De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Shirtshaped dvd WK actie.

    Bij de telegraaf zat vandaag een gratis minidvd in de vorm van een shirt.
    ( volgende week zit er nog 1 gratis exemplaar bijgevoegd.

    de actie houdt in dat je bij onder andere de bruna dvd's kan kopen voor 3.95 en zo van elk nederlands elftal speler een dvd spaart.
    Mijn gratis dvd was van Landzaat, er staan dan fragmenten op van deze speler, tijdens de kwalificatie wedstrijden.

    klik voor website

    Nu leest mijn pioneer 530 hem niet af, en op mijn computer doet hij het wel alleen met een hels kabaal uit de dvdrom speler. Waarschijnlijk door de rare vorm?

    Kortom, probeer het eerst mocht je deze dvd's gaan sparen.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  2. #2

    Standaard

    Ik heb hier een Edwin v/d Sar liggen. Nog niet bekeken alleen.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  3. #3

    Standaard

    Hmm ik zou dat ding niet in mijn dvd speler kwijt kunnen, tis zo'n dvd speler zonder lade...die em er zgn naar binnen slurpt.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Hmm ik zou dat ding niet in mijn dvd speler kwijt kunnen, tis zo'n dvd speler zonder lade...die em er zgn naar binnen slurpt.
    Klopt, er staat ook een kleine waarschuwing op de verpakking dat hij niet geschikt is voor de zogenaamde "slot-loader"
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  5. #5

    Standaard

    Heb vanochtend die van Ooijer gezien... inhoud dvdtje stelt niet veel voor, maar ja 't is ook bijna voor niets.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Heb vanochtend die van Ooijer gezien... inhoud dvdtje stelt niet veel voor, maar ja 't is ook bijna voor niets.
    Als het de hoogtepunten van de interlandcarriere van Andre Ooijer bevat, zal het inderdaad niet al te lang zijn :razz:

    Hebben deze vreemde 'schijfjes' eigenlijk ook een menu?
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  7. #7

    Standaard

    Wat een actie, heb van een medewerker gehoord dat er initieel ook dvd-tjes zijn geproduceerd van mensen die niet eens zijn geselecteerd. Ik vroeg hem nog voor zo'n exemplaar, maar had deze allemaal al reeds teruggestuurd. Too bad.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #8

    Standaard Re:

    Hebben deze vreemde 'schijfjes' eigenlijk ook een menu?
    Ja, met de keuze uit
    -start (krijg je ongeveer 4 min beelden van de betreffende voetballer (dat was tenminste zo bij Ooijer en Landzaat))
    -info voetballer (hoe oud,etc,etc)
    -credits

    Kan er nu werkelijk zo weinig op zo'n kleine dvd-schijf? Het is dat het gratis is via Telegraaf, maar als ik 3,95 had uitgegeven had ik het erg duur gevonden voor wat je krijgt qua inhoud, zeker als je ziet dat je voor 7,50 al een speelfilm kan krijgen.

  9. #9
    Diennos
    Guest

    Standaard Alles over de oranjesterren

    Wil je meer weten over de oranjesterren shirts?
    Ga dan ff naar www.oranjesterren.tk
    Daar kun je ze ook ruilen of andere dingen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diennos Bekijk bericht
    Wil je meer weten over de oranjesterren shirts?
    Ga dan ff naar www.oranjesterren.tk
    Daar kun je ze ook ruilen of andere dingen.
    Anno 2007 is de genoemde website niet meer te bereiken. (de domeinnaam is te koop)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •