Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 252 worden weergegeven.

Discussie: I Am Legend

  1. #151

    Standaard

    Het was niet echt gepland maar ik ben I Am Legend gisteren nog eens in de bioscoop gaan kijken met wat vrienden die hem nog niet gezien hadden. En zo erg was het natuurlijk niet om deze film nog eens op groot scherm te zien. Ik vond hem even goed als vorige keer, mijn enige kritiek blijft dat het laatste deel wat snel gaat in vergelijking met de rest van de film.

  2. #152

    Standaard

    Deze film laatst in de bios gezien. Dat voor mij het hoogtepunt van de film was het servies wat gebruikt werd, dat zegt genoeg denk ik.

  3. #153

    Standaard

    Tjeezes Billy je begint best te irriteren met die persoonlijke aanvallen op iedereen met een beetje kritiek op deze film.

  4. #154

    Standaard

    Een reactie als "Deze film laatst in de bios gezien. Dat voor mij het hoogtepunt van de film was het servies wat gebruikt werd, dat zegt genoeg denk ik." lokt dat dan ook wel ERG uit. ( en dan ook nog een zinsopbouw die niet juist is , of mag ik dat ook niet zeggen ? )

    Je moet maar denken "Vrijheid van meningsuiting" maar dan wel van 2 kanten.

    Groet Billygates.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    en dan ook nog een zinsopbouw die niet juist is , of mag ik dat ook niet zeggen ?
    Iets met een pot en een ketel...
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #156

    Smile

    Je vergeet "zwart"

    Het spijt me, ik moet altijd het laatste woord hebben.

    en "Deze film laatst in de bios gezien. Dat voor mij het hoogtepunt van de film was het servies wat gebruikt werd, dat zegt genoeg denk ik" is gewoon ECHT een zin die niet als serieus en weloverwogen getypt lijkt te zijn.......

    Groet

    BillyGates.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 31-12-2007 om 12:13

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    en "Deze film laatst in de bios gezien. Dat voor mij het hoogtepunt van de film was het servies wat gebruikt werd, dat zegt genoeg denk ik" is gewoon ECHT een zin die niet als serieus en weloverwogen getyped lijkt te zijn.......
    Net zoals zo'n beetje elke zin die jij typt -inclusief die laatste die ik in deze post citeer. Als je graag anderen op hun taalgebruik wijst, dan moet je natuurlijk wel zelf ook je best doen.

    Maar het lijkt me interessanter om over de film te praten dan over andermans taalfouten. Als het maar prettig leesbaar blijft.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #158

    Standaard

    En dat is nou precies wat ik bedoel :

    Je weet wel, die pot met die ketel en dat zwart.



    Namen begin je btw (by the way) met een hoofdletter Mark T.

    Wijs me even op mijn grammaticale fouten, misschien leer ik er nog wat van.

    Toch een onwijs goeie film, Will Smith in I'M A LEGEND



    Alleen die CGI, Tjonge jonge jonge

    Gr. BillyGates.

  9. #159

    Standaard

    Ik heb hem gezien en ik moet zeggen dat ik er meer van verwacht had. Een heel wisselende film. De film was goed tot het punt met de val (auto, etalagepop).
    Dan zakt de film in mekaar. Je krijgt het idee dat opeens een andere regisseur het heeft overgenomen. Vreemde plotwendingen en goedkoop sentiment overheersen. Voor de fans van Goede tijden Slechte tijden wellicht geen bezwaar. Ikzelf kan dit minder waarderen. En dan dat einde, tja gewoon slecht. Om maar niet teveel te verklappen. Gezien de perfecte moeite die Will Smith zich doet om zijn sporen te maskeren had je toch wel verwacht dat hij in zijn huis ook zoiets als een soort panic room gemaakt zou hebben, voor het geval hij een keer ondekt zou worden, om maar een voorbeeld te noemen. Maar ja bij de P was hij nog niet gevorderd in de videotheek.

    Het leek er haast wel op dat men wel een duidelijk idee had hoe met de film te beginnen, maar niet hoe te eindigen.
    p.s.

    Als iemand mij kan vertellen hoe je spoilertags kunt plaatsen dan kan in de toekomst wat meer op een film ingaan zonder het voor mensen te verpesten.

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard68 Bekijk bericht
    p.s.

    Als iemand mij kan vertellen hoe je spoilertags kunt plaatsen dan kan in de toekomst wat meer op een film ingaan zonder het voor mensen te verpesten.
    [ spoiler ] tekst [ /spoiler ], maar dan zonder spaties binnen de haakjes.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard68 Bekijk bericht
    Ik heb hem gezien en ik moet zeggen dat ik er meer van verwacht had. Een heel wisselende film. De film was goed tot het punt met de val (auto, etalagepop).
    Dan zakt de film in mekaar. Je krijgt het idee dat opeens een andere regisseur het heeft overgenomen. Vreemde plotwendingen en goedkoop sentiment overheersen. Voor de fans van Goede tijden Slechte tijden wellicht geen bezwaar. Ikzelf kan dit minder waarderen. En dan dat einde, tja gewoon slecht. Om maar niet teveel te verklappen. Gezien de perfecte moeite die Will Smith zich doet om zijn sporen te maskeren had je toch wel verwacht dat hij in zijn huis ook zoiets als een soort panic room gemaakt zou hebben, voor het geval hij een keer ondekt zou worden, om maar een voorbeeld te noemen. Maar ja bij de P was hij nog niet gevorderd in de videotheek.

    Het leek er haast wel op dat men wel een duidelijk idee had hoe met de film te beginnen, maar niet hoe te eindigen.
    p.s.

    Als iemand mij kan vertellen hoe je spoilertags kunt plaatsen dan kan in de toekomst wat meer op een film ingaan zonder het voor mensen te verpesten.
    Hij had anders toch een ruimte die behoorlijk op een "Panic Room" leek (de ruimte met enorm sterke glazen of plexiglazen deuren) met daarin nog een kleine veilige ruimte waar de vrouw en het kind in zitten als de nachtwezens wel HEEL dicht bij komen.

    Het zal wel weer aan mij liggen.

    Gr. BillyGates.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    Hij had anders toch een ruimte die behoorlijk op een "Panic Room" leek (de ruimte met enorm sterke glazen of plexiglazen deuren) met daarin nog een kleine veilige ruimte waar de vrouw en het kind in zitten als de nachtwezens wel HEEL dicht bij komen.

    Het zal wel weer aan mij liggen.

    Gr. BillyGates.
    Een panic room is toch nog iets heel anders hoor. En zou je misschien spoiler-haakjes kunnen plaatsen als je info weggeeft over de laatste paar minuten van de film?

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard68 Bekijk bericht
    De film was goed tot het punt met de val (auto, etalagepop).
    Dan zakt de film in mekaar. Je krijgt het idee dat opeens een andere regisseur het heeft overgenomen. Vreemde plotwendingen en goedkoop sentiment overheersen.
    Dat is iets wat blijkbaar veel mensen is opgevallen. En terecht. De eerste helft was nog best goed, maar de tweede helft is slordig. Voorbeelden: Waarom vallen de monsters zelf niet aan als Neville in hun val getrapt is ? Dommigheid? Lafheid? Of gewoon een ordinaire manier om met de SFX-trucendoos te showen? En hoe komt die vrouw met d'r auto op het eiland? Alle bruggen waren toch vernietigd? Zo zitten er te veel van dit soort onlogische en onwaarschijnlijke wendingen in de film. Dit geldt zoals gezegd vooral voor de tweede helft, waar de schrijvers het oorspronkelijke boek helemaal links hebben laten liggen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #164

    Standaard

    Beste Intexor,

    Ik kan met jou wel in discussie gaan, maar ik schreef niet dat het een Panic Room betrof, maar dat het er erg op leek.
    Soorten van Panic Rooms bestonden al in tijden van de Pharao's maar zien er uiteraard anders uit dan een huidige versie. Dat de voorzieningen en complexiteit verschillend zijn lijkt me logisch. Ook al heb jij misschien de "Jodie Foster" Panic Room voor ogen. De definitie van iets is een groot begrip. Voor de een is een Fiat Panda een auto, voor de ander een Hummer.

    Groet BillyGates


    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Een panic room is toch nog iets heel anders hoor. En zou je misschien spoiler-haakjes kunnen plaatsen als je info weggeeft over de laatste paar minuten van de film?

  15. #165

    Standaard

    Dat was toch een soort van oude schoorsteen/kachel waar die vrouw en kind verstopte? En dat plexie glas ruimte was niet bedoeld als/voor een panic room maar daar zaten zijn 'patienten' die hij probeerde te genezen zodat zij niet zouden ontsnappen uit zijn laboratorium.
    Laatst aangepast door RobinB : 30-12-2007 om 19:55

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #166

    Talking

    Soms moet je ook iedereen alles met de soeplepel ingeven:

    Ik was niet degene die zij dat het een panic room betrof, maar een ruimte die hij voor mijn gevoel in zijn situatie als zodanig gebruikte. Wellicht dat Will Smith iemand onder ons heeft medegedeeld met welke achterliggende gedachte hij de ruimte gecreërd heeft. (Ter ontsnapping, of tegen het binnendringen van bepaalde figuren) Als de vastgebonden proefpersoon al los zou zijn gekomen, leek me het eindresultaat voor Will Smith zondermeer al niet meer zo prettig en zou het plexiglas de bloedspetters in elk geval tegenhouden

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Dat was toch een soort van oude schoorsteen/kachel waar die vrouw en kind verstopte? En dat plexie glas ruimte was niet bedoeld als/voor een panic room maar daar zaten zijn 'patienten' die hij probeerde te genezen zodat zij niet zouden ontsnappen uit zijn laboratorium.

  17. #167

    Standaard

    BillyGates, feit blijft dat de film er niet beter op wordt, hoe graag jij dat ook wil...

    ps. je avatar druist in tegen de regels
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    [ spoiler ] tekst [ /spoiler ], maar dan zonder spaties binnen de haakjes.

    Dank je Hugo.

  19. #169

    Standaard

    .... enge tandarts ...

    okay back2topic!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    Groet Bill.
    Goldberg?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Goldberg?
    Ik wist niet dat hij de Nederlandse taal ook machtig was...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #172

    Standaard

    He is Legend! ...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    Goed gezien , Oke oke ik geef toe dat ik het niet ben, maar na dezelfde tattoo (die nog min of meer in spiegelbeeld is uitgebreid, redelijk dezelfde proporsies (145 kg !!) en vrijwel geen haar en drie keer per week in de sportschool lijk ik verdomd veel op Bill

    Groet BillyGates.
    Je bent erg sad.. maar dat weet je waarschijnlijk zelf ook wel...

    misschien tijd dat de mods wakker worden?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #174

    Standaard

    Laatst aangepast door Roger Weerts : 06-01-2008 om 17:00

  25. #175
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •