Pagina 41 van 108 EersteEerste ... 313738394041424344455191 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John P. Bekijk bericht
    Die mails en statussen interesseren me niks, als ik mijn spullen maar krijg. Er is er nog nooit 1 niet aangekomen en ik heb er heeeeeeeel wat besteld.
    Maar wat nou als die spullen nu juist níet aankomen. Ik heb al drie keer een order geannuleerd zien worden en geen enkele keer heeft CD-Wow mij daarvan op de hoogte gesteld. Ik moet zélf gaan mailen en vragen om mijn geld terug te krijgen (en dan krijg je een waardebon). Je mag het gezeur noemen, maar service staat bij CD-Wow zeker niet op de eerste plaats.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #1002

    Standaard

    Net voordat dat berichtje over die boete werd geplaatst nog een dvd gekocht daar. Hopen maar dat die gewoon geleverd gaat worden dan.

  3. #1003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    mhm,

    ff afwachten hoe dit uitpakt, heb gelukkig zelf alles al binnen...
    Same here... Gelukkig op de valreep eind vorige week de laatste bestelde DVD binnengekregen...
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  4. #1004

    Standaard

    Nou, ik moet misschien iets van mijn woorden terugnemen. Het item dat verzonden was toen is nu al binnen. Dat is wel een lekker snelle levering. De andere drie items moeten echt nog steeds verzonden worden.

    Mijn Duits is niet zo heel sterk, zou iemand dit kunnen vertalen?

    Zur Lieferung bereitstehend

    Betekent dit dat de items op waren en ze wachten of een nieuwe levering ofzo? Dat zou een hoop verklaren, maar dat stond niet op de site toen ik de bestelling plaatste.

  5. #1005

    Standaard

    "Klaar voor verzending" of iets in dat genre. Die zullen dus zo snel mogelijk opgestuurd worden


    Iemand hier ook problemen met een antwoord te krijgen van de customer service van cdwow; heb ffs vorige week donderdag en vrijdag hen een mailtje gestuurd betreffende enkele bestellingen van mij, maandag weer, gisteren weer maar nog steeds GEEN antwoord ?!
    De hele crew op vakantie ofzo

  6. #1006

    Standaard

    ik heb ze ook een mail verzonden en 2u later al reply gehad.


    op andere forums gelezen dat er brand was uitgebroken op het complex waar hun HK bureau is gevestigd.

    ook gelezen dat enkel goederen besteld t.e.m 25/05 mogen geleverd worden alles erna is bevroren door de britse court order (ook hun hong kong assets) !!!

  7. #1007

    Standaard

    Hmm, de tegenslagen stapelen zich ginds blijkbaar op.
    Lijkt erop dat het einde van cdwow aan het naderen is.

    It's a shame

  8. #1008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qianlong Bekijk bericht
    ook gelezen dat enkel goederen besteld t.e.m 25/05 mogen geleverd worden alles erna is bevroren door de britse court order (ook hun hong kong assets) !!!
    Als dat zo is, was ik net een paar dagen te laten, balen!

  9. #1009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qianlong Bekijk bericht
    ook gelezen dat enkel goederen besteld t.e.m 25/05 mogen geleverd worden alles erna is bevroren door de britse court order (ook hun hong kong assets) !!!
    Heb vandaag nog een order van 27 mei binnen gehad, dus dat lijkt me stug. Lijkt me ook dat ze daar wel een melding van zouden hebben geplaatst op de website als dat het geval zou zijn. Hoewel...

  10. #1010

    Standaard

    Ik heb ze maar even gemaild hoe dat nou precies gaat met geplaatste bestellingen, ben benieuwd naar hun antwoord.

  11. #1011

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Lijkt me ook dat ze daar wel een melding van zouden hebben geplaatst op de website als dat het geval zou zijn. Hoewel...
    DVDSoon.com heeft destijds terwijl het al bijna failliet was nog orders aangenomen terwijl ze wisten dat ze niet meer konden leveren. Pas na het faillissement werd de site gesloten en een bericht geplaatst en mensen die een bestelling geplaatst hadden maar nog niet ontvangen konden naar hun geld fluiten...

    Als cdwow die boete echt moet betalen zijn ze per direct failliet; ik wacht met bestellen tot er een statement komt...
    Laatst aangepast door Oakey : 31-05-2007 om 20:35 Reden: url toegevoegd
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  12. #1012

    Standaard

    Kunnen ze die bevriezing eigenlijk niet opschorten door in beroep te gaan tegen de eis, of werkt dat niet zo bij dit soort zaken?

  13. #1013
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Ik kreeg het volgende antwoord op mijn vraag of dat mijn 8 orders die nog "Pending Despatch' staan nog worden verzonden:
    Hello,

    Thank you for your e-mail regarding your order

    Unfortunately, and due to circumstances beyond our control, we have been
    unable to ship any orders out from our warehouse for the last few days.
    However I am happy to report that operations are now underway again, and we
    will be doing everything in our power to ship all outstanding orders over
    the coming days.

    Please accept my most sincere apologies for the inconvenience and
    disappointment that this will invariably cause, and we appreciate your
    patience and understanding.



    Kind Regards


    Mark.R
    www.cd-wow.com


  14. #1014

    Standaard

    Dat klinkt op zich nog hoopvol. Blijft even afwachten dus.

  15. #1015

    Standaard

    Nou, ik hoop dat mijn schijfjes ook nog snel verzend worden. Want van de bestellingen die ik toen geplaatst heb is diegene die ik het 'minst' graag wilde hebben nu binnen.

    Ik vind het trouwens ook wel opmerkelijk dat in dat bestellingsmenu de titels die ik besteld heb er niet eens meer bij staan. Bij 3 van de 4 bestellingen dan. Waarom dan bij die ene wel, en bij die andere niet?

    Laatst aangepast door DanielC. : 31-05-2007 om 22:37

  16. #1016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht

    Pardon, gezeuer? Nieuwste DVD's voor een prikkie? Ik heb helemaal niet de nieuwste DVD's besteld, en zo goedkoop waren ze ook niet. Ik heb niet eens een voucher gebruikt. Ik geef mijn geld daar toch uit, als ik daar voor 100 euro spullen bestel dan verwacht ik gewoon een fatsoenlijke service. Of het nu goedkope spullen zijn of niet. Alsof ze zoveel moeite moeten doen voor een mailtje sturen. Nee, ik ben absoluut geen zeurpiet. Ik wil gewoon wat duidelijkheid, nou dat hoef ik van CD-wow dus niet te verwachten. Maarja, als je daar geen behoefte aan hebt, dan kan je daar gerust bestellen, ofzo?
    Waar zit die slechte service dan in, volgens jou?
    Dat je niet meteen een mail krijgt als je iets besteld of dat de status van je order niet 100% in orde is?
    Als dat alles is, heb ik er totaal geen moeite mee. Ik heb er nog nooit problemen gehad. Als een dvd niet aankwam, kreeg ik een nieuwe of als iets defect aankwam, kreeg ik zonder problemen mijn geld terug. Zelfs de verzendkosten krijg je retour, als iets geretourneerd moet worden. En dan ook nog sterk naar boven afgerond. Dat noem ik ook service.
    En ja, nieuwe dvd's koop je er voor een prikkie. Vergelijk eens met NL'se shops, wereld van verschil.
    Vandaag kreeg ik een mail van ze dat The 4400 S3 vandaag verzonden is en vandaag lag die ook bij me in de brievenbus. So what?
    Laatst aangepast door John P. : 31-05-2007 om 22:49
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  17. #1017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Nou, ik hoop dat mijn schijfjes ook nog snel verzend worden. Want van de bestellingen die ik toen geplaatst heb is diegene die ik het 'minst' graag wilde hebben nu binnen.

    Ik vind het trouwens ook wel opmerkelijk dat in dat bestellingsmenu de titels die ik besteld heb er niet eens meer bij staan. Bij 3 van de 4 bestellingen dan. Waarom dan bij die ene wel, en bij die andere niet?

    Maak je toch niet zo druk over die statussen. Die dingen komen heus wel aan, normaal gesproken de 5e dag.
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  18. #1018

    Standaard

    Bij mijn laatste 2 bestellingen heb ik iets anders toegestuurd gekregen dan ik had besteld. Het klopt dat je de retourkosten vergoed krijgt, maar dat is wel in de vorm van een reductiecode voor de volgende bestelling. Ik heb op dit moment helemaal geen behoefte om nog iets te bestellen bij CD Wow, dus kan ik ook niks met die kortingscode.
    Bovendien is het op zijn zachtst gezegd erg slordig dat al meer dan een half jaar de order tracking van de cd wow.nl-site niet meer functioneert, terwijl CD Wow toch ruimschoots de tijd heeft gehad om een en ander te herstelllen. Bestelbevestingen worden ook niet meer verstuurd. Ze hebben blijkbaar ook niks meer op voorraad, de wachttijden voor verzenden lopen alleen maar op.
    Tot voor ongeveer een jaar terug had CD Wow een uitstekende service, was het echt een voorbeeld voor andere webshops, de laatste maanden laten ze het op dit vlak helaas behoorlijk afweten, zeer teleurstellend.

  19. #1019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John P. Bekijk bericht
    Waar zit die slechte service dan in, volgens jou?
    Dat je niet meteen een mail krijgt als je iets besteld of dat de status van je order niet 100% in orde is?
    Dat er geen duidelijkheid is, je moet je order via de e-mail cancelen, je moet op een Duitse site je order status bekijken (en mijn Duits is niet zo goed), je krijgt geen mail, late verzending. Sorry, maar ik vind dat niet zo goed. De drie bestellingen waar geen titel meer bij staat zijn dus ook helemaal niet meer terug te vinden op de website. Zijn ze plotseling uit het asortiment verdwenen, en kan ik ze dan niet meer krijgen? En hoe zit dat dan met mijn geld? Ook hier totaal geen bericht over gekregen? Ik weet niet wat jij onder goede service verstaat?

  20. #1020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Dat er geen duidelijkheid is, je moet je order via de e-mail cancelen, je moet op een Duitse site je order status bekijken (en mijn Duits is niet zo goed), je krijgt geen mail, late verzending. Sorry, maar ik vind dat niet zo goed. De drie bestellingen waar geen titel meer bij staat zijn dus ook helemaal niet meer terug te vinden op de website. Zijn ze plotseling uit het asortiment verdwenen, en kan ik ze dan niet meer krijgen? En hoe zit dat dan met mijn geld? Ook hier totaal geen bericht over gekregen? Ik weet niet wat jij onder goede service verstaat?
    Ongeveer anderhalve week terug heb ik ook besteld, ik kon de status van de orders niet terugvinden en ik kreeg ook geen e-mail waarin bevestiging van verzending werd gegeven. Ik heb toen een e-mail gestuurd waar ik binnen een uur antwoord op kreeg met de status van mijn order. Uiteindelijk heb ik het eersgisteren ontvangen en kreeg ik gisteren een e-mail dat mijn pakketje verstuurd was Het zou uiteraard niet zo moeten zijn, maar ik vind dat ze tenminste hun best doen. En over de verzending werkelijk alleen maar lof: tot nu toe heb ik alles ontvangen binnen 7 dagen na besteldatum.

    In ieder geval lijkt CD-WOW de strijd aan te gaan: http://www.channelregister.co.uk/200...rting_damages/

    Mochten ze onverhoopt toch in het stof bijten: zijn er meer sites die per item verzenden? Ik vind dit namelijk heel erg handig. Zijn er naast DVD Pacific en CD-WOW goede aan te raden sites voor het aanschaffen van Criterion Collection en Masters of Cinema dvd's?

  21. #1021

    Standaard

    Ik kreeg deze reactie op mijn vraag:

    Hi Hugo,

    Thanks for your e-mail.

    Due to a temporary technical glitch on our site, which is affecting MY
    ORDERS, it means that you will not be able to successfully track your order
    status for any orders placed.

    Please rest assured that our IT Dept is looking into this and hope to have
    this problem resolved as soon as possible.

    Apologies for any inconvenience caused.

    We wish to reassure you that this in no way will affect the dispatching of
    your order. Therefore please accept this as confirmation that we have
    successfully received your order and will dispatch it as soon as possible.

    Of course, as soon as it is dispatched you will receive a confirmation of
    dispatch email.

    Thank you for your understanding and patience.

    We have received an overwhelming level of support, all of which has been
    very favourable.

    We have been fighting our case with the BPI since 2001 and business will
    continue as usual. This latest judgment is being appealed in the UK and the
    European Courts.

    They are holding CD WOW responsible for lowering the price of CDs. This is
    a fact of which we are proud.

    We wish to reassure you that we shall still continue to offer excellent
    service and best value always to all our customers.

    Kind Regards

    Mark.R
    www.cd-wow.com



    Dat klinkt ieder geval wel goed.

  22. #1022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Dat er geen duidelijkheid is, je moet je order via de e-mail cancelen, je moet op een Duitse site je order status bekijken (en mijn Duits is niet zo goed), je krijgt geen mail, late verzending. Sorry, maar ik vind dat niet zo goed. De drie bestellingen waar geen titel meer bij staat zijn dus ook helemaal niet meer terug te vinden op de website. Zijn ze plotseling uit het asortiment verdwenen, en kan ik ze dan niet meer krijgen? En hoe zit dat dan met mijn geld? Ook hier totaal geen bericht over gekregen? Ik weet niet wat jij onder goede service verstaat?
    Onder goede service versta ik dat ik iets bestel en het binnen 5 dagen netjes verpakt in huis hebt. Verstuurd vanuit weet ik waar (Singapore, UK, whatever).
    Statussen, mails e.d boeien me niet, als ik mijn items maar snel en in goede staat krijg. Meer hoef/wil/verlang ik niet. Ik kijk er niet eens naar.
    Bestel anders gewoon bij van Leest of FRS, daar is waarschijnlijk de service wel goed.
    Alleen betaal je dan wel de jackpot, maar als jij dat belangrijk vindt, kan je dat beter doen.
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  23. #1023
    Duckje
    Guest

    Standaard

    zullen we hier ook even mijn ervaringen met cd-wow schrijven ^^

    ik ben al tijden op zoek naar de dvd van 'beyond the clouds, the place promised in our early days'.

    uiteindelijk kwam ik er dan via een vriend op dat die bij cd-wow te bestellen viel.
    Hier heb ik dan meteen een bestelling geplaatst en meteen bestelt.

    Dit was toen 12 mei.

    Ik wacht een weekje zonder enige reactie en stuur dan een mailtje naar het support-team.
    Hier kreeg ik al snel antwoord op ( geen klachten over de costumer service )

    blijkbaar had het bedrijf dat het geld ontvangt nooit doorgegeven aan cd-wow dat mijn geld ook daadwerkelijk gestort was.
    ok, bestelling geautoriseerd en ik kon weer wachten.

    Vorige week contacteer ik opnieuw klantendienst. Ze vertelden me dat ze ermee bezig waren en mijn dvd zo snel mogelijk geshipped zou worden. Ik kreeg dan nog een mail.

    alweer een weekje later ( begin deze week ongeveer ) contacteer ik opnieuw klantendienst die me dan wisten te vertellen dat mijn order binnen de 24 uur verzonden zou worden.

    nu heb ik inmiddels wel een mail dat het verzonden is, dus nu maar wachten

    gelukkig dat ik die dvd echt wil hebben, dus dit neem ik er wel even bij.


    Ik las in dit topic ook ergens dat ze vanuit luxemburg versturen.
    Heel vreemd heb ik vandaag 3 telefoons ontvangen vanaf een luxemburgs nummer, als ik opneem hoor ik niets, en dan krijg ik de bezet-toon.

    Ik heb nergens mijn thuis-telefoonnummer opgegeven bij cd-wow.
    kan dat hiermee verband hebben of is het iets totaal anders ?

    mvg

  24. #1024

    Standaard

    Dat versta ik niet he; ik heb heb vorige week 2 mails verstuurd, deze week 2 en deze middag weer één maar nog steeds geen antwoord hierop.
    Iedereen zijn vragen worden blijkbaar beantwoord
    Vroeger nogtans had ik spontaan enkele uurtjes later een antwoord maar ditmaal.
    Persoonlijke boycot begin ik zo te denken

  25. #1025

    Standaard

    groene "despatch" indicatie voor mijn DVD bestelling van 29/05


    ze hebben zelfs hun "warehouse" database voor R1 DVDs opgekuist, er staan nu pics en uitleg bij de meeste DVDs.

    voor warner R1 boxsets blijft CDwow toch de beste winkel, als mijn 29/05 DVd aankomt wil ik best nog een bestelling plaasten...

Pagina 41 van 108 EersteEerste ... 313738394041424344455191 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •