Pagina 6 van 33 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 811 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Het Trat,

    Ik ben 37 en ga dus hard richting de 40,

    "Een stille dood sterven ?" Ik geniet voor 199,- minus 60,- euro die ik voor m'n "oude" speler kreeg voor 139,- van een heerlijke HD ervaring tot de blu-ray spelers een voor mij goede prijs/kwaliteitsverhouding hebben en kan op dat moment van beide kampen genieten ! !

    By the way, bij de formaten dvd-r en dvd+r is er een soortgelijke strijd geweest, daar is wat mij betreft NOOIT een winnaar uitgekomen.

    Paintballen ? Dat vergelijk ik niet met de games zoals die op een PS3 worden uitgebracht. Verder worden er naar mijn mening veel te veel games in een bep. richting gemaakt met een ditto PS3 stijl eraan vast. Altijd maar dat eeuwige schieten, of games waar je moet rijden. gatver. Fatsoenlijk platform en adventuregames zie je veel te weinig.

    En met analoge aansluingen bedoel ik natuurlijk wel een volledig 5.1/7.1 bezette set analoge aansluitingen. Die rode en witte tulp waar jij het over heb zit nog op m'n gsm als ik er een verloopgedeelte op prik



    Groet BillyGates.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Elke zichzelf respecterende audio/video fanaat zou beter eerst eens kunnen kijken naar of hij een product koopt wat straks niet een stille dood gaat sterven...


    Hier tegen vechten heeft geen zin: genoeg volwassen kerels spelen games. Zoals er ook mannen zijn de gaan paintballen... Hoe oud ben jij? Ik ben 26: nog nat achter de oren.


    Volgens jou is het dan fout, analoge uitgangen heeft hij wel degelijk.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 05-01-2008 om 13:31

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Volgens mij zijn die 2 punten het zelfde, of zie ik dat verkeerd ?
    Goed gezien. Misschien doelde hij er ook op dat BD straks 200GB schijven gaat ondersteunen en HD-DVD niet zo ver meer kan gaan...

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Toekomstige veranderingen (zoals nu met die profiles worden doorgevoerd) kunnen meer dan alleen PiP en webaccess omvatten. Die laatste 2 zijn bijzonder omdat ze wel in HD DVD zitten en nog niet (of nog niet helemaal) in Blu-ray.
    Dus je zegt eigenlijk dat BD, HD-DVD voorbij kan gaan in de ontwikkelingen? Dat is wat je nu zegt. HD-DVD is uitgekristaliseerd, BD kan nog verder gaan.

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    Het Trat,

    Ik ben 37 en ga dus hard richting de 40,
    Woo, moet je dan nu niet iets leuks met je kooters aan het doen zijn?

    Paintballen ? Dat vergelijk ik niet met de games zoals die op een PS3 worden uitgebracht. Verder worden er naar mijn mening veel te veel games in een bep. richting gemaakt met een ditto PS3 stijl eraan vast. Altijd maar dat eeuwige schieten, of games waar je moet rijden. gatver. Fatsoenlijk platform en adventuregames zie je veel te weinig.
    Ja, alle spellen op de PS3 zijn schietspellen of spellen waar je moet (moet?) rijden. En Final Fantasy, Uncharted en Ratched & Clank zijn helemaal geen avontuur en / of platform spellen. Ik heb nog een Wii onder het stof ergens staan, misschien iets voor jou (en de kooters)?

    En met analoge aansluingen bedoel ik natuurlijk wel een volledig 5.1/7.1 bezette set analoge aansluitingen. Die rode en witte tulp waar jij het over heb zit nog op m'n gsm als ik er een verloopgedeelte op prik
    Deze heb ik nog niet gehoord... Lijkt me erg lastig als je al je AVS apparatuur in je setup zo op die ene tuner aan wilt sluiten. Of is dit echt wat je wilt, is mij veel te omslachtig. Of ben jij zo iemand die denkt dat digitaal klote klinkt en je het allemaal analoog wilt doen? De meeste PS3 mensen zijn blij met de optische uit en / of sluiten de boel via HDMI aan.

    En wat het eeuwige gezeur van HD-DVD/Blu-Ray, Ik koop naast m'n HD-E1 binnen een paar maanden gewoon lekker een Blu-Ray speler ernaast.
    Prima, net wat ik zeg. Als HD-DVD winnaar zou worden had ik hetzelfde gedaan, maar dan andersom :wink:

    Geen vuiltje aan de lucht, maar wel als die dingen een eerlijke prijs hebben.
    Eerlijke prijs? Wat is er oneerlijk aan dan? Je betaald voor wat je krijgt: plain and simple. Ik bedoel, HD-DVD was zo veel goedkoper in de product, hoe "eerlijk" is dit naar de consument vertaald als je kijkt naar het prijsverschil tussen BD en HD-DVD schijven?
    Laatst aangepast door Trat : 05-01-2008 om 13:36

  5. #130

    Standaard

    Ik vindt al dat geleuter over regiocodering zo'n onzin, veel BD's zijn nu nog steeds regiovrij (en let wel, HD-DVD beschikt ook over de mogelijkheid om Regiocodering toe te passen). Ik begrijp het wel dat sommige mensen hier het lastig vinden omdat ze ook hun discs uit het buitenland halen, maar begrijp eens dat het grote deel van de consumenten gewoon hun discs uit de regio halen waar hun speler voor bedoeld is. Ik persoonlijk ben een enorme filmliefhebber, heb meer dan 3800 koopdvd's en ik heb dus nog geen 1 dvd die niet afspeelt vanwege een regiocodering (en mijn oppo is nog steeds gewoon regio'beperkt' LOL), en ja ik koop ook regelmatig dvd's in het buitenland.
    Dus voor de normale consument (die toch de grootste groep is) is regiocodering een non-issue..
    En als universal en paramount toch weer naar BD zouden gaan, dan kunnen ze toch nog steeds de regiocodering achterwege laten als ze dat willen..

  6. #131

    Standaard

    Dit is dus de reden waarom ik nog niet ben overgestapt, en het in de zeer nabije toekomst nog niet wil doen tot het stof is gaan liggen. Binnen twee jaar, als de BR-spelers regiovrij te maken zijn, betaalbaar geworden zijn, zowat alle schijfjes nog maar de helft kosten van nu en zelfs Indies en RCV met BR beginnen, dan stap ik ook op de trein. Sans rancune voor HD-DVD overigens, ware de situatie omgekeerd dan sprong ik op de HD-trein.

    Onvolkomen specificaties? DVD was ook nog niet helemaal in orde toen het op de consument werd losgelaten, er waren nog flink wat compatibiliteitsproblemen tussen welbepaalde titels en welbepaalde spelers. Da's gelukkig allemaal verleden tijd nu. Het is alleen jammer dat de consument weer eens als proefkonijn gebruikt wordt, maar langs de andere kant is het natuurlijk wel logisch dat er pas echte feedback uit the field komt. Kwestie van daar goed op in te spelen zeker?

    Ik vind het wel jammer dat zoveel BR's, vooral dan die van Fox, gestript zijn van hun extra's. Kingdom Of Heaven DC zónder de bijdrage van featurette-junkie Ridley Scott? Geen extra's voor X-Men? De eerste twee Spidermanfilms kaal? En dan binnen een jaar weer van alles een "collector's edition" uitbrengen. Waarom niet van de eerste keer het goed doen? Bijvoorbeeld op de extra's van de Pirates of the Caribbean-BR's is niet afgedongen (het foutje met de framing van de eerste disc even als kinderziekte aanschouwend, Buena Vista is toch tenminste bezig er wat aan te doen).

    Als early adopter ben je altijd wel een beetje genaaid, ik was mee op de eerste dvd-trein gesprongen dus ik weet waar ik over spreek. Maar om nu het risico te lopen om ineens een hele speler en de helft van mijn schijfjes op het stort te moeten gooien als straks één van 2 dominante formaten wint? Ja, dan toch liever wachten. En laat BR dan niet perfect zijn, en al hebben alle HD-aanhangers gelijk met hun kritiek (HD goedkoper, betere specs...), het wordt zoals iemand hierboven opmerkte tijd dat de format war eindigt, in welke richting dan ook. Ik zie het niet zitten om 3 spelers aan mijn tv te gaan hangen, en dat houdt nù, daar ben ik zeker van, vele potentiële consumenten, tegen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #132

    Standaard

    Ongeacht alle verschillende meningen:

    Laten we hopen dat de HD DVD's gewoon net als de Laserdisc 'n soort elite product gaan worden, als er maar spelers blijven bestaan en over dit laatste maak ik me geen zorgen.

    Ps. deze formatwar heeft bewezen dat de kleinste scheet al voro 'n verandering kan zorgen (zelfs wanneer niemand het ziet aankomen), imho is er nog niets uitgesloten.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik begrijp je post helemaal en je hebt wel een punt, maar Ik vindt het gevaarlijk om te denken dat HD DVD vrij van regiocodering blijft.
    Dat is nu wel zo aangezien de maatschapijen die wel deze codering willen toepassen helemaal niet op HD DVD uitbrengen, waaronder dus Disney.
    Zeg nooit nooit inderdaad, maar het zou de echte doodsteek zijn denk ik als hd dvd nu een regiocodering gaat instellen.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #134

    Standaard

    Echt niet bedoeld om iemand te beledigen of zo, maar het nieuws is nog vers en er staan al hopen cartoons op internet zoals deze:

    ___HD DVD: THE LOOK AND SOUND OF A DEAD FORMAT_
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ongeacht alle verschillende meningen:

    Laten we hopen dat de HD DVD's gewoon net als de Laserdisc 'n soort elite product gaan worden, als er maar spelers blijven bestaan en over dit laatste maak ik me geen zorgen.
    Elite product??? Leuk voor de verzamelaar. Zo ken ik ook iemand die oude treinen spaart...

    Ps. deze formatwar heeft bewezen dat de kleinste scheet al voro 'n verandering kan zorgen (zelfs wanneer niemand het ziet aankomen), imho is er nog niets uitgesloten.
    Hmm... er bestaat ook nog zoiets als blind zijn voor het onvermijdelijke...

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Dit is dus de reden waarom ik nog niet ben overgestapt, en het in de zeer nabije toekomst nog niet wil doen tot het stof is gaan liggen. Binnen twee jaar, als de BR-spelers regiovrij te maken zijn, betaalbaar geworden zijn, zowat alle schijfjes nog maar de helft kosten van nu en zelfs Indies en RCV met BR beginnen, dan stap ik ook op de trein. Sans rancune voor HD-DVD overigens, ware de situatie omgekeerd dan sprong ik op de HD-trein.
    Zo denk ik er ook precies over. Het zit alleen al in mijn PS3...

    Onvolkomen specificaties? DVD was ook nog niet helemaal in orde toen het op de consument werd losgelaten, er waren nog flink wat compatibiliteitsproblemen tussen welbepaalde titels en welbepaalde spelers. Da's gelukkig allemaal verleden tijd nu. Het is alleen jammer dat de consument weer eens als proefkonijn gebruikt wordt, maar langs de andere kant is het natuurlijk wel logisch dat er pas echte feedback uit the field komt. Kwestie van daar goed op in te spelen zeker?
    Zo gaat dat met early adopter zijn...

    Ik vind het wel jammer dat zoveel BR's, vooral dan die van Fox, gestript zijn van hun extra's. Kingdom Of Heaven DC zónder de bijdrage van featurette-junkie Ridley Scott? Geen extra's voor X-Men? De eerste twee Spidermanfilms kaal? En dan binnen een jaar weer van alles een "collector's edition" uitbrengen. Waarom niet van de eerste keer het goed doen? Bijvoorbeeld op de extra's van de Pirates of the Caribbean-BR's is niet afgedongen (het foutje met de framing van de eerste disc even als kinderziekte aanschouwend, Buena Vista is toch tenminste bezig er wat aan te doen).
    Ik voel je pijn, maar wat heeft dit met BD te maken? Dit is toch de schuld van de filmhuizen?

    Als early adopter ben je altijd wel een beetje genaaid, ik was mee op de eerste dvd-trein gesprongen dus ik weet waar ik over spreek. Maar om nu het risico te lopen om ineens een hele speler en de helft van mijn schijfjes op het stort te moeten gooien als straks één van 2 dominante formaten wint? Ja, dan toch liever wachten. En laat BR dan niet perfect zijn, en al hebben alle HD-aanhangers gelijk met hun kritiek (HD goedkoper, betere specs...), het wordt zoals iemand hierboven opmerkte tijd dat de format war eindigt, in welke richting dan ook. Ik zie het niet zitten om 3 spelers aan mijn tv te gaan hangen, en dat houdt nù, daar ben ik zeker van, vele potentiële consumenten, tegen.
    Ik denk dat we niet lang meer hoeven te wachten. Ik bedoel, als de spelers nou even even duur zouden zijn (hypothetisch, ik weet het), wat zou je dan nu, met alle info in dit topic kiezen? Dus puur op je gevoel uit. Wat zegt je meer: een formaat dat zich bewijst door telkens (in alle regio's) meer films af te zetten en belangrijke exclusieve support van grote filmhuizen heeft, of een formaat dat je nu al overal PiP hebt en webconnectiviteit?

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Dus je zegt eigenlijk dat BD, HD-DVD voorbij kan gaan in de ontwikkelingen? Dat is wat je nu zegt. HD-DVD is uitgekristaliseerd, BD kan nog verder gaan.
    En dan iedere keer een nieuwe speler kopen? De revisies van Blu-ray bleven namelijk niet beperkt tot de software, maar hadden ook betrekking op de hardware. Als het puur de software was dan had HD DVD trouwens een groot voordeel gehad vanwege z'n standaard internet connectiviteit en de makkelijke upgrade-baarheid.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Dus puur op je gevoel uit. Wat zegt je meer: een formaat dat zich bewijst door telkens (in alle regio's) meer films af te zetten en belangrijke exclusieve support van grote filmhuizen heeft, of een formaat dat je nu al overal PiP hebt en webconnectiviteit?
    Wat ik zou kiezen? Geen van beide, zo lang ze met elkaar in concurrentie zijn. Of zo lang er geen deftig hybridetoestel is. Support? Kan op één dag als een kaartenhuisje in elkaar storten. Exclusief? Vind ik een vies woord. PiP? Is mooi doch geen must. Webconnectiviteit? Liever niet, gruw ik van (zie uitleg hierboven over pay-per-view, remote access etc.) Alles wat ik wil zien moet op het schijfje zelf staan, ik vind het nu al zever dat je op dvd-discs soms exclusieve content via internet krijgt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #139

    Standaard

    Yess dit vind ik echt topnieuws

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Woo, moet je dan nu niet iets leuks met je kooters aan het doen zijn?

    Het geld dat andere mensen (die voor kooters kiezen) aan hun kinderen uitgeven, geef ik uit aan onze hobby's (De geneugten van het leven zoals uit eten, vakanties, computers, audio/video, origineel gekochte dvd's/hd-dvd''s ipv kopieën)


    Ja, alle spellen op de PS3 zijn schietspellen of spellen waar je moet (moet?) rijden. En Final Fantasy, Uncharted en Ratched & Clank zijn helemaal geen avontuur en / of platform spellen. Ik heb nog een Wii onder het stof ergens staan, misschien iets voor jou (en de kooters)?

    Lees : Games interesseren me geen ene .......... Die ene "Naughty Dog" game die ik leuk vindt is dus echt te weinig (Crash Bandicoot, Jak and Daxter)


    Deze heb ik nog niet gehoord... Lijkt me erg lastig als je al je AVS apparatuur in je setup zo op die ene tuner aan wilt sluiten. Of is dit echt wat je wilt, is mij veel te omslachtig. Of ben jij zo iemand die denkt dat digitaal klote klinkt en je het allemaal analoog wilt doen? De meeste PS3 mensen zijn blij met de optische uit en / of sluiten de boel via HDMI aan.

    Ik verkoop m'n Denon niet omdat er toevallig geen HDMI opzit, en een fatoenlijk DTS spoor is zeker niet verkeerd, maar wil je het wat optimaler zul je toch je analoge imputs mbv goede interlinks moeten toepassen. En NEE ik noem me zelf zeker geen "audiofiel" die persé eenlampenversterker moet hebben. Wel ben ik van het motto "Size still matters" (ik weet uit ervaring dat een fatsoenlijke staander ten alle tijden wint tov die kleine melkpakjes) en een 38cm presteert beslist anders (ik zeg niet altijd beter) dan bijvoorbeeld een 20cm Sub.


    Prima, net wat ik zeg. Als HD-DVD winnaar zou worden had ik hetzelfde gedaan, maar dan andersom :wink:


    Eerlijke prijs? Wat is er oneerlijk aan dan? Je betaald voor wat je krijgt: plain and simple. Ik bedoel, HD-DVD was zo veel goedkoper in de product, hoe "eerlijk" is dit naar de consument vertaald als je kijkt naar het prijsverschil tussen BD en HD-DVD schijven?
    "Je betaald voor wat je krijgt ? " Dat maakt de consument wel uit, en dat zal blijken als die dingen ECHT over de toonbank vliegen. (Dat wij ze nu al kopen wil niet zeggen dat de prijs ook echt eerlijk is)

    Een voorbeeld : December 2006 een Plasma voor 2300,- euro gekocht, Nu verkrijgbaar voor pak uhm beet 1500,- euro. Dat gaat met de blu-ray's ook gebeuren als we wat verder zijn. (dat is zelfs al gebeurd, die dingen zijn al gezakt van 1500,- euro tot nu zo'n 500,- euro)

    Dus over de definitie "eerlijk" kunnen we twisten, en in mijn bewoording meer bedoeld als : "Wanneer het voor mij interessant is". (Een goeie blu-ray speler mag voor mij 300,- euro kosten)

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Waarom niet van de eerste keer het goed doen? Bijvoorbeeld op de extra's van de Pirates of the Caribbean-BR's is niet afgedongen (het foutje met de framing van de eerste disc even als kinderziekte aanschouwend, Buena Vista is toch tenminste bezig er wat aan te doen).
    De Pirates-BR's missen de audiocommentaren bij deel 1 en 2.

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Pirates-BR's missen de audiocommentaren bij deel 1 en 2.
    Ah? Weer wat bijgeleerd... Toch frappant dat er qua BR net met zóveel ruimte geadverteerd op zo'n zaken dan beknibbeld wordt. Een audiocomm-track mag gerust in 2.0 zijn, kan toch niet zó veel ruimte innemen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #143

    Standaard

    Van Weinstein gaan al langer de geruchten dat ze neutraal willen worden of willen switchen. Mede gevoed door het feit dat ze al maanden niets meer uitgeven en dezelfde persoon die Ook gaan er geruchten dat Universal aan het twijfelen is gebracht. Door onder andere druk van aandeelhouders. Deze omslag en de Paramountomslag heeft voorspeld. Daarnaast is er een samenwerking aangegaan tussen Paramount en Gaumont/Sony. Wat zou dat kunn betekenen?!?! Ook Dreamworks is vaag, daar Spielberg heeft laten weten niet tevreden te zijn met de gang van zaken en wellicht een nieuw Dreamworks gaat beginnen in samenwerking met een andere partij (genoemd zijn Universal (good old palls) of Fox (vriendje van Lucas?!)). LET WEL: DIT ZIJN GERUCHTEN!

    De lijst die TJ Weissel noemt is samen te vatten als: Weinstein, Paramount en Universal met wat kleine onafhankelijken en dochterondernemingen van eerdergenoemden. Wat kosten betreft; het verschil is niet veel meer en zie ik als non argument (4 cent als ik me niet vergis). Dat is een oud verhaal, dat al lang niet meer opgaat. Budgetspelers zouden vanaf deze maand geintroduceerd worden, dus die hardwareprijzen zullen nog wel verder dalen. Laar lord of the rings nu maar komen op Blu Ray (en Star Wars, Alien,...)! Was mijn voorspelling over het uitstellen van Newline HD toch niet zo verkeerd.

    Hopelijk komt deze switch van Warner de kwaliteit ten goede en gaan ze nu nog meer lossless audio toepassen en gaat de beeldkwaliteit erop vooruit als gevolg van meer discruimte en hoger haalbare bitrates. Iets dat Paramount ook van plan was (lossless bij Transformers en Blades of glory). Michael Bay heeft in ieder geval al laten weten blij te zijn met deze ontwikkeling.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    En dan iedere keer een nieuwe speler kopen? De revisies van Blu-ray bleven namelijk niet beperkt tot de software, maar hadden ook betrekking op de hardware.
    Klopt, veel uit de 1.1 en 2.0 specs is alleen te realiseren met voorhanden hardware. Dat gaat niet lukken met de standaard 1.0 spelers: heb je 100% gelijk in. Echter, wat is het probleem? Je doet nog steeds net alsof ik Spiderman 4 straks niet in een 1.0 speler kan afspelen: het blijft om de films gaan toch? En straks zijn die spelers goedkoper en gaat je oude speler naar je slaapkamer, net zoals veel mensen meerdere DVD spelers in huis hebben.

    Als het puur de software was dan had HD DVD trouwens een groot voordeel gehad vanwege z'n standaard internet connectiviteit en de makkelijke upgrade-baarheid.[/QUOTE]
    Moeten mensen wel hun speler op het net aansluiten. Updaten zou ook gewoon via de schijfjes zelf kunnen gaan (zoals updates voor de PSP op de UMD schijfjes staan). Als de FW die Toshiba voor de spelers maakt generiek is tenminste.


    P.S.Even terzijde: Ik zie trouwens de zet van Apple om BD in hun Macs te stoppen als een belangrijke zet. Ik durf te wedden dat we over een week Mac(book) Pro's met een HDMI poort zullen zien op Macworld. Zo, bam op je HDTV, 1080p met een 2.0 proof player.

    Maar van de andere kant, het is ook logisch dat ze voor BD gaan, immers, wat is de geschiedenis van HD-DVD als het om data opslag (afspelen / branden) gaat?

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Hopelijk komt deze switch van Warner de kwaliteit ten goede en gaan ze nu nog meer lossless audio toepassen en gaat de beeldkwaliteit erop vooruit als gevolg van meer discruimte en hoger haalbare bitrates. Iets dat Paramount ook van plan was (lossless bij Transformers en Blades of glory). Michael Bay heeft in ieder geval al laten weten blij te zijn met deze ontwikkeling.
    Dunkt mij dat Paramount snel zal volgen. Hou hopen dat de films wat betaalbaarder worden: €20 voor een film wil ik max betalen...

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ah? Weer wat bijgeleerd... Toch frappant dat er qua BR net met zóveel ruimte geadverteerd op zo'n zaken dan beknibbeld wordt. Een audiocomm-track mag gerust in 2.0 zijn, kan toch niet zó veel ruimte innemen...
    Misschien kozen ze (uit gierigheid) voor een BD-25 en geen BD-50 disc...

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Wat ik zou kiezen? Geen van beide, zo lang ze met elkaar in concurrentie zijn. Of zo lang er geen deftig hybridetoestel is. Support? Kan op één dag als een kaartenhuisje in elkaar storten. Exclusief? Vind ik een vies woord. PiP? Is mooi doch geen must. Webconnectiviteit? Liever niet, gruw ik van (zie uitleg hierboven over pay-per-view, remote access etc.) Alles wat ik wil zien moet op het schijfje zelf staan, ik vind het nu al zever dat je op dvd-discs soms exclusieve content via internet krijgt.
    Maar je bent het met me eens dat BD een voorsprong heeft op de race naar format standaard? Dat is eigenlijk wat ik wilde horen. Anders heeft verdere discussie misschien niet eens zin.

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    "Je betaald voor wat je krijgt ? " Dat maakt de consument wel uit, en dat zal blijken als die dingen ECHT over de toonbank vliegen. (Dat wij ze nu al kopen wil niet zeggen dat de prijs ook echt eerlijk is)
    Dat is precies wat ik bedoel. Blijkbaar vinden consumenten BD meer waarde voor hun geld omdat de films meer verkopen.

    Een voorbeeld : December 2006 een Plasma voor 2300,- euro gekocht, Nu verkrijgbaar voor pak uhm beet 1500,- euro. Dat gaat met de blu-ray's ook gebeuren als we wat verder zijn. (dat is zelfs al gebeurd, die dingen zijn al gezakt van 1500,- euro tot nu zo'n 500,- euro)
    Je hebt al een BD speler (de beste) voor <€400. :wink:

    Dus over de definitie "eerlijk" kunnen we twisten, en in mijn bewoording meer bedoeld als : "Wanneer het voor mij interessant is". (Een goeie blu-ray speler mag voor mij 300,- euro kosten)
    En waarom was die HD-DVD speler dan wel al interessant?

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Dunkt mij dat Paramount snel zal volgen. Hou hopen dat de films wat betaalbaarder worden: €20 voor een film wil ik max betalen...
    Hoeveel BR's heb je als ik vragen mag?

  25. #150

Pagina 6 van 33 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •