Pagina 23 van 53 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 1301 worden weergegeven.

Discussie: Dragonball Z DVD's

  1. #551

    Standaard

    Season One heb ik bij Amazon besteld, het is 7 mei verzonden en er staat dat ik het bij 5 juni kan verwachten.
    Kan ik nu alvast de tweede seizoen bestellen, want ik wil niet dat de 2 dvd's opeens tegelijk bij de douane komen.

    Weet trouwens iemand hoe lang verzenden bij yesasia duurt?
    Ik heb daar iets besteld en dat was 5 mei verstuurd en is nog steeds niet binnen.


    Four **** Trader & SafeTrader


  2. #552

    Standaard

    Eindelijk Season One binnen
    Dvd was snel binnen van Amazon.
    Ik koos voor de goedkoopste verzending en de pakket was binnen 9 dagen verstuurd
    Laatst aangepast door mortaza : 15-05-2008 om 00:55


    Four **** Trader & SafeTrader


  3. #553

    Standaard

    Heb Season 4 en 5 al besteld, kan niet wachten

  4. #554

    Standaard

    Heb zonet Season 5 en de twee Steelcase Double features ontvangen . (Die laatste zijn zoals vermeld regio 1). Ik ga onmiddelijk kijken!

  5. #555

    Standaard

    Ik heb ook S5 binnen vandaag Hopelijk dan morgen movie 1 & 2 Steelbook. Was ook een dag later verstuurd, dus...


  6. #556

    Standaard

    Ik weet niet wat funimation bezielt maar DIT is compleet belachelijk:



    SSJ Goku. En hij lijkt net uit de Freeza Saga te komen.

    Sorry, maar ik vind het geen passende coverart

  7. #557

    Standaard

    Wat? Dat valt me inderdaad tegen van Funimation. Ik had toch echt wel SSJ2 Gohan verwacht.


  8. #558

    Standaard

    He, ik ben nieuw hier! Maar het wel het hele forum doorgelezen dus niet zeuren van lees het hele forum maar eens door want heb een paar vragen!

    1: Ik heb geen Pay-pal of Creditcard en wil de DVD heel graag hebben het is gewoon een geweldige serie uit mijn jeugd en ben zelf pas 17 :P!
    2: Zou het mogelijk zijn dat iemand mij die boxen zou kunnen importeren op zijn naam en ik het geld via de post opstuur naar diegene! want heb niet de controle over me eigenbank zaken!
    3: heb een nieuwe LCD tv mijn vraag ondersteund die NTSC en mijn DVD speler is mijn Playstation 3! speelt hij de series wel goed af anders is het eigenlijk geld verspilling!

    Nou dank je wel

    Groetjes Randy

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nymfetamine Bekijk bericht
    He, ik ben nieuw hier! Maar het wel het hele forum doorgelezen dus niet zeuren van lees het hele forum maar eens door want heb een paar vragen!

    1: Ik heb geen Pay-pal of Creditcard en wil de DVD heel graag hebben het is gewoon een geweldige serie uit mijn jeugd en ben zelf pas 17 :P!
    2: Zou het mogelijk zijn dat iemand mij die boxen zou kunnen importeren op zijn naam en ik het geld via de post opstuur naar diegene! want heb niet de controle over me eigenbank zaken!
    3: heb een nieuwe LCD tv mijn vraag ondersteund die NTSC en mijn DVD speler is mijn Playstation 3! speelt hij de series wel goed af anders is het eigenlijk geld verspilling!

    Nou dank je wel

    Groetjes Randy
    2. Denk vast wel dat iemand je hier op het forum daarbij wil helpen.
    3, Je TV kan NTSC afspelen, het gaat erom of je DVD speler (in jouw geval de PS3) dit kan. Gewone gangbare spelers zijn namelijk niet regiovrij en Amerika heeft regio 1 en wij hebben regio 2. Ik weet niet of je de PS3 regovrij kan maken. Maar vaak kunnen gewone DVD spelers vie de afstandsbediening regiovrij worden gemaakt. Of je kan een regiovrij speler kopen (via internet).

  10. #560

    Standaard

    PS3 kun je denk ik niet regio vrij maken. Dit kon in elk geval niet bij de PS2, en ik denk dat Sony niet gek is en dit hetzelfde is bij de PS3. De meeste Funimation DVD's zijn regio 1, 2 en 4 dus dan zou je geen probleem met regio's hebben (met uitzondering van een aantal DVD's dus). Het enige wat je echt moet gaan nakijken is of de PS3 NTSC ondersteund. Mijn PS2 liet namelijk NTSC DVD's in het zwart/wit zien.


  11. #561

    Standaard

    Oke dan moet ik mijn oude samsung dvd speler maar eens regio vrij maken! Dat zou zeer handig zijn weet iemand toevalig hoe

  12. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nymfetamine Bekijk bericht
    He, ik ben nieuw hier! Maar het wel het hele forum doorgelezen dus niet zeuren van lees het hele forum maar eens door want heb een paar vragen!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nymfetamine Bekijk bericht
    Oke dan moet ik mijn oude samsung dvd speler maar eens regio vrij maken! Dat zou zeer handig zijn weet iemand toevalig hoe
    Een paar pagina's terug staat zelfs hoe.


  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nils_McCloud Bekijk bericht
    Ik weet niet wat funimation bezielt maar DIT is compleet belachelijk:



    SSJ Goku. En hij lijkt net uit de Freeza Saga te komen.

    Sorry, maar ik vind het geen passende coverart
    Vindt em wel cool, is nog eerder een cover geweest die erop lijkt. Super Sayan cover is cool, valt me niet tegen en zolang de afleveringen maar goed zijn zal je me er niet over horen

    Season 5 gister aangekomen, binnenkort maar es een marathon, was voor mn stage bij season 2 gebeleven, kan ik mooi nu uitkijken en season 3,4 en 5 erachteraan

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nymfetamine Bekijk bericht
    He, ik ben nieuw hier! Maar het wel het hele forum doorgelezen dus niet zeuren van lees het hele forum maar eens door want heb een paar vragen!

    1: Ik heb geen Pay-pal of Creditcard en wil de DVD heel graag hebben het is gewoon een geweldige serie uit mijn jeugd en ben zelf pas 17 :P!
    2: Zou het mogelijk zijn dat iemand mij die boxen zou kunnen importeren op zijn naam en ik het geld via de post opstuur naar diegene! want heb niet de controle over me eigenbank zaken!
    3: heb een nieuwe LCD tv mijn vraag ondersteund die NTSC en mijn DVD speler is mijn Playstation 3! speelt hij de series wel goed af anders is het eigenlijk geld verspilling!

    Nou dank je wel

    Groetjes Randy

    Ik zou wel voor je willen bestellen, ik kan dat op amazon.com doen.
    Daar is het momenteel het goedkoopst.
    Alleen moet je wel eerst het geld storten voordat ik bestel, anders zit ik met een box die ik al heb.


    Four **** Trader & SafeTrader


  15. #565

  16. #566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nymfetamine Bekijk bericht
    Ik zou wel voor je willen bestellen, ik kan dat op amazon.com doen.
    Daar is het momenteel het goedkoopst.
    Alleen moet je wel eerst het geld storten voordat ik bestel, anders zit ik met een box die ik al heb.!
    Als je dat zou kunnen dat zou mij ook heel goed uitkomen hoeveel is het dan per box! want kan alleen het geld niet per rekening overmaken maar dan krijg je het geld per je brievenbus! Dat maakt mij niet zoveel uit snap je,

    Nou ik hoor het wel!

  17. #567

    Standaard

    Gewoon even een "heads-up" voor de volgende Double Feature:



    Iets wat mij wel opgevallen is:
    Bij de eerste Double feature zat een inlay met de One-Star Dragonball en bij de tweede een met de Two-Star. Als je rekening houdt met het feit dat er 7 DB's zijn en uitrekent zul je dus zien dat ze maar tot movie 12 zullen komen (immers, de eerste double feature ware geen movies maar tv specials). Wat gaan ze dan met 13 (Wrath of The Dragon) doen?

    Ongeloofelijke muggezifterij maar dat moest ik gewoon even kwijt .
    Laatst aangepast door Nils_McCloud : 23-05-2008 om 19:38 Reden: verduidelijking

  18. #568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nils_McCloud Bekijk bericht
    Gewoon even een "heads-up" voor de volgende Double Feature:



    Iets wat mij wel opgevallen is:
    Bij de eerste Double feature zat een inlay met de One-Star Dragonball en bij de tweede een met de Two-Star. Als je rekening houdt met het feit dat er 7 DB's zijn en uitrekent zul je dus zien dat ze maar tot movie 12 zullen komen (immers, de eerste double feature ware geen movies maar tv specials). Wat gaan ze dan met 13 (Wrath of The Dragon) doen?

    Ongeloofelijke muggezifterij maar dat moest ik gewoon even kwijt .
    Vette coverart voor de volgende DF En volgens mij waren de tv specials erbij geteld in het '13 movies' idee Dus dan zouden ze 14 films doen in totaal. Ik hoop dat ze dan de tv special van DB GT op de laatste DF doen


  19. #569

    Standaard

    zijn de boxen op amazon.com niet alleen R1 ? of vergis ik mij .
    En bij dvdpacific R1 R2 en R4?
    kan je de dvd's afspelen op een draagbare dvd speler?

    bedankt bij voorbaat
    Laatst aangepast door db/z/gtfan : 23-05-2008 om 20:45

  20. #570

    Standaard

    ALLE Dragon Ball /Z/ GT dvd's uitgegeven door Funimation zijn per definitie regio 1/2/4. De sites die de dvd's verkopen zijn er gewoon niet altijd even bewust van :wink: .

    Waar je wel op moet letten zoals vermeld: de Double Features zijn de enige dvd's van Funi die NIET regio 1/2/4 zijn (ookal staat het op de verpakking vermeld dat het wel zo is). Dus, als je geen regiovrije dvd-speler ter beschikking hebt en toch die movies wilt, zul je de oorspronkelijke Individuele releases moeten aanschaffen, maar ik heb het vermoeden dat die niet lang meer in de winkel zullen liggen .

  21. #571

    Standaard

    Ik heb nog even nageteld, en er zijn inderdaad gewoon 13 movies, 2 specials en 1 'OVA'.. We zien vanzelf wat er allemaal uit gaat komen, maar ik neem aan gewoon allemaal


  22. #572

    Standaard

    kan ik met deze 2 dvdspelers de dvd's afspelen?

    dvd speler 1)Specificaties:

    - Merk: Denver
    - Type: DVD Speler
    - Audio/Video Formaat: MP3 , SVCD , VCD , WMA , HDCD
    - Ondersteunde Media: CD-R , CD-RW , DVD , DVD+R , DVD+RW , DVD-R , DVD-RW
    - DVD Regio: Regiovrij
    - Type Video Weergave: Progressive Scan
    - Geluidskwaliteit output: Dolby digitaal
    - Analoge video-indeling: PAL , NTSC
    - A/V verbindingen: Coaxiaal Digitaal , Optisch Digitaal , SCART , S-Video
    - Laadtype: Voorlader
    - Schijf capaciteit: 1
    - Kleur: Zilver
    - Hoogte: 4,5 cm
    - Breedte: 43 cm
    - Diepte: 25,5 cm
    - Gewicht: 5 kg

    dvd speler 2) http://www.dj-electronics-ennogveelm...roducts_id=574

    ze ondersteune NTSC .
    Moeten ze ook HDMI ondersteune?
    zoja, ondersteunen deze spelers dit?

    bedankt bij voorbaat
    Laatst aangepast door db/z/gtfan : 24-05-2008 om 15:16

  23. #573

    Standaard

    Met deze dvdspeler kan je die Dragonball Seizoenen afspelen.


    Four **** Trader & SafeTrader


  24. #574

    Standaard

    welke van de 2 bedoel je?
    de eerste of de tweede ( draagbare )
    Laatst aangepast door db/z/gtfan : 24-05-2008 om 15:16

  25. #575

    Standaard

    Heb vandaag de Steelbook van Dead Zone/World's Strongest ook binnen gekregen Samen met de live action film van Dragon Ball Eerst even Season 5 afkijken, en dan de films Ben nu alweer benieuwd wanneer Season 6 uit gaat komen


Pagina 23 van 53 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •