Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 104 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SE7ENid
    GL mag van mij zijn gang zijn. Het hele SW gebeuren is zijn ding, als het je niet bevalt kijk je gewoon niet. Van mij mag het hele SW universum lekker uitgebreid worden, een groot deel van de boeken schijnen goed te zijn (volgens de fans), een deel van de games ook (Jedi Knight, Knights of the Old Rupublic), de laatste tekenfilmserie (Clone Wars) zat gewoon goed in elkaar dus waarom stoppen? Zolang de uitvoer maar goed is, dan kan je niet spreken van een nachtmerrie.

    Het allerliefst had ik gewoon nog 3 delen gezien die na de orginele trilogy afspelen, maar nogmaals het is GL wat 'ie met SW doet.
    Mee eens

    Trouwens kijken jullie maar eens op :

    www.theforce.net/fanfiction/ zitten op zich wel leuke films tussen voorbeeld Revelations, Dark redemption, Seeds of darkness, duality.
    Lache joh

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Mja, geen voorstander. Dan krijgen we zo'n Star Trek-achtig iets en dat is niets voor Star Wars.

    De films gaan over de Skywalkers, de rest over aanverwante avonturen. Dat lijkt me niet echt leuk, het is...het past niet bij Star Wars.
    Ook moet het verhaal dóórgaan en niet hangen tussen 2 episodes. Al is het natuurlijk intteresant om het grote publiek dingen te laten weten over dingen uit IV.

    Plus dan nog het feit dat je Star Wars eigenlijk op een groot scherm behoort te zien .

    Grt. Deweb

  4. #29

    Standaard

    Ik ben het eens met Deweb. Star Wars moet je juist groot zien, in de bios dus. Een serie heeft dat grootse effect niet en daarbij zal het ook nog eens erg sterk gaan lijken op Star Trek (niet dat dit zo erg is, ik vind Star Trek veel leuker, maar daar gaat het ff niet om :wink: ). Overigens kán het wel; van een franchise zowel films als een serie maken. Het is Star Trek gelukt, maar alleen omdat het precies anders om is gedaan. Eerst was er de serie, daarna pas de films. Bij Star Wars ben je de groote gave battles gewend, de volledig over the top (maar daardoor niet minder gave) SFX. Zoiets zal niet in een serie passen. Ik zie Lucas namelijk niet voor iedere episode uit de serie hetzelfde budget als bij de films toepassen...

  5. #30

    Standaard

    Ik ben toch wel benieuwd wat ze gaan doen, al zit ik niet echt te wachten op 'the adventures of young Luke Skywalker'.

    Dan kunnen ze beter 'young Han Solo' nemen. dit is een character die al het nodige heeft meegemaakt voor ANH, Luke moet uiteindelijk toch die naieve farmboy uit AH worden en kan dus niet al teveel grote avonturen hebben meegemaakt.

    Ik had eigenlijk gehoopt dat het zou gaan om jedi die RotS had overleeft die moet zien te ontsnappen aan de wraak van Palpatine/Vader en daarbij de nodige avonturen overleeft totdat hij in het laatste deel van de serie het loodje legt in een gevecht met Darth Vader (vlak nadat hij de Death Star plans had doorgestuurd naar Leia?).

  6. #31

    Standaard

    Vandaag producer Rick McCallum gesproken, oa over de TV serie. En ja, hij had het eea te vertellen! Heb hem onder andere gevraagd naar de casting en de aanwezigheid van bestaande personages, waarop ik een duidelijk antwoord kreeg. luister hier alvast naar een audioclip....het complete interview komt zsm online!

  7. #32

    Standaard

    Een TV-serie kan best goed uitpakken, mits deze van zeer hoog niveau is.

    Ik had altijd graag het vervolg gezien op Return of the jedi inclusief Ford en Hamill, die zijn nu helaas wel al heel erg oud geworden... anyway, het script ligt er toch al jaren voor deel 7-8-9, toch?

    Een tv serie die zich afspeelt tussen 3 en 4 lijkt me dan weer minder.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theduellist76 Bekijk bericht
    Een TV-serie kan best goed uitpakken, mits deze van zeer hoog niveau is.

    Ik had altijd graag het vervolg gezien op Return of the jedi inclusief Ford en Hamill, die zijn nu helaas wel al heel erg oud geworden... anyway, het script ligt er toch al jaren voor deel 7-8-9, toch?
    Hamill heeft ooit ergens in de jaren 80 eens verteld dat Lucas t/m deel 12 had geschreven. Niet helemaal duidelijk of dat nou serieus was of een grap.
    Ik blijf erbij, de trilogie van Timothy Zahn zou perfect zijn om te verfilmen. Alleen moeten ze wel nieuwe acteurs vinden voor Luke, Han en Leia idd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theduellist76 Bekijk bericht
    het script ligt er toch al jaren voor deel 7-8-9, toch?
    Nee.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Nee.
    Volgens mij is er wel een script maar gewoon geen plannen om deze te gaan verfilmen!? Toch!? Ik heb welles iets gelezen over deel 7 t/m 9, leek me wel erg leuk om asl film te zien!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fontane Bekijk bericht
    Volgens mij is er wel een script maar gewoon geen plannen om deze te gaan verfilmen!? Toch!? Ik heb welles iets gelezen over deel 7 t/m 9, leek me wel erg leuk om asl film te zien!
    Nee en ja.
    Er is nooit een compleet script geschreven, en ja: er zijn geen plannen om 7-8-9 te maken.
    De TV serie gaat al genoeg nieuw materiaal opleveren.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Hamill heeft ooit ergens in de jaren 80 eens verteld dat Lucas t/m deel 12 had geschreven. Niet helemaal duidelijk of dat nou serieus was of een grap.
    Een vroege optie was dat er 12 delen waren, maar verder dan een concept van "hmm, 12 delen zouden wel leuk zijn" is het niet gekomen.

    Wel zou Lucas samen met Gary Kurtz voor ESB een outline gemaakt hebben van alle 9 episodes, maar al die plannen werden na Empire overhoop gegooid. Zo zou de keizer pas in deel 9 te zien zijn, Han zou sterven in Ep. VI, Luke en Leia waren geen broer en zus, etc., etc.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps Bekijk bericht
    Een vroege optie was dat er 12 delen waren, maar verder dan een concept van "hmm, 12 delen zouden wel leuk zijn" is het niet gekomen.

    Wel zou Lucas samen met Gary Kurtz voor ESB een outline gemaakt hebben van alle 9 episodes, maar al die plannen werden na Empire overhoop gegooid. Zo zou de keizer pas in deel 9 te zien zijn, Han zou sterven in Ep. VI, Luke en Leia waren geen broer en zus, etc., etc.
    Nee.
    Lucas wilde juist persé niet dat Solo zou sterven....anderen (oa Ford zelf) wilden dit wel.

    Het concept van Luke en Leia die geen broer en zus zouden zijn is reeds voor ANH overboord gegooid.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 22-04-2007 om 20:24

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Het concept van Luke en Leia die geen broer en zus zouden zijn is reeds voor ANH overboord gegooid.
    Daar geloof ik geen zak van.

    Waarom is er dan zo'n overduidelijke liefdesdriehoek tussen Han, Luke en Leia? Ik geloof niet dat ze zo'n dikke incestkus in ESB zouden hebben geplaatst las ze toen al broer en zus waren.

    Had Gary Kurtz de serie maar nooit verlaten...
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps Bekijk bericht
    Daar geloof ik geen zak van.
    Wat jij wil.
    Maar goed....
    Ik adviseer je toch om enkele documentaires (die niet op de DVD staan, maar wel officieel zijn) te kijken en wat artikelen (uit de Insider bv) en boeken (geen novels) te lezen. Dan kom je er vanzelf achter.

    Een mooi bewijs dat gewoon in de film zit is trouwens: 'no, there is another' (Yoda in ESB)

    (zal wel weer worden weggeveegd met het argument dat ie daarmee ook R2 had kunnen bedoelen )
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 22-04-2007 om 21:10

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wat jij wil.
    Maar goed....
    Ik adviseer je toch om enkele documentaires (die niet op de DVD staan, maar wel officieel zijn) te kijken en wat artikelen (uit de Insider bv) en boeken (geen novels) te lezen. Dan kom je er vanzelf achter.

    Een mooi bewijs dat gewoon in de film zit is trouwens: 'no, there is another' (Yoda in ESB)

    (zal wel weer worden weggeveegd met het argument dat ie daarmee ook R2 had kunnen bedoelen )
    Besides de discussie zijn de docu's van Star Wars sowieso erg de moeite waard. Erg leuk om het verhaal verder uitgelegd te krijgen!

  17. #42

    Standaard

    Hier de link naar het interview dat ik afgelopen vrijdag met Rick McCallum had 8)
    http://www.toschestation.nl/intervie...ckmccallum.php

    Oa antwoorden op enkele vragen over de TV serie.....

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Boek heb ik al een paar dagen in huis.....aanrader voor de echte fans.

    Maar goed......dit heeft niets met de TV serie te maken daar het 100% over ANH gaat...

  20. #45

    Standaard

    Hij is hier zojuist verzonden via amazon.co.uk, lijkt me erg vet.

  21. #46

    Standaard

    Bron: Rick McCallum (Star Wars producer) op SW Reunion 2 in Parijs
    Live action:
    - Boba Fett will certainly be in the series and Rick wants Daniel Logan (speelde Boba Fett in de prequels (ja, dat irritante jochie) for the part.
    - The series will be on cable.
    - He will have a contract for 100 episodes and Rick hopes it will be extend to 400, maybe with Expanded Universe characters after the first 100.
    - So no EU character for "now" in the live action show. All the characters will be new ones.
    - Six screen writers have been hired and will start work in November
    - McCallum hopes to have John Williams for the score but it is too early to tell
    - Every episode will have it's own original score (If I may editorialize for a moment: They better get John Williams working on that now. That's a heck of a lot of music for 100 episodes let alone 400. Just start writing cool sounding music. We're sure it will work)

    The Clone Wars Animated Series:
    - The first season will have 21 episodes of 22 minutes. Steve Sansweet (SW fan-relations) has already seen 6 of them.
    - We will see more trailers once a TV network has been chosen
    - The series may be broadcast in many countries at the same time
    Needless to say: *best wel* goed nieuws

  22. #47

    Standaard

    Ik ben benieuwd, hopen dat het budget wel voldoende groot is, zodat we niet van die ongelooflijk ondermaatse special effects krijgen zoals vaak bij tvfilms en series.

    Het universum leent zich iig wel voor een (langlopende) serie. Dat hebben de twee Knights of the Old Republic games wel bewezen. Toch vrij omvangrijke verhalen die zich in het Star Wars universum afspelen, maar weinig meer te maken hebben met de films.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #48

    Standaard

    Het zou enorm leuk zijn moest John Williams de muziek verzorgen, maar dat zal denk ik niet gebeuren.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Het zou enorm leuk zijn moest John Williams de muziek verzorgen, maar dat zal denk ik niet gebeuren.
    Want?

  25. #50

    Standaard

    Ik zie niet hoe John Williams die 100 uur tussen zijn nu al druk bezet schema zal krijgen. De man moet ook nog tijd hebben om nieuwe themes te verzinnen. Denk toch dat hij graag goed werk levert en zijn tijd ervoor wilt nemen. Vooral voor zo'n project. Ik kan me vergissen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •