Pagina 5 van 31 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 754 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    even update: MM Rotterdam nog steeds niks; volgens verkoper "schijnen ze onderweg te zijn"
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HD Freak Bekijk bericht
    Ik heb tevens gevraagd hoe het zat met de vraag naar Bluray en HD DVD en ze gaven aan dat HD DVD op dit moment veel meer gevraagd wordt.
    toch grappig, want in eindhoven is het dus andersom...

  3. #103

    Standaard

    Gisteren bij de MM Den Haag geweest, maar 3 verschillende verkopers wisten uberhaupt niet wat HD-DVD was... laat staan wanneer ze die dingen eindelijk binnen krijgen... zucht, jammer dat deze actie alleen bij de MM is....

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    hadden ze ook de ep35 ?
    Nee, en de EP 30 was ook op:sad:
    Have fun and enjoy your collection

  5. #105

    Standaard

    Ik heb de laatste gekocht in Heerlen, er zijn geen EP30 of EP35 meer. MM Maastricht heeft alleen de EP10. Er lagen genoeg Sony's Blue-Ray spelers in beide MM.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    In Heerlen hadden ze vandaag nog 17 EP30's.
    Daarvan is nu 1 in mijn bezit. Ik had eerst de E1 maar dit is een echte vooruitgang vooral de 10 films bij levering en de 5 via de coupon. 15 x 20 = 300 dat beteken dus de player voor 50 euri.... een lachertje dus

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    In Heerlen hadden ze vandaag nog 17 EP30's.
    Daarvan is nu 1 in mijn bezit. Ik had eerst de E1 maar dit is een echte vooruitgang vooral de 10 films bij levering en de 5 via de coupon. 15 x 20 = 300 dat beteken dus de player voor 50 euri.... een lachertje dus
    Ja als je t zo berekend maar je heb toch echt niet voor al die titels 20euro over? Voor de meeste nog geen 10 euro.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    hadden ze ook de ep35 ?
    Volgens mij hadden ze die niet, maar je kan het beste even bellen naar MM Almere (036 5307500)
    De Bluray speler hadden ze inderdaad in overvloed, maar de vraag was daar niet zo groot naar. De EP30 was voor mij het meest interessant, omdat deze heel goed getest is en je krijgt er 15 films bij (2 in de doos, 8 van de MM en 5 met de bon).

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HD Freak Bekijk bericht
    Volgens mij hadden ze die niet, maar je kan het beste even bellen naar MM Almere (036 5307500)
    De Bluray speler hadden ze inderdaad in overvloed, maar de vraag was daar niet zo groot naar. De EP30 was voor mij het meest interessant, omdat deze heel goed getest is en je krijgt er 15 films bij (2 in de doos, 8 van de MM en 5 met de bon).
    Had al gebeld, zie een paar posts eerder.... nada niks op weg zijn er niet hebben we niet weten we niet morgen volgende week weet ik niet, en meer van dat soort antwoorden, Toshiba maakt er een zooitje van.

    BTW

    Harry Potter op Blu Ray, MM Amsterdam Arena stunt ermee, alle losse delen kun je deze week kopen voor 16,99
    Have fun and enjoy your collection

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Had al gebeld, zie een paar posts eerder.... nada niks op weg zijn er niet hebben we niet weten we niet morgen volgende week weet ik niet, en meer van dat soort antwoorden, Toshiba maakt er een zooitje van.

    BTW

    Harry Potter op Blu Ray, MM Amsterdam Arena stunt ermee, alle losse delen kun je deze week kopen voor 16,99

    Heeft niks met Toshiba te maken. Elke MM bepaalt zijn eigen assortiment. Zijn allemaal aparte franchises.Ik heb ook een product ooit verkocht aan de MM-en. En 5 hebben het gelist, de anderen wilden het niet. Want als de vraag groot is, zou je zeggen dat ze met stock zouden schuiven vanuit het hoofdkantoor, maar dat gebeurd dus niet omdat ze alles zelf mogen bepalen.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Heeft niks met Toshiba te maken. Elke MM bepaalt zijn eigen assortiment. Zijn allemaal aparte franchises.Ik heb ook een product ooit verkocht aan de MM-en. En 5 hebben het gelist, de anderen wilden het niet. Want als de vraag groot is, zou je zeggen dat ze met stock zouden schuiven vanuit het hoofdkantoor, maar dat gebeurd dus niet omdat ze alles zelf mogen bepalen.
    feit blijft dat Toshiba de spelers (vnl EP30 en 35) moet leveren en dat kunnen ze niet; ik zou wel eens willen weten waarom het zo lang duurt (actie is vorige week al begonnen); misschien hebben ze de ep30 en 35 gewoon niet of maar een beperkt aantal; als dit waar is dan lijkt het me dat ze niet meer in HD-dvd geloven....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    feit blijft dat Toshiba de spelers (vnl EP30 en 35) moet leveren en dat kunnen ze niet; ik zou wel eens willen weten waarom het zo lang duurt (actie is vorige week al begonnen); misschien hebben ze de ep30 en 35 gewoon niet of maar een beperkt aantal; als dit waar is dan lijkt het me dat ze niet meer in HD-dvd geloven....
    Je hebt gewoon geen geduld
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #112

    Standaard

    misschien hebben ze de ep30 en 35 gewoon niet of maar een beperkt aantal; als dit waar is dan lijkt het me dat ze niet meer in HD-dvd geloven....
    Je kunt het ook omdraaien, de verkoop loopt zo goed dat de productiecapaciteit van Toshiba overbelast is.

    Je moet wel bedenken, de eo30 en 35 zijn en blijven nieuwe modelen waarvan de productie net begint te lopen.

    Ik zit al paar maand er achter aan om een nieuwe Denon receiver of nieuwe Onkyo receivers te kunnen beluisteren bij mij in de buurt. Die dingen zijn blijkbaar ook niet aan te leveren, Denon en Onkyo geloven blijkbaar niet meer in homesuround.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Heeft niks met Toshiba te maken. Elke MM bepaalt zijn eigen assortiment. Zijn allemaal aparte franchises.Ik heb ook een product ooit verkocht aan de MM-en. En 5 hebben het gelist, de anderen wilden het niet. Want als de vraag groot is, zou je zeggen dat ze met stock zouden schuiven vanuit het hoofdkantoor, maar dat gebeurd dus niet omdat ze alles zelf mogen bepalen.

    Al de MM genoemd, hadden die aanbieding in hun folder staan. Ja ik weet dat ze allemaal zelfstandig zijn, vandaar mijn verwijzing van de Blue Ray Harry Potter aanbieding naar MM Arena en niet MM in het algemeen.

    Ze mogen dan wel alles zelf bepalen.... als Toshiba niet levert, dan vind ik toch dat Toshiba er een rommeltje van maakt! Winkels hadden al wel de 8 gratis schijven voor de aanbieding, maar niet de spelers, ook boden de winkels aan om te reserveren....

    Als je gaat kijken bij de interwinkels.... ook daar geen voorraad. Als ik mij niet vergis werden de EP30 en EP35 al voor half oktober aangekondigd, toen voor half november en nu weet men het niet? Alleen maar hier en daar een paar?

    Hoe kun je nu een strijd winnen als je niets aan te bieden hebt? Winkels vol met Blue Ray Spelers, HD Spelers...... ja die zijn er even niet. Vind het voor Toshiba wel een gemiste kans!
    Have fun and enjoy your collection

  14. #114

    Standaard

    Ik wilde eigenlijk vanmiddag langs de Mediamarkt gaan om een ep30 te kopen, maar naar aanleiding van dit topic heb ik toch maar eerst even gebeld (Mediamarkt Utrecht). En inderdaad, ze waren niet op voorraad. Da's dus balen. Maar volgens degene die ik aan de telefoon had stonden ze ook niet in bestelling (!), dus ze konden niet zeggen wanneer de spelers er zouden zijn.
    Ik kon de speler wel alvast bestellen, zodat ik toch gebruik kon maken van de actie. Maar dat heb ik toch maar niet gedaan, want wie zegt mij wanneer ik de speler dan in huis heb?

    Ik vind het inderdaad een gemiste kans voor Toshiba. Als het zo blijft met de leverbaarheid, geef ik ze weinig kans om Blu-ray te verslaan. Misschien moest ik het voorlopig toch nog maar even bij Blu-ray houden.

  15. #115

    Standaard

    Onzin, heb gewoon een 35 gereserveerd die ik vanavond kan ophalen in leeuwarden. Jullie hebben gewoon een matige mm daar...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #116

    Standaard

    Dat hebben we zeker, dat zal ik niet tegenspreken. Maar ik vind het wel vreemd dat ik op dit moment zelfs hier in het lokale winkelcentrumpje gewoon een Blu-ray speler kan kopen (maar die hoef ik niet, want ik heb al een PS3), terwijl ik best veel moeite moet doen om een HD-DVD speler te pakken te krijgen. Ik bedoel, ze stonden niet eens in bestelling, en dat terwijl er een actie bezig is.
    Waarschijnlijk is de schuldige inderdaad de Mediamarkt (anders zouden ze de spelers in ieder geval wel hebben besteld, lijkt me), maar het is volgens mij dan toch vooral Toshiba die hier een kans mist.

  17. #117

    Standaard

    Mediamarkt is slecht bezig met de hd aktie. op de eerste dag al geen hd dvd te krijgen. Ik had de laaste sony meegenomen. De aktie loopt slecht, spullen hebben ze niet en de films, tja dat is weer een verhaal apart. Mediamarkt stuurt me naar sony en sony stuurt me weer naar medimarkt. Gaat lekker zo, ga zo naar mediamarkt en eis de films en anders de speler terug.

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    Mediamarkt is slecht bezig met de hd aktie. op de eerste dag al geen hd dvd te krijgen. Ik had de laaste sony meegenomen. De aktie loopt slecht, spullen hebben ze niet en de films, tja dat is weer een verhaal apart. Mediamarkt stuurt me naar sony en sony stuurt me weer naar medimarkt. Gaat lekker zo, ga zo naar mediamarkt en eis de films en anders de speler terug.
    Sony maakt geen HD DVD?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Onzin, heb gewoon een 35 gereserveerd die ik vanavond kan ophalen in leeuwarden. Jullie hebben gewoon een matige mm daar...
    Heerlen, Leeuwarden... ; ligt er soms een gracht rond de Randstad waardoor ze niet leveren

    ben benieuwd naar je ervaringen met de EP35
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Sony maakt geen HD DVD?
    Nog niet....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Nog niet....
    Nooit nie... Sony zal nooit HD-dvd spelers gaan maken, de BD loopt namelijk goed genoeg..

  22. #122

    Standaard

    hd is toch ook blu ray ( digh definition!!!)

    voorlopig geen hd dvd...

    aangezien mediamarkt ze niet heeft...nog steeds niet...
    leuk zo`n aktie, had zelf de laatste blu ray speler van sony...

    heb nu de belofte van de vertegenwoordiger van sony dat ik de 6 films ontvang
    (gaat toch om spiderman 1,2,3 en pirates of the caribbean 1,2,3)
    Laatst aangepast door edwinvb : 06-12-2007 om 12:59

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Nooit nie... Sony zal nooit HD-dvd spelers gaan maken, de BD loopt namelijk goed genoeg..
    Dat zeggen ze je nu wel, maar Sony maakt nu ook hele mooie vhs recorders hoor..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    hd is toch ook blu ray ( digh definition!!!)

    voorlopig geen hd dvd...

    aangezien mediamarkt ze niet heeft...nog steeds niet...
    leuk zo`n aktie, had zelf de laatste blu ray speler van sony...

    heb nu de belofte van de vertegenwoordiger van sony dat ik de 6 films ontvang
    (gaat toch om spiderman 1,2,3 en pirates of the caribbean 1,2,3)
    Sure, maar dit is 'n HD DVD topic
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Heerlen, Leeuwarden... ; ligt er soms een gracht rond de Randstad waardoor ze niet leveren

    ben benieuwd naar je ervaringen met de EP35
    Lijkt er wel op, heel dat zootje is te scheiterig en heeft geen HD DVD spelers (althans niet de EP30 en 35) in huis, vreemd genoeg wel de schijfjes. MM Alkmaar verkoopt het bundeltje voor liefhebbers voor 99 euro.

    Albert, bedankt voor de Tip, even met Leeuwarden gebeld en er even 1 voor me in wacht laten zetten, een paar liters benzine ertegenaan gegooid en het ding vanmiddag maar even opgehaald. Staat nu op 1080p 24 300(de film) te draaien. Moet nog even de gebruiksaanwijzing doorlezen voor de fijne kneepjes, het algemeen bedienen was appeltje eitje.

    Als die scheitbakken hier in de Randstad het ding op voorraad hadden gehad, dan had ik hem wel opgehaald alhier. Met het niet op voorraad hebben zijn ze in mijn ogen nog minder dan een Internetwinkel. Bij MM Eindhoven waren ze ook op, kon ik hem ook bestellen, maar moest dan wel 5 tot 10 werkdagen wachten....ja, en daar houd ik niet van:wink:

    Houd jullie ook wel even op de hoogte..... eerste indruk.....jezus wat duurt het lang eerdat hij het schijfje geladen heeft
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 5 van 31 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •