Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Pulp Fiction, Jackie Brown en Reservoir Dogs net nieuw

    Verder moet je deze zeker kopen, omdat het qualiteit dvd's zijn:
    -Fight Club
    -Gladiator
    -Godfather Collection
    -Matrix
    -Back to the Future
    Kan wel doorgaan.

    Maar ik zou als ik jouw was eerst een DVD-speler kopen (een XBOX misschien). En ook vooral regio 1 films
    Life is a tale told by an idiot, signifying nothing...
    Mijn Collectie DVD's

  2. #27

    Standaard

    Uiteraard hoort The Big Lebowski in een gezonde collectie thuis!!
    Collectie van Tijs
    Mijn Cu2-Profiel
    ~Times like these call for a big lebowski~

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JvdM
    Pulp Fiction, Jackie Brown en Reservoir Dogs net nieuw

    Verder moet je deze zeker kopen, omdat het qualiteit dvd's zijn:
    -Fight Club
    -Gladiator
    -Godfather Collection
    -Matrix
    -Back to the Future
    Kan wel doorgaan.

    Maar ik zou als ik jouw was eerst een DVD-speler kopen (een XBOX misschien). En ook vooral regio 1 films
    Ben meesatl onlogisch eerst dvds dan dvd speler LOL

    en die Xbox: fock that koelkast

    Enne R1 jah dat hoorde ik al, meestal meer extra's enzo zoals bijv Legend?

    Greetz
    Spawn
    (iemand beweerde dat T2 UE Tin R1 3 versies van de film bevat :S)

  4. #29

    Standaard

    shrek
    antz
    monsters inc.
    moulin rouge
    die hard
    die hard: with a vengeance
    se7en
    ocean's eleven
    gattaca
    negotiator
    en nog vele en vele anderen

    mijn persoonlijk favoriet:
    shawshank redemption

    okeej vergeet ik bijna dark city

    hij zal waarschijnlijk niet de enige zijn die failliet gaat aan het einde van dit dvd jaar. sjeetje wat een releaslijsten.

  5. #30

    Standaard

    Kijk wel uit met de uk versie van seven. Deze had ik besteld vanwege de aantrekkelijke prijs, maar ipv de mooie special edition hier in nederland met de kartonnen hoes, krijg ik er gewoon een in een amaray keepcase. De discjes waren hetzelfde, maar toch minder mooi! ik vraag me af of dit vaker zo is (bijv die hard boxen ofzo). Ik had hem besteld bij 'speel.com'

  6. #31

    Standaard

    Hmmmm koop eerst deze maar: Seven, Labyrinth en Dark Crystal daarna kijk ik verder......... (naar bijv Fight Club)

    Greetz
    Robert

  7. #32

    Standaard

    - BraveHeart
    - The Patriot
    - Savin private Ryan
    - Gladiator
    - Lord of the rings
    - Face off
    - Forest Gump
    - We were soldiers
    - Se7en

    Dit zijn film die ik in ieder geval zeker in mijn colectie wil hebben (een aantal heb ik er al), dit zijn echte aanraders , maar ja ieder ze eigen smaak.
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  8. #33

    Standaard

    Ik weet niet hoeveel dvd's je hebt maar in een lage prijsklasse waarbij de films ook geweldig zijn zou ik je Blade en American History X aanraden. Twee toppers voor weinig.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ppleeuw
    Kijk wel uit met de uk versie van seven. Deze had ik besteld vanwege de aantrekkelijke prijs, maar ipv de mooie special edition hier in nederland met de kartonnen hoes, krijg ik er gewoon een in een amaray keepcase. De discjes waren hetzelfde, maar toch minder mooi! ik vraag me af of dit vaker zo is (bijv die hard boxen ofzo). Ik had hem besteld bij 'speel.com'
    Even offtopic; De discs zijn NIET hetzelfde. Op de UK versie zit namelijk een extra (vierde) commentaar track. Dus daar kan jij dan weer mooi van genieten.....!

    enne, dvds die je moet hebben Wolsinkpower: Ga naar de videotheek, huur een titel die je aanstaat, als hij goed is koop je hem op dvd omdat je hem vaker wilt zien. Houdt altijd in je achterhoofd dat je een dvd koopt omdat JIJ hem vaker wilt zien, niet omdat men op het forum jouw even verteld wat je allemaal moet hebben.

    Uiteraard moet je Gladiator in je collectie hebben

    Veel plezier en succes met DVD

  10. #35

    Standaard

    - Back to the Future Box
    - Green Mile
    - The Game
    - Cast Away
    - American History X
    - Clerks.
    - Shawshank Redemption

    Films die al eerder genoemd zijn waar je zeker over moet twijfelen

    - Moulin Rouge .. ik heb nog nimmer z'n kots film gezien .. of je vind hem geweldig of het is helemaal niks ...

    - Exit Wounds .. dat is weer z'n standaard Seagal film dan zou ik eerder voor Under Siege 1/2 gaan.

    - Blade .. zo standaard vampieren film ... Blade 2 is nog slechter. Deel 1 is aardig ,,, maar om het in je collectie te hebben ,.. nou nee.


    Films waarvan je MOET echt MOET afblijven zijn

    - Battlefield Earth (met Travolta)
    - The Vanishing (remake Spoorloos)
    - Lucky Numbers (met Travolta)
    - Blair Witch 2

  11. #36

    Standaard

    Je moet gewoon zelf kijken welke films je in je collectie wilt hebben, de één vind een film wel goed, de ander niet.
    Ik ben een travolta fan & SF fan dus BF Earth vind je ook in me collectie, best mooi gedaan.

    Films met een spannend verhaal zijn goed, maar kan je niet keer op keer blijven kijken. vb Usual Suspects (hele goede film)
    Maar een lekkere aktie film waarbij het puur om het knokken gaat is ook heerlijk. vb van JC van Damme of Steven Seagall

    Samen met je vriend(in) kijken naar een romantische komedie...bleggh maar ja het hoort erbij. vb pretty woman of blue lagoon.

    Dit soort vragen vind ik dus niet relevant, als je mensen hoort van: dat is een goede film, huur hem dan of als je dat zonde vind - gokken !!

    Be an individual, Be U !!
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Acinony
    Je moet gewoon zelf kijken welke films je in je collectie wilt hebben, de één vind een film wel goed, de ander niet.
    Ik ben een travolta fan & SF fan dus BF Earth vind je ook in me collectie, best mooi gedaan.[/i]
    Heb je lucky Numbers gezien ?! ... dat was gewoon huilen met Travolta.

    Ik vind het zo'n wisselvallige acteur .. .in Face/off, Swordfish, speeld ie gewoon goed.

    Dan heb je ook nog de twijfelgevallen zoals in Domastic Disturbance en Broken Arrow.

    Lucky Numbers, Battlefield Earth zijn zo'n abnormaal slecht van hem.

  13. #38
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    De 4-diskversie van LOTR en het zou helemaal mooi meegenomen zijn als die NGCDVD en de boekensteunen er bij zitten

  14. #39

    Standaard

    Je hebt al een hoop tips gekregen, denk niet alleen aan films maar ook eens aan muziek DVD's!!

    Net binnen, Ricky Martin, la historia. Prachtig, prachtig!

    Helemaal een top dvd vindt ik: the Eagles, hell freezes over. Zo ongeveer het mooiste aan kwaliteit en extra's wat ze op een dvd hebben kunnen persen....

    Smaken verschillen natuurlijk!

  15. #40

    Standaard

    eej wolsink.

    van terminator 2 ,staan er idd 3 versies op het regio 1 exemplaar.

    deze staan echter ook op de regio 2 set,alleen is de 3de versie(met het alternatieve einde en de scene met T1000 in john zijn slaapkamer) in 2 losse scenes op de dvd gezet,zal ik maar zeggen.
    ze noemen deze optie future coda,als ik me nog goed kan herinneren.

    ik heb de R1 2 keer gekocht,nieuw voor 120 piek,2dehands voor 36,dies al lang weer weg natuurlijk.

    ben blij met de r2,want volgens mij heb jij em nog lang nie genoeg gezien om alle teksten uit je hoofd te kennen,en op de amerikaanse staan uiteraard geen ned subs.

    groeten.

    niels

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Meijer


    Heb je lucky Numbers gezien ?! ... dat was gewoon huilen met Travolta.

    Ik vind het zo'n wisselvallige acteur .. .in Face/off, Swordfish, speeld ie gewoon goed.

    Dan heb je ook nog de twijfelgevallen zoals in Domastic Disturbance en Broken Arrow.

    Lucky Numbers, Battlefield Earth zijn zo'n abnormaal slecht van hem.
    yep, tuurlijk heb ik die gezien..
    Iedere akteur kan niet alleen maar toppertjes afleveren.
    Vind Broken Arrow echt top, absoluut geen "twijfel" mogelijk
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •