De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.

Discussie: fox dvd wedstrijd

  1. #1

    Standaard fox dvd wedstrijd

    K zag zo direct geen ander forum waar ik dit kon posten (k zal er misschien/waarschijnlijk) overgezien hebben...
    http://www.unlimitedtv.eu/

    en good luck!!!

  2. #2

    Standaard

    He thanx man, kreeg net deze mail:

    Hallo,
    Proficiat! U bent bij de laatste loting van de grote Fox TV S1 PROMO WEDSTRIJD winnaar geworden van een prachtige DVD. Deze zal zo snel mogelijk via de post bij u thuis bezorgd worden.
    Daarnaast maakt u nog steeds kans op de grote hoofdprijs, waarvan de winnaar pas na afloop van de wedstrijd bekend zal zijn.
    Let op! U kunt uw kansen op de onvergetelijke reis voor twee personen naar Hollywood, Los Angeles sterk laten toenemen. Het enige wat u daarvoor hoeft te doen is zoveel mogelijk vriend(inn)en uitnodigen om deel te nemen aan de grote Fox TV S1 PROMO WEDSTRIJD.
    De 20th Century Fox team

    Nou ben ik benieuwd wat ik heb gewonnen

  3. #3

    Standaard

    Zie net de te winnen dvd's......

    Krijgt een dvd met 2 afleveringen van een FOX serie
    Tja dan maar hopen op de reis naar Hollywood

  4. #4

    Standaard

    Pff.. Ik had de vraag goed (uiteraard, want wat een makkie weer... ), maar niks gewonnen...

    EDIT: Ah..laat die DVD dan maar zitten...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #5

    Standaard

    Ik doe bewust niet mee, zit niet te wachten op ongewenste reclame (zie het persoonsgegevens verhaal)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Ik doe bewust niet mee, zit niet te wachten op ongewenste reclame (zie het persoonsgegevens verhaal)
    Ach, alles van 'onbekende' afzenders wordt toch meteen door mijn spamfilter eruit gehaald, dus daar heb ik geen last van... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #7

    Standaard

    Een gegeven paard mag je nooit in de bek kijken...misschien kan je er iemand veel plezier mee doen, kan je de dvd als decoratie gebruiken, onderleggertje etc...

    mvg

    Leslie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ach, alles van 'onbekende' afzenders wordt toch meteen door mijn spamfilter eruit gehaald, dus daar heb ik geen last van... :wink:
    Heb jij een spamfilter op je brievenbus?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Heb jij een spamfilter op je brievenbus?
    Jazeker, nieuwste uitvinding... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #10

    Standaard

    Ik denk niet dat ze veel moeite gaan doen om naar iedereen zijn brievenbus post te sturen (met de huidige portokosten zou dat anders wel een dure zaak zijn)
    en denk eraan...wie het kleine niet eert is het grote niet weert.

  11. #11

    Standaard

    Met de vorige fox-wedstrijd had ik prijs, helaas is hier maar één grote prijs en is de rest promo-materiaal. Desalniettemin hoop ik op een DVD'tje van Arrested Development of Point Pleasant zodat ik die series eens kan uitchecken, maar zelfs moest ik winnen dan is de kans nog groot dat ze een promo sturen van een serie die ik al lang op DVD heb. Toch hadden ze beter gewoon 100 hele seizoenen weggegeven, maar op deze manier verdienen ze natuurlijk meer als de twee afleveringen je aanzetten om zelf een box te gaan kopen.

  12. #12

    Standaard

    Toch maar even meegedaan
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Jippie ook een DVD gewonnen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ach, alles van 'onbekende' afzenders wordt toch meteen door mijn spamfilter eruit gehaald, dus daar heb ik geen last van... :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Heb jij een spamfilter op je brievenbus?
    zo iets noemt men een "nee/nee" of een "ja/nee" sticker tegen de spam (reclame)

  16. #16

    Standaard

    Geen dvd gewonnen zie ik net. Nou ja dan maar hopen op de reis

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje Bekijk bericht
    zo iets noemt men een "nee/nee" of een "ja/nee" sticker tegen de spam (reclame)
    Ja, maar zulke reclame wordt vaak geadresseerd, dus zul je het toch vaak in de brievenbus aantreffen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #18

    Standaard

    2 stickers gekregen bij 2 verschillende boxen en beide hebben ze dezelfde code?!

  19. #19

    Standaard

    3 weken geleden kreeg ik opeens een bericht met de mededeling dat ik een dvd had gewonnen en binnenkort met de post zou ontvangen. Was het toen al helemaal vergeten, maar ik vraag me nu toch af waar die dvd blijft. Heeft iemand de dvd al ontvangen?

  20. #20

    Standaard

    Ik heb ook zo'n mailtje gehad (09/NOV ontvangen) en heb ook nog geen DVD binnen
    “Judge you are a greedy, sniveling, little wimp. But to show you there are no hard feelings, I’m going to sleep with your wife.”Denny Crane (William Shatner), Boston Legal
    Collectie overzicht - TE KOOP/TE RUIL

  21. #21

    Standaard

    Vandaag is bij mij Dark Angel binnen gekomen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  22. #22

    Standaard

    vandaag ook de DVD ontvangen (Arrested Development, seizoen 1, afleveringen 1 & 2)
    “Judge you are a greedy, sniveling, little wimp. But to show you there are no hard feelings, I’m going to sleep with your wife.”Denny Crane (William Shatner), Boston Legal
    Collectie overzicht - TE KOOP/TE RUIL

  23. #23

    Standaard

    vandaag ook ontvangen nypd blue aflevering 1 t/m 4

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V Bekijk bericht
    Vandaag is bij mij Dark Angel binnen gekomen.
    We hebben eergisteren ook een dvd van Dark Angel binnen gekregen, met ep. 1& 2 erop.
    We wisten al niet waar het van was
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •