Pagina 23 van 29 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 715 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Het was een zeer vermakelijke race op een prachtig circuit. Heb genoten
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  2. #552

    Standaard

    Ik heb zitten kijken, maar ik vond er geen ruk aan. Oersaai. Het "hoogtepunt" was de inhaalactie van Hamilton op Kimi (afgezien van Couldhard, maar daar waren nauwelijks goed beelden van). En dat leek stoer vanwege blokkerende remmen, maar hij was sowieso een seconde sneller per rondje. Was het in die bocht niet gebeurd, dan wel een bocht later.

    Ik denk dat dit definitief de laatste F1 race is geweest die ik gekeken heb. Doet me allemaal niks meer. Misschien de Champcars maar eens volgen.

  3. #553

    Standaard

    Ik denk dat dit definitief de laatste F1 race is geweest die ik gekeken heb. Doet me allemaal niks meer. Misschien de Champcars maar eens volgen.[/quote]

    ik zou daar maar de een na laatse race van maken, want volgende week staat spa op de programma,en Spa kennende(regen) moet het wel een top race worden.

  4. #554

    Standaard

    Best een goede race op een mooi circuit. De actie van Hamilton op Kimi was natuurlijk geweldig. Alonso won de race zonder problemen. 269 punten de manager en 5 miljoen er bij. Hopelijk kan ik er iets leuks mee doen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ach, een stille aanbidder
    Dan moet hij even goed googlen, ze heeft al wel eens met haar blote doos in de playboy gestaan.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  6. #556

    Standaard

    zo bloot was die doos geloof ik niet...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #557

    Standaard

    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #558

    Standaard

    Een aardige race. Niet zozeer door veel acties. Hoewel die van Hamilton op Kimi er spectaculair uitzag. Met name uitzag, want Kimi had zodanig last van zijn nek dat hij niet meer zo hard kon remmen. Dan houdt het snel op. Verder zat alles vrij dicht bij elkaar. Ook Spyker, na een tegenvallende kwalificatie, kon in het begin goed mee komen. Dat is hoopvol voor de toekomst. Jammer dat Alonso gewonnen heeft van Hamilton, maar voor de spanning in het kampioenschap is het goed. Nu alleen hopen dat de FIA geen rare dingen gaat doen bij McLaren. Ik snap althans nog steeds niet hoe het kan dat McLaren zo zwaar gestraft zou moeten worden terwijl het enige wat tot nu toe bekend is dat er documenten van Ferrari bij hen in bezit zouden zijn en dat er een medewerker bij Ferrari weg is die daar blijkbaar een probleem had en ook die documenten mee zou hebben genomen. Hoe het kan dat er nu al heel veel zijn die zeggen dat McLaren zou spioneren (Het opzettelijk en willens en wetens zonder toestemming van de betrokkenen bemachtigen van informatie van derden (De Dikke Weekstrom)) snap ik dus niet.... Ik hoop dat er snel een einde komt aan die zielige slapstick. Gezien de (imho onzinnige) straf voor het pits incident betwijfel ik dat.
    Voor de manager overigens 422 punten. Redelijke score, maar ik denk niet dat ik er mee inloop op de top. Al haal ik w.s. weer wel wat mensen in.

  9. #559

    Standaard

    Ze hebben die Ferrari documenten toch aangenomen? (tenminste dat is het verhaal). Dat is de de fout die ze hebben gemaakt. Ze hadden het moeten weigeren.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  10. #560

    Standaard

    Heb de race niet gezien, maar jammer dat Alonso weer wat dichter komt op Hamilton. Kampioenschap blijft wel superspannend zo. Hoeveel races zijn er nog te gaan?

  11. #561

    Standaard

    Nog 4 races. Belgie, Japan, China en Brazilie.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL Bekijk bericht
    Ze hebben die Ferrari documenten toch aangenomen? (tenminste dat is het verhaal). Dat is de de fout die ze hebben gemaakt. Ze hadden het moeten weigeren.
    Je zegt het goed; Dat is het verhaal. Wat waar is en wie dus schuldig is moet m.i. nog bepaald worden. Wie zegt dat er niet gewoon een mail is gestuurd? Of een brief? Ik weet het niet. Ik weet wel dat (als de verhalen kloppen ) ze er met deze auto niet veel aan zullen hebben gehad aangezien die al klaar was toen ze de spullen zouden hebben gekregen. Ik weet wel dat dit hele gedoe de sport verpest en wellicht ook het kampioenschap. Denk ook niet dat Kimi zo kampioen wil worden.

  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom Bekijk bericht
    Je zegt het goed; Dat is het verhaal. Wat waar is en wie dus schuldig is moet m.i. nog bepaald worden. Wie zegt dat er niet gewoon een mail is gestuurd? Of een brief? Ik weet het niet. Ik weet wel dat (als de verhalen kloppen ) ze er met deze auto niet veel aan zullen hebben gehad aangezien die al klaar was toen ze de spullen zouden hebben gekregen. Ik weet wel dat dit hele gedoe de sport verpest en wellicht ook het kampioenschap. Denk ook niet dat Kimi zo kampioen wil worden.
    Er is al aangetoond dat McLaren middels hun chief designer Mike Coughlan een hele stapel geheime Ferrari-documenten in hun bezit heeft gehad, dus het gaat hier zeker niet om een mailtje of een brief. McLaren is ook al schuldig bevonden door de World Motorsport Council, alleen hebben ze toen geen staf gekregen. Op basis daarvan is het dus onwaarschijnlijk dat ze bij deze nieuwe zitting opeens onschuldig verklaard zullen worden.

    McLaren kan trouwens wel degelijk wat aan de door hun verkregen informatie hebben gehad. In het pakket documenten zouden ook papieren met informatie over het gebruik van de Bridgestone-banden zitten, en dat is heel waardevol als je zelf nog maar net voor het eerste jaar met die banden rijdt. En informatie over het ontwerp en de afstelling van de auto van je concurrent kan je helpen om op zijn tactiek te anticiperen en om te kunnen controleren of je met je eigen auto op de goeie weg bent.

    En dit is inderdaad ernstig voor de F1. Als McLaren weer zonder straf ermee weg komt dan geeft dat weinig vertrouwen meer in de manier waarop de FIA de regels hanteerd. Het gaat er niet om dat Kimi kampioen wordt maar dat de eerlijkheid van de competitie gewaarborgd wordt. En spionage is gewoon heel ernstig.

  14. #564

    Standaard

    Tja er lijkt haast geen goede oplossing. Als McLaren vrijgesproken wordt, zou dat toch wel vreemd zijn en slecht voor de sport. Als ze niet vrijgesproken worden en een zware straf krijgen is dat natuurlijk ook niet bevordelijk voor de F1.

  15. #565

    Standaard

    Donderdag zal een zeer belangrijke dag worden en daar zou mogelijk de sleutel van dit seizoen kunnen liggen.
    Deze situatie berokkend de F1 nu al erg veel schade. Wat er allemaal waar van is......
    Het is bekend dat Ferrari alweer een zaak opend in de UK met betrekking tot de sabotage zaak van Nigel Stephney. Ook dat krijgt du nog een staartje.

    Zelf denk ik niet dat McLaren een straf zal krijgen. Data van de 2007 Ferrari kunnen ze nooit in hun ontwerp voor dit jaar verwerken. Wat betreft he gebruik van de Bridgetone....lijkt mij stug, omdat dat Bridgestone een compleet andere compound heeft dit jaar tov. voorgaande jaren.

    De McLaren coureurs zullen volgens mij geen straf krijgen (misschien een geld boete of zullen kampioenschapspunten voor de constructeurs kampioenschap verliezen), omdat de spanning uit het kampioenschap wegvalt. Het is nu al onzin gebleken dat de coureurs betrokken zijn bij het schandaal. E-mails zijn opgevraagd, alleen om een compleet beeld te geven van de situatie, maar de rijders hebben niet actief geparticipeerd in de spionage zaak heeft de FIA verklaard.

    Mogelijk zal McLaren punten verliezen en/of een boee krijgen. Punten voor de coureurs blijven volgens mij gewoon zoals deze zijn.

    Lijkt wel de Tour de France van 2006, is ook nog niet bevestigd wie daarvan de winnaar is.

  16. #566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    Er is al aangetoond dat McLaren middels hun chief designer Mike Coughlan een hele stapel geheime Ferrari-documenten in hun bezit heeft gehad, dus het gaat hier zeker niet om een mailtje of een brief. McLaren is ook al schuldig bevonden door de World Motorsport Council, alleen hebben ze toen geen staf gekregen. Op basis daarvan is het dus onwaarschijnlijk dat ze bij deze nieuwe zitting opeens onschuldig verklaard zullen worden.

    McLaren kan trouwens wel degelijk wat aan de door hun verkregen informatie hebben gehad. In het pakket documenten zouden ook papieren met informatie over het gebruik van de Bridgestone-banden zitten, en dat is heel waardevol als je zelf nog maar net voor het eerste jaar met die banden rijdt. En informatie over het ontwerp en de afstelling van de auto van je concurrent kan je helpen om op zijn tactiek te anticiperen en om te kunnen controleren of je met je eigen auto op de goeie weg bent.

    En dit is inderdaad ernstig voor de F1. Als McLaren weer zonder straf ermee weg komt dan geeft dat weinig vertrouwen meer in de manier waarop de FIA de regels hanteerd. Het gaat er niet om dat Kimi kampioen wordt maar dat de eerlijkheid van de competitie gewaarborgd wordt. En spionage is gewoon heel ernstig.
    Klopt dat ze eea in bezit hebben gehad. Hoe ze er aan gekomen zijn staat echter niet vast. Veel papier kun je overigens ook via de post of per mail krijgen dus dat zegt ook niets.
    Wellicht hebben ze wat aan papieren over bridgestone. Aan de andere kant; De banden zijn heel anders dit jaar. Of info over het ontwerp helpt om op de tactiek van de tegenstander te kunen anticiperen betwijfel ik sterk. Teams hebben zelf al vaak moeite om goed te anticiperen en hebben daar uitgebreide tests voor nodig, windtunnels en computer simulaties. Met alleen een ontwerp op papier kun je dan nog niet zo veel denk ik.
    Spionage is het tot op heden in ieder geval niet. Dan had McLaren zelf op zoek moeten gaan bij Ferrari. Dat heb ik nog nergens gehoord, dus voorlopig is daar geen sprake van. Anders had Spyker b.v. ook gespioneerd toen ze de tekeningen van Torro Rosso / Red Bull bleken te hebben.

  17. #567

    Standaard

    McLaren uitgesloten van deelname in 2007?

    Volgens de eerste geruchten vanuit Parijs heeft de World Motorsport Council (WMSC) besloten om McLaren uit te sluiten van deelname aan het huidige kampioenschap. De WMSC moet echter haar definitieve oordeel nog vellen.

    De hoorzitting in Parijs begon om 10.00 uur. Aanvankelijk werd om 15.00 uur al een uitspraak verwacht van de mondiale autosportraad, maar rond lunchtijd werd duidelijk dat de hoorzitting veel meer tijd in beslag zou nemen. Als de WMSC McLaren opnieuw schuldig acht in de spionagezaak, dan is het goed mogelijk dat het Britse team wordt uitgesloten van verdere deelname aan het huidige seizoen.

  18. #568

    Standaard

    Oei, dat klinkt wel heel ernstig. Gelijk het einde van de spanning in het kampioenschap.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #569

    Standaard

    Er wordt naast uitsluiting voor dit jaar ook gesproken over een schorsing voor volgend jaar. Dat moet dan toch wel het einde van McLaren zijn?

  20. #570

    Standaard

    ik lees net dit.

    McLaren verliest alle constructeurspunten voor 2007

    De Formule1 scene is al een tijdje in de ban van een spionageschandaal tussen McLaren en Ferrari. Vandaag moest McLaren zich verantwoorden voor de World Motor Sport Council (WMSC) en zojuist is de uitspraak bekend geworden. De FIA heeft McLaren alle constructeurspunten van het seizoen 2007 afgenomen!
    De hoorzitting vond plaats in Parijs en in tegenstelling tot eerdere berichtgeving wordt McLaren niet uitgesloten van deelname aan het wereldkampioenschap Formule 1 in 2007 en 2008, maar ze zijn dus wel alle constructeurspunten kwijt. Bovendien heeft het team een boete gekregen van 100 miljoen euro. Daarnaast moet het team de auto voor 2008 voorafgaand aan het seizoen door de FIA laten inspecteren.
    De Mclaren-coureurs Lewis Hamilton en Fernando Alonso behouden wel hun punten.

  21. #571

    Standaard

    Oke, dus gelukkig blijft het in het kampioenschap wel spannend.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #572

    Standaard

    Had dit wel verwacht eigenlijk. Team de punten kwijt, de coureurs niet.
    Wow, 100 miljoen is wel veel overigens
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Had dit wel verwacht eigenlijk. Team de punten kwijt, de coureurs niet.
    Wow, 100 miljoen is wel veel overigens
    Het is 100 miljoen dollar, dus dat scheeld weer. Dat komt neer op rond de 65 a 70 miljoen euro. Er zijn dagen dat ik het niet op de bank heb staan.

    Het is een bikkelharde straf, maar wel een terechte. De eerlijkheid waarmee McLaren aan z'n prestaties kwam kon niet meer gegarandeerd worden. FIA kon niets anders dan deze straf uitdelen.

  24. #574

    Standaard

    Toch niet echt verrassend dat ze niet geschorst worden.

  25. #575

    Standaard

    Een logisch besluit, de coureurs uitsluiten zou veel kijkers en dus ook inkomsten gescheeld hebben. Ook in de formule 1 gaat het om de pegels. Spannend blijft het dus wel!

Pagina 23 van 29 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •