Pagina 39 van 71 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 1761 worden weergegeven.
  1. #951

    Standaard

    ha, Matondo had ik toch niet opgesteld.
    Dissels wel 8)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #952

    Standaard

    Toch weer 6 puntjes vanavond, en gestegen naar 533 in de total ranking. Dit zou weleens een raar weekend kunnen worden omdat de toppers/supersunday misschien niet doorgaan. Benieuwd of iemand dat heeft durven gokken en geen spelers van Ajax/AZ/Fey/PSV heeft opgesteld.
    Merc trouwens ook 6 dus ik loop niets in.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  3. #953

  4. #954

    Standaard

    Piemelhoofd!
    Zet nu je team voor de volgende klaar dan, ik doe het gerust een week vooruit neerzetten, ben net zo dom als jij en Nera namelijk...of niet dus...


    Tja. Rottige Rose.
    Ik heb voor Ajax, AZ, Feyenoord en PSV juist ieder een speler staan, nog erger, van de statistisch geziene verliezers heb ik ook nog eens de keeper en verdediger staan...uhoh!
    Alleen de wedstrijd Groningen - Willem II heb ik niemand staan, betere spreiding dan normaal dus
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #955

    Standaard

    Tja, ik had dan Zonneveld en De Cler moeten vervangen voor Klavan en Janse. Gezien de laatste twee een uitwedstrijd moeten spelen tegen veel scorende thuisploegen leek me dat toch geen goed idee. Dan maar 0 punten.

    Volgende week overigens 2 speelronden zag ik.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #956

    Standaard

    Yup, ben druk aan het puzzelen...maar ik geloof dat ik niks echt veranderen wil.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #957

    Standaard

    mhm,

    geen super sunday...De Fauw weer 0, balen zeg! Gelukkig nog 4 voor Dissels!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #958

    Standaard

    Ik heb ook gewoon mijn spelers van de 4 topploegen laten staan, blijkt nu misschien niet zo'n goede keuze geweest.

  9. #959

    Standaard

    De scores zullen dit weekend niet al te hoog zijn, nee.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #960

    Standaard

    Ene kant jammer dat de super sunday niet doorgaat....

    Maar aan de andere kant betekent dit dat ik voor het eerst dit seizoen blij kan zijn met de blessures van Martens en Kromkamp

  11. #961

    Standaard

    5 goals van Heerenveen en weer geen inbreng van Pranjic. Verder ook niks, geen verdediging heeft de nul gehouden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #962

    Standaard

    geen supersunday, Elschot 5 goals om de oren, uithuilen en volgende week opnieuw beginnen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #963

    Standaard

    Een doelpuntje van N'Kufo is het enige wapenfeitje voor mij vandaag. Was nog een penalty ook...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #964

    Standaard


    En allemaal Amrabat op de bank.
    Ik hoop de 20 punten te halen, zou moeten lukken. Caluwé 2, Swerts 5,...uhm...das 19...uhoh! Dan moet één van hen een assist of goal meepakken...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #965

    Standaard

    Het was allemaal al *** en dan krijgt Wielaert ook nog rood

  16. #966

    Standaard

    woei!

    zie net dat ik Gomes en Steinsson op de bank heb, dus 9 spelers gaan voor de punten ipv 7!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    geen supersunday, Elschot 5 goals om de oren, uithuilen en volgende week opnieuw beginnen!
    Woei II

    Elshot zat op de bank! Gna gna!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #968

    Standaard

    Ons weekend was al verpest, Coen, maak het nog effe erger...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    woei!

    zie net dat ik Gomes en Steinsson op de bank heb, dus 9 spelers gaan voor de punten ipv 7!
    Jij hebt Pieckenhagen in een uitwedstijd opgesteld? Moedig!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #970

    Standaard

    Zoiets vergeet je toch niet ?
    Hij komt alleen maar met zout voor in onze wonden
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #971

    Standaard

    Lovre geel.
    Klavan 1 tegen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  22. #972

    Standaard

    Kolk goal.
    Sprockel geel.

    edit :
    Silva goal



    Kolk geel.
    Berg geel.
    Laatst aangepast door mercapto : 16-12-2007 om 14:48
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  23. #973

    Standaard

    Dickoh eruit in de 54'ste.
    Kargbo geel.
    Nevland eruit in de 55ste.

    Gregoor van Dijk schuift net z'n 2e erin, maar die zie ik zo gauw bij niemand...toch ?
    Laatst aangepast door mercapto : 16-12-2007 om 15:05
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  24. #974

    Standaard

    2 hele puntjes tot nu, gaat fantastisch

  25. #975

    Standaard

    En Pardo eruit in de 81ste.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Pagina 39 van 71 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •