Pagina 233 van 384 EersteEerste ... 133183223229230231232233234235236237243283333 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.801 tot 5.825 van 9600 worden weergegeven.
  1. #5801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    met de 40gb editie wordt je wel genaaid... voor 100e meer heb je:

    - memory card reader
    - 20gb meer hdd
    - extra controller
    - PS2 ondersteuning
    - meegeleverde kabels
    - SACD ondersteuing
    - Meer USB poorten

    ach ja...

    die krijg je ook gewoon bij de 40gb hoor en de rest heb je echt niet nodig of je moet behoefte hebben aan een kaartlezer o.i.d, er staat nu al best veel zooi op m'n harde schijf van de PS3 en ik heb nog genoeg ruimte over
    Laatst aangepast door Eric B. : 21-12-2007 om 14:35
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #5802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    die krijg je ook gewoon bij de 40gb hoor en de rest heb je echt niet nodig of je moet behoefte hebben aan een kaartlezer o.i.d, er staat nu al best veel zooi op m'n harde schijf van de PS3 en ik heb nog genoeg ruimte over

    + ook nog 2 spellen toch, Motorstorm en RFOM of is dat pack er niet meer.
    Ik ben in iedergeval dat ik een tijd terrug die 60 gb pack heb gekocht
    dat alles plus die 2 spellen vind ik die 100 euro xtra zeker wel waard.
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

  3. #5803

    Standaard

    Tjonge jonge, hebben ze eindelijk 1000 Wii Points kaarten die je voor je sterren kan kopen. Mislukt het elke keer bij mij. Iemand anders hier ook problemen mee?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #5804

    Standaard

    De nintendo site werkt nauwelijks bij mij.

    Had jij trouwens die RE CX vorige week op de 14e gewonnen? Ik werd namelijk op het laatste moment overboden .
    Op die, die remake voor de DS en de Survivor games na heb ik alles van RE gespeeld, en ik ben zelfs groot fan van de stilstaande achtergronden/beperkte beweging versies. Samen met Zelda, Mario en Metroid zeker mijn favoriete gameserie.
    En bovendien vind ik de moeilijkheidsgraag bij UC behoorlijk meevallen, knok maar eens met de schorpioen in REZ, dan is hij een tikkje taaier.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  5. #5805

    Standaard

    Ja dat was ik, het spijt me :wink:. RE: UC is tot nu toe inderdaad niet al te moeilijk. Heb de schorpioen net verslagen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #5806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    die krijg je ook gewoon bij de 40gb hoor en de rest heb je echt niet nodig of je moet behoefte hebben aan een kaartlezer o.i.d, er staat nu al best veel zooi op m'n harde schijf van de PS3 en ik heb nog genoeg ruimte over
    Sorry ... ik ging uit van de sony site zelf..
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #5807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Tjonge jonge, hebben ze eindelijk 1000 Wii Points kaarten die je voor je sterren kan kopen. Mislukt het elke keer bij mij. Iemand anders hier ook problemen mee?
    Is mij inmiddels wel gelukt.. heel wat games rijker dankzij de sterren

    - Super Mario Bros
    - Super Mario Bros. 2
    - Super Mario Bros. 3
    - Super Mario World
    - Super Mario 64



    je hoeft niet persé die 1000 kaarten te kopen, je kan ook iedere dag 500 of 300 kopen.. met geduld kom je er wel, in het begin ook veel problemen gehad met deze site btw. (erg druk heb ik het idee).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #5808

    Standaard

    Kan niet wachten tot BIA 3. Helaas moet ik nog 2,5 maand wachten. Nieuwe ingame beelden opgedoken voor de xbox 360: http://www.everyeye.it/video_articol...=91&height=480

    Wel italiaanse spreker helaas.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #5809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Is mij inmiddels wel gelukt.. heel wat games rijker dankzij de sterren

    - Super Mario Bros
    - Super Mario Bros. 2
    - Super Mario Bros. 3
    - Super Mario World
    - Super Mario 64



    je hoeft niet persé die 1000 kaarten te kopen, je kan ook iedere dag 500 of 300 kopen.. met geduld kom je er wel, in het begin ook veel problemen gehad met deze site btw. (erg druk heb ik het idee).
    Ik kwam gisteren op het briljante idee dat het misschien zou kunnen liggen aan de koppeling tussen mijn Wii en de site. Dus ik ontkoppeld en opnieuw de koppeling aangemaakt, en nu kan ik niet meer op de site komen. ERR-0300:
    Het zou kunnen dat je een typfout gemaakt hebt. Het kan ook zijn dat je Club Nintendo-account nog niet verbonden is met je account in het Wii-winkelkanaal. Wil je het nog een keer proberen?
    En dat gaat nu al sinds gisteren 20:00 .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #5810

    Standaard

    Gheghe jammer, ik wacht wel. Het was alleen een zeer mooie prijs voor die game, veel plezier ermee.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  11. #5811

    Standaard

    Iemand hier die mij kan vertellen hoe Drakes Fortune speelt?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  12. #5812

    Standaard

    Mmmm.. volgens virtual console site moet: Super Mario: The Lost Levels (Mario 2 Jap.) ook voor de Wii verkrijgbaar zijn, helaas kan ik deze niet vinden

    "Je kunt dit spel slechts tot eind september downloaden, dus haal dit historische spel in huis nu het nog kan! "

    weet iemand nog 'n mogelijkheid om hier aan te komen?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #5813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje Bekijk bericht
    Iemand hier die mij kan vertellen hoe Drakes Fortune speelt?

    vind em zelf erg goed spelen, besturing werkt lekker en is niet onmogelijk moeilijk, ik vind het een erg tof spel en erg mooi, een aanrader
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  14. #5814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje Bekijk bericht
    Iemand hier die mij kan vertellen hoe Drakes Fortune speelt?
    Ik heb het spel bijna voor de tweede keer uitgespeeld en ben zeer tevreden.
    De besturing zelf is in de actie elementen te vergelijken met Gears of War: met een knop cover zoeken en van daaruit schieten. Sommige coverplaatsen zijn ook vernietigbaar, waardoor je nooit te lang op zo'n plek kunt blijven zitten en het geheel spannend houdt. Later in de game kom je tegenover krachtigere vijanden te staan (één schot is dood), wat het geheel zeer intensief maakt.

    De rest van de game is opgevuld met adventure elementen die zeer goed zijn uitgewerkt. Dit alles bleef je in een zeer mooie setting, waar ik niet teveel over zal te vertellen omdat het zeker een game is die je gespeeld moet hebben.

    Enige kritiekpuntje is dat er nog wat glitches zijn (ben al een keer door een trap heen gezakt waar ik niet meer van weg kwam) en screen tearing op sommige plaatsen, maar dit valt weg tov de rest van het spel.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  15. #5815

    Standaard

    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #5816

    Standaard

    Sweet


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  17. #5817

    Standaard

    santa kicks ass
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #5818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    Ik heb het spel bijna voor de tweede keer uitgespeeld en ben zeer tevreden.
    De besturing zelf is in de actie elementen te vergelijken met Gears of War: met een knop cover zoeken en van daaruit schieten. Sommige coverplaatsen zijn ook vernietigbaar, waardoor je nooit te lang op zo'n plek kunt blijven zitten en het geheel spannend houdt. Later in de game kom je tegenover krachtigere vijanden te staan (één schot is dood), wat het geheel zeer intensief maakt.

    De rest van de game is opgevuld met adventure elementen die zeer goed zijn uitgewerkt. Dit alles bleef je in een zeer mooie setting, waar ik niet teveel over zal te vertellen omdat het zeker een game is die je gespeeld moet hebben.

    Enige kritiekpuntje is dat er nog wat glitches zijn (ben al een keer door een trap heen gezakt waar ik niet meer van weg kwam) en screen tearing op sommige plaatsen, maar dit valt weg tov de rest van het spel.
    Dankje Rene voor de review!
    Dan ga ik de eerste topper (voor mij) op de PS3 maar eens aanschaffen.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  19. #5819

    Standaard

    Lang geleden dat ik zoveel tijd in een game heb gestopt als bij CoD4, online blijft gaaf. De single player heb ik eigenlijk nog maar amper gespeeld.

  20. #5820

    Standaard

    zie net dit op cdwow staan:

    http://www11.cd-wow.nl/detail_result...t_code=1911892

    GTA IV Release/Verzenddatum Friday 29 Feb


    foutje mischien? aangezien er op alle andere sites nog steeds ?? april staat.....ik hoop dat het klopt op cdwow
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #5821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    zie net dit op cdwow staan:

    http://www11.cd-wow.nl/detail_result...t_code=1911892

    GTA IV Release/Verzenddatum Friday 29 Feb


    foutje mischien? aangezien er op alle andere sites nog steeds ?? april staat.....ik hoop dat het klopt op cdwow
    Gewoon een geschatte datum, Rockstar heeft nog niets bekend gemaakt over een definitieve datum.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  22. #5822

    Standaard

    Je zou ook tevens effe de demo kunnen downen at de PSN store om een feeling te krijgen. Zojuist gekregen met kerst,dus ben zeer benieuwd!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #5823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Je zou ook tevens effe de demo kunnen downen at de PSN store om een feeling te krijgen. Zojuist gekregen met kerst,dus ben zeer benieuwd!

    en je hebt het over..........?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  24. #5824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    en je hebt het over..........?
    Uncharted, zie enkele reacties boven je.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  25. #5825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    Uncharted, zie enkele reacties boven je.


    aha, quoten had wel handig geweest
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



Pagina 233 van 384 EersteEerste ... 133183223229230231232233234235236237243283333 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •