Pagina 56 van 89 EersteEerste ... 64652535455565758596066 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.376 tot 1.400 van 2203 worden weergegeven.
  1. #1376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Zoals alles wordt ook het darten verziekt door de commercie.

    Domme prijsvragen, belspelgleuven, eindeloze reclameblokken en slap geouwehoer.

    En de darters komen het podium op begeleidt door een of andere tuthola........
    Zonder commercie geen grote darttoernooien........

    De belspelletjes kunnen idd irritant zijn, maar er zitten wel een paar sjeike vrouwtjes bij. Vraag maar aan Hans Kraaij

    De begeleiding naar het podium toe, bestaat al sinds jaar en dag. Het hoort bij de presentatie van de speler. Bovendien kan het ontspannend werken voor de darters. Dat heeft verder weinig te maken met commercie.

    Reclameblokken heb je ook altijd op de commerciele zenders, dus daar hoef je je ook niet meer aan te ergeren. Dat weet je van te voren. Zonder reclameblokken, geen uitzendingen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  2. #1377

    Standaard

    Ik heb overigens dit toernooi nog geen enkel belspel gezien, maar het is ook maar iets van een uurtje wat ze uitzenden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #1378

    Standaard

    Mijn voorspelling voor vanavond:

    Garry Anderson - John Part
    Andy Hamilton - Jelle klaassen
    Martin Addams - Dennis Priestly
    Simon Whitlock - Peter Manley
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #1379

    Standaard

    Garry Anderson - John Part
    Andy Hamilton - Jelle klaassen
    Martin Adams - Dennis Priestly
    Simon Whitlock - Peter Manley
    Co-StarTrader

  5. #1380

    Standaard

    Wat stond Klaassen te klungelen!! Addams door gelukkig!

    Wat gooit die Priestly vreselijk langzaam!!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #1381

    Standaard

    Tja...werd de druk Jelle dan toch teveel? In ieder geval is de eerste goed voorspelde uitslag van vandaag al binnen. Hamilton stond ook niet sterk te darten, maar hij pakte vrijwel elke kans die hij kreeg, sterk finishend.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #1382

    Standaard

    WAT een sterke laatste set van Manley, zeg! Hij wint met 3-2 van Whitlock, helaas voor mij, maar alle lof..!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #1383

    Standaard

    Tja, niet al te best van Jelle. Die clipjes die ze uitzonden sloegen ook nergens op en Hamilton stond gewoon erg goed te gooien. Die 140 uitgooi was overigens wel mooi.

    Whitlock - Manley schijnt een hele goede match te zijn geweest. Maar natuurlijk zendt SBS zo'n beetje alleen de laatste set uit. Maar wat ze uitzonden was wel geweldig. Erg goede partij, maar Manley deed zijn naam eer aan door alle hoge finishes in één dart uit te gooien. Jammer voor de sympathieke Withlock die het ook gewoon erg goed deed.

    Adams won van Priestly. Priestly is inderdaad niet de snelste, volgens mij is hij de langzaamste speler in het circuit. Er was wel een speler die een paar jaar terug tegen Hankey speelde die volgens mij nog langzamer was, maar daar heb ik verder niets meer van gehoord. Had ook een beetje een rare naam.

    Part - Anderson was een goede partij met een erg goede Anderson op de dubbels. Blij dat hij tegenwoordig ook steeds verder komt op de grote toernooien.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #1384

    Standaard

    Wedstrijden van morgen met mijn voorspellingen:
    Scott Waites - Mervyn King (King moet denk ik vrij eenvoudig van Waites kunnen winnen. Tenminste, als die zijn eigen spel blijft spelen en zich niet aan dingen gaat storen.)
    Roland Scholten - Phil Taylor (Hoop natuurlijk dat Scholten wint, maar denk dat Taylor niet op al te grote problemen stuit)
    Mark Webster - Adrian Lewis (Twee grote talenten waar ik eigenlijk helemaal niets mee heb. Ga toch voor Lewis. Webster liet wel eens wat steken tegen Painter vallen.)
    Shaun Greatbatch - Terry Jenkins (Ben wel voor Greatbatch, maar Fitton mistte veel op de dubbels terwijl Stompé het Jenkins erg moeilijk maakte.)
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #1385

    Standaard

    Ik sluit me qua voorspellingen dit keer aan bij Sneaker.
    Co-StarTrader

  11. #1386

    Standaard

    Mijn voorspelling voor vandaag. (ben altijd een beetje tegendraads)

    Scott Waites - Mervyn King

    Roland Scholten - Phil Taylor

    Mark Webster - Adrian lewis

    Shaun Greatbatch - Terry Jenkins
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  12. #1387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Adams won van Priestly. Priestly is inderdaad niet de snelste, volgens mij is hij de langzaamste speler in het circuit. Er was wel een speler die een paar jaar terug tegen Hankey speelde die volgens mij nog langzamer was, maar daar heb ik verder niets meer van gehoord. Had ook een beetje een rare naam.
    Ik denk dat je hier de Zweed Stefan Nagy bedoelt... :wink:

    Mijn voorspellingen voor vanavond:

    Scott Waites - Mervyn King
    Roland Scholten - Phil Taylor
    Mark Webster - Adrian lewis
    Shaun Greatbatch - Terry Jenkins
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #1388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ik denk dat je hier de Zweed Stefan Nagy bedoelt... :wink:
    Dat is hem inderdaad. Die gooide volgens mij nog langzamer dan Priestley.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #1389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Dat is hem inderdaad. Die gooide volgens mij nog langzamer dan Priestley.
    Die was inderdaad verschrikkelijk traag, gewoon saai om naar te kijken...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #1390

    Standaard

    Gister alles goed . Kijken hoe het vanavond gaat:

    Scott Waites - Mervyn King
    Roland Scholten - Phil Taylor
    Mark Webster - Adrian lewis
    Shaun Greatbatch - Terry Jenkins

    Ik denk dat de vetgedrukte spelers winnen, maar ik hoop dat de andere 4 spelers winnen
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  16. #1391

    Standaard

    Erg mooie partij tussen waites en King! Wat kwam Waites geweldig terug, maar begon toch wat slordig weer te worden. Mooie overwinning voor King
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  17. #1392

    Standaard

    Phil Taylor wint de eerste set op zeer indrukwekkende wijze en deed zijn naam als Power eer aan. Maar Scholten was sterk op de dubbels (knappe 160 finish) en maakte er 1-1 van. Maar daarna had Taylor genoeg en won zonder al te veel problemen. Toch deed Scholten het best goed. Wat is Kraaij alleen een slechte interviewer .

    Lewis deed het lang niet zo goed als ik hoopte, Webster won ondanks dat Lewis wel nog wat tegenstribbelde.

    King - Waites was een goede partij (jammer dat we zo weinig ervan te zien kregen). Erg close want Scotty 2 Hotty was on fire. Er moest een tie breaker aan te pas komen die King uiteindelijk won.

    Van Jenkins - Greatbatch lieten ze helemaal niet veel zien. Jenkins won.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #1393

    Standaard

    Morgen de kwartfinales met mijn verwachtigen:
    - Gary Anderson - Peter Manley (Manley had het moeilijk tegen de goedspelende Whitlock. Anderson is nog een stuk beter. Zeker als die zo goed speelt als hij normaal op de vloer doet.)
    - Martin Adams - Andy Hamilton (Adams heeft dit toernooi nog geen indruk op mij gemaakt (ook niet veel van hem gezien) Hamilton wel)
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #1394

    Standaard

    Idem voor mij, Sneaker...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #1395

    Standaard

    Gister weer alles goed Waarom zet ik er geen geld op???

    Maar goed, vanavond de eerste2 kwartfinales. Mijn voorspellingen:

    Gary Anderson - Peter Manley
    Martin Adams - Andy Hamilton
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  21. #1396

    Standaard

    Waarom zendt SBS echt zulke korte samenvatting uit. Maar goed. Anderson leek niet al te veel moeite te hebben met Manley terwijl hij nog niet het niveau heeft van op de IDL.

    Adams - Hamilton was een erg spannende pot. Adams leek eenvoudig te winnen en alle hoge dubbels boven de 100 zonder moeite uit te gooien. En toen zakte Adams in. Hamilton kwam helemaal terug tot 4-4 en won de partij. Adams kon de match met een 4-1 voorsprong gewoon niet afmaken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #1397

    Standaard

    Morgen de volgende twee kwartfinales:
    Mark Webster - Mervyn King (Dat kan weleens een hele spannende partij worden, maar toch denk ik dat King puur op ervaring gaat winnen.)
    Terry Jenkins - Phil Taylor (Denk dat dit een vrij eenvoudige partij wordt en dat Taylor hier niet al te veel moeite mee gaat hebben.)
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #1398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Morgen de volgende twee kwartfinales:
    Mark Webster - Mervyn King (Dat kan weleens een hele spannende partij worden, maar toch denk ik dat King puur op ervaring gaat winnen.)
    Terry Jenkins - Phil Taylor (Denk dat dit een vrij eenvoudige partij wordt en dat Taylor hier niet al te veel moeite mee gaat hebben.)
    Idem
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #1399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Idem
    Ditto
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #1400

    Standaard

    Taylor had toch meer moeite met Jenkins dan ik had verwacht. Maar hij wist uiteindelijk wel weer te winnen.

    Ook King had veel moeite met Webster, maar ook hij wist de match toch winnend te besluiten.

    Morgen de halve finales (die SBS eindelijk live uitzend)
    Anderson - Hamilton
    King - Taylor
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 56 van 89 EersteEerste ... 64652535455565758596066 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •