (uiteindelijk toch?) staat.
    Op de live-timing van formula1.com staat ie nog gewoon als 4e.

  17. #292

    Standaard

    Vage race tot nu toe. Heel veel incidentjes.

  18. #293

    Standaard

    Zeker veel incidentjes.
    Button vs Rubens het vaagst van allemaal.
    God Created Mother Because He Could Not Be Everywhere.

  19. #294

    Standaard

    Was een beetje vreemde race. Massa was wel top, Alonso had veel mazzel dat hij niemand raakte nadat hij terugkwam op de baan.
    Kimi weer eens pech

    315 punten, dankzij Mercedes, die is wel betrouwbaar gebleken. En Sato deed het ook super in een Super Aguri
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #295

    Standaard

    Zo die Hamilton blijft het echt fantastisch doen. Is er eigenlijk al eens iemand in zijn 1e jaar kampioen geworden?

  21. #296

    Standaard

    Zie net trouwens dat ik wel 6 hele punten heb gescoord. Moet wel echt een dieptepunt zijn
    Volgende keer ga ik echt wisselen :razz:

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Zie net trouwens dat ik wel 6 hele punten heb gescoord. Moet wel echt een dieptepunt zijn
    Volgende keer ga ik echt wisselen :razz:
    Ik zou Ralf er als de bliksem uitgooien als ik jou was. Zijn auto is echt niet vooruit te branden (hijzelf ook nauwelijks trouwens).

    Zelf heb ik deze race 209 punten gehaald. Niet goed maar ook niet slecht.

  23. #298

    Standaard

    177 punten. Vreemde race met veel rare incidenten en een goede Massa en Hamilton.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #299

    Standaard

    Aardige race. M.n. door alle incidenten. En wat een hork die Alonso om zo de baan weer op te rossen. Wonder dat er geen zware crash door ontstond. Heidfeld ook niet echt de meest snuggere actie in de pits. En dan de smoes dat ze dachten dat het de reserve wielmoer was....
    Mooi om te zien dat het toch allemaal weer wat dichter bij elkaar zit, al blijft het op de baan allemaal gewoon net niet spannend.
    315 punten. Eindelijk een keer op fatsoenlijk niveau al blijf ik minimaal 50 punten achter bij de top.
    Marantz SR6300, Sony DVP-NS930, Panasonic DMR-EH67k, Philips CD-650, 4 x Monitor Audio Silver 8i, Monitor Audio SLCR, Panasonic TH-42PV70

  25. #300

    Standaard

    305 punten.. niet slecht

Pagina 12 van 29 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •