Pagina 63 van 102 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.551 tot 1.575 van 2541 worden weergegeven.
  1. #1551

    Standaard

    Harvey dent is idd dood, maar ik denk niet dat Two Face dood is, dat kan gewoon niet zo zijn en ik verwacht dat hij de main villain voor deel 3 wordt...

    wat een film, GEWELDIG! GEWELDIG! Wat een film! 2,5 uur vlogen voorbij en wat veel memorabele scenes, onverwachte wendingen, vlammend acteerwerk en onvergetelijke personages.!! De beste film die ik in de bioscoop heb gezien sinds ROTK,pakweg de beste film sinds 5 jaar!

    Jammer genoeg zat ik in de IMAX zaal, deze viel me zo tegen. Ten eerste had de film een vertraging van een half uur/ drie kwartier. Gaan ze doodleuk 5 minuten voordat hij oorspronkelijk zou beginnen alles klaar zetten etc. ( gratis hapje en drankje kreeg je.. ) Krijg je eerst nog 20 minuten voorfilmpjes te zien en een of andere stomme actie waarbij je een dvd pakketje kon winnen, WHO CARES!

    Het geluid was geweldig , maar het beeld viel me zo tegen.. Dark Knight is een behoorlijk donkere film, en deze donkere scenes vond ik niet mooi op het scherm. De ondertiteling ergerde ik me nog het meeste aan, om de ondertiteling heen zat een licht vlak, wat lichter was dan de rest van het filmdoek... heel apart! Volgende week maar naar mijn favoriete bioscoop


  2. #1552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Een ding is me in ieder geval duidelijk: de hype-trein draait op volle toeren.
    en de hype maakt ie helemaal waar...


  3. #1553

    Standaard

    De hype maakt hij op ALLE fronten waar.
    Beste batmanfilm . ooit.
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  4. #1554

    Standaard

    [quote=Daan de G.;1420807] Harvey dent is idd dood, maar ik denk niet dat Two Face dood is, dat kan gewoon niet zo zijn en ik verwacht dat hij de main villain voor deel 3 wordt...

    Beetje far fetched vind je ook niet. Dat karakter is gewoon dood en komt (beide) echt niet meer terug in een derde deel.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  5. #1555

    Standaard

    Hoezo far fetched? De held Harvey Dent is dood, hierdoor wordt zijn imago dus niet aangetast en is al zijn werk niet voor niets geweest. Dat zei Gordon ook.Bijna niemand heeft Harvey Two Faced gezien, ze dachten dat hij tijdens de ontploffing om het leven was gekomen. Alleen enkele mensen weten van zijn bestaan af, waarvan de meeste al dood zijn, dus ik ben benieuwd hoe het uitpakt..Ik zou het iig zonde vinden als ze Two Faced niet terug laten komen.. zo'n val overleef je wel..


  6. #1556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Hoezo far fetched? De held Harvey Dent is dood, hierdoor wordt zijn imago dus niet aangetast en is al zijn werk niet voor niets geweest. Dat zei Gordon ook.Bijna niemand heeft Harvey Two Faced gezien, ze dachten dat hij tijdens de ontploffing om het leven was gekomen. Alleen enkele mensen weten van zijn bestaan af, waarvan de meeste al dood zijn, dus ik ben benieuwd hoe het uitpakt..Ik zou het iig zonde vinden als ze Two Faced niet terug laten komen.. zo'n val overleef je wel..
    Lijkt mij dat hij gewoon dood is. Er werd op geen enkele manier over hem gesproken als of hij nog leefde. Plus er werd wel gezegd dat de Joker gewonnen had en de dood van Dent was wel de ultieme overwinning. Plus een begrafenis geven terwijl iedereen die hem ziet hem herkent lijkt me ook iets teveel van het goede. Je hebt een theorie, maar mij lijkt deze niet erg plausibel. Als ik mijn geld in moet zetten op de slechterik voor deel drie, dan is dat de Penguin.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  7. #1557

    Standaard

    SUPER FILM,

    SUPER ROL van Heath Ledger,

    Maar wat mij opviel, Waarom krijg die man geen kruisje of in memoriam bij de aftiteling, mhhh

    Dat heeft ie toch wel verdient, eventueel meet een mooi fotootje erbij,

    Of zoek ik het te ver.

    Grt, BG.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  8. #1558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    SUPER FILM,

    SUPER ROL van Heath Ledger,

    Maar wat mij opviel, Waarom krijg die man geen kruisje of in memoriam bij de aftiteling, mhhh

    Dat heeft ie toch wel verdient, eventueel meet een mooi fotootje erbij,

    Of zoek ik het te ver.

    Grt, BG.
    Dat kreeg hij wel.. Er stond 'In Memoriam of our friends..' en dan Heath Ledger en de naam van die omgekomen stuntman.

    Inderdaad een geweldige film. De torenhoge verwachtingen werden meer dan waar gemaakt.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  9. #1559

    Standaard

    Film blijft gewoon records breken, scheelt gewoon 3 dagen met de nummer 2 (Pirates).

    http://www.boxofficemojo.com/alltime...age=200&p=.htm

  10. #1560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Dat kreeg hij wel.. Er stond 'In Memoriam of our friends..' en dan Heath Ledger en de naam van die omgekomen stuntman.

    Inderdaad een geweldige film. De torenhoge verwachtingen werden meer dan waar gemaakt.
    Ben extra blijven zitten voor de aftiteling totdat zijn naam voor het eerst voorbij kwam, daar stond bij ons in elk geval niets bij.

    Kwam dat later nog voorbij dan ?

    Jammer dat ie niet meer is, de Joker rol was weer een zeer overtuigende prestatie, geweldig zoals ie met z'n mond bewoog als een gebitsloze opa......

    Ik heb niet de gehele aftiteling uitgezeten, ik had twee ongeduldigen bij me

    BG.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 24-07-2008 om 10:54
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  11. #1561

    Standaard

    Ik had echt nog wel een cameo van The Joker terug willen zien, zoals de meeste hier ook zeggen, tis een fantastische rol.

    Je weet eigenlijk niet hoe het nu geindigd is met The Joker,dat vind ik wel helaas jammer..
    Je weet niks van The Joker,alleen dat hij van Good Gotham City een Slechte Gotham City wil maken,en van de White Knight een Dark Knight wil maken..mischien was het toch een plan..(zoals hij zei,i never have a plan..,maar hij wou gewoon van Hary Dent het slechte naar boven halen,van zelfs iemand met een gouden hart een slechte kant kan krijgen)

    Ow jah,zo'n bat pod zie ik echt wel zitten

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #1562

    Standaard

    Gisteravond:

    The Dark Knight
    Met Batman Begins deed Christopher Nolan 3 jaar geleden wat iedereen voor onmogelijk had gehouden: de Batman franchise nieuw leven inblazen. Het werd terecht een mega succes en dus was het wachten op het vervolg. Die is er dan nu eindelijk. Na 3 hele lange jaren wachten was het gisteren eindelijk tijd voor de meest geanticipeerde film van het jaar: The Dark Knight.

    Nolan bewandeld hier dezelfde weg die hij al insloeg met Batman Begins en neemt het nog een stapje verder: rauw van toon, een Gotham City dat nog steeds verdorven is en gebukt gaat onder de georganiseerde criminaliteit, snel gemonteerde actie scenes en geweldig acteerwerk.
    De actiescenes zijn overzichterlijker gefilmd, iets wat voor velen een struikelblok was in het eerste deel. Hier is het allemaal een stuk beter te volgen.
    Direct vanaf het begin zit de actie en de vaart in het verhaal en dat wordt steeds verder opgebouwd en komt tot een hoogtepunt in een geweldige climax die ruim 20 minuten duurt. Tijdens die hele 20 minuten blijft het tempo behouden.
    Dit wordt nog eens ondersteund door een prachtige muzikale score die de donkere sfeer van de film extra benadrukt.

    Dan het acteerwerk. Dit is helemaal de film van Heath Ledger. Hij trekt alle aandacht naar zich toe. Werkelijke iedere seconde dat ie in beeld is verbleken alle andere personages door zijn aanwezigheid. Hij zet The Joker echt neer als een maniakale psychopaat die oprecht huiveringwekkend is met een bizar gevoel humor. Iets dat wonderwel ontzettend goed werkt. Een niets minder dan briljante performance.
    Ook Christian Bale is opnieuw in topvorm. Nieuwkomers Aaron Eckhart en Maggie Gyllenhaal zijn goed op hun plaats. Vooral het casten van Gyllenhaal in plaats van Katie Holmes heeft de film goed gedaan.

    Wat valt er nog meer over te zeggen of aan toe te voegen? Eigenlijk niets. Dit is gewoon een film die je moet zien. Nolan heeft een nieuwe standaard gezet voor de striphelden verfilming en voor actie films in het bijzonder.
    Dit is de beste blockbuster van de afgelopen jaren en misschien wel allertijden.
    The Dark Knight is niets minder dan een meesterwerk!

    9,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #1563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527 Bekijk bericht
    Lijkt mij dat hij gewoon dood is. Er werd op geen enkele manier over hem gesproken als of hij nog leefde. Plus er werd wel gezegd dat de Joker gewonnen had en de dood van Dent was wel de ultieme overwinning. Plus een begrafenis geven terwijl iedereen die hem ziet hem herkent lijkt me ook iets teveel van het goede. Je hebt een theorie, maar mij lijkt deze niet erg plausibel. Als ik mijn geld in moet zetten op de slechterik voor deel drie, dan is dat de Penguin.
    zie je zijn werkelijke kist dan? Misschien heb ik ook wel ongelijk, maar ik dacht dat deel 2 juist de opzet was voor de slechterik van deel 3, namelijk two face... En The Penguin zou ook zeer cool zijn, maar dan moet hij wel weer door devito gespeeld worden lijkt me !


  14. #1564

    Standaard

    Vervelend die spoilers als je de film nog moet gaan bekijken.

  15. #1565

    Standaard

    Over 6,5 uur is het zover! Morgen een uitgebreide recensie van mijn kant!

    Ik heb zo''n vermoeden dat het een 9+ gaat worden, aangezien ik behoorlijk fan ben van Nolan en deel 1 al erg goed vond. Ook ben ik het meestal wel eens met de beoordeling van The Godfather hierboven.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #1566

    Standaard

    'Dark Knight' Begins Smashingly
    by Brandon Gray
    July 23, 2008

    After Batman Begins healed the franchise, The Dark Knight restored Batman's former record-breaking glory and then some. Warner Bros.' $185 million sequel blazed its name atop numerous all time charts in its monumental $203.8 million five-day start, which nearly matched the entire run of its predecessor.
    The Dark Knight's the fastest picture to cross the $200 million mark ever, eclipsing Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest's eight-day run. It already qualifies as the biggest opening week gross, beating Dead Man's Chest's $196 million, and still has two days to go.
    Over the weekend alone, The Dark Knight captured a whopping $158.4 million on over 9,000 screens at 4,366 theaters, breaking Spider-Man 3's benchmark of $151.1 million. Among the other notches on The Dark Knight's utility belt are records for IMAX opening (around $6.3 million at 94 sites over the weekend), midnight opening ($18.5 million at 3,040 venues), single day gross ($67.2 million on Friday), Sunday gross ($43.6 million) and non-holiday Monday gross ($24.5 million).

    "I give credit to [Dark Knight writer-director] Christopher Nolan," said Dan Fellman, Warner Bros.' president of distribution. "With Batman Begins, he picked up on the last Batman [Batman and Robin], which was down to $107 million, and started a new franchise. We did $205 million, almost double. With strong DVD sales and terrific showings on television, we built a bigger audience base." Fellman also credited The Dark Knight's trailer, the Joker villain, Heath Ledger's performance and positive early reviews among other factors. "All of this led to the groundswell," Fellman added. "Could it have been predicted? No. Did I think it could come close to Spider-Man 3? No. This is the reality of the business. With the economic times, movies are still the cheapest form of entertainment, and The Dark Knight brought a little hope."
    The Dark Knight's opening was a testament to what audiences thought of Batman Begins. That picture had to overcome the debacle of Batman and Robin and it succeeded, creating excitement for the next movie with the promise of The Joker in its closing scenes before Heath Ledger was even cast. The publicity surrounding Ledger's untimely death and the quality of his performance as one of the most popular comic book villains supercharged Dark Knight's allure. As its enormous figures suggest, the picture played broadly. Warner Bros' research indicated that 52 percent of the audience was male and that there was an even split between those over and under 25 years old.
    Establishing milestones isn't new for the Batman franchise. Batman, featuring The Joker, made box office history in 1989, garnering $40.5 million on its opening weekend at 2,194 theaters. Adjusted for ticket price inflation, that would equal around $72 million today, and its $251.2 million final tally would adjust to over $440 million. Subsequently, Batman Returns and Batman Forever also set opening records but grossed significantly less overall before the Batman and Robin derailment.
    The advent of The Dark Knight propelled the weekend to an overall gross of over $260 million, the highest ever. Contributing to the bustling period was the debut of the musical Mamma Mia!, which successfully counter-programmed Batman to log the highest-grossing first weekend of its genre.
    Mamma Mia! grabbed $27.8 million on around 3,700 screens at 2,976 locations over the weekend, edging out the opening of Hairspray at the same time last year. Through their fifth days of release, the two musicals were neck and neck, and Hairspray went on to make $118.9 million. Mamma Mia! distributor Universal Pictures' exit polling for the $50 million plus production indicated that 75 percent of the audience was female and 64 percent was over 30 years old. The picture, based on the popular stage musical of the same name, appealed with its famous ABBA music, wedding theme and sunny disposition.
    The computer-animated Space Chimps also launched but sputtered to one of the weakest starts of its genre, grossing $7.2 million over the weekend at 2,511 sites.
    Among holdovers, movies in the superhero or comic book space felt the brunt of The Dark Knight. Last weekend's top grosser, Hellboy II: The Golden Army, collapsed 71 percent over the weekend to $10.1 million, compared to the 53 percent drop of its predecessor. Hellboy II, though, will soon surpass the first movie's $60 million final tally. Hancock dove 56 percent to $14 million over the weekend, falling harder than Men in Black II and other past Will Smith July vehicles in their third outings. Hancock, though, will soon fly past the $200 million mark.
    Meanwhile, family adventure Journey to the Center of the Earth held decently, down 41 percent to $12.3 million over the weekend and is closing in on the $50 million mark. Wall-E was still in the mix and on its way to over $200 million, but its $10.1 million fourth weekend was lower than Ratatouille and Cars at the same point.

  17. #1567

    Standaard

    Er werd geen hint gegeven naar een deel III en ik vermoed dat Nolan met iets anders verder gaat. GELUKKIG!

  18. #1568

    Standaard

    Hoezo gelukkig? ...

    Staan allen (muv Nolan, maar die wil denk ik heus wel om het karwei af te maken..) onder contract voor 3 films dus jou feestje gaat mooi niet door..
    Laatst aangepast door Daan de G. : 24-07-2008 om 14:41


  19. #1569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Hoezo gelukkig? ...

    De beste man heeft de kwaliteiten om boven Kubrick uit te stijgen waarom blijven hangen in een comic tijdperk dat zo goed als achter de rug is. Batman Begins en The Dark Knight waren beiden fenomale films. Maar nu is het weer tijd voor iets nieuws vind je niet?! :razz:

  20. #1570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    De beste man heeft de kwaliteiten om boven Kubrick uit te stijgen waarom blijven hangen in een comic tijdperk dat zo goed als achter de rug is. Batman Begins en The Dark Knight waren beiden fenomale films. Maar nu is het weer tijd voor iets nieuws vind je niet?! :razz:
    Ik vind dat hij het af moet maken, om zo een waardige trilogie af te leveren. Ik wil niet dat 2 geweldige films te niet worden gedaan door een slechtere, derde film(Dus geen 3de Xmen: The Last stand!!)
    Daarnaast heeft hij tussen Batman Begins en Dark Knight toch nog een fenomenale film afgeleverd, namelijk The Prestige!!


  21. #1571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ik vind dat hij het af moet maken, om zo een waardige trilogie af te leveren. Ik wil niet dat 2 geweldige films te niet worden gedaan door een slechtere, derde film(Dus geen 3de Xmen: The Last stand!!)
    Daarnaast heeft hij tussen Batman Begins en Dark Knight toch nog een fenomenale film afgeleverd, namelijk The Prestige!!
    Maar denk je nu serieus dat hij de The Dark Knight zal gaan overtreffen...? Volgens mij is dat gewoon de beste uit de Batman serie maar ook van bijna alle misdaadfilms en comicverfilmingen. De lat is te hoog, misschien op zijn allerhoogst het enige wat hij kan doen is terugvallen. En dat zou ik niet willen. Ik zou het gewoon bij deze houden en over tien jaar eens verder kijken wat eventueel kan en waar nog mogelijkheden zijn.


    The Prestige vond ik trouwens ook ontzettend STERK. Tot drie keer toe zetten Nolan mij op het verkeerde been. En wat was ik verbaasd aan het kijken naar de prachtige magie die hij op het doek penseelde. Ik wil meer diversiteit zien van deze kunstenaar. Snap je?

  22. #1572

    Standaard

    Ik heb de film nu gisteren gezien, en ben er vandaag nog van aan het natrillen. Ik kan even geen potlood meer zien zonder te huiveren...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #1573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    zie je zijn werkelijke kist dan? Misschien heb ik ook wel ongelijk, maar ik dacht dat deel 2 juist de opzet was voor de slechterik van deel 3, namelijk two face... En The Penguin zou ook zeer cool zijn, maar dan moet hij wel weer door devito gespeeld worden lijkt me !
    Ze hebben het zo gedaan dat je er makkelijk van kan uitgaan dat Two Face niet meer terugkomt, maar het ook geen al te grote moeite zou zijn om hem toch op een vrij geloofwaardige manier terug te brengen

    Van mij hoeft het niet, de rol van dit personage lijkt me af in deze film en er zijn mensen die ik liever als villain in de volgende Nolan-Batman-film zie zoals bijv. The Riddler (met wel het risico dat die misschien iets teveel op The Joker gaat lijken) of de dochter van Ra's Al Gul (zodat er een verhaallijn zou zijn die de hele trilogie samenbindt).

  24. #1574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    De beste man heeft de kwaliteiten om boven Kubrick uit te stijgen waarom blijven hangen in een comic tijdperk dat zo goed als achter de rug is. Batman Begins en The Dark Knight waren beiden fenomale films. Maar nu is het weer tijd voor iets nieuws vind je niet?! :razz:
    Om boven Kubrick uit te stijgen? Overdrijven mag.

  25. #1575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Om boven Kubrick uit te stijgen? Overdrijven mag.
    Ik zie het nu al als zijn plaatsvervanger... :razz:

Pagina 63 van 102 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •