De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard vraagje over een bepaalde fight club uitgave

    Hallo, ik heb bij MM Zoetermeer een uitgave van Fight Club gezien, wat op een soort pakketje leek (er wat ook een touwtje omheen op getekend), maar ik weet niet of het een mooie/leuke uitgave is of dat ik maar beter voor een paar euro minder de 1-disc kan nemen. is iemand bekend met deze uitgave?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  2. #2

    Standaard

    Absoluut voor de special edition (met touwtje) gaan.
    Er zit een kartonnen hoesje om en de case zelf is ook van karton met een goed gevuld boekje en een extra disc natuurlijk.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    Hallo, ik heb bij MM Zoetermeer een uitgave van Fight Club gezien, wat op een soort pakketje leek (er wat ook een touwtje omheen op getekend), maar ik weet niet of het een mooie/leuke uitgave is of dat ik maar beter voor een paar euro minder de 1-disc kan nemen. is iemand bekend met deze uitgave?
    Dat is de 2-disc editie. Vol met extra's enzo, dus als je daar om geeft, zeker kopen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Dit is de digipack versie .

  5. #5

    Standaard

    aha,kopen dus
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  6. #6

    Standaard

    Zekere aanschaf lijkt me, topfilm en topuitgave

  7. #7

    Standaard

    Ik heb de film net afgelopen zaterdag voor eerst gezien! Inderdaad een erg mooie film.

    Er zitten echt geweldige scenes in!

    Edward Norton weer op zijn best.

    Zelf heb ik ook de 2 disc digi uitgave, vind die wel zeer de moeite waard. Al heb ik de extra's nog niet bekeken

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Zekere aanschaf lijkt me, topfilm en topuitgave

  8. #8

    Standaard

    Zoals de andere ook al zeggen, topfilm, mooiste uitgave!

    MUST-HAVE!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    Hallo, ik heb bij MM Zoetermeer een uitgave van Fight Club gezien, wat op een soort pakketje leek (er wat ook een touwtje omheen op getekend), maar ik weet niet of het een mooie/leuke uitgave is of dat ik maar beter voor een paar euro minder de 1-disc kan nemen. is iemand bekend met deze uitgave?
    Weet je toevallig of er nog meer exemplaren van die speciale editie aanwezig waren?
    Of weet iemand anders waar ik 'm anders nog kan krijgen in de buurt van amsterdam voor een normale prijs?
    Oh ja, en weet iemand waar in de buurt van amsterdam the lord of the rings 1 extended(met beeldje) en de scarface special anniversary edition nog te krijgen zijn?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ryu Bekijk bericht
    Oh ja, en weet iemand waar in de buurt van amsterdam the lord of the rings 1 extended(met beeldje) en de scarface special anniversary edition nog te krijgen zijn?
    mja, die zoek ik ook al een hele tijd.. maar die is niet meer nieuw te krijgen, jammer genoeg


  11. #11

  12. #12

    Standaard

    En heb je hem al gekocht? :smile:

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •