Pagina 136 van 218 EersteEerste ... 3686126132133134135136137138139140146186 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.376 tot 3.400 van 5431 worden weergegeven.
  1. #3376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Is High and Low na Seven Samurai een geschikte 'niet samurai' film om te kijken van Kurosawa?
    Ja!!!! Spannend, spannend, spannend en technisch ook erg knap gemaakt in sommige scenes. Ook werpt de film morele vraagstukken op zonder dat je 'gezicht erin gedrukt wordt'.

    Probeer anders ff de goedkopere r2 nl, en als hij bevalt kan je altijd nog double dippen of de nl versie verkopen! (ik ga de mijne tzt de deur uit doen dus als je de nl versie wilt proberen mag je me PM-en!)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #3377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Probeer anders ff de goedkopere r2 nl, en als hij bevalt kan je altijd nog double dippen of de nl versie verkopen! (ik ga de mijne tzt de deur uit doen dus als je de nl versie wilt proberen mag je me PM-en!)
    Nee dank u, de Criterion ziet er niet te versmaden uit...

  3. #3378

    Standaard

    Een paar pagina's terug stond er iets over La Notte van Antonioni. Weten jullie wanneer die ongeveer uitkomt? Ik heb nu Criterions van L'Avventura en L'Eclisse, en zag pas de Masters of Cinema (R2) versie van La Notte, maar misschien is het leuker om ze alle drie van Criterion te hebben. Geduld, geduld, geduld....

  4. #3379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toby Dammit Bekijk bericht
    Een paar pagina's terug stond er iets over La Notte van Antonioni. Weten jullie wanneer die ongeveer uitkomt? Ik heb nu Criterions van L'Avventura en L'Eclisse, en zag pas de Masters of Cinema (R2) versie van La Notte, maar misschien is het leuker om ze alle drie van Criterion te hebben. Geduld, geduld, geduld....
    Wanneer die uitkomt is niet duidelijk, in 2007 zei iemand van Criterion nog dat ze moeite hadden om goede elementen te vinden, maar dat hij komt is zeker.

  5. #3380

    Standaard

    Ah, ok! Bedankt. Nog maar even wachten dan.

  6. #3381
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #3382

    Standaard

    Staat er al weer wat nieuws van Eclipse op het programma?
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  8. #3383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Staat er al weer wat nieuws van Eclipse op het programma?
    Nog niet officieel, al zou die Rosselini box er dus wel aankomen. Ben benieuwd...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #3384

    Standaard

    Kun je op dit moment, nog ergens online Criterions kopen, tegen aantrekkelijke prijzen? Dus geen prijzen van €70,- per dvd ofzo... ?

    Of verkopen ze geen criterion meer online?

  10. #3385

    Standaard

    Natuurlijk zijn Criterions nog steeds online te koop, alleen die paar die OOP zijn niet meer.
    DVD Pacific is nu erg goedkoop met die lage $. Maar dan heb je wel een creditcard nodig. Verder staan er regelmatig Criterions te koop aangeboden op dit forum(en op het "andere" forum). Misschien het handigst om daar eens eerst te gaan kijken.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  11. #3386

    Standaard

    Ik bestel ze vooral bij criteriondvd.com, een erg goede en betrouwbare site. Profiteert nu ook van de lage dollar, de prijzen zijn (volgens mij) zo goed als gelijk aan DVDPacific. Voordeel van deze site is dat je met PayPal kunt betalen, en je dus geen creditcard nodig hebt.
    Ik heb alleen maar goede ervaringen met deze site. Een aantal keer besteld, en de pakketten wisten steeds langs de douane te komen. Een keer zat er geen boek bij de dvd's, die er wel bij hoort. Even gemaild, en zonder moeite alsnog gekregen. Topservice.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #3387

    Standaard

    Criterion gaat ook over op BluRay:

    Dear Criterion Collection Newsletter subscriber,

    We’ve got some exciting news for this fall, and we wanted you to hear it first.

    Our first Blu-ray discs are coming! We’ve picked a little over a dozen titles from the collection for Blu-ray treatment, and we’ll begin rolling them out in October. These new editions will feature glorious high-definition picture and sound, all the supplemental content of the DVD releases, and they will be priced to match our standard-def editions.
    Here’s what’s in the pipeline:

    The Third Man
    Bottle Rocket
    Chungking Express
    The Man Who Fell to Earth
    The Last Emperor

    El Norte
    The 400 Blows
    Gimme Shelter
    The Complete Monterey Pop
    Contempt
    Walkabout
    For All Mankind
    The Wages of Fear

    Alongside our DVD and Blu-ray box sets of The Last Emperor, we’ll also be putting out the theatrical version as a stand-alone release in both formats, priced at $39.95. Our Blu-ray release of Walkabout will be an all-new edition, featuring new supplements as well as a new transfer; we will also release an updated anamorphic DVD of Nicolas Roeg’s outback masterpiece at the same time.

    As a special thank you to our newsletter subscribers, we’d like to offer you all $10 off any order of $60 or more placed on on criterion.com through Monday, May 26. Just use the code OFBT and you’ll also qualify for free shipping.

    Enjoy spring!
    Hmm goed of slecht nieuws? De meeste titels heb ik al op dvd, en vooral jammer dat ik The last emperor pas heb gekocht. Maar misschien nu wel een reden om eindelijk over te stappen op BR.

    Misschien meer een vraagje voor de BR topics, maar daar werkt men toch ook met regiocodering? Zijn er al regiovrije BR spelers?
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  13. #3388

    Standaard

    Criterion op Blu-ray? Hmmm, heb m'n bedenkingen hierbij, hun beeld en geluidsmateriaal leent zich niet echt bij uitstek voor een HD release....

  14. #3389

    Standaard

    Er volgt dus ook een nieuwe dvd-release van het meesterwerk Walkabout!!

  15. #3390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Criterion op Blu-ray? Hmmm, heb m'n bedenkingen hierbij, hun beeld en geluidsmateriaal leent zich niet echt bij uitstek voor een HD release....
    Hoezo niet?

    Criterion brengt niet enkel oude films uit. En bij de wat minder oude, kan een HD uitgave heel goed zijn. Kijk maar naar Blade Runner of Bonnie & Clyde.

    Verder is BD natuurlijk meer dan alleen beeld/geluidskwaliteit. Vooral nu met BDLive.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  16. #3391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Hoezo niet?

    Criterion brengt niet enkel oude films uit. En bij de wat minder oude, kan een HD uitgave heel goed zijn. Kijk maar naar Blade Runner of Bonnie & Clyde.

    Verder is BD natuurlijk meer dan alleen beeld/geluidskwaliteit. Vooral nu met BDLive.
    Precies, als ik het goed begrijp is het voordeel van BD toch juist dat het erg "filmischer" uitziet? Ik zou niet weten waarom oude films daar niet van kunnen profiteren. Ik weet niet hoeveel oude films jullie op 35mm gezien hebben en dat vergeleken hebben met DVD, maar er is genoeg ruimte voor verbetering.

    Dit zou weleens een overstap kunnen betekenen voor mij, nu nog een regiovrije BD speler.

  17. #3392

    Standaard

    De eerste serie titels klinkt nog niet heel interessant, maar het is een begin.

    Ik ben alleen bang dat we nu keihard tegen de muur van regiocodering aan gaan knallen. Criterion paste bij de DVD's op veel van hun titels regiocode toe en zal dat met Blu-ray ongetwijfeld weer gaan doen.

  18. #3393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Precies, als ik het goed begrijp is het voordeel van BD toch juist dat het erg "filmischer" uitziet? Ik zou niet weten waarom oude films daar niet van kunnen profiteren. Ik weet niet hoeveel oude films jullie op 35mm gezien hebben en dat vergeleken hebben met DVD, maar er is genoeg ruimte voor verbetering.
    Je hebt absoluut gelijk. Warner heeft het al met een aantal van haar HD-releases van klassiekers, zoals Casablanca en The Adventures of Robin Hood, bewezen. Ik heb al eens over die eerstgenoemde release gezegd dat de beeldkwaliteit daarvan zo goed is dat je nu pas ziet hoe slecht de kwaliteit van sommige decors was.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Dit zou weleens een overstap kunnen betekenen voor mij, nu nog een regiovrije BD speler.
    Je bent momenteel nog gebonden aan hardware-matige hacks want er zijn nog geen spelers die "on the fly" regiovrij te maken zijn. Hou dus rekening met allerlei bijkomende kosten en een beperkte keuze qua spelers (want nog niet iedere spelers kan omgebouwd worden).
    Laatst aangepast door Richard B. : 08-05-2008 om 09:45

  19. #3394

    Standaard

    Sommige mensen vergeten dat film sowieso een hogere resolutie heeft dan HD-beelden. Als er dus een beetje moeite voor wordt gedaan (en dat is iets waar ik Criterion wel mee vertrouw) ziet het er dus standaard beter uit dan SD.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  20. #3395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Sommige mensen vergeten dat film sowieso een hogere resolutie heeft dan HD-beelden. Als er dus een beetje moeite voor wordt gedaan (en dat is iets waar ik Criterion wel mee vertrouw) ziet het er dus standaard beter uit dan SD.
    We mogen er inderdaad wel van uitgaan dat het er allemaal wat scherper uit gaat zien.
    Helaas zullen de beschadigingen op de film niet verdwijnen door HD, en die zijn er vaker bij oudere films.

    Ik heb zelf niet veel oude films op dvd gezien. Maar bij films als Frankenstein zaten er toch wel veel stukken in die op dvd al verre van scherp waren. Helaas zullen deze stukken niet veel scherper zijn in HD. Aangezien het aan de bron ligt.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  21. #3396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht


    Je bent momenteel nog gebonden aan hardware-matige hacks want er zijn nog geen spelers die "on the fly" regiovrij te maken zijn. Hou dus rekening met allerlei bijkomende kosten en een beperkte keuze qua spelers (want nog niet iedere spelers kan omgebouwd worden).
    Dat wordt wachten tot Oppo met een mooie speler komt. Is een BD speler in een pc geen oplossing? Volgens mij moet dat via software toch wel zo te krijgen zijn dat je geen last hebt van regiocodering.

  22. #3397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Dat wordt wachten tot Oppo met een mooie speler komt. Is een BD speler in een pc geen oplossing? Volgens mij moet dat via software toch wel zo te krijgen zijn dat je geen last hebt van regiocodering.
    Voor mij zou een speler in een pc geen optie zijn. Ik weet ook niet of de opties daarbij groter zijn eigenlijk.

    Het is nog de vraag of er echte regiovrije spelers komen, want ik vermoed dat de licensievoorwaarden voor het mogen maken van BD-hardware een stuk strenger zijn dan die van DVD. Het is nog even afwachten.

  23. #3398

    Standaard

    Hier word ik vrolijk van Chungking express op blu-ray. Heeft criterion deze titel ooit op dvd uitgebracht?

  24. #3399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Hier word ik vrolijk van Chungking express op blu-ray. Heeft criterion deze titel ooit op dvd uitgebracht?
    Nee. En Bottle Rocket is trouwens ook een compleet nieuwe release.

  25. #3400

    Standaard

    Wie weet waar je The Battle of Algiers zonder creditcard (dus met paypal of gewoon overschrijving) het goedkoopst op internet kunt bestellen ? Als iemand met creditcard het voor mij nog goedkoper zou kunnen bestellen zou ik dat zeker willen (natuurlijk betaal ik diegene dan vooraf). Ik hoor het graag van jullie.

Pagina 136 van 218 EersteEerste ... 3686126132133134135136137138139140146186 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •