Pagina 57 van 116 EersteEerste ... 74753545556575859606167107 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.401 tot 1.425 van 2877 worden weergegeven.
  1. #1401

    Standaard

    oow zo ja ja batman die moet ik ook nog hebben

  2. #1402

    Standaard

    En hellboy mis je ook nog
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  3. #1403

    Standaard

    jaa ik heb ook nie alle marvel films fantastic four, blade, ghost rider enz heb ik ook nog nie

  4. #1404

    Standaard

    @ DanielC

    WOW Wat is dat voor versie van Pan's Labyrinth en waar heb je die gehaald

  5. #1405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Syrax Bekijk bericht
    @ DanielC

    WOW Wat is dat voor versie van Pan's Labyrinth en waar heb je die gehaald
    Dat is de Koreaanse LE (Regio 3)

    Hier te koop voor slechts 25 dollar (16 euro) exclusief verzenden. Is het geld zeker waard, de gewone 2disk is in Nederland net zo duur.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #1406

    Standaard

    Als ik dat maar eerder wist Patrick.
    Ik heb er 30 euro voor betaald
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  7. #1407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neil Bekijk bericht
    Als ik dat maar eerder wist Patrick.
    Ik heb er 30 euro voor betaald
    2ehands zeker? Ik zie nogal eens vraagprijzen voor LE's, waar ik stijl van achterover val...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #1408

    Standaard

    In vergelijking met jullie is mijn collectie natuurlijk helemaal niks nog, maar ik ben er in ieder geval blij mee. De komende maanden zal ik druk gaan uitbreiden. Hier wat foto's






  9. #1409

    Standaard

    Toch best een leuke collectie Desperadoz.
    Series als One tree Hill, Gillmore Girls en Dawsons Creek vind ik persoonlijk crap, maar ben wel jaloers op je Friends en O.C. collectie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    2ehands zeker? Ik zie nogal eens vraagprijzen voor LE's, waar ik stijl van achterover val...
    Nee nieuw bij Axelmusic.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  10. #1410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neil Bekijk bericht
    Toch best een leuke collectie Desperadoz.
    Series als One tree Hill, Gillmore Girls en Dawsons Creek vind ik persoonlijk crap, maar ben wel jaloers op je Friends en O.C. collectie
    Dat is inderdaad een persoonlijke smaak. Ik ben met die series opgegroeid en ik vind de humor die erin zit altijd heel goed. Dawsons Creek vind ik dan wel minder, maar die was toendertijd goedkoop te krijgen, dus vandaar. Binnenkort nog de series 24, House en misschien Prison Break erbij, schijnen goed te zijn.

  11. #1411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Dat is inderdaad een persoonlijke smaak. Ik ben met die series opgegroeid en ik vind de humor die erin zit altijd heel goed. Dawsons Creek vind ik dan wel minder, maar die was toendertijd goedkoop te krijgen, dus vandaar. Binnenkort nog de series 24, House en misschien Prison Break erbij, schijnen goed te zijn.
    Probeer ook eens series van HBO, zoals Rome, Band of Brothers, Deadwood, The Sopranos, OZ, The Wire etc. etc.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #1412

    Standaard

    Mooie collectie!

  13. #1413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Probeer ook eens series van HBO, zoals Rome, Band of Brothers, Deadwood, The Sopranos, OZ, The Wire etc. etc.
    Sopranos heb ik wel eens gezien op de Nederlandse TV, maar dat leek me dus totaal niks. Band of Brothers, Deadwood en OZ zal ik wel eens checken op internet. Bedankt voor de tip

  14. #1414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Sopranos heb ik wel eens gezien op de Nederlandse TV, maar dat leek me dus totaal niks. Band of Brothers, Deadwood en OZ zal ik wel eens checken op internet. Bedankt voor de tip
    Deadwood en Band of Brothers zijn beiden toppers. Deadwood is een rauwe westernserie in 3 seizoenen (met flink wat schuttingtaal ). En Band of Brothers is een serie die vertelt over een bataljon dat o.a. meevocht op Normandie en in Nederland in de 2e wereldoorlog.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  15. #1415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Sopranos heb ik wel eens gezien op de Nederlandse TV, maar dat leek me dus totaal niks. Band of Brothers, Deadwood en OZ zal ik wel eens checken op internet. Bedankt voor de tip
    Probeer vooral Band of Brothers, is de beste film/serie over WOII ooit gemaakt voor mij! En bovendien niet zo duur meer, de digipack vind je al voor 25-30 euro.

    Het is overigens een aanrader om voor de 6disk te gaan ipv de 5disk. Op de 6e disk staan namelijk extra's over de echte 'versies' van de personages, zeer de moeite waard.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #1416

    Standaard

    Ik zal morgen eens kijken

  17. #1417

    Standaard

    Ben een grote oorlogfan dus zal eens kijken. Verkopen ze die gewoon bij de FRS oid?

  18. #1418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Ben een grote oorlogfan dus zal eens kijken. Verkopen ze die gewoon bij de FRS oid?
    Fan van oorlog?

    misschien is Wo2Freak 'n geschikte gesprekspartner voor je?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #1419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Fan van oorlog?

    misschien is Wo2Freak 'n geschikte gesprekspartner voor je?
    Nouja, ik bedoel dat ik de oorlogen interessant vind. Niet leuk natuurlijk :sad:

  20. #1420

    Standaard

    Gelukkig maar.. was ook 'n lichtelijk sarcastische opmerking van mij
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  21. #1421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Gelukkig maar.. was ook 'n lichtelijk sarcastische opmerking van mij
    Ik ben geen fan van oorlog, ben er in geïnteresseerd en dat weet JIJ best!

  22. #1422

    Standaard

    als je van oorlog houd is band of brothers echt een must! beter zijn ze niet gemaakt!

  23. #1423

    Standaard

    idd.en ik kan ook aanraden zoals hierboven ook al gezegt is om toch de 6 disc te kopen. ik heb die ook een tijdje geleden gekocht. en de extra's op disc 6 zijn echt heel indrukwekken.

  24. #1424

    Standaard

    Hierbij komt mijn collectie nog eens aan bod. Ik had wat ruimte gemaakt door schappen te hangen. Hier dus de foto's:
    Sorry van de grote foto's
























































  25. #1425

    Standaard

    Hier kan ik kort en krachtig over zijn:

    WOW
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 57 van 116 EersteEerste ... 74753545556575859606167107 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •