Pagina 18 van 39 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 969 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters Bekijk bericht
    Heb nu 2.4 maar krijg bij het updaten van de catalogus de melding: "This format is newer than this version of DVD profiler. You will need to obtain a newer copy of DVD profiler to proceed."

    Betekent dit dat ik nu verplicht word 3.0 te kopen?
    probeer eerst de vrije versie , daarna kan je nog altijd kopen ..
    Maar 2,4 kan je verder niks meer mee dus word toch overstappen op 3.0 vrije versie of betaalde versie
    Mijn DVD's

    Playstation 3 (250GB)
    Onkyo TX-SR702E
    Mordaunt-Short 908 Vloerstaanders
    Mordaunt-Short 905C
    R.E.L. Stampede
    Xindak Bekabeling
    Panasonic 42PX80E (ISF Calibratie)

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters Bekijk bericht
    Heb nu 2.4 maar krijg bij het updaten van de catalogus de melding: "This format is newer than this version of DVD profiler. You will need to obtain a newer copy of DVD profiler to proceed."

    Betekent dit dat ik nu verplicht word 3.0 te kopen?
    Ik moest de lijst via 2.4 downloaden van mijn online list. Deze backuppen en weer inladen in versie 3.0. Althans volgens één van de eigenaren. Mijn DVD's worden echter gedownload zonder afbeeldingen van de hoezen.
    De baas van de website had me gezegd dat ik 'Alle afbeeldingen verversen' moest gebruken. Ik krijg dan echter ook de bovenstaande foutmelding!

    Verder had ik ook een klein probleempje dat een aantal (niet alle) titels niet in de box stonden waarin ze hoorden. Terwijl met bewerken van de boxen dit wel goed bleek te staan. Het enige wat ik hoefde te doen was op 'ok' klikken. Heb gelukkig nog niet zoveel boxen.

  3. #428

    Standaard

    Komt er gewoon op neer dat je nu moet gaan dokken, wordt er echt schijtziek van.

    Kent iemand een ander programma waar je je DVD's goed in kan ordenen? Ik ga GVD geen 30 dollar betalen, om alleen mijn DVD's te ordenen om alles bij te houden en aan andere mensen te laten zien?

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Komt er gewoon op neer dat je nu moet gaan dokken, wordt er echt schijtziek van.

    Kent iemand een ander programma waar je je DVD's goed in kan ordenen? Ik ga GVD geen 30 dollar betalen, om alleen mijn DVD's te ordenen om alles bij te houden en aan andere mensen te laten zien?
    Mogelijk dat Movie Collector uitkomst kan bieden?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Komt er gewoon op neer dat je nu moet gaan dokken, wordt er echt schijtziek van.

    Kent iemand een ander programma waar je je DVD's goed in kan ordenen? Ik ga GVD geen 30 dollar betalen, om alleen mijn DVD's te ordenen om alles bij te houden en aan andere mensen te laten zien?
    30 dollar is een hele nette prijs hoor.

    Ik heb een andere probleem, ik wil wel betalen maar het lukt niet. Misschien kan iemand helpen:

    Ik heb ooit eens een paypal account gehad maar die is toen geblokkeerd omdat ze van de organisatie signalen hadden dat iemand anders zou hebben ingelogd om mijn account. Nu moet ik dus allemaal documentatie faxen en dergelijk, gaat een beetje lastig als je geen fax tot je beschikking hebt.

    Nu is het probleem dus als ik met CC probeer te betalen om een code voor DVDprofiler te krijgen, dat hij het nummer en/of de naam herkent en dan moet ik inloggen op paypal. Vervolgens kan ik weer niet betalen omdat mijn paypal account bevroren is.

    Er zijn geen andere manieren om te bepalen. En een ander paypal account aanmaken werkt ook niet, hij herkent dan namelijk weer het CC-nummer.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #431

    Standaard

    Ik blijf erbij, dat het totaal niet netjes is, om 'n database die door 'n community door de jaren heen opgebouwt is... nu in 1x niet benaderbaar is omdat je er maar even voor moet dokken en dan is 30dollar opeens veel (als je goed zoekt zijn dat n paar dvd's), vooral als je nagaat dat je dan nog geen poot hebt om op te staan, versie 4.0 weer dokken?

    En dus het grootste bezwaar, waarom dokken voor iets wat allemaal van third party sites komt?... En een database die door de klanten gecreeerd is? enige waar evt. kosten uitgehaald zouden kunnen worden is hosting, maar dat is ook peanuts daar alles op 'n centrale server staat.

    Verder de vergelijking, van 30 dollar is niet veel... voor 'n stukje software dat niet veel meer is dan 'n skin met 'n scriptje (wat al lang en breed terug verdient is) is dit best veel geld, verder vind ik dat je als legale koper van films best wel 'n zonde mag begaan door 'n stukje *freeware* te gebruiken. Gelukkig heb je met alternatieve programma's iig wel de mogelijkheid om je eigen pagina te beheren en met je collectie te doen en laten wat je wil en nee dit hoeft dus niet in Excel of Notepad.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #432

    Standaard

    als er nu een 4.0 versie komt hoef je toch niet te betalen, omdat je key voor deze en 'future versions' is? of vergis ik me...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    als er nu een 4.0 versie komt hoef je toch niet te betalen, omdat je key voor deze en 'future versions' is? of vergis ik me...
    Klopt.

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    als er nu een 4.0 versie komt hoef je toch niet te betalen, omdat je key voor deze en 'future versions' is? of vergis ik me...
    Dat valt nog maar te hopen
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    als er nu een 4.0 versie komt hoef je toch niet te betalen, omdat je key voor deze en 'future versions' is? of vergis ik me...
    Ik denk de ze over versie 3.1 / 3.2 / 3.3 enz. spreken en niet over 4.0

  11. #436

    Standaard

    Nou,ik heb deze versie gekocht en geregistreerd,maar als ik op de dvd's klik zie ik mijn online collectie dus niet!
    Wat kan er aan de hand zijn?

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout Bekijk bericht
    Nou,ik heb deze versie gekocht en geregistreerd,maar als ik op de dvd's klik zie ik mijn online collectie dus niet!
    Wat kan er aan de hand zijn?
    Heb je wel al een upload gedaan vanuit DVD Profiler ? Je lijst wordt immers niet vanzelf online gezet, je moet dat zelf doen via een van de menu's.
    En anders vraag ik me af of het accentje in je naam misschien geen problemen geeft.

  13. #438

    Standaard

    Naar aanleiding van dit op zdnet heb ik dat progje geprobeerd, en het is best aardig, hij haalt zijn gegevens van de film van imdb en de foto's van amazon in betere kwaliteit dan de gratis versie van profiler. Het is wel wat meer gericht op film dan op dvd, maar voor het bijhouden van je collectie is dit een best aardig alternatief.
    een link naar de website

    Overigens heb ik net de beurs getrokken voor de volledige versie van profiler....eindelijk
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  14. #439
    Senior Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Berkel en Rodenrijs

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eindie Bekijk bericht
    Kan je met 3.0 zoeken welke acteurs/actrices het meeste in je collectie voorkomen?
    Ik heb vanavond een kleine plugin in elkaar gedraaid (nog lang niet klaar). Als je zin hebt om de tool uit te proberen, dan kun je de tool hier downloaden:

    http://www.bittersweetlife.nl

    Let op:

    .NET 2.0 moet geinstalleerd zijn. Downloaden van .NET 2.0 kan hier

    Het is work in progress. Dit is er na een avond uitgerold.

    Performance is het grootste probleem. De statistieken genereren duurt vrij lang. Hierbij ben ik helaas gebonden aan DVD Profiler en hoe de database en de SDK is opgebouwd. Statistieken genereren na een XML export gaat echt veel sneller (zal ik donderdag kort inbouwen).

  15. #440

    Standaard

    Ik heb 'm geinstalleerd en het werkt perfect. Echt klasse!!

    - Tip voor de volgende versie: Mogelijkheid om de stats te kunnen kopiëren;
    - Een of ander laadbalkje tijdens het verwerken van de opdracht.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #441

    Standaard

    Handig Asphyxion!!

    Zat al een tijdje te kijken hoe ik er handig achter kon komen welke acteurs etc er nu vaak voorkwamen in mijn collectie en dit is wel een heel ideaal iets daar voor.

    Wat Patrick ook al aangaf, kopieren zou ook heel fijn zijn. Maar ben al erg tevreden met dit.

  17. #442

    Standaard

    't Was effe doorzoeken naar de optie waar je het overzicht kon vinden, maar heb het uiteindelijk ook gevonden.

    Ook ik zou het kunnen kopiëren van de stats een goede aanvulling vinden. :wink:

    Maar verder ziet het er prima uit, Asphyxion!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #443
    Senior Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Berkel en Rodenrijs

    Standaard

    Cool dat jullie het geprobeerd hebben... en dank je voor de tips...

    Een laadbalk is zeker nodig, omdat je niet ziet of ie bezig is. En zoals jullie vast gemerkt hebben, dat kan wel even duren...


    En voor de zekerheid als mensen het ook proberen: er is een nieuw hoofdmenu item "plugins" met daarin een submenu item "Statistics". Hier kun je de plugin aanroepen.

    Van het weekend is m'n vriendin er niet en mocht het weer niet lekker zijn, dan ga ik er serieus voor zitten.

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Asphyxion Bekijk bericht
    Van het weekend is m'n vriendin er niet en mocht het weer niet lekker zijn, dan ga ik er serieus voor zitten.
    Misschien je vriendin een weekje Centerparcs aanbieden!? :wink:
    Dit soort initiatieven zijn echt geweldig. Ga zo door!

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Asphyxion Bekijk bericht

    *knip*

    Een laadbalk is zeker nodig, omdat je niet ziet of ie bezig is. En zoals jullie vast gemerkt hebben, dat kan wel even duren...

    Daar had ik dan weer totaal geen last van . Je had het er inderdaad al bij vermeld, maar het duurde bij mij amper een minuut ofzo, vond het in ieder geval niet storend.

  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arian de Vries Bekijk bericht
    Daar had ik dan weer totaal geen last van . Je had het er inderdaad al bij vermeld, maar het duurde bij mij amper een minuut ofzo, vond het in ieder geval niet storend.
    Bij mij ook, maar met iemand met een grotere collectie kan het wél een paar minuten duren. Maar goed, het zou handig zijn, het is zeker niet nodig...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #447

    Standaard

    Ik heb zelf 2.4, als ik 3.0 download heb je dus niet meer je hele DVDlijst, maar moet je een back up toevoegen ofzo?

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Ik heb zelf 2.4, als ik 3.0 download heb je dus niet meer je hele DVDlijst, maar moet je een back up toevoegen ofzo?
    Weet niet zeker of ik je vraag goed begrijp hoor...nogal vaag.
    Hoedanook, om te migreren van 2.4 naar 3.0 moet je idd in 2.4 een export doen van je database adhv de ingebouwde backup-functionaliteit. Dan heb je 1 file met alles in. Dan 3.0 installeren en daar dan een import doen van diezelfde backup file.

  24. #449

    Standaard

    XML of CSV formaat kiezen als export file? Wat is de beste keuze?

  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    XML of CSV formaat kiezen als export file? Wat is de beste keuze?
    Voor het overzetten moet je geloof ik CSV hebben, maar ik zou gewoon beide doen, voordat je de oude profiler verwijderd, better safe than sorry
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 18 van 39 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •